zagrałem na 3, partia zajeła około 4h z tłumaczeniem nowych modułów
Graliśmy z:
-kawa
-ketchup
-movie stars
-sushi
-kimchi
-frytki
-nowe milestone'y
1) kawa - wydaje się dość mocna. Sprzedajemy za każdym razem, gdy po drodze ktoś minie nasz coffee shop/restauracje. Jeżeli ktoś mocno zaniżył ceny jest to bardzo dobry sposób, żeby dobrze zarobić, mimo, że nie zaspokajamy popytu mieszkańców. W dodatku kawy nie trzeba reklamować.
2) ketchup - w sumie nic wielkiego, jeden mały milestone z obniżaniem dystansu. I tu pytanie dystans nie można zmniejszać do wartości ujemnych prawda ? Powiedzmy, że dom znajduje się na tym samym kaflu co restauracja to dalej cena bazowa to 10$
3) movie stars - nikt nie skorzystał, więc ciężko cokolwiek napisać. Wydaje się, że nie ma wielkiego znaczenia dla rozgrywki
4) sushi - świetne ! bardzo polubiłem. Daje sporo elastyczności. Jest dość mocne i jeżeli pozostawimy kogoś bez opieki to zdominuje tym rynek i szybko wydrenuje bank
5) kimchi - taki mały joker
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
bardzo fajne. Na pewno ułatwia to życie początkującym graczom, żeby cokolwiek sprzedać kiedy inni zdominowali rynek
6) frytki - wydaje się mocne (np. w połączeniu z kawą), ale nie wykorzystaliśmy potencjału, bo szef był zatrudniony już pod koniec gry
7) tutaj miałem na początku najwiekszy zgryz. Niektóre milestony wydają się za mocne: rekruterka dająca executive managera każdemu nawet jeżeli jest jeden w grze i first trainer used pozwala nie zwalniać pracowników jeżeli nie jestem w stanie im zapłacić pensji... mam wrażenie, że każdy będzie szedł w rekruterkę nie tylko dlatego, że ma mocny milestone ale jest to poporstu podstawowa akcja na poczatku gry. Każde inne otwarcie wydaje mi się słabsze. Tym bardziej, że można stowrzyć zabójcze combo executive manager + nigh shift manager w dość łatwy sposób.