Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
I kolejne pytanie (ależ ta gra ma niuansów):
Opis że Zwoju np. Orka wojownika (czerwonego)
{0} {1} Porusz do zwarcia.
Zaatakuj ognistym toporem.
Użyj berserkera II.
Berserkera II, to atak ognistym toporem z pewnymi 2 trafieniami i trafieniem krytycznym.
Czy rozpatruję to jako dwa ataki (i dwie obrony) czy sumuje atak toporem i berserkera i bronię się raz?
Moja groteka Nieoficjalne FAQ do Robinsona
"Kiedy jesteś martwy, to nie wiesz, że jesteś martwy. Stanowi to problem tylko dla innych. Kiedy jesteś głupi, jest dokładnie tak samo."
Michael E. Brown
Jeśli wróg w reakcji na atak zadaje trafienia może wykonać taką akcje jeśli jest obalony? Teoretycznie nic w instrukcji nie jest napisane że nie, no ale przecież leży na pleckach
Preferuje: średnie/ciężkie euro, rywalizacja. Gram we wszystko :D Niezwiązany z branżą.
NA SPRZEDAŻDice Settlers +promka Wyspa dinozaurówCalico+promka Twisted Fables ALL-IN + mata i inne
_leigam_ pisze: ↑21 lut 2020, 22:53
Jeśli wróg w reakcji na atak zadaje trafienia może wykonać taką akcje jeśli jest obalony? Teoretycznie nic w instrukcji nie jest napisane że nie, no ale przecież leży na pleckach
Chodzi o kolce gremlina? Ja przyjąłem „erpegowo” że może, bo to jego reakcja naturalna, ale chyba w instrukcji nie jest jednoznacznie wytłumaczone.
Chodzi o kolce gremlina? Ja przyjąłem „erpegowo” że może, bo to jego reakcja naturalna, ale chyba w instrukcji nie jest jednoznacznie wytłumaczone.
[/quote]
Tak, o kolce. Właśnie też nigdzie nie znajduje wyjaśnienia. Przyjąłem gorsze dla mnie rozwiązania, ale dalej mnie to trapi.
Preferuje: średnie/ciężkie euro, rywalizacja. Gram we wszystko :D Niezwiązany z branżą.
NA SPRZEDAŻDice Settlers +promka Wyspa dinozaurówCalico+promka Twisted Fables ALL-IN + mata i inne
_leigam_ pisze: ↑21 lut 2020, 22:53
Jeśli wróg w reakcji na atak zadaje trafienia może wykonać taką akcje jeśli jest obalony? Teoretycznie nic w instrukcji nie jest napisane że nie, no ale przecież leży na pleckach
W instrukcji jest informacja, że przeciwnik który jest OB nie może atakować, a kolce są (mimo wszystko) atakiem.
Ja grałem, że nie wykonywał tej reakcji będąc OB.
_leigam_ pisze: ↑22 lut 2020, 14:04
I jeszcze jedno pytanie dotyczące pierwszego zadania:
Spoiler:
otworzyć skrzynie mogę tylko jeśli czerwony gremlin jeszcze żyje?
Tak, gdyż w momencie jego śmierci kończy się scenariusz.
Dodatkowo trzeba pamiętać, że otwarcie drzwi może nastąpić jeśli nie jesteś w zwarciu z przeciwnikiem. Czyli trzeba ostatniego przeciwnika odepchnąć lub wywabić z pola z drzwiami.
Moja groteka Nieoficjalne FAQ do Robinsona
"Kiedy jesteś martwy, to nie wiesz, że jesteś martwy. Stanowi to problem tylko dla innych. Kiedy jesteś głupi, jest dokładnie tak samo."
Michael E. Brown
akahoshi pisze: ↑22 lut 2020, 16:49
W instrukcji jest informacja, że przeciwnik który jest OB nie może atakować, a kolce są (mimo wszystko) atakiem.
Ja grałem, że nie wykonywał tej reakcji będąc OB.
W którym miejscu? Na pewno atak (cały jako akcja) jest pomijany jeśli jest ogłuszony.
Siema, mam kilka pytań odnośnie zasad (gra solo):
1. Czy mogę zmieniać kolejność wykonywania akcji bohaterami w kolejnych rundach np. (w pierwszej rundzie swoje akcje jako pierwszy zagrał Thorgar, a w kolejnej rundzie jako pierwszy zagrał Laegon)?
2. Ostatnie zachowanie ruchu wrogów ze zwoju {+}, powoduje ruch wroga na obszar bohatera. Jeżeli nie ma tam innej informacji o ataku albo użyciu, nie atakujemy tego bohatera?
3. Rzuty na odporność wykonuję tylko jeżeli jakąś karta o tym mówi, czy są jeszcze jakieś ogólne zasady w jakich sytuacjach wykonuje się taki rzut?
4. Kiedy używa się specjalnej zdolności z kart zwojów wrogów oprócz kart spotkań?
1.
Kolejność graczy jest dobrowolna, nie ma znaczenia kto zaczynał we wcześniejszej rundzie.
2. Wykonujesz jedynie to co jest napisane. Jeśli jest jakaś wzmianka o ataku, atakuję, w przeciwnym razie nic się nie dzieje.
3. Tak jak napisałeś, rzucasz tylko kiedy jakiś efekt o to prosi.
4. Zależy od wroga, ale głównie specjalne umiejętności są odpalane przy ataku. Wszystko jest na jego zwoju. Poniżej zdjęcia zwoju shamana, jego umiejętnością jest leczenie, aktywuję ją na (0-1) i (+)
Jeden z bohaterów zginął zaraz przed końcem zadania, dzięki czemu przyjął postać duchowej istoty. Instrukcja mówi, aby po zakończonym zadaniu odrzucić losową, używaną kartę.
