Dzisiaj odbieram swoją kopię, dam znać jak tylko zagram
Fallout (Andrew Fischer, Nathan I Hajek)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Quba40
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 156 times
Re: Fallout (Andrew Fischer, Nathan I Hajek)
Grupa Facebookowa Horror w Arkham Gra Karciana
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Re: Fallout (Andrew Fischer, Nathan I Hajek)
Podbijam - ktoś miał okazję ograć dodatek?
Mi się gra średnio podoba, ale żona bardzo lubi, więc nie chce sprzedać Zastanawiam się więc, czy dodatek zmieni moje zdanie o grze (drażni mnie głównie sposób kończenia gry). Niby mam ten nowy tryb kooperacyjny, ale to chyba tylko do jednego scenariusza - czy może da się go używać do poprzednich scenariuszy?
Mi się gra średnio podoba, ale żona bardzo lubi, więc nie chce sprzedać Zastanawiam się więc, czy dodatek zmieni moje zdanie o grze (drażni mnie głównie sposób kończenia gry). Niby mam ten nowy tryb kooperacyjny, ale to chyba tylko do jednego scenariusza - czy może da się go używać do poprzednich scenariuszy?
Sprzedaję: Astrominers / Astrogórnicy PL; Etherfields - Dreamwalker Pledge Sundrop + Thorn + Funeral Witch + Sphinx + Creatures PL
- donmakaron
- Posty: 3523
- Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
- Has thanked: 198 times
- Been thanked: 646 times
Re: Fallout (Andrew Fischer, Nathan I Hajek)
Grał ktoś z wariantem punktowania autorstwa Hitotsumami z bgg? Zastanawiam się czy prostuje to rozstrzygnięcie gry na tyle, żeby nie musieć się już martwić zepsutą grą
- Quba40
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 156 times
Re: Fallout (Andrew Fischer, Nathan I Hajek)
Wczoraj zagrałem w Nową Kalifornię w scenariusz kooperacyjny na 4 bohaterów i mogę coś więcej napisać o dodatku.
Plusy:
- niemal tyle samo kart we wszystkich kategoriach jak w podstawce
- 5 nowych i bardzo ciekawych bohaterów
- nowe kafle terenu, nowe warianty starych scenariuszy, nowi przeciwnicy
- kooperacyjny scenariusz - wszelkie minusy z wyścigiem punktowym i podbieraniem sobie zadań zostały w nim naprawione
Neutralne:
- mapa się rozrosła, na 4 graczy nie jest to wielki problem ale eksploracja stała się bardziej istotna i w wariancie 1-2 osobowym może być problem ze znalezieniem konkretnej ukrytej lokacji
Minusy:
- dlaczego tylko jeden scenariusz jest kooperacyjny? Powinni zrobić mechanizm przerabiania wszystkich scenariuszy na kooperacje. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie aby zrobić to samemu niewielkim nakładem pracy, ale mimo wszystko trochę zmarnowany potencjał
- słabe skalowanie scenariusza kooperacyjnego, im więcej graczy tym łatwiej, na 4 jest stanowczo zbyt łatwo a ponoć solo nie da się wygrać. W prosty sposób można to naprawić, ale znowu przerzucili to na graczy
- nie naprawiono wszelkich wad podstawki, podbieranie sobie zadań oraz punktacja nadal wymagają poprawy
Podsumowanie:
W końcu mam poczucie, że ta gra jest zamkniętym tytułem. Regrywalność znacząco urosła i to pod każdym względem. Jeśli nie podobała Ci się podstawka to dodatek bez własnej inwencji nie naprawi tego, natomiast jeśli jesteś gotów przerobić pozostałe scenariusze na witarian kooperacyjny i polepszyć skalowanie to gra zamieni się w bardzo przyjemną przygodówkę do piwa i precli. Podoba mi się, że dodatek nie jest czystym skokiem na kasę, ale oferuje bardzo dużo komponentów i jest wart swojej ceny.
