![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tak czy inaczej, wydzwięk tego słowa brzmi trochę jak korpomowa ale poza tym jak nam się to nie podoba to już nie wiele się pewnie da zrobić, bo... rebel
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Chyba w w podręcznikach do korpogadkiSuper pisze: ↑05 kwie 2019, 15:16[...]
A sama destynacja jest ok. Niby piszecie, że wyszła z użycia, ale skoro ten argument został poruszony, to jeśli ktoś przeczytał więcej niż 2 książki w życiu, to z destynacją miał nieraz do czynienia.
[...]
No właśnie też mi się tak skojarzyło.
Instrukcja oraz rozpiska dotycząca pomieszczeń dla Nemesis już są dostępne do pobrania:
Polecamy najpierw lekturę instrukcji przed zadawaniem pytań o ikonografię dotyczącą pomieszczeń
No właśnie nie bardzo wiem, o co Kisunowi chodziło. Myślałem, że miał na myśli pomieszczenia podstawowe 1 / dodatkowe 2. Sprawdziłem i wszystko jest OK.
To jest ilość kart do odrzucenia aby wykonać akcję pomieszczenia.
Wyjątkowo pomocna rada - bardzo zachęca do zadawania pytań. Mój błąd
Racja, nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi. Z drugiej strony, szanujmy swój czas, to można było samemu sprawdzić, szczególnie czytając instrukcje
Bo to jest Druh/ch z tego dowcipu:
Zastanawiam się, czy chodzi o postać gracza 2, zamiast postać drugiego gracza/ gracza nr 2.
Przy ucieczce intruz w nowym PUSTYM pomieszczeniu może się pojawić na skutek standardowej procedury, czyli rzutu na szmer. W przypadku ognia osłonowego, gdy ucieka dwóch graczy, kością rzuca osoba zagrywająca kartę. I gdy intruz się pojawi, może wówczas nastąpić atak z zaskoczenia. Sytuacja opisana na karcie dotyczy wyłącznie ruchu/ucieczki.