Łowcy (The Hunters) A.D. 2114 - pytania i wątpliwości
Re: Łowcy (The Hunters) A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
Prawidłowy numer wykładanej karty powinien brzmieć: 015. Przepraszam za pomyłkę. Cieszę się, że tytuł się podobaawawa pisze: ↑12 sty 2020, 14:21 Przy graniu wyszła nam jedna zagwozdka z kartą 014 (chyba plac parkingowy), która każe wyłożyć pod 406 kartę 006...tyle że ta karta już tam była wcześniej i została wypełniona. Czy na pewno o nią chodziło? Poza tym bardzo przyjemnie się grało i jestem bardzo zadowolony z tego tytułu
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 10 cze 2018, 13:28
- Been thanked: 3 times
Re: Łowcy (The Hunters) A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
"Misja Q51 (nie wiem czy chodzi o tą misję?). CKM w odległości 2 pół trafia na "3", "4", "5" i "6" używając 5 Kości Ataku, więc ma spore szanse na zadanie obrażeń. "
Właśnie o tej misji mówiłem ale wróg opisany jako Oprych z CKM nie ma takich charakterystyk o jakich piszesz, na mojej karcie jest napisane:
-walka wręcz kości ataku: 2 trafienie: 2
- zasięg +1 kości ataku :6 trafienie:4,
- zasięg +2 kości ataku :5 trafienie:3,
- zasięg +3 kości ataku :4 trafienie:2,
- zasięg +4 kości ataku :3 trafienie:2.
Zgodnie z instrukcją strona 26 "Przykład ataku dystansowego wroga" musi on wyrzucić tyle ile ma wpisane w tabeli lub mniej. Oznacza to, że w misji Q51 Oprych z CKM trafia dziewczynkę tylko na "1" ponieważ betonowy mur daje 2 zasłony (czyli 3-1-1=1). A że ona ma 3 punkty pancerza z przodu to w praktyce nic jej nie robi. Wczoraj grałem w tą misje ponownie i ma ona jeszcze jeden problem. Drugim rodzajem przeciwnika w tej misji jest "Bandyta z Pistoletem". Zaczyna on w odległości 2 pól od betonowego muru a jego tabela trafienie wygląda następująco:
-walka wręcz kości ataku: 2 trafienie: 1
- zasięg +1 kości ataku :3 trafienie:3,
- zasięg +2 kości ataku :2 trafienie:2,
Betonowy mur obniża trafienie o 2 punkty czyli w przypadku w/w wroga nie ma on szans ns trafienie z odległości 2 pól. W związku z powyższym, zgodnie z kartą porusza się o 1 pole w kierunku celu i wykonuje atak z modyfikatorem -1, czyli łącznie -3 (betonowy mur -2 oraz -1 z karty). Oznacza to , że nie może trafić. W drugiej akcji jest już w odległości 1 pola od dziewczynki i zgodnie z kartą ma wykonać atak dystansowy z modyfikatorem -1 i poruszyć się o jedno pole od wroga. I ponownie nie ma szans na trafienie bo ma modyfikator -3 (betonowy mur -2 oraz z karty -1). Zgodnie z opisem misji wrogowie atakują tylko dziewczynkę chyba że wejdzie się na ich pole, a w praktyce nikt nie może jej nic zrobić. Efekt tego jest taki, że można ich po prostu powystrzelać zaczynając od CKM który jest najbliżej graczy i do tego stoi do nich tyłem.
Karta "042" jest błędny zapis ""... choć wszystkie elementy ich ubioru są czerwone, jednocześnie są zupełnie do siebie nie pasują.."
Czy jest jakaś zasada mówiąca, że na na "1" zawsze się trafia a na "6" pudłuje?
Właśnie o tej misji mówiłem ale wróg opisany jako Oprych z CKM nie ma takich charakterystyk o jakich piszesz, na mojej karcie jest napisane:
-walka wręcz kości ataku: 2 trafienie: 2
- zasięg +1 kości ataku :6 trafienie:4,
- zasięg +2 kości ataku :5 trafienie:3,
- zasięg +3 kości ataku :4 trafienie:2,
- zasięg +4 kości ataku :3 trafienie:2.
