Co do muzyki: czasami korzystam też z
https://melodice.org/ - są tam gotowe składanki przeznaczone do konkretnych tytułów
Poza tym co mówisz, lubię też uzasadniać innym graczom te mechaniki gier, które idealnie wpasowują się w tematykę. Czyli większość efektów na kartach w Sentinels of the Multiverse - moi znajomi próbują zapamiętać efekt danej karty, a potem gubią się przy drugiej i trzeciej - wtedy tłumaczę dlaczego te efekty mają taki a nie inny sens i zachęcam, żeby wczuli się w postać, a będzie im łatwiej zrozumieć co się wokół nich dzieje
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Lubię też gdy instrukcja opowiada historię ukrytą za daną grą - np. niewiele osób wie na czym polega tło Listu Miłosnego - lubię często tłumaczyć ludziom dlaczego zagrywanie kart ma taki a nie inny efekt i co dokładnie oznaczają karty pozostawione w ich rękach
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Gdy gra się kończy lubię też dyskutować z pozostałymi nt. tego dlaczego wygraliśmy/przegraliśmy, albo co mogliśmy zrobić lepiej, a gdzie mieliśmy sporo szczęścia i często staram się to przedstawiać w taki sposób, jakbym opowiadał o wrażeniach po obejrzeniu jakiegoś dobrego filmu. Oczywiście nie zawsze jest to możliwe, ale w grach takich jak Legendary Encounters, Inception, The Thing, Fury of Dracula, Aliens, Dune czy Summoner Wars jest to bardzo naturalnym następstwem
Słyszałem też o przypadkach, gdy znajomi grając w Znak Starszych Bogów czy Horror w Arkham przygotowywali (oprócz mrocznej muzyki) także świece i grali przy nich zamiast przy normalnym świetle
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Niektórzy nawet przebierają się za konkretne postacie, żeby poczuć klimat, ale coś takiego chyba do mnie nie przemawia (no chyba, że gramy w coś a'la mafia).