naprawde tak napisane jest w instrukcji ? ja nic nie widzialem w opisie obrazen od ognia o "krytach"Arius pisze:2. Krytyk przy rzucie na ogień daje obrażenie i dodatkową kość.
Jak rzucisz 5 krytyków i blanka na końcu to pewnie zabijesz gościa, bo dostanie 5 obrażeń. Ale szansa na to mała.
3. W przypadku zepsucia krytyk to tylko dodatkowy rzut, bez innych efektów.
..................
The Others 7 Sins - pytania i wątpliwości
- BIgBadWolf
- Posty: 154
- Rejestracja: 29 paź 2014, 23:51
- Lokalizacja: Wrocław
Re: The Others 7 Sins
Re: The Others 7 Sins
W instrukcji odnośnei fire checks jest odwołanie do rolling dice and taking wounds. Wykonujesz rzut na obrażenia.BIgBadWolf pisze:naprawde tak napisane jest w instrukcji ? ja nic nie widzialem w opisie obrazen od ognia o "krytach"Arius pisze:2. Krytyk przy rzucie na ogień daje obrażenie i dodatkową kość.
Jak rzucisz 5 krytyków i blanka na końcu to pewnie zabijesz gościa, bo dostanie 5 obrażeń. Ale szansa na to mała.
3. W przypadku zepsucia krytyk to tylko dodatkowy rzut, bez innych efektów.
..................
I za każdą piąchę zadajesz 1 obrażenie. I tak jak przy każdym rzucie krytyk sprawia, że dorzucasz jedną kość ekstra.
W przypadku korupcji jednak sama piącha nie zadaje korupcji. Ale w przypadku ognia to liczone jest również nie tylko jako dorzut, ale obrażenie.
Cytat z instrukcji:
FIRE CHECKS
The Sins Player rolls a number of Sin Dice equal to the
number of Fire tokens in the Space being left or entered,
including both permanent and physical tokens
(see Rolling Dice on page 32). For each result,
the Hero takes 1 Wound (see Taking Wounds on page
37). This can’t be cancelled by the Hero’s Defense.
results have no effect.
CORRUPTION CHECKS
The Sins Player rolls a number of Sin Dice equal to the
number of Corruption tokens in the Space being left or
entered, including both permanent and physical tokens
(see Rolling Dice on page 32). For each result, the
Hero takes 1 Corruption (see Taking Corruption on page
36). results have no effect, though still cause an
extra die to be rolled.
1. Tak. Avatar to potwór, który może zostać po zabiciu przywołany jak każdy inny potwór.BIgBadWolf pisze:Mam troszke durne pytania co do avatara
1. zabitego normalnie przywołać można w następnej turze jak zwykłą figurkę ?
2. nota bene jak skutecznie zabic cos co ma 7/7 kości ?
3. czy reakcjami mozna ruszać się ciągle tylko jedną figurką / walczyć czyli np. Avatarem ? (i tym samym robiąc np. 4 ruchy po 2 pola, atak - dla 4 graczy)?
bardzo dziękuje za odp
2. Skutecznie? Jest to ciężkie. Ale nawet raz Rose mi się zdarzyło zabić potwora (ta zielona z mackami). Raz że atak robiła w lokacji z innym bohaterem +1 kostka. Dwa, że przy okazji ataku wziąłem korupcję na 6 poziomie: miałem na dzień dobry 3 trafienia i 2 dodatkowe kostki. Oraz jeszcze dodatkowy sprzęt wspomagający walkę. I dało radę (oczywiście co istotne i najważniejsze miałem szczęście z rzutem, z 3 krytyki chyba).
Podsumowując avatar jest ciężki do zabicia i trzeba się do tej walki odpowiednio przygotować.
Najlepiej zabijać go wtedy gdy jest to już konieczne (wymagane zadanie).
3. Tak, możesz poruszać się ciągle tym samym potworem. Ale pamiętaj o restrykcji. Stwór w ramach reakcji nie może wyjść z pola na którym jest jakikolwiek bohater. Czyli jeśli Avatar zaatakuje kogoś, ale jednak nie zabije, to będzie w stanie pójść w ramach reakcji na inne pole, po kolejnego bohtera.
