Najgorsza część poprzedniej wersji to ta nieszczęsna "symetryczna" tabelka. Jakiekolwiek modyfikacje tego będą tylko na plus .
Tinner's Trail / Cynowy szlak (Martin Wallace)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- warlock
- Posty: 4676
- Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1045 times
- Been thanked: 1989 times
Re: Tinner's Trail (Martin Wallace)
Na kanale slickerdripsa pojawiła się prezentacja nowej edycji https://www.youtube.com/watch?v=rMjVXIW5uYo
BGG (moje oceny i komentarze)
http://kawanaplansze.znadplanszy.pl/ - moje dawne recenzje gier
SPRZEDAM (czasem coś, czasem nic)
http://kawanaplansze.znadplanszy.pl/ - moje dawne recenzje gier
SPRZEDAM (czasem coś, czasem nic)
-
- Posty: 1270
- Rejestracja: 13 mar 2010, 15:24
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 120 times
- Been thanked: 193 times
Re: Tinner's Trail (Martin Wallace)
W podlinkowanym filmie plansza wygląda dość ciasno z tymi drewienkami, zwłaszcza sztolnia jest mało poręczna. Ciekawe czy to docelowy rozmiar planszy.
- warlock
- Posty: 4676
- Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1045 times
- Been thanked: 1989 times
Re: Tinner's Trail (Martin Wallace)
On mówi w filmie, że docelowe drewienka będą o wiele mniejsze i dopasowane do planszy, to tylko prototyp .
BGG (moje oceny i komentarze)
http://kawanaplansze.znadplanszy.pl/ - moje dawne recenzje gier
SPRZEDAM (czasem coś, czasem nic)
http://kawanaplansze.znadplanszy.pl/ - moje dawne recenzje gier
SPRZEDAM (czasem coś, czasem nic)
-
- Posty: 1270
- Rejestracja: 13 mar 2010, 15:24
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 120 times
- Been thanked: 193 times
Re: Tinner's Trail (Martin Wallace)
Instrukcja przeczytana, oto co dostaniemy zmienionego w nowej edycji:
1) Generowany rzutami trzech kostek rozkład startowych surowców w danych obszarach został zastąpionymi żetonami, które są przypisane do 4 stref planszy - czyli rozkład surowców w danych strefach planszy będzie w miarę stały pomiędzy grami, już raczej się nie trafią gry w skrajnych setupach "miedziowe eldorado" czy "cynowe baseny". Nie wiem czy potrzebny jest ten podział na strefy, jeśli zejdą słabe żetony w danym obszarze, możemy być pewni (oczywiście nie do końca, bo nie wszystkie żetony wchodzą), że kolejne obszary będą już bogate. W skrajnym grupach zaawansowanych, liczaczy-strategów (a mamy tu takich, co to się boją, że gry oskryptowane i nie wiedzą czy kupić ) może dojść do liczenia i analizy żetonów, które spadły, a nie o takiego Cynowca walczyliśmy.
2) Wspomniane żetony, poza 3/6 (w zależności od liczby graczy) są zakryte - wydaje się, że doda to grze kolejnego smaczku wynikającego z ukrytej informacji. W starym wersji, po setupie już wiadomo było, o które pola należy się nić, gdzie optymalnie jest położyć sztolnie, przy czym widzieli to wszystko, więc realizacja idealnego planu to już zupełnie inne zagadnienie. Istnieje możliwość podglądania żetonów ( o tym dalej), co może dać ciekawy element blefu. Podglądamy, widzimy "basen" i z kamienną twarzą otwieramy licytację na 8 i patrzymy jak rywale biją się o nic nie warte pole, a my mamy z tego jeszcze profit ( o tym jeszcze dalej).
3) Żetony można podejrzeć na 2 sposoby, jednym z nich jest nowy bonus dla szybko pasujących - w starej edycji pierwsi dwaj pasujący mogli "odkryć" niedostępny od początku obszar. Umówmy się, nie był to profit dla którego warto było pasować, w jakiś pojedynczych partiach mogło nam to wystawić dobrą lokalizację pod sztolnię, ale ten obszar i tak trzeba było wygrać na licytacji. Obecnie, bonusem jest możliwość podejrzenia dowolnego nieodkrytego kafla. To już się wydaje warte więcej niż 1funt za pasztet, więc pas na 9 polu czasu będzie częsty.
