Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
FoxGames pisze: ↑13 mar 2019, 17:09
Polecamy sprawdzić Your Town, bo ten akurat trochę ma To coś na zasadzie read&write.
Bardzo dobry jest ten komiks - gra Your town.
Ma tylko jeden mankament: grafiki mogłyby być ładniejsze i może fabuła nieco bardziej rozbudowana/więcej zadań, niemniej jednak projektowanie miasteczka to super temat.
Hazegiant pisze: ↑04 kwie 2019, 21:41
Hej! Mam pytanie, czy te komiksy można używać wielokrotnie, czy to takie legacy?
Bardzo podoba mi się koncept i chętnie sprawdzę, pytanie czy po ukończeniu mogę dać żonie do ogarnięcia.
Żonie możesz dać, zresztą każdemu możesz. Grałem w Rycerzy i Wilkołaka i ten pierwszy można pograć kilka razy samemu bo historia nie jest liniowa i możesz eksplorować świat w różne kierunki. Natomiast Wilkołak ma opowieść poprowadzona w sposób liniowy i jak raz przeczytasz to za każdym podejściem musisz czytać to samo. Także jest to tytuł do zagrania jedyny raz na osobę. Mimo to dla doroslych lepszy Wilkołak. Jest ciekawszy, są intrygi i jest fajny mechanizm rozwoju w ramach drzewka rozwoju. Nowe umiejętności mają istotny wpływ na grę.
A propos, czy ktoś obeznany mógłby się pokusić o podział na komiksy jedno i wielorazowe (liniowe i nieliniowe)? Mam Rycerzy i Sherlocka i jak po tego drugiego nie widzę sensu po dojściu do końca sięgać ponownie to przy Rycerzach wracałem do historii kilkanaście razy.
"Wojna? Kataklizm? Po co? Diabły te przysłały Europie coś, co się nazywa: Mah-jong. Mah-jong jest to taka chińska gra, w którą umiał grać dobrze jeden stuletni mandaryn, ale się wreszcie powiesił" Kornel Makuszyński, "Wycinanki",1925
- Sherlocki - jednorazowe (sprostowanie. Pod warunkiem prawidłowego rozwiązania spraw. W przypadku porażki można spróbować po raz kolejny bądź zajrzeć do właściwego rozwiązania na ostatnich stronach komiksu).
- Łzy bogini Nüwy - wielokrotnego podejścia, nieliniowy, możliwość ukończenia historii na wiele sposóbów, wykluczając zgon.
- Porwanie - wielokrotnego podejścia, nieliniowy, 1 kamień milowy, po którym nie można się cofnąć.
Odnośnie "jednorazowości" Wilkołaka jest praktycznie niemożliwe ukończenie go za pierwszym razem. Żeby w ogóle ustalić, który build postaci jest dobry do ukończenia gry potrzeba ze 3 podejścia. Ja przeszedłem chyba za 5tym razem dopiero. Potrzeba 3 nawet 4 godziny żeby to ukończyć moim zdaniem (bez oszukiwania).
W Sherlockach też jest ciężko, zresztą ja już dokładnie nie pamiętam kto był winny, w której sprawie bo obciążające dowody mają podobną wagę i tam delikatne niuansy decydują.
Ja za drugim. Fakt, wykończył mnie pierwszy wampir. W drugim podejściu zdolności wybierałem z podobnej ścieżki. Natomiast przyznaję, iż po zakończeniu gry, rozpocząłem po raz kolejny, by odnaleźć brakujące elementy pokroju zwierzaka w lesie, by porozmawiać z golemem w obozie, by sprawdzić, czym grozi poruszanie się po mieście pod postacią wilkołaka itp. Rozgrywka na kilka godzin.
"Wojna? Kataklizm? Po co? Diabły te przysłały Europie coś, co się nazywa: Mah-jong. Mah-jong jest to taka chińska gra, w którą umiał grać dobrze jeden stuletni mandaryn, ale się wreszcie powiesił" Kornel Makuszyński, "Wycinanki",1925
Wziąłem kilka na próbę, zobaczymy czy mnie forum nie oszukało, że dobre. Przy okazji polecam przecenę na stronie Foksala, ceny wydają się ok.
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b
Sporządziłem solucje do komiksu paragrafowego Porwanie. Uzyskujemy najlepsze zakończenie idąc optymalną drogą i nie tracąc ani jednego punktu życia. Wymijamy zagrożenia i opcjonalny content.