Re: The Others 7 Sins
Mam pytanie dotyczące misji 2A "Haven w płomieniach" oraz misji 3A "Wewnętrzny mrok".
Są to bardzo podobne misje:
"Zakończcie # Tury na płytkach Miasta bez potworów. Oznaczcie te płytki Miasta."
# - liczba bohaterów na planszy
Czy można oznaczyć kilka razy tę samą płytkę, jeśli na niej w kolejnej turze znowu nie będzie potworów?
Są to bardzo podobne misje:
"Zakończcie # Tury na płytkach Miasta bez potworów. Oznaczcie te płytki Miasta."
# - liczba bohaterów na planszy
Czy można oznaczyć kilka razy tę samą płytkę, jeśli na niej w kolejnej turze znowu nie będzie potworów?
-
- Posty: 668
- Rejestracja: 28 lut 2017, 08:15
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 81 times
- Kontakt:
Re: The Others 7 Sins
Dawno nie grałem. Jeżeli nie ma napisane różnych "płytkach" to sądzę, że można na tej samej. Pewnie wiesz ale dla pewności - słowo "płytkach" zostało źle przetłumaczone z angielskiego "district" i może wprowadzać w błąd. Chodzi o miasto na kafelku bez zewnętrznych ulic.wronek_87 pisze:Mam pytanie dotyczące misji 2A "Haven w płomieniach" oraz misji 3A "Wewnętrzny mrok".
Są to bardzo podobne misje:
"Zakończcie # Tury na płytkach Miasta bez potworów. Oznaczcie te płytki Miasta."
# - liczba bohaterów na planszy
Czy można oznaczyć kilka razy tę samą płytkę, jeśli na niej w kolejnej turze znowu nie będzie potworów?
The others -karta Sam w ciemnosci
Pytanie co do tej karty
Początek tury bohatera:
Jeżeli bohater, ktory rozpoczal ture znajduje sie sam na polu....
Co znaczy sam na polu? W sensie, że nie ma z nim zadnego sojusznika czy ze jest po prostu?
Chodzi mi o sytuacje w ktorej stoi na polu wraz z przeciwnikiem.
Czy mozna wtedy aktywowac karte?
Początek tury bohatera:
Jeżeli bohater, ktory rozpoczal ture znajduje sie sam na polu....
Co znaczy sam na polu? W sensie, że nie ma z nim zadnego sojusznika czy ze jest po prostu?
Chodzi mi o sytuacje w ktorej stoi na polu wraz z przeciwnikiem.
Czy mozna wtedy aktywowac karte?
Re: The others -karta Sam w ciemnosci
Że nie ma z nim żadnego sojusznika. Potwory się nie liczą.
Lepiej późno niż wcale
Lepiej późno niż wcale
-
- Posty: 304
- Rejestracja: 01 lut 2017, 15:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 5 times
Re: The Others 7 Sins
Po ostatniej sesji nasunęło mi się kilka pytań:
1) Czy żeton artylerii orbitalnej może poruszyć się na pole dzielnicy?
2) Czy można dwie takie same karty ekwipunku?
3) Czy akolici mogą zostać przywołani do walki zarówno podczas gdy grzeach atakuje gracza jak i wtedy gdy sam jest atakowany?
1) Czy żeton artylerii orbitalnej może poruszyć się na pole dzielnicy?
2) Czy można dwie takie same karty ekwipunku?
3) Czy akolici mogą zostać przywołani do walki zarówno podczas gdy grzeach atakuje gracza jak i wtedy gdy sam jest atakowany?
THE OTHERS - kilka pytań
Witam
Jaka jest Wasza interpretacja w poniższych tematach?
1. Potwory to avatar i abominacje. Czy akolici traktowani są rownież jako Potwory?
2. Bohaterowie mogą przekraczać rzekę tylko za pomocą metra. A jak jest w przypadku Potworów? Czy mogą w ogóle przekraczać rzeki?
3. Czy teleportacja pozwala przerzucić potwora przez rzekę?
4. Czy jeśli korzystam ze zdolności akolitow i przywracam delikwenta z cmentarza do walki - to czy po zakończonej walce jeśli nie zginie zostaje na planszy?