4) Całkowita nowość to karty "badań terenowych?" - zacznijmy od najmniej istotnej kwestii, grafiki. O ile tło rewersu jest całkiem ok, ot kornwalijski landszaft. To wykorzystanie tej samej grafiki z pojedynczymi ikonami na stronie grywalnej jest już jakimś pójściem na łatwiznę (chyba, że trzymają to na SG). Zwłaszcza, że karty te decydują o bonusowych zasobach danego obszaru lub usprawnieniach, aż się prosi o grafiki z "wnętrza kopalń" lub stylizowane mapy pokładów geologicznych. Grafiki przypominają pocztówki z wakacji w Devon, a nie ujęcia z życia XIX w. górników, które raczej nie malowało się w tak jaskrawych barwach. Ad meritum. Karty wykorzystywane są przy licytacji. Dodają one bonusy (kostki miedzi lub cyny, usuwanie wody, usprawnienia) do zakupionego obszaru. Można ich użyć na dwa sposoby. Gdy licytujemy obszar zakryty, aktywny gracz może zagrać kartę przed licytacją. Daje mu to możliwość podejrzenia kafla przed swoją otwierającą ofertą oraz rekompensatę z banku, w wysokości połowy finalnej ceny kopalni, jeśli to on nie był zwycięzcą licytacji. Dodatkowo, takie użycie karty jest darmowe. Kartę można zagrać również po licytacji, jest wtedy płatna i daje jedynie opisane na niej bonusy. Karty podzielone są na strefy odpowiadające żetonom, w setupie dostajemy po 2 dla każdej strefy + joker, zostawiamy na grę po 1 + joker. Nie ma możliwości zdobycia kart w trakcie gry.
5) Wprowadzono minimalną cenę kopalni, która wynosi 1+ liczba graczy, którzy spasowali - skończy się kupowanie dowolnej kopalni za 1funt przez ostatniego gracza, zmiana zdecydowanie na plus.
6) To na co wszyscy czekali - tor inwestycji. Zrezygnowano z kosteczek i iluzorycznego blokowania, tym razem premiowane jest wczesne spasowanie. Wydajemy wielokrotności 10 lub 5 (kurs jest taki, że jedno 10 jest warte niż dwa razy po 5). Czym wcześniej spasowaliśmy tym mamy lepszy przelicznik, wartości te zmniejszają się w kolejnych rundach. Przykładowe punkty, które możemy kupić za 10/5 licząc od pierwszego gracza : 22/10 - 21/10 - 21/9 - 20/9 - 20/8. Wszyscy oczekiwali tej zmiany, zaproponowane rozwiązanie powinna działać, przynajmniej tak wygląda na papierze.
7) Dodatek Arsen
Wprowadza on nowy surowiec oraz dwie nowe akcje. Stawiając kopalnie, może wstawić również kalcynator (piec do obróbki termicznej urobku) bez dodatkowych kosztów. Powoduje to dołożenie po kostce arsenu do naszego obszaru i każdego sąsiedniego. Od teraz możemy wydobywać arsen (1 kostkę, nie produkuje to wody, koszt to skrócenie naszego toru czasu o 1 do końca gry !) i sprzedawać arsen (dowolna liczbę, kosztuje to 1 czasu, cena jest zależna od rundy, w pierwszej można dostać nawet 18funtów). Co ważne, pieniądze z tej sprzedaży dostajemy od razu. Dziwny jest mechanizm pojawienia się arsenu, bo jako pionierzy może i dostaniemy tych 18 funtów, ale raczej pozostali się tak pobudują, że nam się już nie trafi żadna kolejna kostka do wydobycia. Pięć punktów czasu za 18funtów wydaje się grą wartą świeczki. Ciekawe jak ma rozgrywkę wpłynie pojawienie się możliwość zarobku jeszcze w trakcie trwania rundy, raczej pasztecik nie bezie brany w trakcie gry z tym dodatkiem.
