Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Bary
- Posty: 3064
- Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 73 times
- Been thanked: 47 times
- Kontakt:
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
No Pun Included wrzuciło reckę i mają... sporo do zarzucenia grze. Tak, jak się spodziewałem, mechanika kart zmiotła kostki, ale ten brak różnorodności w rozpatrywaniu interakcji i nagradzanie głównie żetonem inspiracji (przedmiotów, jak na lekarstwo) trochę mnie zaniepokoił. Chociaż z drugiej strony w Descencie też chyba głównie jakieś pierdoły się znajdywało przeszukując lokacje, a główny rozwój postaci odbywał się miedzy misjami (kupowało się przedmioty na bazarku, ulepszało postacie o nowe umiejętności). Jeśli tutaj też tak został rozwiązany ten aspekt, to finalnie powinno być ok.
btw. nie widzę u nich, żeby wyginały się planszetki.
btw. nie widzę u nich, żeby wyginały się planszetki.
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Recenzja w sumie ciekawa. Generalnie to nadal się nie martwię chociaż w swoich zarzutach recenzenci faktycznie zwrócili uwagę na 2 istotne sprawy.
1. Przedmiotów jest faktycznie mało. Mam nadzieję, że wraz z dodatkami dojdzie tego trochę więcej, ale z drugiej strony też nie wydaje mi się to aż tak wielkim problemem. Imperium Atakuje też nie powala częstotliwością zmieniania ekwipunku. Za to we Władcy mamy levelowanie przedmiotów i powinno to działać świetnie w ciągu kampanii. Mogę wymachiwać cały czas toporem, a fakt, że pod koniec kampanii topór będzie 3 razy lepszy w pełni mi to rekompensuje.
2. Różnorodność wrogów. Do tej pory nie patrzyłem na to z tej strony, ale faktycznie poza różnymi figurkami różnice między wrogami mogą być słabo odczuwalne (No może poza starciem z bossami). Jeżeli podczas rozgrywki faktycznie okaże się to tak bardzo antyklimatyczne, mam tylko nadzieję, że FFG naprawi ten problem przy pomocy aplikacji. Tak, tutaj pojawia się duża zaleta appki, ponieważ wszystko co związane z wrogami można zmienić na poziomie programowania.
Cieszy mnie fakt, że recenzenci doceniają zastąpienie kostek kartami. Akurat ten manewr jest dla mnie jednym z najciekawszych mechanizmów, który zainteresował mnie grą już od ogłoszenia tytułu.
1. Przedmiotów jest faktycznie mało. Mam nadzieję, że wraz z dodatkami dojdzie tego trochę więcej, ale z drugiej strony też nie wydaje mi się to aż tak wielkim problemem. Imperium Atakuje też nie powala częstotliwością zmieniania ekwipunku. Za to we Władcy mamy levelowanie przedmiotów i powinno to działać świetnie w ciągu kampanii. Mogę wymachiwać cały czas toporem, a fakt, że pod koniec kampanii topór będzie 3 razy lepszy w pełni mi to rekompensuje.
2. Różnorodność wrogów. Do tej pory nie patrzyłem na to z tej strony, ale faktycznie poza różnymi figurkami różnice między wrogami mogą być słabo odczuwalne (No może poza starciem z bossami). Jeżeli podczas rozgrywki faktycznie okaże się to tak bardzo antyklimatyczne, mam tylko nadzieję, że FFG naprawi ten problem przy pomocy aplikacji. Tak, tutaj pojawia się duża zaleta appki, ponieważ wszystko co związane z wrogami można zmienić na poziomie programowania.
Cieszy mnie fakt, że recenzenci doceniają zastąpienie kostek kartami. Akurat ten manewr jest dla mnie jednym z najciekawszych mechanizmów, który zainteresował mnie grą już od ogłoszenia tytułu.
- RUNner
- Posty: 4164
- Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
- Has thanked: 577 times
- Been thanked: 1030 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Bardzo lubię gdy w grze wykorzystujemy karty, tym bardziej zamiast kostek. Uwielbiam taką mechanikę jaka jest w Middle Earth Quest.