5. Czy po przesunięciu i użyciu żetonu ataku orbitalnego zostaje on w miejscu gdzie został użyty czy wraca na miejsce?
6. Przygoda - Zepsucie: zasada zakonczenia rundy mówi "przesuń znacznik apokalipsy o 1 jeśli na zakonczenie rundy są potwory min na 4 płytkach miasta". Według polskiej instrukcji "plytka miasta" to jeden kwadrat - budynek łącznie z ulicami. Jak budujemy plansze ulice z dwóch płytek łączą się tworząc pole. Czy w związku z tym potwór stojący na takim polu ulicy z połączonych dwóch płytek miasta liczy się jako stojący na dwóch płytkach miasta? Czy może jest to jakiś błąd w tłumaczniu (jak ktoś chyba kiedyś pisał) i przez "płytki miasta" należy rozumieć tylko budynki?
7. Przygoda - Zepsucie: misja 3A mówi "zakończcie # Tury na płytkach miasta bez potworow które nie posiadają fizycznych żetonów zepsucia". Nie do końca wiem jak to interpretować - czy chodzi o zakończenie 3 tur (w przypadku 3 bohaterów) na wszystkich plytkach spełniających definicję, czy chodzi o to, ze bohater kończący turę musi stac na takim polu i wtedy odznaczam postęp misji o 1, czy może na zakónczenie tury 3 bohaterów musi stać na takich polach?
8. W jakimś starym poście była informacja, że efekty z karty apokalipsy nie kumulują się tj. jeśli np przesuwam się na 4 poziom apokalipsy to rozpatruję efekty tylko z poziomu 4. Podczas gdy wydaje mi się, że w polskiej wersj ijest opisane że efekty się kumulują czyli jeśli przechodzę np na 4 poziom to rozpatruję efekty 1-4. Jak jest Waszym zdaniem?
9. Czy coś stoi na przeszkodzie żeby grając jedną osobą Bohaterami grać 4 na planszy zamiast 3? Chyba nie wpływa to negatywnie na rozgrywkę a jedynie pomoże zbalansować strony
dzięki!
pozdr
B.
Jaka jest Wasza interpretacja w poniższych tematach?
1. Potwory to avatar i abominacje. Czy akolici traktowani są rownież jako Potwory?
2. Bohaterowie mogą przekraczać rzekę tylko za pomocą metra. A jak jest w przypadku Potworów? Czy mogą w ogóle przekraczać rzeki?
3. Czy teleportacja pozwala przerzucić potwora przez rzekę?
4. Czy jeśli korzystam ze zdolności akolitow i przywracam delikwenta z cmentarza do walki - to czy po zakończonej walce jeśli nie zginie zostaje na planszy?
5. Czy po przesunięciu i użyciu żetonu ataku orbitalnego zostaje on w miejscu gdzie został użyty czy wraca na miejsce?
6. Przygoda - Zepsucie: zasada zakonczenia rundy mówi "przesuń znacznik apokalipsy o 1 jeśli na zakonczenie rundy są potwory min na 4 płytkach miasta". Według polskiej instrukcji "plytka miasta" to jeden kwadrat - budynek łącznie z ulicami. Jak budujemy plansze ulice z dwóch płytek łączą się tworząc pole. Czy w związku z tym potwór stojący na takim polu ulicy z połączonych dwóch płytek miasta liczy się jako stojący na dwóch płytkach miasta? Czy może jest to jakiś błąd w tłumaczniu (jak ktoś chyba kiedyś pisał) i przez "płytki miasta" należy rozumieć tylko budynki?
7. Przygoda - Zepsucie: misja 3A mówi "zakończcie # Tury na płytkach miasta bez potworow które nie posiadają fizycznych żetonów zepsucia". Nie do końca wiem jak to interpretować - czy chodzi o zakończenie 3 tur (w przypadku 3 bohaterów) na wszystkich plytkach spełniających definicję, czy chodzi o to, ze bohater kończący turę musi stac na takim polu i wtedy odznaczam postęp misji o 1, czy może na zakónczenie tury 3 bohaterów musi stać na takich polach?
