Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- orzeh
- Posty: 1282
- Rejestracja: 04 lut 2015, 10:05
- Lokalizacja: Mysłowice
- Has thanked: 127 times
- Been thanked: 194 times
- Kontakt:
Last Aurora (Mauro Chiabotto)
W roku Molocha Portal zapowiedział polską edycje gry "Last Autora".
Gra pokaże co się dzieje na północy po apokalipsie.
Wg BGG jest to gra typu Worker Placement z zarządzaniem ręką.
Gracze będą zarządzać ocalałymi aby zbierać surowce, walczyć z wrogami, ulepszać pojazdy którymi będą pędzić na statek zanim będzie za późno
Gra pokaże co się dzieje na północy po apokalipsie.
Wg BGG jest to gra typu Worker Placement z zarządzaniem ręką.
Gracze będą zarządzać ocalałymi aby zbierać surowce, walczyć z wrogami, ulepszać pojazdy którymi będą pędzić na statek zanim będzie za późno
-
- Posty: 557
- Rejestracja: 08 mar 2013, 12:07
- Lokalizacja: Milewo
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 47 times
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Strasznie mnie brzydzi ten trik marketingowy w postaci doklejonego logo Neuroshimy i promowanie tego jak kolejnej gry w tym świecie.
- karmazynowy
- Posty: 1035
- Rejestracja: 15 lut 2011, 18:26
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 186 times
- Been thanked: 437 times
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Mnie też to odrzuciło. Jak tylko sie zorientowałem, że nie ma tam nic z NSa poza logo to momentalnie straciłem zainteresowanie. Generic post apo jakich dziesiątki.
Na półce | Na stole | Na sprzedaż i zamianę (Gdynia) | Podzielę się rabatem: Grybezpradu.eu - 5% | Planszostrefa.pl - 11%
- japanczyk
- Moderator
- Posty: 11177
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3391 times
- Been thanked: 3311 times
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Nah, sam marketing spoko - ale mogliby to logo jakos dopasowac, albo jedno albo drugie, a tak to wyglada jak nalepka w paincie
Sprzedam: (S) Redukcja kolekcji! 100+ tytulow: Pagan i inne
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
- kwiatosz
- Posty: 7874
- Rejestracja: 30 sty 2006, 23:27
- Lokalizacja: Romford/Londyn
- Has thanked: 132 times
- Been thanked: 417 times
- Kontakt:
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Bgg mówi worker placement I hand management, z konfliktem okazjonalnym, ale chyba nikt nie dostał jeszcze kickstartera, bo nie bardzo jest coś więcej. Hunter i khron zrobili chyba materiał, ale ze podejrzewam że po niemiecku, to nie kliknąłem.
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b
ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
- jax
- Posty: 8128
- Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 252 times
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Tu niby tłumaczenie zasad:
https://www.boardgamegeek.com/video/221 ... ark-streed
Ale gdzieś ten worker placement się ukrywa a i jakoś nie mogę sobie wyobrazić jak faktycznie będzie przebiegać rozgrywka.
https://www.boardgamegeek.com/video/221 ... ark-streed
Ale gdzieś ten worker placement się ukrywa a i jakoś nie mogę sobie wyobrazić jak faktycznie będzie przebiegać rozgrywka.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
- orzeh
- Posty: 1282
- Rejestracja: 04 lut 2015, 10:05
- Lokalizacja: Mysłowice
- Has thanked: 127 times
- Been thanked: 194 times
- Kontakt:
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Worker placement jest chyba podobny jak w Gugong - nie ma workerów tylko karty, tak mi to wygląda z filmików
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Przeczytałem instrukcję.
Jestem mega zawiedziony, że jedyne dostosowanie do uniwersum Neuroshimy to dodanie tytułu. W instrukcji, na kartach itd. nie znalazłem ŻADNEGO odniesienia do Neuro (może za wyjątkiem, że jedna karta nazywa się działko Gaussa). Nawet gracze oznaczeni są po prostu kolorami (żółty, niebieski itd.) zamiast ich nazwać jakimiś frakcjami, które by pasowały. Przecież to by nic nie zmieniało ani nie kosztowało.
Nie wiem, czy Portalowi nie pozwolono nic zmienić, zrobili to na odwal się, czy może ta instrukcja jest jeszcze robocza.
Możliwe, że to subiektywny odbiór, ale instrukcja jest do dupy. Bardzo ciężko mi było zrozumieć o co chodzi, szczególnie w sekcji z walką. Jeśli to wersja robocza, to jeszcze mają sporo do poprawy.