Zgodnie z instrukcją strona 26 "Przykład ataku dystansowego wroga" musi on wyrzucić tyle ile ma wpisane w tabeli lub mniej. Oznacza to, że w misji Q51 Oprych z CKM trafia dziewczynkę tylko na "1" ponieważ betonowy mur daje 2 zasłony (czyli 3-1-1=1). A że ona ma 3 punkty pancerza z przodu to w praktyce nic jej nie robi. Wczoraj grałem w tą misje ponownie i ma ona jeszcze jeden problem. Drugim rodzajem przeciwnika w tej misji jest "Bandyta z Pistoletem". Zaczyna on w odległości 2 pól od betonowego muru a jego tabela trafienie wygląda następująco:
-walka wręcz kości ataku: 2 trafienie: 1
- zasięg +1 kości ataku :3 trafienie:3,
- zasięg +2 kości ataku :2 trafienie:2,
Betonowy mur obniża trafienie o 2 punkty czyli w przypadku w/w wroga nie ma on szans ns trafienie z odległości 2 pól. W związku z powyższym, zgodnie z kartą porusza się o 1 pole w kierunku celu i wykonuje atak z modyfikatorem -1, czyli łącznie -3 (betonowy mur -2 oraz -1 z karty). Oznacza to , że nie może trafić. W drugiej akcji jest już w odległości 1 pola od dziewczynki i zgodnie z kartą ma wykonać atak dystansowy z modyfikatorem -1 i poruszyć się o jedno pole od wroga. I ponownie nie ma szans na trafienie bo ma modyfikator -3 (betonowy mur -2 oraz z karty -1). Zgodnie z opisem misji wrogowie atakują tylko dziewczynkę chyba że wejdzie się na ich pole, a w praktyce nikt nie może jej nic zrobić. Efekt tego jest taki, że można ich po prostu powystrzelać zaczynając od CKM który jest najbliżej graczy i do tego stoi do nich tyłem.
Karta "042" jest błędny zapis ""... choć wszystkie elementy ich ubioru są czerwone, jednocześnie są zupełnie do siebie nie pasują.."
Czy jest jakaś zasada mówiąca, że na na "1" zawsze się trafia a na "6" pudłuje?
Spoiler:
Spoiler:
Re: Łowcy (The Hunters) A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
Przepraszam za zamieszanie - oczywiście trzeba wyrzucić "3", "2" lub "1" aby trafić przy współczynniku wynoszącym 3.grzegorz2010 pisze: ↑13 sty 2020, 10:32 "Misja Q51 (nie wiem czy chodzi o tą misję?). CKM w odległości 2 pół trafia na "3", "4", "5" i "6" używając 5 Kości Ataku, więc ma spore szanse na zadanie obrażeń. "
Właśnie o tej misji mówiłem ale wróg opisany jako Oprych z CKM nie ma takich charakterystyk o jakich piszesz, na mojej karcie jest napisane:
-walka wręcz kości ataku: 2 trafienie: 2
- zasięg +1 kości ataku :6 trafienie:4,
- zasięg +2 kości ataku :5 trafienie:3,
- zasięg +3 kości ataku :4 trafienie:2,
- zasięg +4 kości ataku :3 trafienie:2.
Zgodnie z instrukcją strona 26 "Przykład ataku dystansowego wroga" musi on wyrzucić tyle ile ma wpisane w tabeli lub mniej. Oznacza to, że w misji Q51 Oprych z CKM trafia dziewczynkę tylko na "1" ponieważ betonowy mur daje 2 zasłony (czyli 3-1-1=1). A że ona ma 3 punkty pancerza z przodu to w praktyce nic jej nie robi. Wczoraj grałem w tą misje ponownie i ma ona jeszcze jeden problem. Drugim rodzajem przeciwnika w tej misji jest "Bandyta z Pistoletem". Zaczyna on w odległości 2 pól od betonowego muru a jego tabela trafienie wygląda następująco:
-walka wręcz kości ataku: 2 trafienie: 1
- zasięg +1 kości ataku :3 trafienie:3,
- zasięg +2 kości ataku :2 trafienie:2,
Betonowy mur obniża trafienie o 2 punkty czyli w przypadku w/w wroga nie ma on szans ns trafienie z odległości 2 pól. W związku z powyższym, zgodnie z kartą porusza się o 1 pole w kierunku celu i wykonuje atak z modyfikatorem -1, czyli łącznie -3 (betonowy mur -2 oraz -1 z karty). Oznacza to , że nie może trafić. W drugiej akcji jest już w odległości 1 pola od dziewczynki i zgodnie z kartą ma wykonać atak dystansowy z modyfikatorem -1 i poruszyć się o jedno pole od wroga. I ponownie nie ma szans na trafienie bo ma modyfikator -3 (betonowy mur -2 oraz z karty -1). Zgodnie z opisem misji wrogowie atakują tylko dziewczynkę chyba że wejdzie się na ich pole, a w praktyce nikt nie może jej nic zrobić. Efekt tego jest taki, że można ich po prostu powystrzelać zaczynając od CKM który jest najbliżej graczy i do tego stoi do nich tyłem.