Plusy:
- niemal tyle samo kart we wszystkich kategoriach jak w podstawce
- 5 nowych i bardzo ciekawych bohaterów
- nowe kafle terenu, nowe warianty starych scenariuszy, nowi przeciwnicy
- kooperacyjny scenariusz - wszelkie minusy z wyścigiem punktowym i podbieraniem sobie zadań zostały w nim naprawione
Neutralne:
- mapa się rozrosła, na 4 graczy nie jest to wielki problem ale eksploracja stała się bardziej istotna i w wariancie 1-2 osobowym może być problem ze znalezieniem konkretnej ukrytej lokacji
Minusy:
- dlaczego tylko jeden scenariusz jest kooperacyjny? Powinni zrobić mechanizm przerabiania wszystkich scenariuszy na kooperacje. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie aby zrobić to samemu niewielkim nakładem pracy, ale mimo wszystko trochę zmarnowany potencjał
- słabe skalowanie scenariusza kooperacyjnego, im więcej graczy tym łatwiej, na 4 jest stanowczo zbyt łatwo a ponoć solo nie da się wygrać. W prosty sposób można to naprawić, ale znowu przerzucili to na graczy
- nie naprawiono wszelkich wad podstawki, podbieranie sobie zadań oraz punktacja nadal wymagają poprawy
Podsumowanie:
W końcu mam poczucie, że ta gra jest zamkniętym tytułem. Regrywalność znacząco urosła i to pod każdym względem. Jeśli nie podobała Ci się podstawka to dodatek bez własnej inwencji nie naprawi tego, natomiast jeśli jesteś gotów przerobić pozostałe scenariusze na witarian kooperacyjny i polepszyć skalowanie to gra zamieni się w bardzo przyjemną przygodówkę do piwa i precli. Podoba mi się, że dodatek nie jest czystym skokiem na kasę, ale oferuje bardzo dużo komponentów i jest wart swojej ceny.
Grupa Facebookowa Horror w Arkham Gra Karciana
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
- playerator
- Posty: 2873
- Rejestracja: 01 lis 2015, 21:11
- Has thanked: 904 times
- Been thanked: 310 times
Re: Fallout (Andrew Fischer, Nathan I Hajek)
Czy mógłbyś opisać, jak to dokładnie przeprowadzić? Chodzi mi o obie te poprawki.
Najlepiej tutaj, coby nas moderacja nie pogoniła
tak że = w takim razie, więc
także = też, również
Piszmy po polsku :)
także = też, również
Piszmy po polsku :)
- Breżniew
- Posty: 825
- Rejestracja: 26 paź 2015, 12:47
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 51 times
- Been thanked: 122 times
Re: Fallout (Andrew Fischer, Nathan I Hajek)
Być może Quba40 miał na myśli ten wariant dostępny na bgg: https://boardgamegeek.com/filepage/1623 ... ishspanishplayerator pisze: ↑02 sie 2019, 02:02 Czy mógłbyś opisać, jak to dokładnie przeprowadzić? Chodzi mi o obie te poprawki.
Najlepiej tutaj, coby nas moderacja nie pogoniła
Sam z niego korzystam. Rozegrałem z jego pomocą dwa scenariusze z podstawki i jestem zadowolony
- Quba40
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 156 times
Re: Fallout (Andrew Fischer, Nathan I Hajek)
A tam pogonią od razu, wklejam tutaj, tam mało kto zagląda a ta gra wymaga przeróbek aby była grywalnaplayerator pisze: ↑02 sie 2019, 02:02
Czy mógłbyś opisać, jak to dokładnie przeprowadzić? Chodzi mi o obie te poprawki.
Najlepiej tutaj, coby nas moderacja nie pogoniła
https://boardgamegeek.com/thread/210181 ... -scenarios
Nie korzystam z tego wariantu 1 do 1 bo dla mnie jest nieco przekombinowany, ale biorę na chłopski rozum zasady ze scenariusza Nowa Kalifornia, wybieram stronnictwo które będziemy wspierać, kiedy musisz dołożyć wrogiego żołnierza to umieszczasz go najbliżej kafla startowego na nieodkrytym kaflu - wyjątek stanowi scenariusz Far Harbor, tam warto posiłkować się tym co wymyślił koleś z BGG.
