On Mars (Vital Lacerda)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
mczlonka
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwie 2016, 18:23
Has thanked: 7 times
Been thanked: 9 times

Re: On Mars (Vital Lacerda)

Post autor: mczlonka »

pan_satyros pisze: 22 sty 2020, 19:05
tomb pisze: 22 sty 2020, 15:03 Przepraszam za błahe pytanie o zawartość gry, ale nie interesowałem się kampanią kickstarterową i odpakowując dzisiaj paczkę ze sklepu 3Trolle zaskoczyła mnie dodatkowa zawartość dołożona luzem. Do pudełka jeszcze nie zaglądałem, ale interesuje mnie kompletność elementów "luźnych".

W polskiej edycji kickstarterowej poza pudełkiem z grą otrzymałem:
- polskojęzyczną instrukcję,
- polskojęzyczne kompendium,
- kartkę "Pakiet aktualizacyjny",
- upgrade pack po angielsku (planszetka i dwa pakieciki kart),
- pojedynczą kartę (Beacon) zapakowaną w folię.

Czy niczego nie brakuje?
masz wszystko.
Czy mógłby ktoś pokrótce wyjaśnić czym są powyższe dodatki od Hobbitów?
Awatar użytkownika
Lolas
Posty: 485
Rejestracja: 13 wrz 2017, 14:10
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 110 times
Been thanked: 114 times

Re: On Mars (Vital Lacerda)

Post autor: Lolas »

Polska instrukcja wydrukowana jest na bardzo cienkim papierze :-(
mczlonka pisze: 22 sty 2020, 22:09 Czy mógłby ktoś pokrótce wyjaśnić czym są powyższe dodatki od Hobbitów?
- upgrade pack po angielsku (planszetka i dwa pakieciki kart),
Spoiler:
- pojedynczą kartę (Beacon) zapakowaną w folię.
Spoiler:
Karta promo dostępna niby tylko dla sklepów, ale wydania lokalne mają ją dołączoną.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2020, 22:45 przez Lolas, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
ZygfrydDeLowe
Posty: 489
Rejestracja: 17 sty 2017, 13:47
Has thanked: 935 times
Been thanked: 210 times

Re: On Mars (Vital Lacerda)

Post autor: ZygfrydDeLowe »

Lolas pisze: 22 sty 2020, 22:35 Polska instrukcja wydrukowana jest na bardzo cienkim papierze :-(
I na dodatek krzywo przycięta (przynajmniej w moim egzemplarzu) - zwróćcie uwagę na górne krawędzie stron.
KrzysiekL
Posty: 1180
Rejestracja: 22 gru 2015, 10:20
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 28 times
Been thanked: 53 times

Re: On Mars (Vital Lacerda)

Post autor: KrzysiekL »

brazylianwisnia pisze: 22 sty 2020, 21:43 Polskiej pomocy gracza nie ma w pakiecie.
Nawet angielskiej? nie umiem czytać ;)
Ostatnio zmieniony 22 sty 2020, 22:49 przez KrzysiekL, łącznie zmieniany 1 raz.
Zniwiarz86
Posty: 212
Rejestracja: 06 kwie 2016, 11:17
Has thanked: 2 times

Re: On Mars (Vital Lacerda)

Post autor: Zniwiarz86 »

Co Wy z tą instrukcją od Hobbity? Instrukcja jak instrukcja. Od EGG faktycznie grubsza, ale to dalej tylko instrukcja.
Awatar użytkownika
ZygfrydDeLowe
Posty: 489
Rejestracja: 17 sty 2017, 13:47
Has thanked: 935 times
Been thanked: 210 times

Re: On Mars (Vital Lacerda)

Post autor: ZygfrydDeLowe »

KrzysiekL pisze: 22 sty 2020, 22:43
brazylianwisnia pisze: 22 sty 2020, 21:43 Polskiej pomocy gracza nie ma w pakiecie.
Nawet angielskiej?
Angielskie są - po sztuce na każdego gracza.
Polskie dostępne są tutaj:
https://www.hobbity.eu/repository/PomocGracza.pdf
Ostatnio zmieniony 22 sty 2020, 22:51 przez ZygfrydDeLowe, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Lolas
Posty: 485
Rejestracja: 13 wrz 2017, 14:10
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 110 times
Been thanked: 114 times

