Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- brazylianwisnia
- Posty: 4137
- Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
- Has thanked: 272 times
- Been thanked: 942 times
Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)
Tłumaczyli sie wlasnie tak ze gra jest do 4 ech graczy. Trzeba bedzie poprostu znaelzc dla tych zetonos miejsce w ktorejs z tacek ktore zawsze laduja na stole i problem sie rozwiąże.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)
Przecież jest napisane w tym manualu jak pakować, ze te komponenty można wrzucić w miejsce gdzie macie -3pkt zwycięstwa i te dwa znaczniki od doomsday module.
Mam wrażenie ze robicie z igły widły
Mam wrażenie ze robicie z igły widły
- rattkin
- Posty: 6518
- Rejestracja: 24 maja 2013, 15:00
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 382 times
- Been thanked: 930 times
Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)
Zabawna sprawa, nie? W sumie mogli napisać, żeby wszystko wrzucić na dno pudła i wymieszać - nie zgubi się, a będzie łatwy dostęp po wyciagnięciu wszystkich tacek.
- Ardel12
- Posty: 3388
- Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
- Lokalizacja: Milicz/Wrocław
- Has thanked: 1055 times
- Been thanked: 2063 times
Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)
Oczywiście, że problem nie jest duży, ale zwracamy uwagę z rattkinem, że przy produkcie premium takie minimalne oszczędności są po prostu śmieszne. Już dobra, wykonanie tych dodatkowych ulepszonych może coś tam zaoszczędziło, ale nawet brak kartonowych, gdzie miejsca by je umieścić było sporo to już lipa.
Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)
Mnie osobiście nie przeszkadza ilosc znacznikow, bo gra jest na 4 graczy i jest 4 komplety wiec jest ok. Większym problemem moim zdaniem jest zbliżony kolor granatowych i fioletowych znacznikow warp (tych plastikowych). Bez jasnego światla trudno jest je rozróżnić. No i chyba pierwszy raz miałem do czynienia z tak cienką tekturą żetonów. Finalnie nie ma to wielkiego wplywu na rozgrywkę ale widać że tutaj oszczędzano. No i metalowe znaczniko surowców sa trochę male. Za 100 zl oczeliwałem że będą ździebko większe.
Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)
Zrobisz ich fotkę? Bo zorientowałem się, że nie dokupiłem tych żetonów, ale nie wiem, czy to nadrobić, skoro słabo wyglądają.Jareks1985 pisze: ↑01 sty 2021, 22:25 Żetony energy i flux core dla mnie nie pasują do całości, energy core słabo pomalowane niemal pociapane.
Sprzedaję: Etherfields - Dreamwalker Pledge Sundrop PL + Thorn + Funeral Witch + Sphinx + Creatures
Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)
Ja zagrałem na razie raz, na dwie osoby w wariant" podstawka+fractures of time+ variable anomalies i myślę, że na pierwszą gre z dodatkiem to najsensowniejsze rozwiązanie.
Wrażenia? Bałem się, że będzie gorzej, a jest o wiele lepiej niż w podstawce. Dzięki nowym akcjom, jest teraz tak wiele możliwości zaplanowania swojej tury, że to może naprawde przyprawić o ból głowy wszystkim 'optymizatorom'. Sam dodatek nie wprowadza aż tak dużo zasad, ale to co wprowadza zmienia bardzo dynamikę gry.
Mamy teraz 5 rund zamiast 7(chociaż zazwyczaj i tak było 6), ale rundy są dłuższe przez co czas gry wydłuża się o około 20-30% moim zdaniem.
Wprowadzenie rundy 0 jest super pomysłem.
Akcje blinka i 'recall?' dają ogromne możliwości strategiczne.
Wynajdowanie przełomów(breakthroughts) i używanie naukowcow stało się dużo bardziej opłacalne (naprawione względem podstawki)
Grałem jeszcze na wariant 'variable anomalies' i uważam to za super pomysł -> każda anomalia którą dostajemy jest unikatowa i czasami nawet 'troszkę pozytywna' mimo, że kosztuje więcej punktów zwycięstwa na koniec.