W związku z tym oprych używa 5 kości ataku i trafia na "1" (po uwzględnieniu muru). Dziewczyna posiada 3 punkty pancerza z przodu, ale z boku 2, a z tyłu 1. Musi być obrócona w konkretną stronę na początku gry, a więc tylko przed częścią bandytów posiada 3 kości obrony, a przed innymi 2 lub 1.
Bandyci z pistoletami wykonują ataki z odległości 2 pól, ponieważ każda "1" w grze oznacza automatyczny sukces (o czym niżej). A więc nie mają potrzeby się przemieszczać.
Faktycznie po przeanalizowaniu opisanej sytuacji, wrogowie mają ciężką przeprawę z dziewczyną.
Tak, zgodnie ze stroną 25:grzegorz2010 pisze: ↑13 sty 2020, 10:32 Czy jest jakaś zasada mówiąca, że na na "1" zawsze się trafia a na "6" pudłuje?
"UWAGA: Niezależnie od obliczonego wcześniej trafienia, każdy wynik “1” zawsze oznacza sukces podczas ataku."
Spoiler:
Tak, jeżeli Snajper ma wykupioną tę umiejętność, to może jej użyć w podanym przypadku.
Re: Łowcy (The Hunters) A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
Hej, dopiero co miałam czas otworzyć pudło i zapoznać się z elementami. Jestem pod wrażeniem jak na razie, nie mogę się doczekać rozgrywki.
Ale nasunęło mi się kilka wątpliwości podczas przeglądania zawartości:
Karty wydarzeń: brak kart nr 49, 310, 318, 319, 635 plus przekładka 401-434 do której nie ma kart; pomiędzy 590-630 jest tylko jedna karta nr 615
Kart miejsc/lokacji: brak kart nr 434 i 435
Karty drogi i miast: pierwszych łącznie 45 kart, miast - 36
Czy to jest ok i tak ma być, czy może przypadkiem czegoś mi brakuje?
Dzięki z góry za odpowiedzi czy też tak macie.
Ale nasunęło mi się kilka wątpliwości podczas przeglądania zawartości:
Karty wydarzeń: brak kart nr 49, 310, 318, 319, 635 plus przekładka 401-434 do której nie ma kart; pomiędzy 590-630 jest tylko jedna karta nr 615
Kart miejsc/lokacji: brak kart nr 434 i 435
Karty drogi i miast: pierwszych łącznie 45 kart, miast - 36
Czy to jest ok i tak ma być, czy może przypadkiem czegoś mi brakuje?
Dzięki z góry za odpowiedzi czy też tak macie.
- Gromb
- Posty: 2889
- Rejestracja: 08 paź 2015, 19:09
- Lokalizacja: Katowice
- Has thanked: 874 times
- Been thanked: 384 times
Re: Łowcy (The Hunters) A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
Zerknij na komentarze pod kampanią. Tam w ostatniej aktualizacji jest spis kart.
The Corps Is Mother, the Corps Is Father
- Sheade
- Posty: 103
- Rejestracja: 06 mar 2019, 12:49
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 54 times
- Kontakt:
Re: Łowcy (The Hunters) A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
Nie sugeruj się brakiem pewnych numerków, bo na etapie prac i optymalizacji całości niekiedy autor był zmuszony wywalić pewne karty, a zmienianie całej numeracji z powodu kilku kart przysporzyło by ogromnych zmian, które mogły by wygenerować kolejne błedy. Dlatego taka tarka nr 49 zniknęła i jest puste miejsce. Ale w przypadku mechaniki to nie jest problem, bo numeracja nie stanowi kolejność, a wyłącznie numer rozpoznawczy. ale Racja że zakładka powinna mieć numerację od 025 do 048.