Re: On Mars (Vital Lacerda)

Post autor: Lolas »

Instrukcja jest krzywo przycięta i to mocno, bo nie wystarczyły spady które są marginesem na wypadek przesunięcia, na krawędzi widać fragmenty paska kontrolnego umieszczanego poza obszarem strony.
Planszetki pomocy można pobrać ze strony polskiego wydawcy - udostępnił PDFa.
Awatar użytkownika
Yavi
Posty: 3186
Rejestracja: 08 lut 2013, 11:34
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 24 times
Been thanked: 40 times
Kontakt:

Re: On Mars (Vital Lacerda)

Post autor: Yavi »

Polskie karty pomocy będą dosyłane? Czy tego cena nie obejmowała i trzeba sobie samemu drukować?
Awatar użytkownika
detrytusek
Posty: 7330
Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 459 times
Been thanked: 1106 times

Re: On Mars (Vital Lacerda)

Post autor: detrytusek »

Całe Hobbity.
Pudełko jest w pełni polskie? Bo zdarzało im się tylko walnąć naklejkę.
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."

Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera

Wątek sprzedażowy
sasquach
Posty: 1827
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 934 times
Been thanked: 585 times

Re: On Mars (Vital Lacerda)

Post autor: sasquach »

ZygfrydDeLowe pisze: 22 sty 2020, 15:28 Karta Beacon, jeśli zostanie użyta, powinna zastąpić kartę Radar (blueprint 3 poziomu).
Nie Radar tylko BUILDER DRONE AI600. Drone ma podobną akcję to Beacon tylko słabszą.
patrykvel
Posty: 21
Rejestracja: 01 lis 2017, 19:04
Has thanked: 1 time

Re: On Mars (Vital Lacerda)

Post autor: patrykvel »

detrytusek pisze: 22 sty 2020, 23:53 Całe Hobbity.
Pudełko jest w pełni polskie? Bo zdarzało im się tylko walnąć naklejkę.
Hobbity jedynie dodają luzem instrukcję, nic więcej.
Awatar użytkownika
ZygfrydDeLowe
Posty: 489
Rejestracja: 17 sty 2017, 13:47
Has thanked: 935 times
Been thanked: 210 times

Re: On Mars (Vital Lacerda)

Post autor: ZygfrydDeLowe »

sasquach pisze: 23 sty 2020, 01:29
ZygfrydDeLowe pisze: 22 sty 2020, 15:28 Karta Beacon, jeśli zostanie użyta, powinna zastąpić kartę Radar (blueprint 3 poziomu).
Nie Radar tylko BUILDER DRONE AI600. Drone ma podobną akcję to Beacon tylko słabszą.
Temat o Beacon

Vital pisze, że wydaje mu się, że zastępuje nr 16 (Builder Drone); wydawca go poprawia pisząc, że zastępuje Radar (nr 15).
Nie widziałem innego źródła wyjaśnienia, więc jeśli znalazłeś, to podziel się proszę, żeby więcej osób nie powtarzało błędnie za BGG.
Awatar użytkownika
Sejten
Posty: 34
Rejestracja: 13 kwie 2012, 10:00
Lokalizacja: Kraków

Re: On Mars (Vital Lacerda)

Post autor: Sejten »

Czy ktoś ma podobne problemy z jakością komponentów jak te opisane na forum bgg? Osobiście mam też problem z brzegami tokenów - są lekko obdarte po wyciśnięciu.
Awatar użytkownika
cezner
Posty: 3069
Rejestracja: 30 wrz 2005, 20:26
Lokalizacja: Opole
Has thanked: 8 times
Been thanked: 88 times

Re: On Mars (Vital Lacerda)

Post autor: cezner »