8.) Dodatek emigranci.
Wprowadza on dodatkową akcję umożliwiającą zdjęcie górnika w zamian za bonusy. Biorąc górnika, zamiast neutralnego możemy pobrać górnika w naszym kolorze. Działa on jak tradycyjny, daje nam jednak możliwość wysłania go na emigrację. Za 1 czasu umieszczamy go na 1 z 4 plansz, na polu odpowiadającym danej rundzie w zamian otrzymujemy bonus. Bonusy są podzielone ma 4 grupy, czym wcześniejsza imigracja, tym są one silniejsze - usprawnienie (od sztolni po górnika), kasa, która dostajemy od razu i na początku kolejnych rund ( od 5 do 10), punkty (od 24 do 12), zwiększenie cen surowców w danej rundzie (od 3 do 1). Dodatek pewnie spowoduje, że górnik nie będzie już ostatnim wyborem, przy wybieraniu usprawnień. Rozszerzenie dodający raczej warstwy "fabularnej" niż jakiś gamechanger.
1) Generowany rzutami trzech kostek rozkład startowych surowców w danych obszarach został zastąpionymi żetonami, które są przypisane do 4 stref planszy - czyli rozkład surowców w danych strefach planszy będzie w miarę stały pomiędzy grami, już raczej się nie trafią gry w skrajnych setupach "miedziowe eldorado" czy "cynowe baseny". Nie wiem czy potrzebny jest ten podział na strefy, jeśli zejdą słabe żetony w danym obszarze, możemy być pewni (oczywiście nie do końca, bo nie wszystkie żetony wchodzą), że kolejne obszary będą już bogate. W skrajnym grupach zaawansowanych, liczaczy-strategów (a mamy tu takich, co to się boją, że gry oskryptowane i nie wiedzą czy kupić ) może dojść do liczenia i analizy żetonów, które spadły, a nie o takiego Cynowca walczyliśmy.
2) Wspomniane żetony, poza 3/6 (w zależności od liczby graczy) są zakryte - wydaje się, że doda to grze kolejnego smaczku wynikającego z ukrytej informacji. W starym wersji, po setupie już wiadomo było, o które pola należy się nić, gdzie optymalnie jest położyć sztolnie, przy czym widzieli to wszystko, więc realizacja idealnego planu to już zupełnie inne zagadnienie. Istnieje możliwość podglądania żetonów ( o tym dalej), co może dać ciekawy element blefu. Podglądamy, widzimy "basen" i z kamienną twarzą otwieramy licytację na 8 i patrzymy jak rywale biją się o nic nie warte pole, a my mamy z tego jeszcze profit ( o tym jeszcze dalej).
3) Żetony można podejrzeć na 2 sposoby, jednym z nich jest nowy bonus dla szybko pasujących - w starej edycji pierwsi dwaj pasujący mogli "odkryć" niedostępny od początku obszar. Umówmy się, nie był to profit dla którego warto było pasować, w jakiś pojedynczych partiach mogło nam to wystawić dobrą lokalizację pod sztolnię, ale ten obszar i tak trzeba było wygrać na licytacji. Obecnie, bonusem jest możliwość podejrzenia dowolnego nieodkrytego kafla. To już się wydaje warte więcej niż 1funt za pasztet, więc pas na 9 polu czasu będzie częsty.