Sam popełniłem przy składzie kilka błędów odnośnie zakładek, których nie powinno być - ale na tym etapie presja czasowa była tak duża, a ilości rzeczy do ogarnięcia taka kolosalna, że no i tak dziwie się, ze jak na taką zawartość, tych błedów jest znikoma ilość Pracowały przy tym tylko dwie osoby (autor i grafik) + tłumacz i proofreaderzy, ale Ci się bardziej skupiali na samej treści, a nie numerologii kart.
Za błędy przepraszamy.
Tutaj zakładka ma całkiem błąd, bo powinna być 550-nieskończoność, a jest 525-nieskonczoność, co koliduje z zakładką 525-549.
To jest przekładka na karty lokacji, które mają właśnie numery od 401 do 435. Tu jest mój błąd, bo ta przekładka powinna mieć ikonkę lokacji i mało tego powinna być od 401 do 436.
Karty lokacji z dodatku to 434, 435 i 436, z czego 436 została dołączona do podstawki (na specjalne oznaczenie), dwie pozostałe otrzymuje się z dodatkiem.
O ile dobrze pamiętam to są dwie karty lokacji z dodatku "New Huntsville".
W instrukcji została podana ilość kart z podstawki, nie uwzględniając dodatku. Wg mojego wylicznika (nie bierz go jako oficialny, bo nie przeliczyłem własnoręcznie ) wynika, że jest:
285 Kart Fabularnych
- 248 podstawowych
- 37 z dodatku
58 Kart Drogi
- 46 z podstawki
- 12 z dodatku
44 Karty Miasta
- 40 z podstawki
- 4 z dodatku
39 Karty Lokacji
- 37 z podstawki (1 karta 436 jest z dodatku, ale dołączona do podstawki)
- 2 z dodatku
Radvision: Design UI/UX oraz modyfikacje dla gier planszowych
https://www.facebook.com/groups/radvisionboardgames
Shade's Shelter: Recenzje gier post-apo
https://shadeshelter.znadplanszy.pl/
https://www.facebook.com/groups/radvisionboardgames
Shade's Shelter: Recenzje gier post-apo
https://shadeshelter.znadplanszy.pl/
Re: Łowcy (The Hunters) A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
Oto pełna lista dużych kart w grze (w sumie 396 kart 70x120mm):Jainapl pisze: ↑14 sty 2020, 15:37 Hej, dopiero co miałam czas otworzyć pudło i zapoznać się z elementami. Jestem pod wrażeniem jak na razie, nie mogę się doczekać rozgrywki.
Ale nasunęło mi się kilka wątpliwości podczas przeglądania zawartości:
Karty wydarzeń: brak kart nr 49, 310, 318, 319, 635 plus przekładka 401-434 do której nie ma kart; pomiędzy 590-630 jest tylko jedna karta nr 615
Kart miejsc/lokacji: brak kart nr 434 i 435
Karty drogi i miast: pierwszych łącznie 45 kart, miast - 36
Czy to jest ok i tak ma być, czy może przypadkiem czegoś mi brakuje?
285 kart wydarzeń:
001, 002A, 002B, 003A, 003B, 004, 005A, 005B, 006, 007A, 007B, 008, 009A, 009B, 010, 011, 012,
013A, 013B, 014, 015A, 015B, 016A, 016B, 016C, 017, 018, 019, 020, 021, 022, 023, 024A, 024B,
025, 026A, 026B, 027, 028, 029, 030, 031, 032, 033, 034, 035, 036, 037, 038, 039, 040, 041, 042,
043, 044, 045, 046, 047, 048, 050, 051, 052, 053, 054, 055, 056, 057, 058, 059A, 059B, 060, 061A,
061B, 062, 063, 064, 065, 066, 067, 068, 069, 070(1), 070(2), 070(3), 071, 072, 073, 074, 075,
076, 077, 078, 079, 080, 081, 082, 083, 084, 085, 086A, 086B, 086C, 087, 088, 089, 090, 091, 092,
093, 094, 095, 096, 201, 202A, 202B, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214,
215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 300, 301, 302, 303, 304A, 304B, 305, 306, 307, 308, 309,
311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 401,
402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 408A, 409, 410, 411, 411A, 412, 413, 414, 415, 416, 417,
417A, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432,
433, 436, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517(1),
517(2), 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534, 535,
536, 537, 538, 539, 540, 541, 542, 543, 544, 545, 546, 547, 548, 549, 550, 551, 552, 553, 554, 555,
556, 557, 558, 559, 560, 561, 562, 563, 564, 565, 566, 567, 568, 569, 570, 590, 615, 630, 631, 632,
633, 634, 636, 637, 1247, 1389, 2345.
