Aeon's End (Kevin Riley)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Moze kiepdsko pamietam bo dawno gralismy z nia ale na hardzie dodatkowo te karty nie spadaja jak je zagrasz tylko ida na discard right?
Wiec pomiajac dmg to jeszcze masz rozwodniony deck.
Wiec pomiajac dmg to jeszcze masz rozwodniony deck.
- Admirał Thrawn
- Posty: 132
- Rejestracja: 31 mar 2020, 10:37
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 16 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Tak, to prawda. Ale pamietam, że jakoś dałem radę. Już dużo tych gier grałem, szczególnie solo i być może grałem wtedy na normalnym poziomie trudności, a grę zapamiętałem, bo to mogło być pierwsze zwycięstwo nad Maską.
Tak, czy inaczej Birma, jest bohaterem obowiązkowym na tego bosa.
,,-Do you know the difference between an error and a mistake, ensign?
-No sir.
-Everyone can make an error, ensign. But that error doesn’t become a mistake until you refuse to correct it”
-No sir.
-Everyone can make an error, ensign. But that error doesn’t become a mistake until you refuse to correct it”
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
W sumie dobry pomysł. Postaram się coś zmajstrować na weekend.KurikDeVolay pisze: ↑02 cze 2020, 11:16 Wiem, że jestem kasztan i żebrak, ale czy mógłbym prosić o dodatkowe trzy przekładki w tej samej stylistyce, odnośnie startowych talii? Iskra, Kryształ i Karta początkowa/unikatowa? Nie wiem jak to nazwać.
-
- Posty: 328
- Rejestracja: 26 kwie 2020, 12:15
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 112 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Pożyczylem od kolegi podstawkę Aeons End i po otwarciu pudła przytiwało mnie 6 kart "STOP NIE TASUJ TEJ TALII"
Do tego jest taka papierowa wkładka z poczatkowym setupem gry, czy wystarczy że zbiorę karty tak jak jest to tam opisane? Czy do pierwszej gry ważne są też kolejność dobierania, ilości?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Na sprzedaż, a poza tym to szukam kafla promo do Dice Settlers ze Sierra West. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- seki
- Moderator
- Posty: 3365
- Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
- Lokalizacja: Czapury/Poznań
- Has thanked: 1122 times
- Been thanked: 1289 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Szczerze mówiąc można sobie darować ten próbny setup i zagrać tak jak przykazanie głosi tzn użyć randomizera. Nic trudnego to nie jest a zobaczysz w pełni jak przebiega rozgrywka włącznie z losowym doborem rynku. Ten proponowany na pierwszą rozgrywkę był dość łatwy z tego co pamiętam ale po rozegraniu normalnej partii stwierdziłem, że mogli sobie tę komplikację darować. Czemu komplikację? Bo powoduje dezorientację i zakłopotanie co i jak ułożyć by było zgodnie z proponowanym setupem.
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Gdyby instrukcja uwzględniała ten pierwszy setup z pudełka, to by nie było tyle bałaganu (np. w pierwszym akapicie kolejnych działów, najlepiej w ramce). A tak faktycznie wszystko człowiek ułoży i wtedy zaczyna czytać jak układać karty... trochę masło maślane wychodzi ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Posty: 532
- Rejestracja: 01 sty 2019, 17:25
- Lokalizacja: Zagranica
- Has thanked: 232 times
- Been thanked: 445 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Autoreklama: wrzuciłam na Bgg pełną listę kart gracza (="rynku") w wersji angielskiej, do sortowania, z zaznaczeniem które karty leczą, uciszają miniony, niszczą inne karty, fokusuja bramy.
Wszelkie uwagi mile widziane, zwłaszcza, że do części kart nie miałam już dostępu do porównania, a lista była wielokrotnie kopiowana z Worda do Excela, zmieniana, masowo edytowana, układana itp itd
P.S można spokojnie utworzyć swoją kolumnę z żądanym wyszukiwaniem, wystarczy podmienić w formule excela np "silence" na jakikolwiek szukany tekst i przeciągnąć zmianę na całą kolumnę (uwaga, w tej formule ważna jest wielkość liter, dlatego też w tekście niektóre słowa są z wielkiej zupełnie bez sensu)
Wszelkie uwagi mile widziane, zwłaszcza, że do części kart nie miałam już dostępu do porównania, a lista była wielokrotnie kopiowana z Worda do Excela, zmieniana, masowo edytowana, układana itp itd
P.S można spokojnie utworzyć swoją kolumnę z żądanym wyszukiwaniem, wystarczy podmienić w formule excela np "silence" na jakikolwiek szukany tekst i przeciągnąć zmianę na całą kolumnę (uwaga, w tej formule ważna jest wielkość liter, dlatego też w tekście niektóre słowa są z wielkiej zupełnie bez sensu)
-
- Posty: 2463
- Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 100 times
- Been thanked: 286 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Mi w tabeli brakuje jeszcze kolumny "Draw" - czy karta pozwala na jakiś dociąg kart. Jest drugi najbardziej pożądany efekt w deckbuildingach zaraz po efekcie "Destroy". ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Posty: 532
- Rejestracja: 01 sty 2019, 17:25
- Lokalizacja: Zagranica
- Has thanked: 232 times
- Been thanked: 445 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Pewnie, dorzucę do kolejnej wersji.