4) Całkowita nowość to karty "badań terenowych?" - zacznijmy od najmniej istotnej kwestii, grafiki. O ile tło rewersu jest całkiem ok, ot kornwalijski landszaft. To wykorzystanie tej samej grafiki z pojedynczymi ikonami na stronie grywalnej jest już jakimś pójściem na łatwiznę (chyba, że trzymają to na SG). Zwłaszcza, że karty te decydują o bonusowych zasobach danego obszaru lub usprawnieniach, aż się prosi o grafiki z "wnętrza kopalń" lub stylizowane mapy pokładów geologicznych. Grafiki przypominają pocztówki z wakacji w Devon, a nie ujęcia z życia XIX w. górników, które raczej nie malowało się w tak jaskrawych barwach. Ad meritum. Karty wykorzystywane są przy licytacji. Dodają one bonusy (kostki miedzi lub cyny, usuwanie wody, usprawnienia) do zakupionego obszaru. Można ich użyć na dwa sposoby. Gdy licytujemy obszar zakryty, aktywny gracz może zagrać kartę przed licytacją. Daje mu to możliwość podejrzenia kafla przed swoją otwierającą ofertą oraz rekompensatę z banku, w wysokości połowy finalnej ceny kopalni, jeśli to on nie był zwycięzcą licytacji. Dodatkowo, takie użycie karty jest darmowe. Kartę można zagrać również po licytacji, jest wtedy płatna i daje jedynie opisane na niej bonusy. Karty podzielone są na strefy odpowiadające żetonom, w setupie dostajemy po 2 dla każdej strefy + joker, zostawiamy na grę po 1 + joker. Nie ma możliwości zdobycia kart w trakcie gry.
5) Wprowadzono minimalną cenę kopalni, która wynosi 1+ liczba graczy, którzy spasowali - skończy się kupowanie dowolnej kopalni za 1funt przez ostatniego gracza, zmiana zdecydowanie na plus.
6) To na co wszyscy czekali - tor inwestycji. Zrezygnowano z kosteczek i iluzorycznego blokowania, tym razem premiowane jest wczesne spasowanie. Wydajemy wielokrotności 10 lub 5 (kurs jest taki, że jedno 10 jest warte niż dwa razy po 5). Czym wcześniej spasowaliśmy tym mamy lepszy przelicznik, wartości te zmniejszają się w kolejnych rundach. Przykładowe punkty, które możemy kupić za 10/5 licząc od pierwszego gracza : 22/10 - 21/10 - 21/9 - 20/9 - 20/8. Wszyscy oczekiwali tej zmiany, zaproponowane rozwiązanie powinna działać, przynajmniej tak wygląda na papierze.
7) Dodatek Arsen
Wprowadza on nowy surowiec oraz dwie nowe akcje. Stawiając kopalnie, może wstawić również kalcynator (piec do obróbki termicznej urobku) bez dodatkowych kosztów. Powoduje to dołożenie po kostce arsenu do naszego obszaru i każdego sąsiedniego. Od teraz możemy wydobywać arsen (1 kostkę, nie produkuje to wody, koszt to skrócenie naszego toru czasu o 1 do końca gry !) i sprzedawać arsen (dowolna liczbę, kosztuje to 1 czasu, cena jest zależna od rundy, w pierwszej można dostać nawet 18funtów). Co ważne, pieniądze z tej sprzedaży dostajemy od razu. Dziwny jest mechanizm pojawienia się arsenu, bo jako pionierzy może i dostaniemy tych 18 funtów, ale raczej pozostali się tak pobudują, że nam się już nie trafi żadna kolejna kostka do wydobycia. Pięć punktów czasu za 18funtów wydaje się grą wartą świeczki. Ciekawe jak ma rozgrywkę wpłynie pojawienie się możliwość zarobku jeszcze w trakcie trwania rundy, raczej pasztecik nie bezie brany w trakcie gry z tym dodatkiem.
8.) Dodatek emigranci.
Wprowadza on dodatkową akcję umożliwiającą zdjęcie górnika w zamian za bonusy. Biorąc górnika, zamiast neutralnego możemy pobrać górnika w naszym kolorze. Działa on jak tradycyjny, daje nam jednak możliwość wysłania go na emigrację. Za 1 czasu umieszczamy go na 1 z 4 plansz, na polu odpowiadającym danej rundzie w zamian otrzymujemy bonus. Bonusy są podzielone ma 4 grupy, czym wcześniejsza imigracja, tym są one silniejsze - usprawnienie (od sztolni po górnika), kasa, która dostajemy od razu i na początku kolejnych rund ( od 5 do 10), punkty (od 24 do 12), zwiększenie cen surowców w danej rundzie (od 3 do 1). Dodatek pewnie spowoduje, że górnik nie będzie już ostatnim wyborem, przy wybieraniu usprawnień. Rozszerzenie dodający raczej warstwy "fabularnej" niż jakiś gamechanger.