Aby sterować poziomem trudności możesz odrzucić karty Osiągnięć dla większej liczby postaci od 2 (za każdą postać ponad 2 odrzuciłbym ze 4 ale nie testowałem tego).
Jeśli chodzi o wariant rywalizacyjny to proponuję trzy drobne zmiany:
- karty frakcyjne punktują tylko raz następne dają tylko 1 punkt
- jeśli w wyniku postępu zadania należy dołożyć kartę do talii pustkowi/miasta to bierzemy wyłącznie jedną losową kartę i tasujemy ją z tą kartą i obie kładziemy w strefie danego gracza - koniec z podbieraniem zadań!
- gra kończy się dopiero jak jedna frakcja dotrze do końca wpływów, dopiero wtedy podliczamy punkty i wygrywa ten kto ma ich najwięcej - brak sytuacji, że nikt nie wygrał
Grupa Facebookowa Horror w Arkham Gra Karciana
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
-
- Posty: 1582
- Rejestracja: 04 cze 2007, 10:59
- Lokalizacja: Olsztyn
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 12 times
Re: Fallout (Andrew Fischer, Nathan I Hajek)
Mam podstawke z dodatkiem. Nie wyobrażam sobie, by zadanie jakim było przeniesienie Fallouta do gry planszowej, można było rozwiązać lepiej. Widziałem mnóstwo recenzji i nie jestem ślepy na wady w postaci podbierania sobie zadań. Zamiast punktować wady, wypiszę co powoduje, że stale mam ochotę do niej siadać. Może to kogoś przekona kto nasłuchał się samych złych rzeczy i da grze szansę.
+ Zapożyczenia z paragrafówek powodujące liczne rozgałęzienia questów. Ten sam scenariusz może wyglądać całkiem inaczej przy podjęciu innych decyzji. Uwielbiam także fakt, iż skutki naszych decyzji mają wpływ na sam świat i nas dopaść w najmniej oczekiwanym momencie. W ogóle system "archiwum", czy jak on się nazywa, to moim zdaniem mała rewolucja dla gier przygodowych. Time stories też próbowało czerpać z paragrafówek, ale zaryzykuję stwierdzenie, że "Fallout" robi to po prostu lepiej i ma w sobie więcej "gry w grze".
+ Jest w niej mnóstwo Falloutowego klimatu (zwłaszcza po włączeniu soundtracku). Widać zresztą ogromny szacunek jaki mieli do serii autorzy. Nierzadko łamią czwartą ścianę (nie chcę psuć niespodzianki), bawią się questami i mechaniką, a także czasem zwyczajnie teksty na kartach powodują uśmiech
+ Potrafią zaskakiwać mechanicznymi rozwiązaniami (zwłaszcza z dodatkiem). Tutaj mam na myśli np. jak rozwiązano obronę miasta, albo eksplorację pewnej krypty. Zawsze towarzyszyło mi takie małe "wow".
+ Tury graczy idą całkiem szybko, więc w przeciwieństwie do takiego Runebounda 3ED, dużo chętniej siadam tutaj w pełnym składzie.
+ Co do systemu wygranej ... zapominamy, że wygrać może nikt, jedna / kilka osób lub wszyscy. Ludzi denerwuje brak kooperacji, ale hej - gra wam nie zabrania dogadania się, albo wchodzenia w sojusze. Grajcie jak wam się podoba i cieszcie się przygodą. To gra przygodowa na boga z ogromną ilością losowości, a wy się nią frustrujecie jakbyscie nie wiedzieli, że to ameritrash (patrz dobór questów / kart lajków). Może podchodzicie do niej ze złym nastawieniem
Ps. Fun fact - po pierwszych 0,5h miałem ochotę odejść od stołu. Po pełnej partii, jak dostrzegłem jak mechanizmy fajnie się zazębiają i że to w rzeczywistości sandbox, kupiłem podstawkę z dodatkiem
+ Zapożyczenia z paragrafówek powodujące liczne rozgałęzienia questów. Ten sam scenariusz może wyglądać całkiem inaczej przy podjęciu innych decyzji. Uwielbiam także fakt, iż skutki naszych decyzji mają wpływ na sam świat i nas dopaść w najmniej oczekiwanym momencie. W ogóle system "archiwum", czy jak on się nazywa, to moim zdaniem mała rewolucja dla gier przygodowych. Time stories też próbowało czerpać z paragrafówek, ale zaryzykuję stwierdzenie, że "Fallout" robi to po prostu lepiej i ma w sobie więcej "gry w grze".