Na szybko możesz to zrobić sam, czyli skopiować dowolną kolumnę wyszukującą tekst, i podmienić szukany zwrot na "Draw".
-
- Posty: 319
- Rejestracja: 15 sty 2010, 17:29
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 150 times
- Been thanked: 84 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Fajny pomysł, ale użyj funkcji Search zamiast Find (w wersji polskiej SZUKAJ.TEKST zamiast ZNAJDŹ) to się nie będziesz bawić w duże/małe litery ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Posty: 532
- Rejestracja: 01 sty 2019, 17:25
- Lokalizacja: Zagranica
- Has thanked: 232 times
- Been thanked: 445 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Próbowałam, ale coś mieszam przy tym chyba, bo wywalał bzdury, więc już zostawiłam znajdź
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pokombinuje jeszcze, może się uda.
-
- Posty: 931
- Rejestracja: 06 lis 2013, 18:31
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 33 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Tyle się naczytałem o poziomie trudności tej gry ale ja jej (przynajmniej na dwie osoby nie doświadczam). Gramy z Żoną od jakiegoś czasu w AE i ani razu żaden z Nemesis nie sprawił w podstawowej wersji większego problemu. Mamy za sobą Gnieworidnego, królową karaczanów i trzykroć martwego proroka. Każdy z nich padł przy losowym magu i rynku za pierwszym razem.
Czy wy też macie takie doświadczenia ?
Dodam, że gra true solo jest dużo trudniejsza niż na dwóch magów - grając solo nie udało się ani razu zabic Królowej Karaczanów.
Czy wy też macie takie doświadczenia ?
Dodam, że gra true solo jest dużo trudniejsza niż na dwóch magów - grając solo nie udało się ani razu zabic Królowej Karaczanów.
- Admirał Thrawn
- Posty: 132
- Rejestracja: 31 mar 2020, 10:37
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 16 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Gram dużo solo, więc potwierdzam, że gra jest wtedy trudniejsza.
Co do poziomu trudności my od dłuższego czasu gramy już tylko na ,,trudnym” wariancie. I jak już powiedziałeś podstawowe są zdecydowanie proste, ale gdy zaczynasz grać na trudnym to dopiero wtedy gra staję się taka trudna i myślę, że większość osób też gra na trudniejszych wariantach bossów, stąd ten wysoki poziom trudności w grze
.
Co do poziomu trudności my od dłuższego czasu gramy już tylko na ,,trudnym” wariancie. I jak już powiedziałeś podstawowe są zdecydowanie proste, ale gdy zaczynasz grać na trudnym to dopiero wtedy gra staję się taka trudna i myślę, że większość osób też gra na trudniejszych wariantach bossów, stąd ten wysoki poziom trudności w grze
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
,,-Do you know the difference between an error and a mistake, ensign?
-No sir.
-Everyone can make an error, ensign. But that error doesn’t become a mistake until you refuse to correct it”
-No sir.
-Everyone can make an error, ensign. But that error doesn’t become a mistake until you refuse to correct it”
- seki
- Moderator
- Posty: 3365
- Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
- Lokalizacja: Czapury/Poznań
- Has thanked: 1122 times
- Been thanked: 1289 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Nie doświadczam tego problemu. Bo problemem jest gdy gra nie daje wyzwania. Uważam, że nawet na podstawowym poziomie trudności gra jest fajnie zbalansowana i zdecydowanie nie ma się nigdy pewnej wygranej. Wiem, że takie wyroki są oklepane, ale jeśli macie 100% zwycięstw to przypuszczalnie coś źle zinterpretowaliscie zasady. Los w tej grze płata figle. Czasami ciśnie w gravehold, czasami wystawia dwa razy pod rząd mocnych sprzymierzeńców nemesis i gra wtedy daje w kość. Jeśli nigdy tego nie doświadczacie to obstawiam, że gracie w jakąś "inną" grę. Całe piękno Aeons end to, ta nieprzewidywalność i zwycięstwo rzutem na taśmę. Co można robić źle? Np stawiać zaklęcia na zamkniętej bramy (można tylko na otwartej lub wzmocnionej w aktualnej turze). Albo odrzucać niewykorzystane karty, albo aktywować od razu wystawione zaklęcia. Nie wiem, ale radził bym się nad tym zastanowić bo inaczej szkoda czasu na grę, która nie sprawia satysfakcji z równej walki.