Ogólnie gra polega na tym, że najpierw wykonujemy akcje - rozbudowujemy konwój, zbieramy zasoby, rekrutujemy ludzi. Potem ruszamy się po mapie i walczymy z wrogami na mapie. Jeśli dobrze wnioskuje z samych reguł gra karze tych co mocno wychodzą na prowadzenie. Czyli nie jest tak, że jeden błąd i gra ustawiona, ale Ci co zostają w tyle mają okazje do nadgonienia (nawet to ma sens - Ci co jadą pierwsi, pierwsi wpadają w pułapki, spotykają bandytów itd., następni już wiedzą o zagrożeniu i walczą z osłabionym przeciwnikiem).
Możliwe, że są gdzieś grafiki z Neuro, ale ja się nie doszukałem. Liczyłem na to, że mechanicznie to będzie ta sama gra co na świecie, ale że w PL np. postacie będą znane z Neuro (np. niebieski to górnicy z Urano którzy chcą się wydostać na statku i jedną z postaci startowych jest Mechaniczka). Tym bardziej jestem zawiedziony, bo Portal ma gotowe multum świetnych grafik ze świata Neuro.
Nie czytałem jeszcze insturkcji do dodatku, ale z opisu wynika, że pojawia się tam sztuczna inteligencja, która przeszkadza graczom. Zakładam, że tylko jej nazwa została zmieniona na Molocha i to tyle jeśli chodzi o dostosowanie gry. (Uwaga: to tylko moje podejrzenie, bo przeczytałem na razie tylko instrukcję do podstawki).
Kolejna nie potwierdzona rzecz - wydaje mi się, że może być za mało kart. Niektóre są w kilku sztukach, więc gra może być powtarzalna. Z drugiej strony może chodzi o ograniczenie losowości (losujesz z małej, znanej puli jak w chociażby w hexie). Ale to do sprawdzenia w grze. Możliwe, że na dniach spróbuje pograć na tabletop to dam znać jak to wygląda. Możliwe, że mało kart wynika też z tego, że to nie jest jakaś wielka strategia, ale rzeczywiście gra na godzinkę (też do zweryfikowania). Ogólnie to taki mad max albo odlotowy wyścig . Co ciekawe - wcale nie wygrywa ten kto dojedzie pierwszy do mety, ale dostaje on punkty za odległość do ostatniego + punktuje się jeszcze za inne rzeczy.
Ale żeby nie było, że tylko narzekam - grę oczywiście zamówiłem w najdroższym pakiecie. Bardzo lubię postapo i zastanawiałem się na KS Last Aurory. Do tego jestem wielkim fanem Hexa
Jestem mega zawiedziony, że jedyne dostosowanie do uniwersum Neuroshimy to dodanie tytułu. W instrukcji, na kartach itd. nie znalazłem ŻADNEGO odniesienia do Neuro (może za wyjątkiem, że jedna karta nazywa się działko Gaussa). Nawet gracze oznaczeni są po prostu kolorami (żółty, niebieski itd.) zamiast ich nazwać jakimiś frakcjami, które by pasowały. Przecież to by nic nie zmieniało ani nie kosztowało.
Nie wiem, czy Portalowi nie pozwolono nic zmienić, zrobili to na odwal się, czy może ta instrukcja jest jeszcze robocza.
Możliwe, że to subiektywny odbiór, ale instrukcja jest do dupy. Bardzo ciężko mi było zrozumieć o co chodzi, szczególnie w sekcji z walką. Jeśli to wersja robocza, to jeszcze mają sporo do poprawy.
Ogólnie gra polega na tym, że najpierw wykonujemy akcje - rozbudowujemy konwój, zbieramy zasoby, rekrutujemy ludzi. Potem ruszamy się po mapie i walczymy z wrogami na mapie. Jeśli dobrze wnioskuje z samych reguł gra karze tych co mocno wychodzą na prowadzenie. Czyli nie jest tak, że jeden błąd i gra ustawiona, ale Ci co zostają w tyle mają okazje do nadgonienia (nawet to ma sens - Ci co jadą pierwsi, pierwsi wpadają w pułapki, spotykają bandytów itd., następni już wiedzą o zagrożeniu i walczą z osłabionym przeciwnikiem).
Możliwe, że są gdzieś grafiki z Neuro, ale ja się nie doszukałem. Liczyłem na to, że mechanicznie to będzie ta sama gra co na świecie, ale że w PL np. postacie będą znane z Neuro (np. niebieski to górnicy z Urano którzy chcą się wydostać na statku i jedną z postaci startowych jest Mechaniczka). Tym bardziej jestem zawiedziony, bo Portal ma gotowe multum świetnych grafik ze świata Neuro.