8. W jakimś starym poście była informacja, że efekty z karty apokalipsy nie kumulują się tj. jeśli np przesuwam się na 4 poziom apokalipsy to rozpatruję efekty tylko z poziomu 4. Podczas gdy wydaje mi się, że w polskiej wersj ijest opisane że efekty się kumulują czyli jeśli przechodzę np na 4 poziom to rozpatruję efekty 1-4. Jak jest Waszym zdaniem?
9. Czy coś stoi na przeszkodzie żeby grając jedną osobą Bohaterami grać 4 na planszy zamiast 3? Chyba nie wpływa to negatywnie na rozgrywkę a jedynie pomoże zbalansować strony
dzięki!
pozdr
B.
Re: THE OTHERS - kilka pytań
1. Tak, wszystkie figurki są traktowane jako potwory.beju pisze: ↑13 wrz 2018, 10:15 Witam
Jaka jest Wasza interpretacja w poniższych tematach?
1. Potwory to avatar i abominacje. Czy akolici traktowani są rownież jako Potwory?
2. Bohaterowie mogą przekraczać rzekę tylko za pomocą metra. A jak jest w przypadku Potworów? Czy mogą w ogóle przekraczać rzeki?
3. Czy teleportacja pozwala przerzucić potwora przez rzekę?
4. Czy jeśli korzystam ze zdolności akolitow i przywracam delikwenta z cmentarza do walki - to czy po zakończonej walce jeśli nie zginie zostaje na planszy?
5. Czy po przesunięciu i użyciu żetonu ataku orbitalnego zostaje on w miejscu gdzie został użyty czy wraca na miejsce?
6. Przygoda - Zepsucie: zasada zakonczenia rundy mówi "przesuń znacznik apokalipsy o 1 jeśli na zakonczenie rundy są potwory min na 4 płytkach miasta". Według polskiej instrukcji "plytka miasta" to jeden kwadrat - budynek łącznie z ulicami. Jak budujemy plansze ulice z dwóch płytek łączą się tworząc pole. Czy w związku z tym potwór stojący na takim polu ulicy z połączonych dwóch płytek miasta liczy się jako stojący na dwóch płytkach miasta? Czy może jest to jakiś błąd w tłumaczniu (jak ktoś chyba kiedyś pisał) i przez "płytki miasta" należy rozumieć tylko budynki?
7. Przygoda - Zepsucie: misja 3A mówi "zakończcie # Tury na płytkach miasta bez potworow które nie posiadają fizycznych żetonów zepsucia". Nie do końca wiem jak to interpretować - czy chodzi o zakończenie 3 tur (w przypadku 3 bohaterów) na wszystkich plytkach spełniających definicję, czy chodzi o to, ze bohater kończący turę musi stac na takim polu i wtedy odznaczam postęp misji o 1, czy może na zakónczenie tury 3 bohaterów musi stać na takich polach?
8. W jakimś starym poście była informacja, że efekty z karty apokalipsy nie kumulują się tj. jeśli np przesuwam się na 4 poziom apokalipsy to rozpatruję efekty tylko z poziomu 4. Podczas gdy wydaje mi się, że w polskiej wersj ijest opisane że efekty się kumulują czyli jeśli przechodzę np na 4 poziom to rozpatruję efekty 1-4. Jak jest Waszym zdaniem?
9. Czy coś stoi na przeszkodzie żeby grając jedną osobą Bohaterami grać 4 na planszy zamiast 3? Chyba nie wpływa to negatywnie na rozgrywkę a jedynie pomoże zbalansować strony
dzięki!
pozdr
B.
2. Nie pamiętam tego scenariusza, ale potwory nie mogą używać metra, więc rzeki nie przejdą.
3. Tak pozwala.
4. Tak zostaje.
5. Zostaje tam, gdzie go przesunąłeś. Nie ma w instrukcji informacji, by miał wrócić na swoje miejsce, więc nie ma powodów by wracał.