Z planszami nie mam żadnych problemów.
Jeśli chodzi o żetony to jeszcze nie wyciskałem. Wycisnąłem jeden, żeby sprawdzić czy bez problemowo wychodzi i jest bardzo OK.
Inna sprawa, że ja osobiście nie uważam tego co pokazali na tych zdjęciach (jeśli chodzi o żetony) za jakąś straszną wadę. Poza tym to ma służyć do grania a nie do oglądania przez lupę. Bez przesady.
Na pewno wszystko jest dobrze wydrukowane, nic się nie rozjeżdża. Dużo ładnego drewna.
Jak dla mnie wygląda to fantastycznie. Widać za co się zapłaciło. Dobrze by było , żeby jeszcze mechanicznie było OK (bo Escape Plan mnie srogo zawiódł).
Awatar użytkownika
Dr. Nikczemniuk
Posty: 2821
Rejestracja: 19 paź 2016, 13:39
Has thanked: 447 times
Been thanked: 318 times

Re: On Mars (Vital Lacerda)

Post autor: Dr. Nikczemniuk »

cezner pisze: 23 sty 2020, 12:45 Inna sprawa, że ja osobiście nie uważam tego co pokazali na tych zdjęciach (jeśli chodzi o żetony) za jakąś straszną wadę. Poza tym to ma służyć do grania a nie do oglądania przez lupę. Bez przesady.
Gdyby to była gra za ~150zł to OK.
Ale to jest gra za ~400zł i tu przedewszystkim płacisz za jakość, więc żale jak najbardziej słuszne.
Co do pałąkowatych planszetek to zauważyłem że czasem wystarczy zostawić je na noc na stole i same się prostują.
Kto nie widzi ciemności, nie będzie szukał światła.
Awatar użytkownika
cezner
Posty: 3069
Rejestracja: 30 wrz 2005, 20:26
Lokalizacja: Opole
Has thanked: 8 times
Been thanked: 88 times

Re: On Mars (Vital Lacerda)

Post autor: cezner »

No OK. Ale pod lupą to na tych żetonach wszystko można zobaczyć. To tylko kawałek kartonu.
Awatar użytkownika
jnowaczy
Posty: 503
Rejestracja: 15 wrz 2005, 20:43
Has thanked: 27 times
Been thanked: 126 times

Re: On Mars (Vital Lacerda)

Post autor: jnowaczy »

To jeszcze brakuje pytań i odpowiedzi z wydumanymi dyskusjami o koszulki i mamy kolejny wątek o grze w której o samej grze, rozgrywce, wrażeniach jest może z dwa posty. Znowu się nie dowiem czy to fajna gra i warto kupić ale to nic nowego na tym forum.Za to wiem, ze instrukcja krzywa
Every single fucking day I get closer to the grave
I am terrified, I fell asleep at the wheel again
Crashed my car just to feel again
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 10920
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3356 times
Been thanked: 3217 times

Re: On Mars (Vital Lacerda)

Post autor: japanczyk »

jnowaczy pisze: 23 sty 2020, 14:21 To jeszcze brakuje pytań i odpowiedzi z wydumanymi dyskusjami o koszulki i mamy kolejny wątek o grze w której o samej grze, rozgrywce, wrażeniach jest może z dwa posty. Znowu się nie dowiem czy to fajna gra i warto kupić ale to nic nowego na tym forum.Za to wiem, ze instrukcja krzywa
Gra dopiero trafiła do kupujących - daj im czas, zeby zagrali
Wrazenia ogólnie sa pozytywne - wystarczy rzucic okiem na BGG, ja na swoja pierwsza gre czekam do przyszłego tygodnia pewnie
sasquach
Posty: 1827
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 934 times
Been thanked: 585 times

Re: On Mars (Vital Lacerda)

Post autor: sasquach »

ZygfrydDeLowe pisze: 23 sty 2020, 08:33 Temat o Beacon

Vital pisze, że wydaje mu się, że zastępuje nr 16 (Builder Drone); wydawca go poprawia pisząc, że zastępuje Radar (nr 15).
Nie widziałem innego źródła wyjaśnienia, więc jeśli znalazłeś, to podziel się proszę, żeby więcej osób nie powtarzało błędnie za BGG.
Spytałem ponownie w temacie bo zastępowanie Radaru wydawało mi się bez sensu. Vital potwierdził, że zastępuje Drona.
buhaj
Posty: 1044
Rejestracja: 27 wrz 2016, 08:01
Lokalizacja: chrzanów
Has thanked: 857 times
Been thanked: 512 times