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
- detrytusek
- Posty: 7340
- Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 460 times
- Been thanked: 1116 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
A mnie po oglądnięciu trochę opadło. Z tymi przedmiotami to jest lipa straszna. Przez 5 scenariuszy nie znaleźli żadnego. W 70% znajduje się to samo czy "inspiration token". No nudy. To, że mogę sobie levelować topór też mnie nie przekonuje bo to oznacza, że przez całą grę będę sobie miał wypasiony topór i go nie zamienię na nic innego skoro przez całą grę w niego inwestuję. A co jest złego w wypasionym toporze? Ano to, że przez 12 scenariuszy będę nim machał i koniec. Żadnego zróżnicowania, po prostu nawalanka z...z (drugi ich zarzut) identycznymi potworami.
Może o czymś nie wiem, może jest jakieś fajne urozmaicenie pomiędzy scenariuszami? Może jeśli celem scenariusza będzie powiedzmy dostarczenie czegoś na drugi koniec planszy to nie będzie to wciąż polegać na wyrąbaniu sobie drogi owym toporem? Może zamiast tego trzeba będzie unikać zagrożeń...oby ale mi coś nie pachnie takimi rozwiązaniami.
Może o czymś nie wiem, może jest jakieś fajne urozmaicenie pomiędzy scenariuszami? Może jeśli celem scenariusza będzie powiedzmy dostarczenie czegoś na drugi koniec planszy to nie będzie to wciąż polegać na wyrąbaniu sobie drogi owym toporem? Może zamiast tego trzeba będzie unikać zagrożeń...oby ale mi coś nie pachnie takimi rozwiązaniami.
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Generalnie z tego co na chwilę obecną wiadomo, wynika, że ciężar rozwoju w Podróży przez Śródziemie po prostu nie leży w przedmiotach. Jest ich mało ale nie do końca o to chodzi (chociaż i tak trochę liczę na większą różnorodność z dodatkami).
Chodzi o to, że kolejne przygody będą rozwijać talie naszych bohaterów. Będziemy dokupywać nowe karty roli (może nawet kilku ról jeśli będziemy chcieli) a to bezpośrednio wpłynie na nasze możliwości i różnorodność. To właśnie talia umiejętności ma błyszczeć i sprawiać, żeby było ciekawie.
Chodzi o to, że kolejne przygody będą rozwijać talie naszych bohaterów. Będziemy dokupywać nowe karty roli (może nawet kilku ról jeśli będziemy chcieli) a to bezpośrednio wpłynie na nasze możliwości i różnorodność. To właśnie talia umiejętności ma błyszczeć i sprawiać, żeby było ciekawie.
- detrytusek
- Posty: 7340
- Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 460 times
- Been thanked: 1116 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
No dobrze tylko czy ta rozbudowa deck-u nie polega na zastąpieniu karty z damage 2 na damage 3 ?
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
- Goldberg
- Posty: 1512
- Rejestracja: 29 maja 2013, 13:22
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 83 times
- Been thanked: 174 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Hmmm a popatrzcie na to z innego punktu widzenia...
Roznorodnosc wrogow....uniwersum WP to nie typowe epickie fantasy gdzie bestiariusze to 2/3 ksiazki kazda po 200/300 stron.
Orki, gobliny, uruki, ludzie (tu Harad itd...) , no generalnje duzo tego nie bylo. I nie wyobrazam sobie, zeby kiedys w jakims dodatku nie pojawili sie o Esterlingowie, czy nawet jakis...wyrm xD (nie wspominam o pajakach, netoperkach itd...bo to raczej dostaniemy)
Co do przedmiotow....hmmmm , tutaj to samo, gramy postaciami mocno osadzonymi w swiecie, nie jakims tam Adenem (wpisz dowolne imie swojej postaci ktora grales w DD) który expuje od 0 do god like a zaczyna ze zwyklym toporem a konczy na Zjadaczu Dusz +234 z gromlinu
Pamietacie scene z Hobbita, u Elronda, jak dowiaduja sie, ze ich bron to to czy tamto?
