Descent - deathmatch?

Nasze home-rules do różnych gier, a także PRZETESTOWANE i ciekawe home-rules znalezione w sieci.
Awatar użytkownika
blacklunthor
Posty: 237
Rejestracja: 12 cze 2008, 23:49
Lokalizacja: Wałbrzych

Descent - deathmatch?

Post autor: blacklunthor »

Witam.

Co sądzicie o pomyśle deadmatch deathmatch w descencie? Mamy do wybory masę bohaterów, wystarczy stworzyć dwie drużyny, złożyć loch i można grać. Co o tym sądzicie? Można kilka skrzyń umieścić w lochu żeby było ciekawiej.
Awatar użytkownika
kolderek
Posty: 1368
Rejestracja: 15 paź 2007, 17:25
Lokalizacja: Tychy
Been thanked: 1 time

Re: Descent - deathmatch?

Post autor: kolderek »

nie widzę problemu. zebrać ekipę i grać :) można by tez jakąś komnatę z zamkniętymi drzwiami zrobić, w której są skarby.
Awatar użytkownika
Nataniel
Administrator
Posty: 5293
Rejestracja: 03 cze 2004, 20:46
Lokalizacja: Gdańsk Osowa
Been thanked: 6 times
Kontakt:

Re: Descent - deathmatch?

Post autor: Nataniel »

Pytanie - jaki sens ma granie w deathmatch w Descencie, gdzie wiekszosc walk rozgrywa sie wrecz? Podbiegamy do siebie i rzucamy kostkami - ktos rzuci lepiej, ktos gorzej. Nic z tego nie wynika, a miejsca na jakakolwiek taktyke nie ma w ogole.
= Artur Nataniel Jedlinski | GG #27211, skype: natanielx =
= Festiwal gier planszowych w Gdyni - GRAMY! =
Dabi
Posty: 1256
Rejestracja: 24 wrz 2005, 01:08
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 1 time

Re: Descent - deathmatch?

Post autor: Dabi »

Nataniel pisze:Pytanie - jaki sens ma granie w deathmatch w Descencie, gdzie wiekszosc walk rozgrywa sie wrecz? Podbiegamy do siebie i rzucamy kostkami - ktos rzuci lepiej, ktos gorzej. Nic z tego nie wynika, a miejsca na jakakolwiek taktyke nie ma w ogole.

Jako team death match gdzie występuje drużynka na drużynę to ma sens

Kto pierwszy dopadnie do przedmiotów, kto będzie lepiej unikał starć z potworami neutralnymi na planszy.

Jak ktoś pobiegnie po prostu do przodu szarżując to najpewniej po prostu zginie

Advance = Ruch + 1 atak a obrońca równie dobrze może mieć na sobie Guard. Jak przeżyje (a raczej przeżyje ten jeden atak wręcz) to wypłaca 2 ataki z Battle action

Tak nie więc nie będzie tu miejsce na jedynie turlanie kostkami

Pozatym można grać jakieś CTF albo o kontrolę nad jakimiś punktami strategicznymi (glify)

Całkiem sensowny taktyczny bitewniak mógłby wyjść z tego
ODPOWIEDZ