Azel pisze: ↑03 sie 2020, 13:36
Jak chce się mieć wszystko w koszulkach to oczywiście będzie problem. Ale tak naprawdę nie trzeba wszystkiego koszulkować.
![Obrazek](https://i.ibb.co/2gkfDky/IMG-0273-pude-ko.jpg)
A tak wygląda zakoszulkowane wszystko oprócz kart lokacji. Koszulki to rebel standard. W slotach na save'y są tylko startowe talie dyplomacji i walki (po 15 kart), więc te sloty służą temu, czemu miały służyć. Teoretycznie karty lokacji też by można zakoszulkować, ale byłoby tam ciasno i mało wygodnie.
Wszystko się mieści, choć w tym szeregu kart na dole jest trochę ciasno, ale nie tragicznie. Obecnie zastanawiam się nad jakimiś wstążkami lub innymi znacznikami, by z tego dużego szeregu kart wyciągać dokładnie to, co się chce? czy ktoś już gdzieś spotkał w necie do pobrania takie wstążki/znaczniki do wydruku (mam na myśli coś, co w Arkham LCG można znaleźć w necie pod nazwą "ribbon"?
---
Przy okazji pytanie o kartę "Ogromny kafar":
Obecnie gram solo Arevem i tak karta wydaje mi się być bardzo OP. Dostałem ją już w pierwszym rozdziale i generalnie każdą walkę kończę w przeciągu jednej/dwóch rund. Bez problemu wchodzi po 4-6 kostek na rundę.
Z jednej strony mamy ograniczenie wyłącznie do jednej karty zagrywanej "z błyskawicy", co nie jest jakoś szczególnie uciążliwe. Z drugiej strony po zagraniu pierwszej karty mamy możliwość odrzucenia dwóch kart z talii (zaczynamy z 15 - 3 = 12 na ręce) w zamian za dwie kosteczki, co powinno pozwolić skorzystać z tej umiejętności do 3 razy w ciągu walki.
Czy coś gram źle, czy też ta karta faktycznie jest taka mocna?
...słaba ta gra, nawet nie ma premii za przejście przez start...