Imho fabularnie fajnie
Roznorodnosc wrogow....uniwersum WP to nie typowe epickie fantasy gdzie bestiariusze to 2/3 ksiazki kazda po 200/300 stron.
Orki, gobliny, uruki, ludzie (tu Harad itd...) , no generalnje duzo tego nie bylo. I nie wyobrazam sobie, zeby kiedys w jakims dodatku nie pojawili sie o Esterlingowie, czy nawet jakis...wyrm xD (nie wspominam o pajakach, netoperkach itd...bo to raczej dostaniemy)
Co do przedmiotow....hmmmm , tutaj to samo, gramy postaciami mocno osadzonymi w swiecie, nie jakims tam Adenem (wpisz dowolne imie swojej postaci ktora grales w DD) który expuje od 0 do god like a zaczyna ze zwyklym toporem a konczy na Zjadaczu Dusz +234 z gromlinu
Pamietacie scene z Hobbita, u Elronda, jak dowiaduja sie, ze ich bron to to czy tamto?
Imho fabularnie fajnie
A w "kirche" co ja mam? Cztery gołe ściany i tak pusto jakby się miał interes za chwilę zlikwidować! Pastor gada jakieś rzeczy o piekle nieprzyjemne, a czy ja idę do kościoła żeby się denerwować?; Moryc "Ziemia Obiecana"
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Wiele kart ma kilka możliwości zastosowania. Można taką odrzucić, żeby dała dmg. Może mieć pasywną umiejętność lub inny efekt przy odrzuceniu. Wydaje mi się, że tutaj będzie w czym wybierać.
Swoją drogą jest to też element podejmowania decyzji w grze.
EDIT.
Co do wrogów. Mi do szczęścia nie trzeba multum rodzaju wrogów. Nie odczuwam potrzeby walki z górskim goblinem, potem z goblinem z mokradeł a na koniec z orkogoblinem itd... Jedyne co mnie z martwiło to fakt, że recenzenci uznali, że nie ważne czy walczysz z trollem, wargiem czy zwykłym rabusiem, nie odczuwasz różnicy.
Mechanicznie walka musi wyglądać tak samo (to oczywiste) ale pytanie czy wrogowie będą odczuwalnie inni kiedy zaczniesz walkę. W takim Imperium Atakuje np. od razu czuć czy na planszy jest szturmowiec czy atakuje Cię gwardzista.
Może być tak, że parka przesadza i np. dla przeciętnego gracza same teksty z aplikacji wystarczą dla klimatu. W końcu kiedy atakuje nas bestia to uświadczymy coś w stylu "Potwór rzuca się na ciebie obnażając ostre szpony" a nie "Bestia dobywa noża" Klimat jest. Gdyby się jednak okazało, że same teksty tak dobrze klimatu nie zbudują (możliwe, bo po 10 walkach gracze przestają czytać), miło by było w przyszłości zobaczyć jakieś ciekawsze umiejętności wrogów, może dodatkowe efekty.
Swoją drogą jest to też element podejmowania decyzji w grze.
EDIT.
Co do wrogów. Mi do szczęścia nie trzeba multum rodzaju wrogów. Nie odczuwam potrzeby walki z górskim goblinem, potem z goblinem z mokradeł a na koniec z orkogoblinem itd... Jedyne co mnie z martwiło to fakt, że recenzenci uznali, że nie ważne czy walczysz z trollem, wargiem czy zwykłym rabusiem, nie odczuwasz różnicy.
Mechanicznie walka musi wyglądać tak samo (to oczywiste) ale pytanie czy wrogowie będą odczuwalnie inni kiedy zaczniesz walkę. W takim Imperium Atakuje np. od razu czuć czy na planszy jest szturmowiec czy atakuje Cię gwardzista.