Re: On Mars (Vital Lacerda)

Post autor: buhaj »

jnowaczy pisze: 23 sty 2020, 14:21 To jeszcze brakuje pytań i odpowiedzi z wydumanymi dyskusjami o koszulki i mamy kolejny wątek o grze w której o samej grze, rozgrywce, wrażeniach jest może z dwa posty. Znowu się nie dowiem czy to fajna gra i warto kupić ale to nic nowego na tym forum.Za to wiem, ze instrukcja krzywa
Jestem po jednej rozgrywce ale już wiem, że gra jest przezajebista. Jeśli lubisz ciężkie euro to jest to coś dla Ciebie. Plus szczypta klimatu.
Awatar użytkownika
ZygfrydDeLowe
Posty: 489
Rejestracja: 17 sty 2017, 13:47
Has thanked: 935 times
Been thanked: 210 times

Re: On Mars (Vital Lacerda)

Post autor: ZygfrydDeLowe »

jnowaczy pisze: 23 sty 2020, 14:21 To jeszcze brakuje pytań i odpowiedzi z wydumanymi dyskusjami o koszulki i mamy kolejny wątek o grze w której o samej grze, rozgrywce, wrażeniach jest może z dwa posty. Znowu się nie dowiem czy to fajna gra i warto kupić ale to nic nowego na tym forum.Za to wiem, ze instrukcja krzywa
Pfft. Ludzie dopiero grę dostali do rąk, więc wszelkie mankamenty strony wizualnej wychodzą w pierwszej kolejności.
I nie trzeba tutaj żadnej lupy. Tektura jest gruba, nadruk ładnie wyśrodkowany, ale z rewersami jest jakiś problem - nie wiem czy to kwestia, folii, kleju, papieru czy nietypowego kształtu do wycięcia, ale np rewersy budynków strzępią się od momentu wyciśnięcia ich z arkusza. Myśląc, że to tylko pozostałości po cięciu przetarłem krawędzie palcem i okazuje się, że nadruk dalej strzępi się i schodzi z rewersu żetonu takimi drobnymi włóknami.
Nie jest to wielka niedogodność, ale jest zauważalne.

Podobnie Polska instrukcja. Mam niewielki zbiór gier, ale tak kiepsko wyciętej do tej pory nie miałem.

Natomiast co do samej gry, to wydaje mi się, że większość ludzi woli jednak formować swoje wypowiedzi po większej ilości partii. Ja dotychczas grałem dwa razy i mam podobne wrażenia jak z dotychczasowych gier Lacerdy.
Na pewno podział planszy na dwa obszary (Mars i stacja orbitalna) zawęża nam nieco ilość dostępnych w turze akcji, jak i trochę ukierunkowuje nasze poczynania; więc jeśli dla kogoś np Lizbona była zbyt otwarta, to On Mars bardziej mu przypadnie do gustu.
Znajdziemy tutaj typową ciasną ekonomię akcji - zawsze na koniec będzie nam brakowało tej jednej ostatniej, żeby wycisnąć dodatkowe punkty zwycięstwa sprytnym combo.
Interakcja przy 4 graczach jest dość duża i to nie tylko w kategorii konkurencji o zasoby. Można celowo trzymać na niskim poziomie technologie potrzebne naszym oponentom, można wykorzystywać fakt zbudowania przez nich budynków dla własnych celów etc...

Poza tym mamy typową dla Lacerdy ilość bonusów z akcji, które wyzwalają dodatkowe bonusy.
Np. możemy jako akcję dodatkową wybrać ruch naszego łazika, wjechać nim na odkrycie, które pozwoli nam dwa razy ulepszyć technologie, ulepszając technologię możemy dostać bonus w postaci uruchomienia akcji ulepszenia naszych budynków - jeśli chcemy ulepszyć ich kilka, korzystamy np. z technologii naszego przeciwnika, co pozwala mu na ulepszenie jego technologii i ew. pozyskanie dodatkowego bonusu. Kiedy ulepszamy nasze budynki spełniamy nasz prywatny cel, który pozwoli nam uzyskać dodatkowy bonus. A to tylko akcja dodatkowa, pozostaje nam jeszcze akcja główna do wykonania.
Gra polega właśnie na wyciskaniu maksimum z dostępnej ograniczonej liczby akcji. Oczywiście pierwsze tury przebiegną raczej spokojnie, dopiero jak odblokujemy trochę więcej akcji dodatkowych zacznie się kombinowanie jak w powyższym przykładzie.