22 karty wrogów
3 karty zakrywające karty drogi
1 karta zakrywająca miasta
40 kart miasta:
nawiedzony dom, żebraczka(1), żebraczka (2), lincz, sprzedawca, uliczny handlarz, pomoc w potrzebie,
stragan, graham(1), graham(2), handlarka, wróżbitka, fanty, pijak, uliczne porachunki, przysługa,
wąsacz, znalezisko, odgłosy strzałów, pojedynek, wszczep, kieszonkowiec, wygłodniały pies,
podejrzane typy, żartownisie, robota, plakat, żółte opary(1), żółte opary(2), lekarstwo, napad,
ciężki pakunek, producent namiotów, to oni, grajek, ludzka bestia, panika, stoisko hermana rota,
królik doświadczalny, obwoźny chirurg,
45 kart drogi:
ciężarówki, niespodzianka(1), niespodzianka(2), znalezisko, uszkodzona maszyna, mgła(1),mgła(2),
zawieja śnieżna, pobojowisko, para, ziemianka, mutanty, kartograf, odrodzenie, ukąszenie,wrak,
pielgrzymka, eskorta, wędzarnia, list, stado, trudna decyzja, zwłoki, sidła, przeprawa, spotkanie na drodze,
sfora psów, popsute jedzenie, wilczy dół, aktorzy, mina, porzucony wrak, niebezpieczeństwo, obwoźny handlarz,
skażenie, stacja benzynowa, buty, wąwóz, insekty(1), insekty(2), kopalnia, atak mrozu, rwąca rzeka, napad, lawina.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 10 cze 2018, 13:28
- Been thanked: 3 times
Re: Łowcy (The Hunters) A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
Na karcie wydarzeń losowych w podróży 2 stopnia, karta "Stado" ma błąd w ikonach. W opcji "C" powinien być znak ogniw a nie doświadczenia.
Re: Łowcy (The Hunters) A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
Parę głupich pytań
Bo można odrzucać odrzucać ogniwa na starcie tury, żeby przedłużać efekt, a ja np. używam apteczki to co za 1 ogniwo ona nie spada?
Czy mozna cucić jak przeciwnik stoi na polu nieprzytomnego? (rozumiem, że nie bo wtedy cucący wchodzi w zwarcie?)
Ostatnie czy jak misją jest zabić X przeciwników to po zabiciu ostatniego wymaganego misja natychmiast się kończy, nie ma jak np. w Gloomhaven, że każdy dogrywa aktualną turę do końca tak( w niektórych misjach jest napisane, że gra się od razu kończy w niektórych nie)
Spoiler:
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Re: Łowcy (The Hunters) A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
1. Ogniw można używać tylko, jeżeli dany rodzaj wyposażenia posiada odpowiednie oznaczenie. Apteczka takowego nie posiada, jedynie oznaczenie "dwukrotnego użytku". Tak więc po 2 użyciach musimy ją odrzucić.gogovsky pisze: ↑27 sty 2020, 19:41Parę głupich pytań
Bo można odrzucać odrzucać ogniwa na starcie tury, żeby przedłużać efekt, a ja np. używam apteczki to co za 1 ogniwo ona nie spada?
Czy mozna cucić jak przeciwnik stoi na polu nieprzytomnego? (rozumiem, że nie bo wtedy cucący wchodzi w zwarcie?)