Solucja pod tym przyciskiem spoiler
Spoiler:
Przy tworzeniu postaci przydzielamy co najmniej 1 startowy punkt do Zręczności, musi być jej 6. Pozostałe atrybuty według uznania. Następnie poruszamy się po następujących paragrafach
1->25 albo 49 obojętne->53(czas)->68->105(drugi czas)->70->89(patrzymy na czajnik na stole)->145(bierzemy klucz z etykietą)->89->70->202(patrzymy na stół do bilarda)->122(bierzemy kule bilardową)->202->70->105(trzeci czas)->136(czwarty czas)->199->181->148(piąty czas)->169->183->154->204->161->194->163->198(szósty czas)->268->227(patrzymy na szafkę na środkowym kadrze)->238(bierzemy kose ręczną)->227->255->252->203->242->224->246->234->280
Abiger pisze: ↑12 kwie 2019, 17:57
Pytanie dot. komiksu Rycerze:
czy zagadka z 225 ma w ogóle rozwiązanie?
Wstyd przyznać, ale musiałem się poddać.
To może ktoś zdradzi? Myśleliśmy nad tym, ale nie wpadliśmy na klucz do rozwiązania. Czy to jest rodzaj szyfru, przeskakiwanka, wykreślanka czy ki diabeł? Próbowałem nawet odbicia lustrzanego i czytania do góry nogami i się poddałem. Podobnie zresztą jak z 73 - dopiero sprawdzenie rozwiązania (przeryłem cały komiks, żeby znaleźć właściwy paragraf) pozwoliło mi zrozumieć, że
"Wojna? Kataklizm? Po co? Diabły te przysłały Europie coś, co się nazywa: Mah-jong. Mah-jong jest to taka chińska gra, w którą umiał grać dobrze jeden stuletni mandaryn, ale się wreszcie powiesił" Kornel Makuszyński, "Wycinanki",1925
Towarzysze obywatele, potrzebuję pomocy przy Your Town. Jestem w trakcie pierwszej gry i się zgubiłem.
Kadr 280. Albo mam okulary do wymiany, albo coś się zgubiło przy druku. Quo Vadis? Dokąd zmierzać? Nie ma numeru kolejnego kadru.
Kadr w spoilerze
Spoiler:
Moje tłumaczenia plików pomocy, skrótów zasad: ***LISTA***
Lista zawiera pliki pomocne przy Scythe (z dodatkami), Nemesis, Wojna o Pierścień (z dodatkami), Star Wars Rebelia (z dodatkiem)
miszczu666 pisze: ↑12 lip 2019, 21:42
Towarzysze obywatele, potrzebuję pomocy przy Your Town. Jestem w trakcie pierwszej gry i się zgubiłem.
Kadr 280. Albo mam okulary do wymiany, albo coś się zgubiło przy druku. Quo Vadis? Dokąd zmierzać? Nie ma numeru kolejnego kadru.
Jakby ktoś napotkał ten problem, to oficjalna odpowiedź od Foxgames jest taka, że jest to błąd w druku i poprawione będzie przy dodruku. Dalsza ścieżka po kadrze 280 to 132.
Moje tłumaczenia plików pomocy, skrótów zasad: ***LISTA***
Lista zawiera pliki pomocne przy Scythe (z dodatkami), Nemesis, Wojna o Pierścień (z dodatkami), Star Wars Rebelia (z dodatkiem)
Hmm wydaje mi się, że jest błąd w komiksie Porwanie, na obrazku 237. Znam odpowiedź, ale nie kieruje mnie ona do właściwego kadru. Znalazłem na BGG w recenzji, że w tym obrazku jest błąd, niestety nie napisano jaki.
Ktoś wie, jaki powinien być poprawny tekst tego obrazka?
planszomania.pl - 10% (rabat nie działa na pozycje już zrabatowane!)
Miszon pisze: ↑28 lip 2019, 00:56
Hmm wydaje mi się, że jest błąd w komiksie Porwanie, na obrazku 237. Znam odpowiedź, ale nie kieruje mnie ona do właściwego kadru. Znalazłem na BGG w recenzji, że w tym obrazku jest błąd, niestety nie napisano jaki.
Ktoś wie, jaki powinien być poprawny tekst tego obrazka?
Tyle moze podpowiem, ze nie jest konieczne odwiedzanie tego kadru zeby przejsc Porwanie najlepszym zakonczeniem. W ogole nie zauwazylem, ze tam jest blad.