Czy w tym przypadku chodzi zarówno o karty przedmiotów, jak i karty zdolności bohaterów?
Moja groteka Nieoficjalne FAQ do Robinsona
"Kiedy jesteś martwy, to nie wiesz, że jesteś martwy. Stanowi to problem tylko dla innych. Kiedy jesteś głupi, jest dokładnie tak samo."
Michael E. Brown
Co z ranami i stanami po wykonania zadania? Zostają do kolejnego zadania, czy są usuwane z bohaterów?
Moja groteka Nieoficjalne FAQ do Robinsona
"Kiedy jesteś martwy, to nie wiesz, że jesteś martwy. Stanowi to problem tylko dla innych. Kiedy jesteś głupi, jest dokładnie tak samo."
Michael E. Brown
Witam. Mam pytanie odnośnie zasady aktywowania zdolności wroga z symbolem niebieskiej tarczy. Czy aktywacja następuje po zadaniu obrażenia dedykowaną bronią np. cięte -1 i tam widnieje symbol niebieskiej tarczy. Czy za każdym razem jak wróg otrzyma obrażenie. Z góry dzięki
Cięte -1 to jego taka zdolność jakby która działa cały czas.
Niebieska tarcza to reakcja = obrona.
Mam pytanie odnośnie kampanii. Czy w kampanii można zagrać w 3 bohaterów i np. w którejś misji dołączyć czwartego bohatera ? Przed każdą misją są staty jakie powinien mieć taki bohater ? Grał ktoś tak ?
Wydaje mi się, że te staty oznaczają na jakim poziomie, ile złota mają mieć postacie jeżeli chcesz zagrać pojedynczy scenariusz, nie w kampanii. A dołączyć/wymienić bohatera można na początku każdego scenariusza. Tylko, że będzie miał 1 poziom, ale zawsze można mu go podnieść za zaoszczędzone odłamki duszy.
Pamiętam, że można wymieniać (ma ten sam poziom chyba co zamieniony bohater), ale dodawać? Nie pamiętam takiego zapisu. Ale jeśli od 1 poziomu miałby zacząć to pewnie można.
Przy każdym scenariuszu jest informacja ile pkt duszy ma się do dyspozycji jeśli chciałoby się rozegrać go zupełnie oddzielnie. Można tego użyć do dodania bohatera wg mnie.
Kanban to najlepszy Vital, a Trajan jest lepszy od Zamków.
Wishlista
Czytam właśnie instrukcję i nie do końca rozumiem "wydarzenia fabularne".
Rozumiem, że to działa tak:
Runda 1 - mamy jakieś wydarzenie ono trwa do końca
Runda 2 - odrzucamy wierzchnie wydarzenie
Runda 3- dobieram nowe wydarzenie. Jeśli jest to wydarzenie fabularne odczytuję to co mi każe scenariusz i gram dalej.
Runda 4 - odrzucam wydarzenie fabularne - bo jest odkryte... itd?
Czy tak to działa? Czy dobrze rozumiem instrukcję?
Chociaż niby w instrukcji jest podane że Bohater przerywa nawet swój ruch aby wykonać zalecenia scenariusza względem dobranego wydarzenia fabularnego. Tylko jak dobiera się wydarzenia fabularne w czasie ruchu? Dodatkowo był w instrukcji też jakiś bełkot na temat wstrzymanego wydarzenia, ale kompletnie tego nie rozumiem.
Na koniec pierwszej rundy dobierasz kartę wydarzenia i rozpatrujesz. Na koniec drugiej rundy odrzucasz kartę wydarzenia z pierwszej rundy i nie dociagasz nastepnego, runda będzie bez wydarzenia. Kartę następnego wydarzenia dobierasz na koniec trzeciej rundy itd.. wydarzenia fabularne musisz rozpatrzyć z księgi zadań,tam cię pokierują do księgi sekretów. W księdze zadań przy każdym scenariuszu masz rozstawienie mapy i w odpowiednie miejsca musisz położyć karty wydarzeń fabularnych,które znajdziesz w tali wydarzeń. Karty fabularne rozpatrujesz tak samo jak karty wydarzeń,chyba że piszę inaczej w księdze sekretów. A pora dnia utrzymuje się aż do wylosowania przeciwnej karty. Chyba że fabuła mówi inaczej pozdrawiam
Jeszcze apropo wydarzenia fabularnego to przygotowując 1 misję z podstawki - PROLOG - w księdze zasad pokazana jest mapka i nad tym jest taki klimatyczny tekst który kończy się nawiasem (wydarzenie fabularne 2). Jak mam to rozumieć ? Po przeczytaniu tego tekstu mam przeczytać wydarzenie fabularne 2 ?
Golfang pisze: ↑21 sty 2021, 20:31
bełkot na temat wstrzymanego wydarzenia, ale kompletnie tego nie rozumiem.
Możliwe, że odnosisz się do tego, że zbierasz Wydarzenie Fabularne z mapki na wierzch talii, wtedy w kolejnej rundzie odrzucasz wydarzenie fabularne odkryte ze stosu.
Golfang pisze: ↑21 sty 2021, 20:31
bełkot na temat wstrzymanego wydarzenia, ale kompletnie tego nie rozumiem.
Możliwe, że odnosisz się do tego, że zbierasz Wydarzenie Fabularne z mapki na wierzch talii, wtedy w kolejnej rundzie odrzucasz wydarzenie fabularne odkryte ze stosu.
No widzicie - generalnie problem był w tym że nie wiedziałem, że wydarzenia fabularne są osobno. Myślałem że są wmieszane w zwykłe wydarzenia oraz wydarzenia dnia/nocy.
Teraz jasne to już jest