- Admirał Thrawn
- Posty: 132
- Rejestracja: 31 mar 2020, 10:37
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 16 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
W naszym przypadku raczej nic z tych ani żadnych podobnych rzeczy nie ma miejsca w grze. Ja jestem dość doświadczonym graczem i często czytam instrukcję po kilka razy dokonując głębszych interpretacji.seki pisze: ↑13 cze 2020, 11:05 Nie doświadczam tego problemu. Bo problemem jest gdy gra nie daje wyzwania. Uważam, że nawet na podstawowym poziomie trudności gra jest fajnie zbalansowana i zdecydowanie nie ma się nigdy pewnej wygranej. Wiem, że takie wyroki są oklepane, ale jeśli macie 100% zwycięstw to przypuszczalnie coś źle zinterpretowaliscie zasady. Los w tej grze płata figle. Czasami ciśnie w gravehold, czasami wystawia dwa razy pod rząd mocnych sprzymierzeńców nemesis i gra wtedy daje w kość. Jeśli nigdy tego nie doświadczacie to obstawiam, że gracie w jakąś "inną" grę. Całe piękno Aeons end to, ta nieprzewidywalność i zwycięstwo rzutem na taśmę. Co można robić źle? Np stawiać zaklęcia na zamkniętej bramy (można tylko na otwartej lub wzmocnionej w aktualnej turze). Albo odrzucać niewykorzystane karty, albo aktywować od razu wystawione zaklęcia. Nie wiem, ale radził bym się nad tym zastanowić bo inaczej szkoda czasu na grę, która nie sprawia satysfakcji z równej walki.
I mimo, że ta gra nie jest łatwa na normalnym poziomie trudności, to i tak za dobrze nam idzie. Jest to pewnie też spowodowane tym, że obieramy zazwyczaj specjalne taktyki i postacie na danego nemezis, żeby łatwiej kontrować jego zdolności. W pewnym momencie gra nie dawała takiej dużej satysfakcji za wygraną (wygrywaliśmy dość często) i postanowiliśmy stałe podnieść poprzeczkę i grać na trudnym poziomie.
Satysfakcja z samej gry, a szczególnie ze zwycięstwa jest wtedy o wiele większa (mimo, że prawie zawsze przegrywamy, bo jest naprawdę trudno).
,,-Do you know the difference between an error and a mistake, ensign?
-No sir.
-Everyone can make an error, ensign. But that error doesn’t become a mistake until you refuse to correct it”
-No sir.
-Everyone can make an error, ensign. But that error doesn’t become a mistake until you refuse to correct it”
-
- Posty: 931
- Rejestracja: 06 lis 2013, 18:31
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 33 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Sporo myślałem o tym czy źle gramy i przeczytałem kolejny raz instrukcje. Okazuje się że nie robimy niczego źle. Zaklęcia na bramy otwarte lub wzmocnione, aktywacja zaklęcia w kolejnej turze, karty dobierać do 5 a niewykorzystane zostają na ręce (chyba że mówimy o kryształach to nie bo instrukcja mówi że można zagrać kryształy w celu zebrania eteru nawet gdy nie chcemy go wykorzystać). Wszystko wygląda ok.
Może to wina maga którym zawsze gra moja żona (Kadir). Late game zawsze wygląda podobnie czyli odpalenie naładowanej umiejętności pozwalające cofnąć z discardu do trzech zaklęć i możliwość położenia w tej turze do dwóch zaklęć na jeden bramie. W kolejnej jej turze wjeżdża kombi na ok 20 obrażeń co nie pozostawia za wiele do gadania Nemezisowi.
Czy wieczna wojna jest trudniejsza ?
Dodam jeszcze że oboje jesteśmy raczej doświadczeni (sporo graliśmy w star realms, legendarny alien i DC pojedynek) więc może to nie kwestia doświadczenia a nie trudności gry. Chyba rzeczywiście będziemy grać na ekspercie.