+ Jest w niej mnóstwo Falloutowego klimatu (zwłaszcza po włączeniu soundtracku). Widać zresztą ogromny szacunek jaki mieli do serii autorzy. Nierzadko łamią czwartą ścianę (nie chcę psuć niespodzianki), bawią się questami i mechaniką, a także czasem zwyczajnie teksty na kartach powodują uśmiech
+ Potrafią zaskakiwać mechanicznymi rozwiązaniami (zwłaszcza z dodatkiem). Tutaj mam na myśli np. jak rozwiązano obronę miasta, albo eksplorację pewnej krypty. Zawsze towarzyszyło mi takie małe "wow".
+ Tury graczy idą całkiem szybko, więc w przeciwieństwie do takiego Runebounda 3ED, dużo chętniej siadam tutaj w pełnym składzie.
+ Co do systemu wygranej ... zapominamy, że wygrać może nikt, jedna / kilka osób lub wszyscy. Ludzi denerwuje brak kooperacji, ale hej - gra wam nie zabrania dogadania się, albo wchodzenia w sojusze. Grajcie jak wam się podoba i cieszcie się przygodą. To gra przygodowa na boga z ogromną ilością losowości, a wy się nią frustrujecie jakbyscie nie wiedzieli, że to ameritrash (patrz dobór questów / kart lajków). Może podchodzicie do niej ze złym nastawieniem
Ps. Fun fact - po pierwszych 0,5h miałem ochotę odejść od stołu. Po pełnej partii, jak dostrzegłem jak mechanizmy fajnie się zazębiają i że to w rzeczywistości sandbox, kupiłem podstawkę z dodatkiem
www.facebook.com/newsyograchplanszowych: newsy planszowe, choć nie tylko!
Re: Fallout (Andrew Fischer, Nathan I Hajek)
Wchodzisz do tajemnej krypty. Wita Ciebie jej Overseer z otwartymi rękami i zapowiada, że ma dla Ciebie intratne zadanie do wykonania. Będziesz po jego wykonaniu pławił się w złocie...eeee to jest....w kapslach.
Co robisz??? Oczywiście z uśmiechem na ustach odwracasz się plecami i pomimo konsternacji tu zebranych, wychodzisz bez słowa....aby udać się na zakupy Widok ich min jest bezcenny. Kto grał w taki sposób ten wie o co chodzi
- ArnhemHorror
- Posty: 507
- Rejestracja: 01 maja 2013, 23:09
- Lokalizacja: NibyLandia
- Has thanked: 345 times
- Been thanked: 166 times
Re: Fallout (Andrew Fischer, Nathan I Hajek)
Wydawnictwo FFG zapowiedziało nowy dodatek Atomic Bonds:
Jest to niewielki dodatek zawierający jedynie karty, ale pozwala skonwertować on wszystkie dotychczas wydane scenariusze do kooperacyjnych, biorąc pod uwagę te aspekty, na które narzekali gracze (jak np. przedwczesne zakończenie gry przed rozwikłaniem głównego wątku). Z tego co autor dodatku opowiadał na ostatnim live, to każdy scenariusz będzie można rozegrać przynajmniej dwukrotnie dla samej fabuły, bo na początku trzeba opowiedzieć się za jedną z frakcji, a zatem ścieżka drugiej powinna pozostać nieodkryta. Oprócz tego są nowe karty urozmaicające rozgrywkę, jak mutacje, modyfikacje oraz... warsztaty.
Jest to niewielki dodatek zawierający jedynie karty, ale pozwala skonwertować on wszystkie dotychczas wydane scenariusze do kooperacyjnych, biorąc pod uwagę te aspekty, na które narzekali gracze (jak np. przedwczesne zakończenie gry przed rozwikłaniem głównego wątku). Z tego co autor dodatku opowiadał na ostatnim live, to każdy scenariusz będzie można rozegrać przynajmniej dwukrotnie dla samej fabuły, bo na początku trzeba opowiedzieć się za jedną z frakcji, a zatem ścieżka drugiej powinna pozostać nieodkryta. Oprócz tego są nowe karty urozmaicające rozgrywkę, jak mutacje, modyfikacje oraz... warsztaty.