Ostatnio zmieniony 12 sty 2021, 08:38 przez Palmer, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Tinner's Trail (Martin Wallace)
Jak myślicie, z perspektywy ceny bardziej opłaca się wejść solo w KS czy lepiej poczekać na dostępność w polskich sklepach (stawiam, że w 3trolle)?
- kaszkiet
- Posty: 2810
- Rejestracja: 03 maja 2013, 13:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 312 times
- Been thanked: 528 times
Re: Tinner's Trail (Martin Wallace)
Może być, że tak; może być, że nie.
Natomiast w kampanii mają być zniżki przy grupowych zamówieniach 6+ gier - z zainteresowania wątkiem wnioskuję, że może się na forum grupa uzbierać (i chętnie bym się w takiej znalazł).
- pacholettti
- Posty: 68
- Rejestracja: 26 sty 2020, 11:41
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 26 times
Re: Tinner's Trail (Martin Wallace)
Ja również bym się skusił
- shaggy92
- Posty: 140
- Rejestracja: 25 mar 2012, 22:42
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 14 times
Re: Tinner's Trail (Martin Wallace)
Jeżeli będzie jakakolwiek grupa to również byłbym chętny.
Mam tylko jedno zapytanie - nie grałem w poprzednią wersję:
Czy liczenie kasy na torze punktacji nie jest uciążliwe?
Mam tylko jedno zapytanie - nie grałem w poprzednią wersję:
Czy liczenie kasy na torze punktacji nie jest uciążliwe?
- kdsz
- Posty: 1401
- Rejestracja: 17 gru 2010, 13:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 456 times
- Been thanked: 303 times
- kdsz
- Posty: 1401
- Rejestracja: 17 gru 2010, 13:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 456 times
- Been thanked: 303 times
Re: Tinner's Trail (Martin Wallace)
Co kto lubi. Liczenie kasy w TT niczym się nie różni od zaznaczania punktów zwycięstwa na listwie Kramera. Każdy może odpowiedzieć samodzielnie na pytanie, czy to uciążliwe. Moim zdaniem nie.
- rastula
- Posty: 10023
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1277 times
- Been thanked: 1309 times
- rastula
- Posty: 10023
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1277 times
- Been thanked: 1309 times
Re: Tinner's Trail (Martin Wallace)
w grach gdzie jest planszetka/tor gotówki ja biorę sobie monety i już...ale uciążliwe takie zaznaczanie nie jest, po prostu mało klimatyczne
-
- Posty: 1270
- Rejestracja: 13 mar 2010, 15:24
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 120 times
- Been thanked: 193 times
Re: Tinner's Trail (Martin Wallace)
W pierwotnej wersji tak to rozwiązano ponieważ monety nie pasowały do idei serii treefrog line - gier, w któych oprócz planszy jest jedynie drewno.
Aktualny wydawca, mimo że już nie przyświeca mu idea treefrog line idzie w to zapewne ze względów kosztowych. Na obronę ma hasło "przecież w oryginale nie było to o co wam chodzi". Może trzymają to jako add-on ?
Chociaż tor ma ogromną przewagę nad monetami - jednym rzutem oka wiemy ile kto ma pieniędzy, a jest to dość istotny element brany pod uwagę przy planowaniu ruchów.
Aktualny wydawca, mimo że już nie przyświeca mu idea treefrog line idzie w to zapewne ze względów kosztowych. Na obronę ma hasło "przecież w oryginale nie było to o co wam chodzi". Może trzymają to jako add-on ?
Chociaż tor ma ogromną przewagę nad monetami - jednym rzutem oka wiemy ile kto ma pieniędzy, a jest to dość istotny element brany pod uwagę przy planowaniu ruchów.
- shaggy92
- Posty: 140
- Rejestracja: 25 mar 2012, 22:42
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 14 times
Re: Tinner's Trail (Martin Wallace)
Ja nie lubię elementów mechaniki które jednym złym ruchem albo uderzeniem w stół można całkiem poprzestawiać :p
Ale grę tak czy siak kupię.
Ale grę tak czy siak kupię.