Ja lubię kiedy dodatek wprowadza mechaniki z których trzeba korzystać, ale równocześnie nie sprawia, że część kontentu podstawki staje się przestarzała. I tutaj to mamy.
Ja bez dodatku już nigdy nie zagram
Wrażenia? Bałem się, że będzie gorzej, a jest o wiele lepiej niż w podstawce. Dzięki nowym akcjom, jest teraz tak wiele możliwości zaplanowania swojej tury, że to może naprawde przyprawić o ból głowy wszystkim 'optymizatorom'. Sam dodatek nie wprowadza aż tak dużo zasad, ale to co wprowadza zmienia bardzo dynamikę gry.
Mamy teraz 5 rund zamiast 7(chociaż zazwyczaj i tak było 6), ale rundy są dłuższe przez co czas gry wydłuża się o około 20-30% moim zdaniem.
Wprowadzenie rundy 0 jest super pomysłem.
Akcje blinka i 'recall?' dają ogromne możliwości strategiczne.
Wynajdowanie przełomów(breakthroughts) i używanie naukowcow stało się dużo bardziej opłacalne (naprawione względem podstawki)
Grałem jeszcze na wariant 'variable anomalies' i uważam to za super pomysł -> każda anomalia którą dostajemy jest unikatowa i czasami nawet 'troszkę pozytywna' mimo, że kosztuje więcej punktów zwycięstwa na koniec.
Ja lubię kiedy dodatek wprowadza mechaniki z których trzeba korzystać, ale równocześnie nie sprawia, że część kontentu podstawki staje się przestarzała. I tutaj to mamy.
Ja bez dodatku już nigdy nie zagram
Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)
"Fractures of Time" to rewelacyjny dodatek. Ilość kombinacji przyprawia o ból głowy. W końcu breakthrough są częściej używane.
Też już raczej bez tego dodatku nie zagram, chyba że zdecyduję się na "Doomsday" (twórca nie poleca łączenia z Fractures).
Minusy? Inserty oczywiście wszystko przyśpieszają i ułatwiają, ale chwilę zajmie, zanim na pamięć będę potrafił ułożyć to w pudle
Też już raczej bez tego dodatku nie zagram, chyba że zdecyduję się na "Doomsday" (twórca nie poleca łączenia z Fractures).
Minusy? Inserty oczywiście wszystko przyśpieszają i ułatwiają, ale chwilę zajmie, zanim na pamięć będę potrafił ułożyć to w pudle
Sprzedaję: Etherfields - Dreamwalker Pledge Sundrop PL + Thorn + Funeral Witch + Sphinx + Creatures
- Pan_K
- Posty: 2506
- Rejestracja: 24 wrz 2014, 19:16
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 189 times
- Been thanked: 168 times
Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)
Ja na razie zachwycam się całością, koszulkuję karty, które doszły i przeczytałęm sobie obsługę Doomsday przez bota. Może uda się usiąść do solówki z nim dziś wieczór.Azel pisze: ↑18 sty 2021, 10:56 "Fractures of Time" to rewelacyjny dodatek. Ilość kombinacji przyprawia o ból głowy. W końcu breakthrough są częściej używane.
Też już raczej bez tego dodatku nie zagram, chyba że zdecyduję się na "Doomsday" (twórca nie poleca łączenia z Fractures).
Minusy? Inserty oczywiście wszystko przyśpieszają i ułatwiają, ale chwilę zajmie, zanim na pamięć będę potrafił ułożyć to w pudle
Ale mówisz, że lepiej zacząć od Fractures niż ogarniać najpierw mniejsze moduły?
„Rzekł głupi w swoim sercu: nie ma Boga.”
Ryba bez roweru, to tylko ryba...
Ryba bez roweru, to tylko ryba...
Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)
Dla mnie "Fractures" to taki must have, a reszta modułów to dodatki, na które mogę (ale nie muszę) mieć ochotę
Sprzedaję: Etherfields - Dreamwalker Pledge Sundrop PL + Thorn + Funeral Witch + Sphinx + Creatures
- Gromb
- Posty: 2833
- Rejestracja: 08 paź 2015, 19:09
- Lokalizacja: Katowice
- Has thanked: 849 times
- Been thanked: 364 times
Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)
Na szczęście jest instrukcja, krok po kroku jak pakować. Super sprawa.
The Corps Is Mother, the Corps Is Father
Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)
Tak, wielki plus dla twórców. Nie dość, że jest instrukcja jak pakować w pudle, to jeszcze co i jak pakować w poszczególnych trayach.
Sprzedaję: Etherfields - Dreamwalker Pledge Sundrop PL + Thorn + Funeral Witch + Sphinx + Creatures
Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)
Dotarło dzisiaj do mnie Infinity Upgrade Pack z Exosuit Commander Pack. Muszę przyznać - pudło i zawartość robi wrażenie. Również podzielam wcześniejsze obawy, że tacki mogą się zacząć łamać z czasem. Jednak wszystko fajnie pasuje w pudełku. Aczkolwiek mój insert z pianki był lepszy
Ale mam pytanie do wykonania - u Was też żetony i kafle mają jaśniejszy odcień w porównaniu z podstawką? (mam wersję międzynarodową podstawki)
Ale mam pytanie do wykonania - u Was też żetony i kafle mają jaśniejszy odcień w porównaniu z podstawką? (mam wersję międzynarodową podstawki)
- Leviathan
- Posty: 2272
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 13:53
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 398 times
- Been thanked: 1053 times
- Kontakt:
Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)
Też mi się to bardzo podobało! Podobnie jak w Wingspan, gdzie też jest taka ściągawka
- velo333
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 wrz 2013, 20:37
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 16 times
Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)
Muszę przyznać, że o ile Infinity Box robi wrażenie wizualne to nie jest do końca poręczny przy rozkładaniu i trzeba bardzo uważać przy transporcie Tacki z insertu zajmują dużo miejsca na stole, ale robią robotę Tak jak ktoś wcześniej wspomniał - odcienie granatowych i fioletowych znaczników znaczników warp są bardzo podobne. Mogliby też dorzucić te 2 znaczniki torów morale i podróży w czasie. Ogólnie to jestem mega zadowolony z zakupu upgrade-packa. W najnowszy dodatek i nowe moduły jeszcze nie grałem, ale po przeczytaniu instrukcji wiem, że będzie sztos Cieszą dodatkowe krople wody bo tego mi zawsze brakowało
Staram się być bardziej graczem niż kolekcjonerem :P https://boardgamegeek.com/user/velo333
-5% grybezpradu.eu, -11% planszostrefa.pl
-5% grybezpradu.eu, -11% planszostrefa.pl
- Pan_K
- Posty: 2506
- Rejestracja: 24 wrz 2014, 19:16
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 189 times
- Been thanked: 168 times
Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)
W nowej aktualizacji na KS są do pobrania "szachy Anachrony". Instrukcja plus plansza do wydruku - komponenty z gry.
Ktoś myślał nad jakimś zamówieniem wydruku i wie, jaki jest orientacyjny koszt czegoś takiego?
Ktoś myślał nad jakimś zamówieniem wydruku i wie, jaki jest orientacyjny koszt czegoś takiego?
„Rzekł głupi w swoim sercu: nie ma Boga.”
Ryba bez roweru, to tylko ryba...
Ryba bez roweru, to tylko ryba...
Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)
A testował ktoś może już te szachy?
Bo drukować coś co może nie być najlepszym produktem zakrawa trochę o czasy studenckie gdy kserowało się wszystko bez pomyślunku
Bo drukować coś co może nie być najlepszym produktem zakrawa trochę o czasy studenckie gdy kserowało się wszystko bez pomyślunku
Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)
Nie ma potrzeby aby drukować planszę, wystarczy szachownica z polami takiej wielkości, które pomieszczą komponenty. Zasady są nie wiele bardziej złożone od samych szachów, i wykorzystują te właśnie plus modyfikatory. W skrócie przykładowy ruch: rusz skafander, który teraz jest gońcem i wydaj zasób aby jeszcze się ruszyć nim jak król. Następnie wydaj kryształ aby ten skafander dalej był gońcem, lub zostanie pustym skafandrem. Inna opcja to rekrutacja. Przykładowo: zrekrutuj mózg, umieść go w skafandrze który wcześniej był gońcem czyniąc go tym samym Hetmanem.