Może być tak, że parka przesadza i np. dla przeciętnego gracza same teksty z aplikacji wystarczą dla klimatu. W końcu kiedy atakuje nas bestia to uświadczymy coś w stylu "Potwór rzuca się na ciebie obnażając ostre szpony" a nie "Bestia dobywa noża" Klimat jest. Gdyby się jednak okazało, że same teksty tak dobrze klimatu nie zbudują (możliwe, bo po 10 walkach gracze przestają czytać), miło by było w przyszłości zobaczyć jakieś ciekawsze umiejętności wrogów, może dodatkowe efekty.
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2019, 14:20 przez Orrik, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Szczerze to recenzja No Pun Included jest przebarwiona populistyczną mimiką i ekspresją by wzniecić zainteresowanie obejrzeniem ich materiału (czy kolejnych). Podobnie jest z Shut Up & Sit Down gdzie w ich recenzjach jest znacznie więcej wyrażania emocji niż konstruktywnej recenzji.Bary pisze: ↑10 kwie 2019, 10:00 No Pun Included wrzuciło reckę i mają... sporo do zarzucenia grze. Tak, jak się spodziewałem, mechanika kart zmiotła kostki, ale ten brak różnorodności w rozpatrywaniu interakcji i nagradzanie głównie żetonem inspiracji (przedmiotów, jak na lekarstwo) trochę mnie zaniepokoił. Chociaż z drugiej strony w Descencie też chyba głównie jakieś pierdoły się znajdywało przeszukując lokacje, a główny rozwój postaci odbywał się miedzy misjami (kupowało się przedmioty na bazarku, ulepszało postacie o nowe umiejętności). Jeśli tutaj też tak został rozwiązany ten aspekt, to finalnie powinno być ok.
btw. nie widzę u nich, żeby wyginały się planszetki.
Kilka uwag co do ich recenzji:
- mówią że jest tylko 12 scenariuszy, z innych źródeł wynika że 14,
- czepiali się bohaterów, że Berevora której nie znają bo nie było jej w książce (ani ponoć w uniwersum Tolkiena),
- marudzenie że historia nie jest powiązana bezpośrednio z filmem,
- grali 5 gier - recenzenci dostawali tylko 2 scenariusze demo - czy na podstawie demo można wysunąć poprawne wnioski? na filmiku widać pierwszy scenariusz,
- porównują do Imperial Assault czy Mansion of Madness - to są zupełnie inne theme,
- twierdzą że MoM jest tańszy, a nie jest
Generalnie ich materiał jest nastawiony bardziej na show niżeli na recenzowanie produktu. No i póki nie dostaniemy pełnego produktu to nie dostaniemy pełnej recenzji.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Akurat fakt, bo Beravora i Elena to postacie autorskie od FFG. Dla mnie bomba. Chętnie w dodatkach zobaczę postacie zarówno z oryginału jak i takich właśnie ciekawie skonstruowanych bohaterów.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
I to jest plus ciekawy, np Beravor czy Eleanor w jakis sposob po LotR LCG zakorzenily mi sie w tym swiecie, wiec droga wolna
Mi sie najbardziej marzy mozliwosc dodawania wlasnych scenariuszy/modow do tej apki. FFG generalnie ma bardzo luzna polityke do swoich praw (TTS, OCTGN, valkyrie), wiec nie sadze ze nie robia tego bo zaraz ludzie by przestali kupowac dodatki bo po co, tylko nie widza w tym zysku - a szkoda, bo mam wrazenie ze jednak np mozliwosc dodawania wlasnych scenariuszy i mechanizmow zwiekszylo by zywotnosc gry = wiecej graczy, mniej uzywek na rynku. Ale to moje gdybanie i marzenia
Ten fanowski projekt wlasnie valkyrie jest lekko uciazliwy i malo ciekawy, patrzac na apke. https://github.com/NPBruce/valkyrie/wiki wiec z rozwojem jakiegos takiego silnika do tworzenia wlasnych scenariuszy latwo, gra by zyskala bardzo dlugie zycie imho.