Spoiler:
W życiu jest miejsce na jedynie 3 2 1 LCGi.
- Quba40
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 156 times
Re: Fallout (Andrew Fischer, Nathan I Hajek)
Jeśli Galakta wyda to na pewno kupuję. Gra zdecydowanie zyskuje w wariancie kooperacyjnym, a tutaj dodadzą jeszcze większą interakcję pomiędzy graczami (kość wsparcia).wilecki pisze: ↑22 lut 2020, 09:04 Wydawnictwo FFG zapowiedziało nowy dodatek Atomic Bonds:
Jest to niewielki dodatek zawierający jedynie karty, ale pozwala skonwertować on wszystkie dotychczas wydane scenariusze do kooperacyjnych, biorąc pod uwagę te aspekty, na które narzekali gracze (jak np. przedwczesne zakończenie gry przed rozwikłaniem głównego wątku). Z tego co autor dodatku opowiadał na ostatnim live, to każdy scenariusz będzie można rozegrać przynajmniej dwukrotnie dla samej fabuły, bo na początku trzeba opowiedzieć się za jedną z frakcji, a zatem ścieżka drugiej powinna pozostać nieodkryta. Oprócz tego są nowe karty urozmaicające rozgrywkę, jak mutacje, modyfikacje oraz... warsztaty.
Spoiler:
Grupa Facebookowa Horror w Arkham Gra Karciana
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
- playerator
- Posty: 2873
- Rejestracja: 01 lis 2015, 21:11
- Has thanked: 904 times
- Been thanked: 310 times
Re: Fallout (Andrew Fischer, Nathan I Hajek)
tak że = w takim razie, więc
także = też, również
Piszmy po polsku :)
także = też, również
Piszmy po polsku :)
- awawa
- Posty: 1101
- Rejestracja: 02 paź 2014, 10:28
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 43 times
- Been thanked: 38 times
Re: Fallout (Andrew Fischer, Nathan I Hajek)
Cóż, gdyby w międzyczasie nie pojawili się Łowcy 2114 gdzie pokazano jak powinien wyglądać planszowkowy "Fallout" to byłaby to ciekawa propozycja...
Granie na Bemowie
-
- Posty: 585
- Rejestracja: 29 sty 2014, 14:57
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 26 times
Re: Fallout (Andrew Fischer, Nathan I Hajek)
Wg mnie cena dodatku oraz jak bardzo została sprzedana podstawka i oddatek. Jesli słabo to na pewno tego nie rusza. Moze dobrze aby mieli choc w planach DNŻ. Tez z chęcią wziął bym polska wersje. Na razie Galakta na swoim forum milczy w tym temacie.
-
- Posty: 416
- Rejestracja: 21 wrz 2012, 17:30
- Lokalizacja: Wroclaw
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 5 times
Re: Fallout (Andrew Fischer, Nathan I Hajek)
Jest gdzies dostepny zwiezly spis co mechanicznie zmienilo sie z dodatkiem?
W podstawce warunek zwyciestwa wyglada wyjatkowo sztucznie i po tescie nie zacheca. W pierwszym scenariuszu nie bardzo widze jak solo zdobyc 11 punktow wplywu przed osiagnieciem czerwonego pola przez ktoras z frakcje bez sztucznego odwlekania glownego watku.
W podstawce warunek zwyciestwa wyglada wyjatkowo sztucznie i po tescie nie zacheca. W pierwszym scenariuszu nie bardzo widze jak solo zdobyc 11 punktow wplywu przed osiagnieciem czerwonego pola przez ktoras z frakcje bez sztucznego odwlekania glownego watku.