A jak wygląda skalowalność dla ponad 2 graczy ? Może chodzi o to że przy 2 osobach my mamy cztery rundy a nemezis tylko 2.
Może to wina maga którym zawsze gra moja żona (Kadir). Late game zawsze wygląda podobnie czyli odpalenie naładowanej umiejętności pozwalające cofnąć z discardu do trzech zaklęć i możliwość położenia w tej turze do dwóch zaklęć na jeden bramie. W kolejnej jej turze wjeżdża kombi na ok 20 obrażeń co nie pozostawia za wiele do gadania Nemezisowi.
Czy wieczna wojna jest trudniejsza ?
Dodam jeszcze że oboje jesteśmy raczej doświadczeni (sporo graliśmy w star realms, legendarny alien i DC pojedynek) więc może to nie kwestia doświadczenia a nie trudności gry. Chyba rzeczywiście będziemy grać na ekspercie.
A jak wygląda skalowalność dla ponad 2 graczy ? Może chodzi o to że przy 2 osobach my mamy cztery rundy a nemezis tylko 2.
-
- Posty: 196
- Rejestracja: 24 kwie 2020, 00:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 78 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Nie mam porównania do podstawki, kupiłem niedawno WW. Ktoś na necie nazwał ta cześć Wieczne Wciry. Jestem po jakichś 5 grach. Wszystkie wtopy. Raz byłem blisko, Nemezis miał jakieś 9 życia. Ale znowu raz dziabnalem go tylko na 69 życia. Generalnie jest trudno, ale gram na wszystkim losowym - magowie, market.
Po forach widzę, ze wiele osób podobnie ocenia poziom trudności.
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Zawsze myslalem, ze gra powinna sprawiac przyjemnosc. Chyba, ze lubisz sie denerwowac i meczyc. Na poczatek polecam dobrac sobie samemu market i nie utrudniac wszystkiego na sile. Nabierz doswiadczenia i potem badz kozakiem. Mam nadzieje ze tak naprawde nie jestes mega wymiataczem i nie obrazilem CieLukaszLozz pisze: ↑13 cze 2020, 20:04Nie mam porównania do podstawki, kupiłem niedawno WW. Ktoś na necie nazwał ta cześć Wieczne Wciry. Jestem po jakichś 5 grach. Wszystkie wtopy. Raz byłem blisko, Nemezis miał jakieś 9 życia. Ale znowu raz dziabnalem go tylko na 69 życia. Generalnie jest trudno, ale gram na wszystkim losowym - magowie, market.
Po forach widzę, ze wiele osób podobnie ocenia poziom trudności.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Posty: 196
- Rejestracja: 24 kwie 2020, 00:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 78 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Szczerze to mam z tego mega frajdę. Co za przyjemność wygrywać 90% podejść? Sukcesem jest wygra jedną na dwadzieściaomas pisze: ↑14 cze 2020, 12:58Zawsze myslalem, ze gra powinna sprawiac przyjemnosc. Chyba, ze lubisz sie denerwowac i meczyc. Na poczatek polecam dobrac sobie samemu market i nie utrudniac wszystkiego na sile. Nabierz doswiadczenia i potem badz kozakiem. Mam nadzieje ze tak naprawde nie jestes mega wymiataczem i nie obrazilem CieLukaszLozz pisze: ↑13 cze 2020, 20:04Nie mam porównania do podstawki, kupiłem niedawno WW. Ktoś na necie nazwał ta cześć Wieczne Wciry. Jestem po jakichś 5 grach. Wszystkie wtopy. Raz byłem blisko, Nemezis miał jakieś 9 życia. Ale znowu raz dziabnalem go tylko na 69 życia. Generalnie jest trudno, ale gram na wszystkim losowym - magowie, market.
Po forach widzę, ze wiele osób podobnie ocenia poziom trudności.![]()
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Polecam ten temat na bgg. Dla nas było za ciężko przez kilka pierwszych gier i okazało się, że jednak coś źle robiliśmy. Być może u Ciebie tak nie jest, ale warto się upewnić.Phate pisze: ↑13 cze 2020, 16:17 Sporo myślałem o tym czy źle gramy i przeczytałem kolejny raz instrukcje. Okazuje się że nie robimy niczego źle. Zaklęcia na bramy otwarte lub wzmocnione, aktywacja zaklęcia w kolejnej turze, karty dobierać do 5 a niewykorzystane zostają na ręce (chyba że mówimy o kryształach to nie bo instrukcja mówi że można zagrać kryształy w celu zebrania eteru nawet gdy nie chcemy go wykorzystać). Wszystko wygląda ok.