8. Rozpatrujesz wszystkie.
Jest już temat odnośnie pytań co do zasad 7 sins. Poszukaj
Re: The Others 7 Sins
Cześć, kilka dni temu kupiłem sobie the others, większość wątpliwości co do zasad sobie już rozkminiłem, ale jednej nie mogę ciągle. Jeśli mamy walkę dystansową, atakuję potwora oddalonego o dwa pola, nie zabijam go i on rusza na mnie, a po drodze, na polu na które wchodzi, jest inny bohater, to ten potwór się tam zatrzyma i zaatakuje jego, nie zaatakuje, czy w ogóle nie ruszy? Mówię o sytuacji, gdy na polu z którego wyrusza potwór nie ma bohatera, bohater jest na następnym, pomiędzy nim a strzelcem. Polska instrukcja ma zapis, że potwór w ogóle się nie ruszy. Ten sam fragment angielskiej instrukcji, nie ma takiego zdania, które podkreśliłem w ogóle. A zmienia to taktykę diametralnie. Bo strzałem można, lub nie, wyciągać potwory z ich miejscówek.
Edit, widzę że w instrukcji na stronie CMON, jest jednak to zdanie. Ja mam instrukcje po angielsku, gdzie tego zdania nie ma. Pytanie czy ktoś z was zna oficjalne stanowisko CMON w tej sprawie? Dla mnie na logikę, taki potwór powinien startować do ataku, i atakować pierwszego napotkanego bohatera. Nie dość że logiczne to jeszcze smaczek dodatkowy i akcja.
Edit, widzę że w instrukcji na stronie CMON, jest jednak to zdanie. Ja mam instrukcje po angielsku, gdzie tego zdania nie ma. Pytanie czy ktoś z was zna oficjalne stanowisko CMON w tej sprawie? Dla mnie na logikę, taki potwór powinien startować do ataku, i atakować pierwszego napotkanego bohatera. Nie dość że logiczne to jeszcze smaczek dodatkowy i akcja.
Re: The Others 7 Sins
Stwór zatrzyma się na polu z innym bohaterem (ponieważ stwory nie mogą wychodzić z pola z bohaterami) i nikogo nie zaatakuje (ponieważ po ataku może zaatakować tylko bohatera, który go klepał).endoen1 pisze: ↑04 kwie 2019, 21:42 Cześć, kilka dni temu kupiłem sobie the others, większość wątpliwości co do zasad sobie już rozkminiłem, ale jednej nie mogę ciągle. Jeśli mamy walkę dystansową, atakuję potwora oddalonego o dwa pola, nie zabijam go i on rusza na mnie, a po drodze, na polu na które wchodzi, jest inny bohater, to ten potwór się tam zatrzyma i zaatakuje jego, nie zaatakuje, czy w ogóle nie ruszy?
Wyciąganie strzałem potwory z lokacji jest jednym z elementów taktyki w grze, w której jednak grzech ma lekko większą przewagę.
Re: The Others 7 Sins
Ale w instrukcji jest wyraźnie napisane, tej polskiej i angielskiej, że jak potwór nie może dotrzeć do bohatera, by zrobić odwet, to nie rusza się wcale z miejsca. To przeczy więc temu, co mówisz.
Re: The Others 7 Sins
Cześć, mam pytanie odnośnie karty grzechu z podstawki "klątwa ego". Na karcie jest napisane: "dobierz kartę grzechu oraz otrzymaj 1 żeton reakcji za każdego bohatera który jest sam na polu ..." Czy otrzymane żetony reakcji Grzech zachowuję do końca rundy czy do końca gry ?
Re: The Others 7 Sins
Na pewno nie do końca gry.topcat4 pisze: ↑24 kwie 2019, 19:56 Cześć, mam pytanie odnośnie karty grzechu z podstawki "klątwa ego". Na karcie jest napisane: "dobierz kartę grzechu oraz otrzymaj 1 żeton reakcji za każdego bohatera który jest sam na polu ..." Czy otrzymane żetony reakcji Grzech zachowuję do końca rundy czy do końca gry ?