Ostatnie czy jak misją jest zabić X przeciwników to po zabiciu ostatniego wymaganego misja natychmiast się kończy, nie ma jak np. w Gloomhaven, że każdy dogrywa aktualną turę do końca tak( w niektórych misjach jest napisane, że gra się od razu kończy w niektórych nie)
2. Nie można cucić takiego bohatera, tak jak napisałeś, ponieważ po wejściu na pole z wrogiem automatycznie wchodzimy w zwarcie (i Interakcja jest zabroniona).
3. Misja natychmiast się kończy.
Spoiler:
Re: Łowcy (The Hunters) A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
Ograniczone użycie - wyposażenie jest dwukrotnego użytku lub na początku każdej tury należy odrzucić 1 Ogniwo, aby utrzymać działanie elementu. Wyposażenie dwukrotnego użytku po pierwszym użyciu należy odwrócić na drugą stronę. <- cytat z instrukcji obok znaczka 2 dwukrotnego użycia(który ma apteczka. to mnie zmyliło :p)? To które itemy można przedłużać np. flare albo pocisk smugowy, które mają ikonę działania X tur tak?:pmatio2007 pisze: ↑27 sty 2020, 22:01
1. Ogniw można używać tylko, jeżeli dany rodzaj wyposażenia posiada odpowiednie oznaczenie. Apteczka takowego nie posiada, jedynie oznaczenie "dwukrotnego użytku". Tak więc po 2 użyciach musimy ją odrzucić.
2. Nie można cucić takiego bohatera, tak jak napisałeś, ponieważ po wejściu na pole z wrogiem automatycznie wchodzimy w zwarcie (i Interakcja jest zabroniona).
3. Misja natychmiast się kończy.
I pytanie ostrzenie laserowe ignoruje cały pancerz??;p Bo wydaje mi się to strasznie mocne :p
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Re: Łowcy (The Hunters) A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
"Ograniczone użycie" ma dwie potencjalne ikony i dwa działania. Znaczek "ograniczonego użycia" z symbolem ogniwa oznacza, że musimy wydawać ogniwo w każdej turze aby działało. Natomiast znaczek "ograniczonego użycia" z 2 w środku oznacza, że jest dwukrotnego użytku.gogovsky pisze: ↑28 sty 2020, 14:48 Ograniczone użycie - wyposażenie jest dwukrotnego użytku lub na początku każdej tury należy odrzucić 1 Ogniwo, aby utrzymać działanie elementu. Wyposażenie dwukrotnego użytku po pierwszym użyciu należy odwrócić na drugą stronę. <- cytat z instrukcji obok znaczka 2 dwukrotnego użycia(który ma apteczka. to mnie zmyliło :p)? To które itemy można przedłużać np. flare albo pocisk smugowy, które mają ikonę działania X tur tak?:p
I pytanie ostrzenie laserowe ignoruje cały pancerz??;p Bo wydaje mi się to strasznie mocne :p
W każdym rodzaju ikon w instrukcji pokazujemy tylko jedną przykładową (np. dla "zasięgu działania" pokazujemy tylko ikonę z zasięgiem 0 - jako przykład). Ale faktycznie jak teraz to czytam, to nie jest jasne Na szczęście na karcie pomocy są pokazane obydwie ikony "ograniczonego użycia" z wyjaśnieniem.
Ostrzenie laserowe ignoruje cały pancerz, ale nie u wrogów opancerzonych, na nich nie działa w ogóle. Także jest dobre, ale tylko w niektórych sytuacjach
Re: Łowcy (The Hunters) A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
Spoiler:
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 10 cze 2018, 13:28
- Been thanked: 3 times
Re: Łowcy (The Hunters) A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
Ma parę pytań co do misji i kart:
2. Umiejętność snajpera na 4 poziomie "Wartość podstawowej akcji Ataku Dystansowego wzrasta z 1 do 2". Zgodnie z instrukcją akcją podstawową jest- atak wręcz, ruch, interakcja. Nie ma tam mowy o ataku dystansowym.
3. Karta snajpera o nazwie Nowa Pozycja w wzmocnieniu posiada opis "+1 (symbol czaszki) Atak Dystansowy przeciwko wrogom Biologicznym" . Co oznacza w tym przypadku oznacza "+1(symbol czaszki)"? Oprócz dodatkowego ataku +1 kość? Początkowo myślałem, że trzeba cały opis oznacza tylko i wyłącznie dodanie jednej kości do ataku ale porównując ją z kartą "Ostrzał" wykluczyłem to.