Rebel 6% (trójmiasto)
- detrytusek
- Posty: 7340
- Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 460 times
- Been thanked: 1116 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
- Ale im nie chodziło o to, że jest za mało różnorodnych wrogów tylko, że one są niemal identyczne w zachowaniu. Każdy atak wygląda tak samo tylko mają inne staty i tu jest problem. Mógłby jeden latać, drugi strzelać z procy trzeci coś tam.
- Autorskie postaci z FFG koniec końców pochwalili, a nie skrytykowali. Choć sam się zastanawiałem co za Elena się tam szwenda.
- Co do przedmiotów to przy okazji Ona miała ich karty w ręce i jeśli to były wszystkie to było to kilka sztuk.
Najbardziej się boję gry, w której 90% przygody będzie walką z identycznie zachowującymi się potworami.
- Autorskie postaci z FFG koniec końców pochwalili, a nie skrytykowali. Choć sam się zastanawiałem co za Elena się tam szwenda.
- Co do przedmiotów to przy okazji Ona miała ich karty w ręce i jeśli to były wszystkie to było to kilka sztuk.
Najbardziej się boję gry, w której 90% przygody będzie walką z identycznie zachowującymi się potworami.
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
- Jareks1985
- Posty: 1089
- Rejestracja: 05 cze 2018, 09:01
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 91 times
- Been thanked: 132 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Szczerze, to uważam, że No Pun Included, maja jedne z ciekawszych i rzetelnych recenzji. To, ze robią z tego show, przyciąga uwagę i nie zasypiam, jak przy recenzjach innych recenzentów.
Do tej pory ich uwagi pokrywały sie w większym stopniu, z ocena innych. Dlatego moje pytanie do kolegi krytykującego powyżej, czy Ty juz masz swój pre-order Władcy Pierścienia?
Do tej pory ich uwagi pokrywały sie w większym stopniu, z ocena innych. Dlatego moje pytanie do kolegi krytykującego powyżej, czy Ty juz masz swój pre-order Władcy Pierścienia?
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Dokładnie. Z pozytywów, tak jak pisałem wcześniej, gdyby okazało się to poważnym problemem, a FFG okazało się sympatycznym wydawcą (bywają ) to mechanikę potworów da się znacznie pozmieniać z poziomu aplikacji.detrytusek pisze: ↑10 kwie 2019, 14:57 Najbardziej się boję gry, w której 90% przygody będzie walką z identycznie zachowującymi się potworami.
Recenzja No Pun jest generalnie dobra. Mają sporo uwag i jak to w ocenie bywa subiektywnych przemyśleń. Z większością ich zarzutów się nie zgadam, ale pamiętajmy, że gry to też kwestia gustu
- YoYo
- Posty: 380
- Rejestracja: 02 sty 2018, 21:07
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 35 times
- Kontakt:
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
No właśnie, zastanawiałem się o co chodzi z tymi postaciami. Dziwne posunięcie akurat dla mnie , ale jak rozumiem, ma to być forma urozmaicenia i dodania jakiejś nowej zawartości.
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Jakby co to mamy kolejny opis od FFG. Tym razem troszkę o tytułach, oraz pozostałe 3 postacie i role:
https://www.fantasyflightgames.com/en/n ... me-legend/
Mamy też kolejną recenzję:
https://www.youtube.com/watch?v=idKdJz1iWkc
Robi się teraz mały wysyp
https://www.fantasyflightgames.com/en/n ... me-legend/
Mamy też kolejną recenzję:
https://www.youtube.com/watch?v=idKdJz1iWkc
Robi się teraz mały wysyp
- YoYo
- Posty: 380
- Rejestracja: 02 sty 2018, 21:07
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 35 times
- Kontakt:
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
No właśnie, nie ma co się podniecać z tymi przedmiotami. Dwa scenariusze w wersji demo, które się nie różnią. W wersji finalnej może być inaczej. Jak też ktoś trafnie zauważył w Descencie też nie dostawaliśmy uber przedmiotów, a jakoś tam rozgrywki to nie psuło - no cóż niewiadoma (zawsze był sklepik pomiędzy scenariuszami). Jak dla mnie za to mega nadrabia wszystkie braki sam tolkienowski klimat. Miałem LCG, do mnie nie przemówiło i dość szybko się pozbyłem tego tytułu. Taka rozgrywka jak w Podróżach (i Poś.Szal.) za to przemawia do mnie dużo bardziej. Chylę też czoła przed Rebelem, który się wyrobi z tego co słychać. To jest bomba, bo niestety polskie wydania przyzwyczajają mnie do tego, że trzeba dodawać margines od paru tygodni do paru miesięcy in plus.