Jeśli chodzi o powiązanie z tematem to jakieś jest, ale np konia z rzędem temu, kto potrafi wytłumaczyć bez karkołomnych konstrukcji logicznych dlaczego np. przyjąć statek z kolonistami możemy tylko będąc na powierzchni Marsa (i koloniści dołączają do nas na Marsie), ale jeśli wybudujemy odpowiedni budynek to możemy wezwać taki statek również będąc na stacji i wtedy koloniści przylatują do nas na stację. Budynek ten możemy wykorzystać zarówno będąc na Marsie, jak i na stacji.
Niemniej jednak same akcje są dość logiczne i związane z rozwojem naszej kolonii.

Wizualnie gra prezentuje się świetnie, jest dużo grubej tektury i zadrukowanego drewna. Ikonografia jednak pozostawia trochę do życzenia i warto sprawdzać w instrukcji co poszczególne symbole znaczą zanim zaufamy swojej intuicji.

Gra nagradza też, czy wręcz wymaga rozegrania wielu partii. Przez pierwsze rozgrywki gracze skupiać się będą raczej na tym jak poprawnie wykonywać akcje, niż świadomie planować i realizować strategie wykorzystujące zależności między poszczególnymi akcjami i ich skutkami.
Jest też trochę drobnych zasad, które znajdują zastosowanie w bardzo specyficznych sytuacjach, a które są wyjaśnione tylko w jednym miejscu, niemniej jednak instrukcja jest bardzo dobrze zredagowana i wraz z kompendium odpowiada na większość wątpliwości w jasny sposób. Jednak wydrukowanie FAQ zbierającego dotychczasowe odpowiedzi Lacerdy jest wskazane.
Mi się taki typ gry podoba i w On Mars po prostu chcę więcej grać i eksplorować możliwości, które gra oferuje.

Poza tym b. dobrą recenzję masz tu:
Diceland On Mars
sasquach pisze: 23 sty 2020, 14:34 Spytałem ponownie w temacie bo zastępowanie Radaru wydawało mi się bez sensu. Vital potwierdził, że zastępuje Drona.
Dzięki, zaktualizowałem swój pierwotny post.
sasquach
Posty: 1827
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 934 times
Been thanked: 585 times

Re: On Mars (Vital Lacerda)

Post autor: sasquach »

ZygfrydDeLowe pisze: 23 sty 2020, 15:03 Jeśli chodzi o powiązanie z tematem to jakieś jest, ale np konia z rzędem temu, kto potrafi wytłumaczyć bez karkołomnych konstrukcji logicznych dlaczego np. przyjąć statek z kolonistami możemy tylko będąc na powierzchni Marsa (i koloniści dołączają do nas na Marsie), ale jeśli wybudujemy odpowiedni budynek to możemy wezwać taki statek również będąc na stacji i wtedy koloniści przylatują do nas na stację. Budynek ten możemy wykorzystać zarówno będąc na Marsie, jak i na stacji.
Po prostu postawiłeś lepsze anteny i nadajniki. Nie dość, że w końcu możesz dogadać się między orbitą, a powierzchnią, to jeszcze jesteś w stanie skomunikować się z nadlatującymi rakietami i przekierować je do stacji orbitalnej :D Poproszę konia wraz z rzędem :P
Awatar użytkownika
ZygfrydDeLowe
Posty: 489
Rejestracja: 17 sty 2017, 13:47
Has thanked: 935 times
Been thanked: 210 times

Re: On Mars (Vital Lacerda)