- eltadziko
- Posty: 364
- Rejestracja: 18 lis 2014, 22:05
- Lokalizacja: Oława
- Has thanked: 127 times
- Been thanked: 79 times
Re: Tinner's Trail (Martin Wallace)
Dostałem taka informację na temat zamówień grupowych:
Tak więc jest zarówno zniżka na wysyłce jak i na samej grze. Według mnie się całkiem opłaca Ktoś jest zainteresowany, żeby poprowadzić zamówienie zbiorowe?The group pledge rates for your region are:
6 copies: -5%
12 copies: -10%
18+ copies: -15%
Other things to note:
-As a group backing on Kickstarter you will get all stretch goals and other Kickstarter content that individual Kickstarter backers get.
-Shipping for group orders in your region is: £15 per 6 games.
-You will get the games before general distribution.
-Group pledge games are usually fulfilled a few weeks after individual games.
-The games must be ordered in multiples of 6.
-You can mix and match between editions and the discount will be applied to the whole order, but each edition must be in multiples of 6.
Representative examples:
If you order 6 copies of Tinners’ Trail Expanded edition, you will pay £245.10 + £15 shipping.
- garg
- Posty: 4490
- Rejestracja: 16 wrz 2009, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
- Has thanked: 1450 times
- Been thanked: 1104 times
Re: Tinner's Trail (Martin Wallace)
To już zaczyna mieć sens - łącznie wychodzi około 200 złotych za pudełko, czyli drogo, ale wyobrażalnie .
Mam / Sprzedam/wymienię
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)
Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)
Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
- rastula
- Posty: 10023
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1277 times
- Been thanked: 1309 times
Re: Tinner's Trail (Martin Wallace)
eltadziko pisze: ↑13 sty 2021, 17:53 Dostałem taka informację na temat zamówień grupowych:
Tak więc jest zarówno zniżka na wysyłce jak i na samej grze. Według mnie się całkiem opłaca Ktoś jest zainteresowany, żeby poprowadzić zamówienie zbiorowe?The group pledge rates for your region are:
6 copies: -5%
12 copies: -10%
18+ copies: -15%
Other things to note:
-As a group backing on Kickstarter you will get all stretch goals and other Kickstarter content that individual Kickstarter backers get.
-Shipping for group orders in your region is: £15 per 6 games.
-You will get the games before general distribution.
-Group pledge games are usually fulfilled a few weeks after individual games.
-The games must be ordered in multiples of 6.
-You can mix and match between editions and the discount will be applied to the whole order, but each edition must be in multiples of 6.
Representative examples:
If you order 6 copies of Tinners’ Trail Expanded edition, you will pay £245.10 + £15 shipping.
poczekamy co powiedzą sklepy w PL - ale może rozważę zbiorówkę - przynajmniej lokalną - jak się znajdzie 6 osób z Poznania ...
Re: Tinner's Trail (Martin Wallace)
Gdyby nie musiało być koniecznie z Poznania, to dołączyłbym do takiej zbiorówki.
Gdyby musiał być Poznań, to może uda mi się znaleźć tam kogoś, kto by mi zrobił przysługę, ale to musiałbym najpierw zweryfikować.
- rastula
- Posty: 10023
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1277 times
- Been thanked: 1309 times
Re: Tinner's Trail (Martin Wallace)
Na razie to jest czysto teoretyczne - pewnie się ktoś znajdzie, kto zrobi ogólnopolską zbiórkę. Ja raczej tylko lokalnie.
- kaszkiet
- Posty: 2810
- Rejestracja: 03 maja 2013, 13:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 312 times
- Been thanked: 528 times
Re: Tinner's Trail (Martin Wallace)
Takie teraz czasy nastały, że chce się powiedzieć, że całkiem tanio.
- garg
- Posty: 4490
- Rejestracja: 16 wrz 2009, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
- Has thanked: 1450 times
- Been thanked: 1104 times
Re: Tinner's Trail (Martin Wallace)
How true...
Mam / Sprzedam/wymienię
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)
Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)
(Może nie wystawiłem, ale też chętnie wymienię)
Najstarszy offtop świata: Ceterum censeo Carthaginem esse delendam ;-)