Spoiler:
3. Karta snajpera o nazwie Nowa Pozycja w wzmocnieniu posiada opis "+1 (symbol czaszki) Atak Dystansowy przeciwko wrogom Biologicznym" . Co oznacza w tym przypadku oznacza "+1(symbol czaszki)"? Oprócz dodatkowego ataku +1 kość? Początkowo myślałem, że trzeba cały opis oznacza tylko i wyłącznie dodanie jednej kości do ataku ale porównując ją z kartą "Ostrzał" wykluczyłem to.
Re: Łowcy (The Hunters) A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
grzegorz2010 pisze: ↑05 lut 2020, 11:11 Ma parę pytań co do misji i kart:2. Umiejętność snajpera na 4 poziomie "Wartość podstawowej akcji Ataku Dystansowego wzrasta z 1 do 2". Zgodnie z instrukcją akcją podstawową jest- atak wręcz, ruch, interakcja. Nie ma tam mowy o ataku dystansowym.Spoiler:
3. Karta snajpera o nazwie Nowa Pozycja w wzmocnieniu posiada opis "+1 (symbol czaszki) Atak Dystansowy przeciwko wrogom Biologicznym" . Co oznacza w tym przypadku oznacza "+1(symbol czaszki)"? Oprócz dodatkowego ataku +1 kość? Początkowo myślałem, że trzeba cały opis oznacza tylko i wyłącznie dodanie jednej kości do ataku ale porównując ją z kartą "Ostrzał" wykluczyłem to.
Spoiler:
3. Wzmocnienie na karcie "Nowa pozycja" oznacza, że wzmacniając tą kartą Akcję Ostrzału używasz dodatkowej 1 Kości Ataku. Nie wykonujesz dodatkowej Akcji.
"Atak Dystansowy" jest w opisie użyty w celu zaznaczenia, że nie można tej karty używać podczas Ataku Wręcz. Sama ikona byłaby nieprecyzyjna.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 10 cze 2018, 13:28
- Been thanked: 3 times
Re: Łowcy (The Hunters) A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
3. Ok, zmyliło mnie trochę nazewnictwo: "+1 podczas ataku dystansowego..." oraz "+1 atak dystansowy..." . Myślałem że należy to różnie interpretować. Dzięki za odpowiedź .
Re: Łowcy (The Hunters) A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
Pierwsze pytanie czy biostrza działają tylko do ataku podstawowego prawda, mimo że nie jest to wskazane?:)
Pytanie 2 o co chodzi z dłonią medyczną? Leczenie +1(akcja podstawowa), opcja 1 daje zawsze +1 do akcji leczenia dowolnej? opcja 2 daje nową akcje leczenia podstawowej za 1? opcja 3 daje +1 do akcji cucenia +1 życie(bo tylko taka akcja podstawowa jest skojarzona z leczeniem)
pytanio/sugestia zdolność pasywna medyka o sprzedawaniu za 1 więcej, powinna mieć wyłączenie jedzenia, bo nieskończone value
Spoiler:
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Re: Łowcy (The Hunters) A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
1. Bioostrza działają do każdego rodzaju ataku wręcz, nie tylko podstawowego. Są po prostu używane wtedy jako druga broń (w drugiej ręce).gogovsky pisze: ↑08 lut 2020, 22:07Pierwsze pytanie czy biostrza działają tylko do ataku podstawowego prawda, mimo że nie jest to wskazane?:)
Pytanie 2 o co chodzi z dłonią medyczną? Leczenie +1(akcja podstawowa), opcja 1 daje zawsze +1 do akcji leczenia dowolnej? opcja 2 daje nową akcje leczenia podstawowej za 1? opcja 3 daje +1 do akcji cucenia +1 życie(bo tylko taka akcja podstawowa jest skojarzona z leczeniem)
pytanio/sugestia zdolność pasywna medyka o sprzedawaniu za 1 więcej, powinna mieć wyłączenie jedzenia, bo nieskończone value
Spoiler:
2. Jest to bardzo proste, ale faktycznie niezbyt jasne Dłoń medyczna pozwala na wykonanie nowego rodzaju Akcji Podstawowej przez posiadacza tego wszczepu. Jest to Akcja Leczenia, która przywraca +1 Poziom Zdrowia celowi. Nie można tego wszczepu używać jako wzmocnienie innych Akcji Leczenia, które mogły by być zagrywane z kart.