Nie czytałem jeszcze insturkcji do dodatku, ale z opisu wynika, że pojawia się tam sztuczna inteligencja, która przeszkadza graczom. Zakładam, że tylko jej nazwa została zmieniona na Molocha i to tyle jeśli chodzi o dostosowanie gry. (Uwaga: to tylko moje podejrzenie, bo przeczytałem na razie tylko instrukcję do podstawki).
Kolejna nie potwierdzona rzecz - wydaje mi się, że może być za mało kart. Niektóre są w kilku sztukach, więc gra może być powtarzalna. Z drugiej strony może chodzi o ograniczenie losowości (losujesz z małej, znanej puli jak w chociażby w hexie). Ale to do sprawdzenia w grze. Możliwe, że na dniach spróbuje pograć na tabletop to dam znać jak to wygląda. Możliwe, że mało kart wynika też z tego, że to nie jest jakaś wielka strategia, ale rzeczywiście gra na godzinkę (też do zweryfikowania). Ogólnie to taki mad max albo odlotowy wyścig . Co ciekawe - wcale nie wygrywa ten kto dojedzie pierwszy do mety, ale dostaje on punkty za odległość do ostatniego + punktuje się jeszcze za inne rzeczy.
Ale żeby nie było, że tylko narzekam - grę oczywiście zamówiłem w najdroższym pakiecie. Bardzo lubię postapo i zastanawiałem się na KS Last Aurory. Do tego jestem wielkim fanem Hexa
- kwiatosz
- Posty: 7874
- Rejestracja: 30 sty 2006, 23:27
- Lokalizacja: Romford/Londyn
- Has thanked: 132 times
- Been thanked: 417 times
- Kontakt:
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Gdzie dorwałeś instrukcję?
Edit: nieważne, widzę że na stronie produktu w sklepiku Portalu jest.
Edit: nieważne, widzę że na stronie produktu w sklepiku Portalu jest.
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b
ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Działko Gaussa pojawia się w wielu systemach/światach/uniwersach sci-fi (zakładam że w różnych postapo też, a i w rzeczywistości Amerykanie testują broń opartą na tym pomyśle) więc nie doszukiwałbym się tutaj powiązania z NS.
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Napisałem to z małym przekąsem, że szukałem i szukałem i tylko w tym można się doszukać
-
- Administrator
- Posty: 4750
- Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1258 times
- Been thanked: 1469 times
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Żeby daleko nie szukać - w Fallout 2 jest M72 Gauss rifle.
Pytanie czy nakładanie odniesień do Neuroshimi nie wiązało by się z ryzykiem późniejszych kolizji przy wydawaniu dodatków (gdzie brnięcie w raz podjęte odniesienia mogłoby tworzyć jakieś potworki).
-
- Posty: 105
- Rejestracja: 21 cze 2017, 23:37
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 60 times
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Nie no... Poczekałbym z narzekaniem, aż wyjdzie.
Za wcześnie, żeby coś wyrokować. Nic jeszcze nie jest ani pewne ani finalne.
Różnych ludzi różne rzeczy brzydzą. Mnie tam dla przykładu odpycha Nemesis jako bezwstydna kopia Aliena, a ludziom się bardzo podoba i nic z tego nie wynika, że mi się nie podoba.
Generalnie można się wstrzymać.
Ostatnio przeglądałem temat mojej ulubionej gry - 51 Stan Master Set. Masakra.
Przez pierwsze 30 stron ludzie się produkują jakie to gówno jeszcze zanim gra wyszła, a potem no kurde jednak fajna. Bicie piany było, aż przykro.
Odechciewa się włazić potem na takie forum gdzie ludziom spieszno z negatywną reakcją.
- japanczyk
- Moderator
- Posty: 11177
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3391 times
- Been thanked: 3311 times
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Wiesz, troche inna sytuacja - tam był outrage ze względu na to, że nowa edycja sporo zmieniała, a ludzie sie przyzwyczajajaForcemaster pisze: ↑02 cze 2020, 15:29 Ostatnio przeglądałem temat mojej ulubionej gry - 51 Stan Master Set. Masakra.
Przez pierwsze 30 stron ludzie się produkują jakie to gówno jeszcze zanim gra wyszła, a potem no kurde jednak fajna. Bicie piany było, aż przykro.
Odechciewa się włazić potem na takie forum gdzie ludziom spieszno z negatywną reakcją.
