Świetnie to napisałeś, też jestem fanbojem i w pełni się podpisuje pod sprawą kotletów i mortadeli.pwoloszun pisze: ↑25 kwie 2020, 03:44 Nie wiem skad te opinie, ze Transhumanity to jest prosta, albo latwa do wytlumaczenia gra
Porfiriana wydaje mi sie najbardziej "prosta" do garniecia, ale z tlumaczeniem jeszcze ani razu nie zszedlem ponizej 45min.
Co do Pax Viking oraz okraglych kart: proponuje zostawic projektowanie gier designerom.
Nie wiem jak koledzy i kolezanki, ale ja przychodze do SMG glownie dlatego, ze mam juz dosyc euro kotletow. Wlasciwie to bardziej klonow euro mortadeli
Kibicuje autorom, ktorzy chca pchac GATUNEK DO PRZODU i wprowadzac INNOWACJE. I ufam, ze wiedza troche lepiej ode mnie czy karty w ich grze powinny byc w ksztalcie osiolka, trąbki czy gwiazdki.
Sam autor - Jon Manker - ma na okncie m.in:
- Bios: Megafauna 2,
- Bios: Origins 2,
- High Frontier 4 All
Developmentem zajmuje sie Phil. Imho calkiem niezla ekipa.
Nie mam wielkich oczekiwan co do Pax Viking, ale:
1) jestem fan boyem serii
2) jeszcze nie zagralem w slabego(ani nawet przecietnego) Paxa
3) biore pod malzonke
Ion Manker w całości zrobił też Expedition Zetta (była na KS).
Transhumanity wydaje się najbardziej abstrakcyjna przez co dość trudna jest "do ograrnięcia" (imo).