Re: Fallout (Andrew Fischer, Nathan I Hajek)
Mam nadzieję, że wyjdzie ten mini-dodatek Atomic Bonds w wersji PL, bo Fallout generalnie ma potencjał jako planszówka, ale wszystko zrąbane jest przez te punkty zwycięstwa uzależnione od pozycji frakcji. Mimo wszystko cały czas mi się podoba większość systemów w tej grze (chociaż czemu odpowiedzi na pytania na kartach nie zostały napisane do góry nogami skoro jest wersja solo i masz unikać ich przeczytania - nie mam pojęcia).
Z racji, że to chyba same karty, może jednak Galakta się skusi? Koszt produkcji jest na pewno groszowy jak na planszówki, wszystko kwestia opłat za licencję.
Z racji, że to chyba same karty, może jednak Galakta się skusi? Koszt produkcji jest na pewno groszowy jak na planszówki, wszystko kwestia opłat za licencję.
-
- Posty: 247
- Rejestracja: 21 lut 2016, 21:29
- Lokalizacja: Oświęcim
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 4 times
Re: Fallout (Andrew Fischer, Nathan I Hajek)
Jeśli chcesz ten dodatek to pisz do Galakty. Jeśli będą widzieć, że jest zainteresowanie to może go wydadzą. Proponuję też nie omijać ich Social Mediów.
Re: Fallout (Andrew Fischer, Nathan I Hajek)
Super. Ostatnio jak pisałem do nich to jeszcze nie mieli w planach.
- playerator
- Posty: 2873
- Rejestracja: 01 lis 2015, 21:11
- Has thanked: 904 times
- Been thanked: 310 times
Re: Fallout (Andrew Fischer, Nathan I Hajek)
Wklejam, może ktoś przeoczył newsa - Atomowe związki A tutaj zawartość pudełka.
tak że = w takim razie, więc
także = też, również
Piszmy po polsku :)
także = też, również
Piszmy po polsku :)
Re: Fallout (Andrew Fischer, Nathan I Hajek)
Wygląda że ten dodatek nie wprowadzi nic dla jednego gracza.
Trochę szkoda, liczyłem na jakieś poprawki w zdobywaniu punktów zwycięstwa, bo samemu trzeba jakoś dziwnie pilnować żeby jedna z frakcji wyraźnie zostawała w tyle, inaczej ciężko wygrać grę :/
Trochę szkoda, liczyłem na jakieś poprawki w zdobywaniu punktów zwycięstwa, bo samemu trzeba jakoś dziwnie pilnować żeby jedna z frakcji wyraźnie zostawała w tyle, inaczej ciężko wygrać grę :/
- ArnhemHorror
- Posty: 507
- Rejestracja: 01 maja 2013, 23:09
- Lokalizacja: NibyLandia
- Has thanked: 345 times
- Been thanked: 166 times
Re: Fallout (Andrew Fischer, Nathan I Hajek)
Gry kooperacyjne zazwyczaj lepiej działają solo, więc nie spisywałbym tego w żadnym wypadku na straty. Zwłaszcza, że szczegółów wciąż nie znamy. Poza tym na podlinkowanej stronie widać przykład nowych warunków zwycięstwa, dla jednej, konkretnej frakcji. Już samo to, że stron najwyraźniej nie można zmieniać w trakcie gry, powinno usprawnić ten element.
W życiu jest miejsce na jedynie 3 2 1 LCGi.
Re: Fallout (Andrew Fischer, Nathan I Hajek)
Hm, no dobra, w sumie przez to, że jest tryb solo spojrzałem na tryb kooperacyjny jako "dla dwóch i więcej graczy", a przecież nie powinno to przeszkodzić grze w jedną osobę. Niestety angielska wersja ciągle jest w fabryce i nikt nie dorwał jej w ręce żeby zrecenzować (chociaż wciąż niby ma wyjść w sierpniu).
Ciekaw jestem ceny, patrząc na zawartość (~60 kart, kostka, 9 żetonów z kartonu, 5 kart scenariuszy), pewnie można się spodziewać czegoś w zakresie 59-79zł.
Ciekaw jestem ceny, patrząc na zawartość (~60 kart, kostka, 9 żetonów z kartonu, 5 kart scenariuszy), pewnie można się spodziewać czegoś w zakresie 59-79zł.