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 20 cze 2016, 22:29
Re: The Others 7 Sins
Karty mrocznej przeszłości:
nr 4 - Bohater wybiera: albo otrzymuje 3 obrażenia albo zwiększa postęp zepsucia o 3 - karta jest trochę bez sensu , bo jest odkrywana przy maksymalnym zepsuciu więc zawsze zadaje 3 obrażenia - chyba że nie odkryłem jakiś zależności.
nr 7 - bohater dołącza do Grzechu i jest traktowany jak potwór. - Czy wówczas liczy się jak by zginął i należy dobrać następną postać z rezerwy ?? Wydaje mi się że tak.
nr 4 - Bohater wybiera: albo otrzymuje 3 obrażenia albo zwiększa postęp zepsucia o 3 - karta jest trochę bez sensu , bo jest odkrywana przy maksymalnym zepsuciu więc zawsze zadaje 3 obrażenia - chyba że nie odkryłem jakiś zależności.
nr 7 - bohater dołącza do Grzechu i jest traktowany jak potwór. - Czy wówczas liczy się jak by zginął i należy dobrać następną postać z rezerwy ?? Wydaje mi się że tak.
-
- Posty: 790
- Rejestracja: 18 cze 2019, 16:02
- Has thanked: 1561 times
- Been thanked: 252 times
Re: The Others 7 Sins
Zaczęliśmy przygodę z The Others i pojawił nam się mały problem. Doszło do walki miedzy Rocco a abominacją lenistwa. Rocco miał już 3 obrażenia i zepsucie na 7. Rzuty kośćmi zabiły i Rocco i abominację. Patrząc logicznie tak byli zacietrzewieni walką, że się obaj zatłukli, ale z punktu widzenia gry, czy to poprawne, że walka nie daje zwycięzcy tej potyczki? Rozumiem, że grzech wygrywa zabijając kolejnego bohatera, ale czy walka może kończyć się w ten sposób?
-
- Posty: 668
- Rejestracja: 28 lut 2017, 08:15
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 81 times
- Kontakt:
Re: The Others 7 Sins
Bardzo dawno nie grałem. Ale z tego co pamiętam właśnie chyba tak jest. Jest to dokładnie opisane w instrukcji i to chyba taka właśnie sytuacja. Mechanicznie rozpatrujesz to właśnie w ten sposób. Atak Postaci i reakcja Grzechu. W instrukcji na 33 stronie jest zapis, że atakują równocześnie. Jeżeli obie strony zadają śmiertelne rany to zginą.suibeom pisze: ↑23 maja 2020, 12:11 Zaczęliśmy przygodę z The Others i pojawił nam się mały problem. Doszło do walki miedzy Rocco a abominacją lenistwa. Rocco miał już 3 obrażenia i zepsucie na 7. Rzuty kośćmi zabiły i Rocco i abominację. Patrząc logicznie tak byli zacietrzewieni walką, że się obaj zatłukli, ale z punktu widzenia gry, czy to poprawne, że walka nie daje zwycięzcy tej potyczki? Rozumiem, że grzech wygrywa zabijając kolejnego bohatera, ale czy walka może kończyć się w ten sposób?
Polecam zawsze po pierwszych rozgrywkach przeczytać instrukcję całą dokładnie. Wiele wątpliwości się rozwiewa i często się poprawia to co się źle grało bo czegoś się nie pamiętało.
-
- Posty: 790
- Rejestracja: 18 cze 2019, 16:02
- Has thanked: 1561 times
- Been thanked: 252 times
Re: The Others 7 Sins
Przyznam, że instrukcję czytałem przed grą i w trakcie gry też się nią bardzo posiłkowaliśmy, ale odniesienia do naszego problemu nie znalazłem ani w trakcie gry, anie teraz, kiedy wróciłem do niej po Twojej wskazówce. Zatem pojedziemy logikąlongmen76 pisze: ↑23 maja 2020, 12:30 W instrukcji na 33 stronie jest zapis, że atakują równocześnie. Jeżeli obie strony zadają śmiertelne rany to zginą.
Polecam zawsze po pierwszych rozgrywkach przeczytać instrukcję całą dokładnie. Wiele wątpliwości się rozwiewa i często się poprawia to co się źle grało bo czegoś się nie pamiętało.
