woytas pisze:Diabelska zemsta
Raz w turze podczas walki, jeśli otrzymałeś rany, ale nie jesteś ani ogłuszony ani sparaliżowany, dodaj tyle punktów do swojego ataku ile ran otrzymałeś. Rany przypisane Twoim jednostkom nie są brane pod uwagę.
Rozumiem, że jeśli atak jest atakiem żywiołem, to muszę dodać punkty pochodzące z dwóch ran, żeby zamienić je na punkt 1 ataku? Jeśli moje przypuszczenia są słuszne, to powinieneś to doprecyzować w opisie.
Nie zrozumiałem Twojego pytania na początku. Opis skilla został zmieniony. Od tej pory nie dodaje do ataku tylko daje jeden punkt ataku fizycznego za każdą ranę.
woytas pisze:
Nie ma opier...ania się
Na pewno da się bez wulgaryzmu. Jakoś mi tutaj nie pasuje.
Nazwa i tak będzie odpowiednio zakodowana jak w przypadku "Na pohybel Skur.... " u Ymirgha. Mi nazwa pasuje, postać nie jest wcieleniem dobra i raczej będzie bazować na negatywnej reputacji więc takie słownictwo u niej nie powinno nikogo dziwić
woytas pisze:
Pakt z diabłem
Umiejętność pasywna – w nocy zawierasz pakt z diabłem. Od tej chwili każdy stracony punkt reputacji daje ci 1 punkt sławy. Na koniec rundy otrzymujesz jedną ranę jako cenę za zawarcie tego sojuszu.
Wyjaśnij, jak działa ten skill. Jeśli zdobędę go za dnia, to zaczyna on działać dopiero w najbliższej nocnej rundzie, ale działa wtedy już przez wszystkie kolejne rundy, czy tylko nocne? Doprecyzuj opis.
Doprecyzowałem. Czy teraz będzie wszystko jasne?
Umiejętność pasywna – na początku każdej nocy zawierasz pakt z diabłem. Od tej chwili każdy stracony punkt reputacji w nocy daje ci 1 punkt sławy. Na koniec każdej nocnej rundy otrzymujesz jedną ranę jako cenę za zawarcie tego sojuszu. W dzień pakt nie daje żadnego efektu.
woytas pisze:
Blokada kryształów vs Cena bólu - trudna decyzja, oba mi się podobają.
Mi też, ale cena bólu chyba zostanie.
woytas pisze:
Karta Siewca terroru - nie jest źle, ale oczekiwałbym czegoś atrakcyjniejszego (nie mylić z silniejszym efektem).
Miałem problem z tą kartą. Na początek miała być umiejętność na zmianę reputacji ale zrezygnowałem z tego ponieważ gracz który ma pakt z diabłem i skill na odwracanie reputacji mógłby by bez przerwy plądrować wioski dostając za to same plusy (tj premię do negocjacji oraz sławę). Postać została tak skonstruowana aby zachęcać do utraty reputacji ale żeby robiło się to rozważnie ponieważ ze słabą reputacją wszelkie negocjacje będą utrudnione. Dzięki tej karcie będzie można sobie trochę polepszyć żywot.
woytas pisze:
Karta Bystry zadymiarz - jakaś taka "osiedlowa" nazwa. Na pewno można lepiej.
Faktycznie do zmiany. Może masz jakiś pomysł? Zwinny awanturnik?