Ps. dzięki za moderacje tematu, bo niektóre tutaj sentencje (z dziś) nie powinny paść i to wstyd dla osób je piszących.
- Goldberg
- Posty: 1512
- Rejestracja: 29 maja 2013, 13:22
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 83 times
- Been thanked: 174 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Jest już druga część filmiku od Rolling Solo.... Oglądam.... Jaram się strasznie
Co prawda dopiero 22min....ale już wiem że deck management jest b. ważny i naprawdę łatwo oberwac...
Co prawda dopiero 22min....ale już wiem że deck management jest b. ważny i naprawdę łatwo oberwac...
A w "kirche" co ja mam? Cztery gołe ściany i tak pusto jakby się miał interes za chwilę zlikwidować! Pastor gada jakieś rzeczy o piekle nieprzyjemne, a czy ja idę do kościoła żeby się denerwować?; Moryc "Ziemia Obiecana"
- Bary
- Posty: 3064
- Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 73 times
- Been thanked: 47 times
- Kontakt:
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Dla mnie nadanie imion jakiemuś Dunedainowi i elfowi jest pozytywem- nie zamykamy się jedynie w kanonicznych bohaterach, co ograniczałoby twórców. Tych postaci szwendało się trochę po Śródziemiu, więc to się jakoś nie gryzie. Gorzej byłoby, jakbyśmy nagle z czapy poszli walczyć Aragornem o Gondolin. Podejrzewam, że podejście FFG będzie tutaj podobne, jak w przypadku WP LCG. Przygody i część postaci będzie wymyślone na potrzeby gry (akcja, z tego co wspominali, będzie miała miejsce między Hobbitem, a Władcą Pierścieni). Jestem jednak niemal pewien, że w końcu pojawi się zestaw dużych pudeł umożliwiających rozegranie historii z trylogii WP i Hobbita. Kurczę, ale jestem ciekaw rozwoju tej gry! Możliwości są ogromne, a wydawnictwo już pokazało, że potrafi świetnie się poruszać po tym świecie...detrytusek pisze: ↑10 kwie 2019, 14:57 - Autorskie postaci z FFG koniec końców pochwalili, a nie skrytykowali. Choć sam się zastanawiałem co za Elena się tam szwenda.
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
-
- Posty: 237
- Rejestracja: 28 mar 2019, 09:31
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 71 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
A wiadomo ile będzie kampanii lub scenariuszy w podstawce?
...słaba ta gra, nawet nie ma premii za przejście przez start...
-
- Posty: 725
- Rejestracja: 18 gru 2016, 13:22
- Lokalizacja: Skawina
- Has thanked: 118 times
- Been thanked: 142 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Podobno jedna kampania, 14 scenariuszy.
crus221 - "Teraz pytanie czy sprzedać nerkę dla gry..."
olsszak - "Swoją drogą po ile nerka teraz?"
crus221 - "Jeden Lords of Hellas lub dwie Kawerny"
olsszak - "Swoją drogą po ile nerka teraz?"