3. Ta Zdolność w założeniu miała służyć jedynie, aby przy sprzedawaniu wyposażenia można było zgarniać ekstra moduły. Ale szczerze mówić, nie pamiętam żebym spotkał się z jej wykupieniem przez kogokolwiek w testach Jeżeli ktoś u Was chce ją wykupić, to uwzględnijcie dodatkowy zysk jedynie przy wyposażenia, a nie modułach/żywności.
Spoiler:
Re: Łowcy (The Hunters) A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
Spoiler:
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
-
- Posty: 1998
- Rejestracja: 10 wrz 2018, 21:47
- Lokalizacja: Będzin
- Has thanked: 237 times
- Been thanked: 314 times
Re: Łowcy (The Hunters) A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
Czy ja coś przeoczyłem? Nie mogę znaleźć znacznika II (czerwony romb ze znakiem 2 rzymskiej).
Wydaje mi się że wszystkie karty przygód z wymaganiami czasowymi, które miałem dotychczas przeszedłem i to z dużym zapasem czasowym. Jednak teraz straciłem mnóstwo czasu i nie wiem czy to błąd gry? czy ja coś przeoczyłem? Nie mam ŻADNEJ dostępnej misji - która wymaga wykonania w określonym czasie.
Spoiler:
----------------
10% flamberg.com.pl
10% flamberg.com.pl
Re: Łowcy (The Hunters) A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
gogovsky pisze: ↑10 lut 2020, 23:36Żeby nie było jak tylko skończymy obecną już z inną ekipą mam nakręconą kolejną kampanie na razie gierka roku. Świetna robota gierka ma wszystko co czego brakowało mi np. w GH klimat, robienie i ulepszanie itemów, rozbudowa bazy itd. Nie mogę się doczekać na drugiej części/nowej kampanii czy dużego dodatkuSpoiler:
Spoiler:
Golfang pisze: ↑11 lut 2020, 19:30 Czy ja coś przeoczyłem? Nie mogę znaleźć znacznika II (czerwony romb ze znakiem 2 rzymskiej).Wydaje mi się że wszystkie karty przygód z wymaganiami czasowymi, które miałem dotychczas przeszedłem i to z dużym zapasem czasowym. Jednak teraz straciłem mnóstwo czasu i nie wiem czy to błąd gry? czy ja coś przeoczyłem? Nie mam ŻADNEJ dostępnej misji - która wymaga wykonania w określonym czasie.Spoiler:
Spoiler:
Re: Łowcy (The Hunters) A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
A jeszcze jedno takie może pytanie, jak rzucam sobie wzmocnienie uzyskujesz 1 automatyczny sukces(to rozumiem, że jak to dorzucam to jak miałbym 4 kości to mam 1 sukces i dorzucam 3 kości? Czy rzucam 4, sumuje wynik plus dostaje 1 automatyczny sukces?) My gramy pierwszą opcję?
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
-
- Posty: 1998
- Rejestracja: 10 wrz 2018, 21:47
- Lokalizacja: Będzin
- Has thanked: 237 times
- Been thanked: 314 times
Re: Łowcy (The Hunters) A.D. 2114 (Mateusz Albricht)
Dzięki za pomoc - Stacji Meteo nie dokończyłem... więc wiem że muszę tam iść! Na szczęście mam jeszcze czas... tak mi się wydajematio2007 pisze: ↑11 lut 2020, 23:55Golfang pisze: ↑11 lut 2020, 19:30 Czy ja coś przeoczyłem? Nie mogę znaleźć znacznika II (czerwony romb ze znakiem 2 rzymskiej).Wydaje mi się że wszystkie karty przygód z wymaganiami czasowymi, które miałem dotychczas przeszedłem i to z dużym zapasem czasowym. Jednak teraz straciłem mnóstwo czasu i nie wiem czy to błąd gry? czy ja coś przeoczyłem? Nie mam ŻADNEJ dostępnej misji - która wymaga wykonania w określonym czasie.Spoiler:Spoiler:
----------------
10% flamberg.com.pl
10% flamberg.com.pl