-
- Posty: 668
- Rejestracja: 28 lut 2017, 08:15
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 81 times
- Kontakt:
Re: The Others 7 Sins
Moim zdaniem jest to jasne. Poniżej fragmenty z instrukcji (strona 33 oraz ostatnia strona):
Spoiler:
-
- Posty: 790
- Rejestracja: 18 cze 2019, 16:02
- Has thanked: 1561 times
- Been thanked: 252 times
Re: The Others 7 Sins
ogrywamy Apokalipsę i pojawił się mały dylemat. Przywoływane demony apokalipsy mają określone zasady rozstawiania na planszy, chodzi o "ustaw na polu z potworem", lub "ustaw na polu bez potwora". Stosując się do zasad oba demony stawiamy na żetonach, lub na planszy z gdzie są symbole gniazda. I tu pojawia się problem. Realizując scenariusz apokalipsy po wykonaniu zadania 1B należy przywołać awatara i demona apokalipsy, by zrealizować zadanie 2B. Problem pojawił się gdy na dobranych obu kartach demonów było "ustaw na polu z potworem" a takiego pola już nie było. Co wtedy należy zrobić? Zignorować polecenie, nie wystawić demona, czy z 4 kart demonów wybrać tego jednego, który ma polecenie "ustaw na polu bez potwora"?
-
- Posty: 201
- Rejestracja: 22 lis 2015, 10:42
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 4 times
- Kontakt:
Re: The Others 7 Sins
Pytanie,
Walka z avatarem pychy na początku walki grzech zagrywa "pierwotną próżność" Która teleportuje go na inne Pole i na tym polu nie ma z kim walczyć, co wtedy? Można zagrać taka kartę w takim wypadku? Co z akcja bohatera, czyli walce która się nie może odbyć...
Walka z avatarem pychy na początku walki grzech zagrywa "pierwotną próżność" Która teleportuje go na inne Pole i na tym polu nie ma z kim walczyć, co wtedy? Można zagrać taka kartę w takim wypadku? Co z akcja bohatera, czyli walce która się nie może odbyć...
Re: The Others 7 Sins - pytania i wątpliwości
odkopalem ostatnio za szafa sterte kolorowych pudel! i tak!! to zestaw the others! no i zagralismy kilka razy, m.in. z dodatkiem apokalipsa.
czy da sie wygrac ludzmi przeciwko apokalipsie? pisze to w watku zasad, bo moze cos zle gramy, i czegos nie skumalismy... ale wygrac przeciwko grzechowi jest dosyc ciezko, a z apokalipsa? przeciez to jest po prostu nieuczciwy wpierdziel. nie widze najmniejszych szans na wygrana z tymi koksami. ktos probowal?
czy da sie wygrac ludzmi przeciwko apokalipsie? pisze to w watku zasad, bo moze cos zle gramy, i czegos nie skumalismy... ale wygrac przeciwko grzechowi jest dosyc ciezko, a z apokalipsa? przeciez to jest po prostu nieuczciwy wpierdziel. nie widze najmniejszych szans na wygrana z tymi koksami. ktos probowal?
The others 7 sins
Pytanie: Czy jest limit postaci na jednym polu kafelka?
Pośrednim celem misji było zabicie Awatara.
Mój przeciwnik zgromadził prawie wszystkie figurki potworów na tym samym kafelki co Avatar, dało mu to po różnych bonusach miażdżącą przewagę w ilości kości.
Nie mam szans pokonać tylu postaci na jednym kafelki.
Totalny szach-mat.
Pośrednim celem misji było zabicie Awatara.
Mój przeciwnik zgromadził prawie wszystkie figurki potworów na tym samym kafelki co Avatar, dało mu to po różnych bonusach miażdżącą przewagę w ilości kości.
Nie mam szans pokonać tylu postaci na jednym kafelki.
Totalny szach-mat.
Re: The others 7 sins
Nie ma limitu. Jak kupowałem grę, to właściciel mówił, żebym tak nie robił, bo nikt nie będzie chciał ze mną graćLacedemon pisze: ↑06 lip 2023, 11:05 Pytanie: Czy jest limit postaci na jednym polu kafelka?
Pośrednim celem misji było zabicie Awatara.
Mój przeciwnik zgromadził prawie wszystkie figurki potworów na tym samym kafelki co Avatar, dało mu to po różnych bonusach miażdżącą przewagę w ilości kości.
Nie mam szans pokonać tylu postaci na jednym kafelki.
Totalny szach-mat.
Moja kolekcja: https://boardgamegeek.com/collection/user/Leinadus