crus221 - "Jeden Lords of Hellas lub dwie Kawerny"
- detrytusek
- Posty: 7340
- Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 460 times
- Been thanked: 1116 times
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Mnie też to jakoś nie przeszkadza ale te nieścisłości już są i niektórzy mają z tym problem. Postaci pojawiają się za wcześnie względem książki.Bary pisze: ↑11 kwie 2019, 08:41
Dla mnie nadanie imion jakiemuś Dunedainowi i elfowi jest pozytywem- nie zamykamy się jedynie w kanonicznych bohaterach, co ograniczałoby twórców. Tych postaci szwendało się trochę po Śródziemiu, więc to się jakoś nie gryzie. Gorzej byłoby, jakbyśmy nagle z czapy poszli walczyć Aragornem o Gondolin. Podejrzewam, że podejście FFG będzie tutaj podobne, jak w przypadku WP LCG. Przygody i część postaci będzie wymyślone na potrzeby gry (akcja, z tego co wspominali, będzie miała miejsce między Hobbitem, a Władcą Pierścieni). Jestem jednak niemal pewien, że w końcu pojawi się zestaw dużych pudeł umożliwiających rozegranie historii z trylogii WP i Hobbita. Kurczę, ale jestem ciekaw rozwoju tej gry! Możliwości są ogromne, a wydawnictwo już pokazało, że potrafi świetnie się poruszać po tym świecie...
Ja wiem, że potęga hajpu jest niezmierzona niczym zasięg wzroku Saurona ale zastanówmy się przed 5 sekund bez różowych okularów .
[różowe okulary off]
Jeśli to co piszecie o przedmiotach miałoby się spełnić oznacza, że FFG wypuściło demo, w którym istnieje problem z przedmiotami (skrócona wersja, każdy wie o co chodzi).
Tym samym naraziło się na krytykę recenzentów co zapewne wpływa na odbiór gry/sprzedaż. Wszystkie recenzje, które oglądałem im to wytknęły.
W takim razie istnieją 2 opcje. Albo FFG wykazało się nie lada marketingową amatorką albo coś jest na rzeczy...
Ok no to powracamy...
[różowe okulary on]
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Re: Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie (Nathan Hajek, Grace Holdinghaus)
Nieścisłości będą zawsze. Owszem można by obrać taką strategię jak w Imperium Atakuje gdzie żaden BG nie jest postacią kanoniczną, ale czy to najlepsze rozwiązanie to już kwestia gustu.detrytusek pisze: ↑11 kwie 2019, 09:56Mnie też to jakoś nie przeszkadza ale te nieścisłości już są i niektórzy mają z tym problem. Postaci pojawiają się za wcześnie względem książki.Bary pisze: ↑11 kwie 2019, 08:41
Dla mnie nadanie imion jakiemuś Dunedainowi i elfowi jest pozytywem- nie zamykamy się jedynie w kanonicznych bohaterach, co ograniczałoby twórców. Tych postaci szwendało się trochę po Śródziemiu, więc to się jakoś nie gryzie. Gorzej byłoby, jakbyśmy nagle z czapy poszli walczyć Aragornem o Gondolin. Podejrzewam, że podejście FFG będzie tutaj podobne, jak w przypadku WP LCG. Przygody i część postaci będzie wymyślone na potrzeby gry (akcja, z tego co wspominali, będzie miała miejsce między Hobbitem, a Władcą Pierścieni). Jestem jednak niemal pewien, że w końcu pojawi się zestaw dużych pudeł umożliwiających rozegranie historii z trylogii WP i Hobbita. Kurczę, ale jestem ciekaw rozwoju tej gry! Możliwości są ogromne, a wydawnictwo już pokazało, że potrafi świetnie się poruszać po tym świecie...
The Cardboard Herald stwierdził, że jako solidny fan może mieć problem z takimi niuansami jak choćby to, że Legolas i Gimli podróżują razem zanim jeszcze się poznali.
Mnie osobiście to nie przeszkadza wcale, a wręcz cieszę się, że będę miał do czynienia zarówno z bohaterami znanymi jak i nie.
PS. We Władcy LCG można robić ekipe z postacie z kompletnie rożnych przestrzeni czasowych. Podróż przez Śródziemie zapewne też się rozrośnie o różne czasowo kampanie i postacie wraz z dodatkami.