Post autor: ZygfrydDeLowe »

sasquach pisze: 23 sty 2020, 16:46
ZygfrydDeLowe pisze: 23 sty 2020, 15:03 Jeśli chodzi o powiązanie z tematem to jakieś jest, ale np konia z rzędem temu, kto potrafi wytłumaczyć bez karkołomnych konstrukcji logicznych dlaczego np. przyjąć statek z kolonistami możemy tylko będąc na powierzchni Marsa (i koloniści dołączają do nas na Marsie), ale jeśli wybudujemy odpowiedni budynek to możemy wezwać taki statek również będąc na stacji i wtedy koloniści przylatują do nas na stację. Budynek ten możemy wykorzystać zarówno będąc na Marsie, jak i na stacji.
Po prostu postawiłeś lepsze anteny i nadajniki. Nie dość, że w końcu możesz dogadać się między orbitą, a powierzchnią, to jeszcze jesteś w stanie skomunikować się z nadlatującymi rakietami i przekierować je do stacji orbitalnej :D Poproszę konia wraz z rzędem :P

A te lepsze nadajniki do czego? Ja już potrafiłem dogadać się z centralą swojej korporacji, żeby przysłali mi statek na Marsa (czy też ze statkiem bezpośrednio, czy z Ziemią, czy z jakimkolwiek miejscem z którego te statki przylatują). Ale taką wiadomość mogłem wysłać tylko będąc na powierzchni Marsa. Czy do tego używam jakiegoś przekaźnika na stacji, czy po prostu mam już bezpośrednią łączność z tym tajemniczym miejscem. Poza tym dlaczego jak wybuduję lepsze nadajniki to mogę im powiedzieć, żeby przylecieli do mnie na stację, ale nie mogę ich skierować na powierzchnię planety. Poza tym te statki, skoro już je wezmę, nie są ani na stacji, ani na planecie, tylko latają w kółko razem ze mną w tę i z powrotem. Podobnie będąc na orbicie nie mogę zlecić swoim ludziom żadnej pracy na powierzchni planety (bo nie ma rozwiniętej komunikacji między planetą a stacją?), ale już naukowcom będącym na planecie mogę przesyłać polecenia, żeby pracowali w budynkach, których nie mogę postawić. Itd.
Poza tym komunikacja między powierzchnią, a orbitą już wcześniej istniała skoro będąc na powierzchni planety mogę wykonywać takie akcje dodatkowe jak skorzystanie z magazynu (które jest jedną z głównych akcji po orbitalnej stronie planszy). No i dlaczego w ogóle nie mogę użyć systemów łączności stacji? Czy moja firma wysłała mnie, żebym sobie jakoś radził bez kontaktów z nimi? :P

Z tym, że takie dywagacje to zwykłe czepialstwo i traktuję to z dużym przymrużeniem oka.

Podział planszy, jak również idący za tym podział akcji i wiążąca się z tym początkowa konieczność podróży są ciekawym pomysłem.
Same akcje też są logicznie powiązane z tym co robimy w danym miejscu - budujemy i produkujemy surowce na powierzchni, a technologie rozwijamy na stacji, bo tam jest infrastruktura.

Gra także ładnie pokazuje rozwój naszej kolonii.
Faktycznie w pierwszym etapie jesteśmy zależni od stacji, zarówno jeśli chodzi o rozwój technologii, jak i niezbędne zapasy. W późniejszych etapach gry natomiast podróżujemy coraz rzadziej (o ile w ogóle), a kolonia rozwija się wraz z poczynaniami graczy. Budujemy i ulepszamy budynki, które pozwalają nam wkrótce uniezależnić się od pomocy ziemskich subsydiów, a co za tym idzie wykonywać nawet mocniejsze akcje niż byliśmy w stanie wykonywać na stacji.
kamilpr
Posty: 374
Rejestracja: 05 maja 2015, 19:48
Has thanked: 25 times
Been thanked: 14 times

Re: On Mars (Vital Lacerda)

Post autor: kamilpr »

Czy gra jest jeszcze gdzieś dostępna do kupienia?
Awatar użytkownika
AndreV
Posty: 214
Rejestracja: 11 lis 2016, 07:13
Has thanked: 139 times
Been thanked: 50 times

Re: On Mars (Vital Lacerda)

Post autor: AndreV »

na 3T jest napewno
ODPOWIEDZ