Last Aurora zapowiada się dla mnie na mocne meh - ale z drugiej kilka osob wsparło zbiorówke z KSa tutaj, wiec gra wydała się wystarczajaco interesujaca
Sprzedam: (S) Redukcja kolekcji! 100+ tytulow: Pagan i inne
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
No ja napisałem wrażenia po przeczytaniu instrukcji + co mi się wydaje zanim zagrałem z jasnym zaznaczeniem, które odnosi się do której części. Jednocześnie tak jak napisałem, grę zamówiłem, chociaż powiązanie jej z Neuroshimą na ten moment wygląda słabo.Forcemaster pisze: ↑02 cze 2020, 15:29Nie no... Poczekałbym z narzekaniem, aż wyjdzie.
Za wcześnie, żeby coś wyrokować. Nic jeszcze nie jest ani pewne ani finalne.
Różnych ludzi różne rzeczy brzydzą. Mnie tam dla przykładu odpycha Nemesis jako bezwstydna kopia Aliena, a ludziom się bardzo podoba i nic z tego nie wynika, że mi się nie podoba.
Generalnie można się wstrzymać.
Ostatnio przeglądałem temat mojej ulubionej gry - 51 Stan Master Set. Masakra.
Przez pierwsze 30 stron ludzie się produkują jakie to gówno jeszcze zanim gra wyszła, a potem no kurde jednak fajna. Bicie piany było, aż przykro.
Odechciewa się włazić potem na takie forum gdzie ludziom spieszno z negatywną reakcją.
-
- Posty: 105
- Rejestracja: 21 cze 2017, 23:37
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 60 times
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Zdaje się to być akurat fajna okazyja do nabycia gry w retailu, która to była na KS.
Dla mnie, człeka, któryż to nie lubi KS, jest to dobry sposób do zakup tejże gry i to w preferencyjnej kwocie!
Temat wystarczająco chwytliwy dla ludzi lubujących się w postapo, tudzież wychowanych na Fallout, coby kupić.
Dla mnie, człeka, któryż to nie lubi KS, jest to dobry sposób do zakup tejże gry i to w preferencyjnej kwocie!
Temat wystarczająco chwytliwy dla ludzi lubujących się w postapo, tudzież wychowanych na Fallout, coby kupić.
-
- Posty: 557
- Rejestracja: 08 mar 2013, 12:07
- Lokalizacja: Milewo
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 47 times
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
W moim komentarzu nie nawiązuję do tego czy gra jest fajna lub nie (albo czy mi się podoba lub nie). Nawiązuję konkretnie do tego, że nie podoba mi się w jaki sposób nastąpiła zmiana tytułu (bo nie da się tego nazwać retheme, czy przeniesieniem gry do świata Neuroshimy).Forcemaster pisze: ↑02 cze 2020, 15:29Nie no... Poczekałbym z narzekaniem, aż wyjdzie.
Za wcześnie, żeby coś wyrokować. Nic jeszcze nie jest ani pewne ani finalne.
(...)
Generalnie można się wstrzymać.
Ostatnio przeglądałem temat mojej ulubionej gry - 51 Stan Master Set. Masakra.
Przez pierwsze 30 stron ludzie się produkują jakie to gówno jeszcze zanim gra wyszła, a potem no kurde jednak fajna. Bicie piany było, aż przykro.
Odechciewa się włazić potem na takie forum gdzie ludziom spieszno z negatywną reakcją.
Trzymam kciuki, żeby to była dobra gra, bo dobrych gier nigdy za wiele. Jednak nawet jeżeli okaże się dobra, to nadal niesmak związany z tytułem pozostanie.
- Leser
- Posty: 1752
- Rejestracja: 22 lut 2009, 23:38
- Lokalizacja: pod - Warszawa
- Has thanked: 576 times
- Been thanked: 1438 times
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Powstrzymaj się z nadinterpretacją. Dyskusja i krytyka w tamtym temacie dotyczyła głównie tego, że 51 Stan Master Set nie jest master setem w żadnym powszechnie przyjętym znaczeniu tego terminu - i ten zarzut był słuszny i wciąż pozostaje aktualny.Forcemaster pisze: ↑02 cze 2020, 15:29 Ostatnio przeglądałem temat mojej ulubionej gry - 51 Stan Master Set. Masakra.
Przez pierwsze 30 stron ludzie się produkują jakie to gówno jeszcze zanim gra wyszła, a potem no kurde jednak fajna. Bicie piany było, aż przykro.
Odechciewa się włazić potem na takie forum gdzie ludziom spieszno z negatywną reakcją.