Może to wina maga którym zawsze gra moja żona (Kadir). Late game zawsze wygląda podobnie czyli odpalenie naładowanej umiejętności pozwalające cofnąć z discardu do trzech zaklęć i możliwość położenia w tej turze do dwóch zaklęć na jeden bramie. W kolejnej jej turze wjeżdża kombi na ok 20 obrażeń co nie pozostawia za wiele do gadania Nemezisowi.
Czy wieczna wojna jest trudniejsza ?
Dodam jeszcze że oboje jesteśmy raczej doświadczeni (sporo graliśmy w star realms, legendarny alien i DC pojedynek) więc może to nie kwestia doświadczenia a nie trudności gry. Chyba rzeczywiście będziemy grać na ekspercie.
A jak wygląda skalowalność dla ponad 2 graczy ? Może chodzi o to że przy 2 osobach my mamy cztery rundy a nemezis tylko 2.
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Hej, na razie ogrywam podstawkę i super super,
zastanawiam się powoli nad dodatkami i wieczną wojną
takie pytanie:
Czy któryś z dodatków lub wieczna wojna wprowadza do gry zupełnie nowe mechaniki? Czy cały czas wszystko opiera się na tym samym, tylko wiadomo inne karty z zaklęciami itp ?
Pozdrawiam:)
zastanawiam się powoli nad dodatkami i wieczną wojną
takie pytanie:
Czy któryś z dodatków lub wieczna wojna wprowadza do gry zupełnie nowe mechaniki? Czy cały czas wszystko opiera się na tym samym, tylko wiadomo inne karty z zaklęciami itp ?
Pozdrawiam:)
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
Ciężko doszukiwać się nowych mechanik, kolejne odsłony nie przewracają tej gry do góry nogami ale też nie brakuje nowości.
Pojawia się nowy keyword (link-połączone) gdzie karty z tym słowem możesz zagrywać w parze na tę samą bramę.
Jeden z magów może tworzyć ulepszone bramy runiczne (+ 2 do obrażeń).
W jednym z dodatków jest mag z zaledwie jedną bramą
Według mnie największą zaletą kolejnych edycji są kolejni unikatowi Nemesis i karty rynku których ilość kombinacji daje ogromną regrywalność.
Pojawia się nowy keyword (link-połączone) gdzie karty z tym słowem możesz zagrywać w parze na tę samą bramę.
Jeden z magów może tworzyć ulepszone bramy runiczne (+ 2 do obrażeń).
W jednym z dodatków jest mag z zaledwie jedną bramą
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Według mnie największą zaletą kolejnych edycji są kolejni unikatowi Nemesis i karty rynku których ilość kombinacji daje ogromną regrywalność.
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
"Pojawia się nowy keyword (link-połączone) gdzie karty z tym słowem możesz zagrywać w parze na tę samą bramę." - tzn można kłaść po dwie karty na bramę tak:)? Bardzo ciekawie:)Scamander pisze: ↑14 cze 2020, 19:15 Ciężko doszukiwać się nowych mechanik, kolejne odsłony nie przewracają tej gry do góry nogami ale też nie brakuje nowości.
Pojawia się nowy keyword (link-połączone) gdzie karty z tym słowem możesz zagrywać w parze na tę samą bramę.
Jeden z magów może tworzyć ulepszone bramy runiczne (+ 2 do obrażeń).
W jednym z dodatków jest mag z zaledwie jedną bramą![]()
Według mnie największą zaletą kolejnych edycji są kolejni unikatowi Nemesis i karty rynku których ilość kombinacji daje ogromną regrywalność.
A właśnie Nemezis....na pewno każdy wygląda inaczej, ale jakichś super nowych rozwiązań nie ma, tylko więcej tego samego ale inaczej:D
Dla mnie bomba;)
- Erni
- Posty: 348
- Rejestracja: 07 gru 2013, 23:06
- Lokalizacja: Jakaś wiocha pod Gnieznem
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 74 times
Re: Aeon's End (Kevin Riley)
W podstawce Aeon's End jednym z Magów jest Xaxos. Maga o tym samym imieniu spotykamy również w dodatku Otchłań. Pierwszy to Uczeń Magii Bram, drugi to Siewca Pustki.
Czy Xaxos z podstawki nam... dorósł czy też to dwaj różni Magowie?
Czy Xaxos z podstawki nam... dorósł czy też to dwaj różni Magowie?