Tu też nikt nie jedzie po grze, a cała krytyka tyczy się doklejenia na ślinę świata Neuroshimy do gotowego generycznego postapo.
I rozjarzam się na mgnienie w uśmiechu z tych, co to trzeba mieć ten polor we krwi, żeby zmieścić bez pośpiechu pozdrowienie mimo energicznego pośpiechu przecież.
-
- Posty: 105
- Rejestracja: 21 cze 2017, 23:37
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 60 times
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Czyli było bicie piany o nomenklaturę? Dosyć brutalna to była dyskusja.Leser pisze: ↑02 cze 2020, 18:32Powstrzymaj się z nadinterpretacją. Dyskusja i krytyka w tamtym temacie dotyczyła głównie tego, że 51 Stan Master Set nie jest master setem w żadnym powszechnie przyjętym znaczeniu tego terminu - i ten zarzut był słuszny i wciąż pozostaje aktualny.Forcemaster pisze: ↑02 cze 2020, 15:29 Ostatnio przeglądałem temat mojej ulubionej gry - 51 Stan Master Set. Masakra.
Przez pierwsze 30 stron ludzie się produkują jakie to gówno jeszcze zanim gra wyszła, a potem no kurde jednak fajna. Bicie piany było, aż przykro.
Odechciewa się włazić potem na takie forum gdzie ludziom spieszno z negatywną reakcją.
...
Zresztą robi się niepotrzebny offtop. Może nie tylko dokleją tytuł na pudełko, zobaczy się.
Pozdrawiam i już nie zbaczam z tematu.
- Leser
- Posty: 1752
- Rejestracja: 22 lut 2009, 23:38
- Lokalizacja: pod - Warszawa
- Has thanked: 576 times
- Been thanked: 1438 times
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Nie, nie chodziło o nomenklaturę (a przynajmniej nie w kontekście bicia piany dla zasady). Chodziło o to, ze wydawca coś obiecał, zrobił co innego, ale dał tytuł, który a) był nieprawdziwy i mylący, b) miał udawać, że jednak wywiązano się z wcześniejszych deklaracji.Forcemaster pisze: ↑02 cze 2020, 20:14 Czyli było bicie piany o nomenklaturę? Dosyć brutalna to była dyskusja.
Zresztą robi się niepotrzebny offtop. Może nie tylko dokleją tytuł na pudełko, zobaczy się.
Pozdrawiam i już nie zbaczam z tematu.
A w temacie: na 90% nie będzie nic więcej ponad to, co widać. Jeżeli gra ma być dostarczona w trzecim kwartale, to jest to ostatni gwizdek na produkcję.
I rozjarzam się na mgnienie w uśmiechu z tych, co to trzeba mieć ten polor we krwi, żeby zmieścić bez pośpiechu pozdrowienie mimo energicznego pośpiechu przecież.
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Cytat za Big Bad Dice: "Warto wspomnieć o czymś specjalnym – Portal Games przygotował Last Aurora specjalnie dla nas, a że u nas Neuroshima to znany i lubiany świat, to wzbogacił podstawową wersje gry o znane i lubiane elementy z tego uniwersum. Co to dokładnie jest? Dostosowanie grafik do jednostek i frakcji rozpoznawalnych w Neurshimie."
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
eee? Gdzie w tej instrukcji są jakieś frakcje - może ktoś mi pokaże, bo ja nie kojarzę niebieskich żółtych ani zielonych w neuroshimiemordajeza pisze: ↑03 cze 2020, 18:06 Cytat za Big Bad Dice: "Warto wspomnieć o czymś specjalnym – Portal Games przygotował Last Aurora specjalnie dla nas, a że u nas Neuroshima to znany i lubiany świat, to wzbogacił podstawową wersje gry o znane i lubiane elementy z tego uniwersum. Co to dokładnie jest? Dostosowanie grafik do jednostek i frakcji rozpoznawalnych w Neurshimie."
- polwac
- Posty: 2577
- Rejestracja: 09 mar 2017, 19:50
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 1171 times
- Been thanked: 461 times
Re: Neuroshima Last Aurora (Mauro Chiabotto)
Jak to mówią pożyjemy zobaczymy. Na razie średnio to wygląda.
Fajna opcja dla ludzi chcących Last Aurora, ale dla samej Neuroshimy to bym nie brał tej gry w przedsprzedaży
Fajna opcja dla ludzi chcących Last Aurora, ale dla samej Neuroshimy to bym nie brał tej gry w przedsprzedaży
Paweł
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie
"Jedyny sposób, aby zwyciężyć w kłótni, to unikać jej." - Dale Carnegie