Jak skończą się karty rekrutacji w talii, to kończy się gra i kto więcej zbił figur przeciwnika, ten wygrał, chyba że wcześniej nastąpił mat. Jak masz pecha, to przeciwnik wstawia właśnie czwartą damę na na szachownicę, a ty masz same gońce, skoczki i pionki.
Dla mnie raczej jako szachisty to taka ciekawostka, grać nie zamierzam, bo od szachów oczekuję równej rywalizacji. Jak chcę nieco bardziej różnorodnej i losowej rozrywki, to wtedy wyciągam jakieś fajne Euro, Anachrony chociażby.
Jak skończą się karty rekrutacji w talii, to kończy się gra i kto więcej zbił figur przeciwnika, ten wygrał, chyba że wcześniej nastąpił mat. Jak masz pecha, to przeciwnik wstawia właśnie czwartą damę na na szachownicę, a ty masz same gońce, skoczki i pionki.
Dla mnie raczej jako szachisty to taka ciekawostka, grać nie zamierzam, bo od szachów oczekuję równej rywalizacji. Jak chcę nieco bardziej różnorodnej i losowej rozrywki, to wtedy wyciągam jakieś fajne Euro, Anachrony chociażby.
Moje projekty:
TMB spolszczenie viewtopic.php?f=61&t=68865&p=1295703&hi ... s#p1295703
HLAS - fanowski tryb solo https://boardgamegeek.com/filepage/2408 ... n-qreqorek
TMB spolszczenie viewtopic.php?f=61&t=68865&p=1295703&hi ... s#p1295703
HLAS - fanowski tryb solo https://boardgamegeek.com/filepage/2408 ... n-qreqorek
Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)
Jak wygląda regrywalność Anachrony u was? Zagrałem już 3 razy ale tak naprawdę to frakcja nam narzuca strategię. Do tego każdy kolor budynków jest praktycznie taki sam i wewnątrz ich mało się od siebie różnią. Jedynie superprojekty mogą coś namieszać w strategiach.
Ma w sobie tyle mięsa żeby zagrać w nią 10+ razy czy trzeba inwestować w dodatki?
Ma w sobie tyle mięsa żeby zagrać w nią 10+ razy czy trzeba inwestować w dodatki?
- seki
- Moderator
- Posty: 3365
- Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
- Lokalizacja: Czapury/Poznań
- Has thanked: 1122 times
- Been thanked: 1289 times
Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)
Nie jestem specem od Anachrony. Zagrałem w nią 6 razy i od ponad roku nie wyciągnąłem na stół. I chociaż grę bardzo lubię to rzeczywiście brakuje mi tu więcej zmiennych wywołujących chęć wyjęcia na stół. Zgadzam się z Tobą, że to frakcja narzuca strategię. Super projekty są trudne w realizacji i nigdy nie były dla mnie wyznacznikiem strategii. Bardziej ich kupno wynikało z bieżących możliwości niż dążenia do ich pozyskania w celu zrealizowania jakiejś nowej strategii.XLR8 pisze: ↑28 mar 2021, 13:10 Jak wygląda regrywalność Anachrony u was? Zagrałem już 3 razy ale tak naprawdę to frakcja nam narzuca strategię. Do tego każdy kolor budynków jest praktycznie taki sam i wewnątrz ich mało się od siebie różnią. Jedynie superprojekty mogą coś namieszać w strategiach.
Ma w sobie tyle mięsa żeby zagrać w nią 10+ razy czy trzeba inwestować w dodatki?
Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)
Też po trzeciej partii to czułem, że buduje się je głównie dla punktów i możliwości (akurat pasuje nam kafelek badań), niżeli dla samego efektu, który przeważnie jest tylko fajnym dodatkiem. Jednak liczyłem, że może mogą coś namieszać.seki pisze: ↑28 mar 2021, 13:49Nie jestem specem od Anachrony. Zagrałem w nią 6 razy i od ponad roku nie wyciągnąłem na stół. I chociaż grę bardzo lubię to rzeczywiście brakuje mi tu więcej zmiennych wywołujących chęć wyjęcia na stół. Zgadzam się z Tobą, że to frakcja narzuca strategię. Super projekty są trudne w realizacji i nigdy nie były dla mnie wyznacznikiem strategii. Bardziej ich kupno wynikało z bieżących możliwości niż dążenia do ich pozyskania w celu zrealizowania jakiejś nowej strategii.XLR8 pisze: ↑28 mar 2021, 13:10 Jak wygląda regrywalność Anachrony u was? Zagrałem już 3 razy ale tak naprawdę to frakcja nam narzuca strategię. Do tego każdy kolor budynków jest praktycznie taki sam i wewnątrz ich mało się od siebie różnią. Jedynie superprojekty mogą coś namieszać w strategiach.
Ma w sobie tyle mięsa żeby zagrać w nią 10+ razy czy trzeba inwestować w dodatki?
Poczytam o dodatkach, być może dodadzą trochę mięsa, bo sama gra jako całość jest naprawdę dobra. Jednak sam core to bardzo prostacki workerplacement ubrany w sporo drobnych elementów i zasad. Niestety jak na razie wygląda na to, że elementy nie wyciągną jej zbyt wysoko.
- SetkiofRaptors
- Posty: 461
- Rejestracja: 15 maja 2020, 02:04
- Has thanked: 244 times
- Been thanked: 378 times
Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)
Mam za sobą kilka rozgrywek Anachrony, zarówno na 2, 3 jak i 4 graczy. Gra ogólnie bardzo mi się podoba. Graliśmy najczęściej na stronie A, stronę B (zaawansowaną) testowaliśmy raz, i wydaje się sporo obiecywać.
Mam problem odnośnie strony A i warunków ewakuacji dla poszczególnych frakcji. Na pierwszy rzut oka zdają się być skrajnie niezbalansowane. Nie jest to większość punktów, ale jednak w ostatecznym rozrachunku te 10-20 punktów ma duże znaczenie. Każda z frakcji ma na stronie A cele które można podsumować jako: dany typ budynku x 3 + punkty za konfiguracje zasobów/workerów/technologii.
Cel dla Ścieżki Harmonii wykonuje się bardzo przyjemnie - budynki Systemu Podtrzymywania Życia tak ogólnie bardzo się przydają (produkują uniwersalnie przydatną wodę), dodatkowo zbieranie geniuszy też jest bardzo przydatne.
Z kolei Ścieżka Poświecenia, ma zupełnie najgorzej, musi budować dość drogie elektrownie do których potrzeba neutronium, a dodatkowo dostaje punkty za Neutronium które posiada w momencie ewakuacji. Te dwa cele się absolutnie znoszą wzajemnie, przykładowo: 5 bardzo trudno dostępnego Neutronium przekłada na 6 punktów na koniec gry (4 neutronium w kosztach budynku i jedno w momencie ewakuacji). Wynik żałosny a wymaga nie lada sprytu, wymian, kombinowania bo neutronium jest najrzadszym zasobem. Ma się przy tym całą grę masę elektrowni, które są średnio przydatne (owszem, podróże w czasie, ale można sie obejść z jedną z mojego doświadczenia).
Tymczasem Ścieżka Harmonii czy Ścieżka Dominacji ma bardzo przyjemny spacerek usiany fabrykami i produkcją wody.
Na razie za każdym razem gdy graliśmy na stronie A ścieżka Poświęcenia dostała absolutne bęcki, nie jest nawet blisko. Za każdym razem (dosłownie) wygrała ścieżka Harmonii.
Może robimy coś źle? Może nie rozumiem jakiejś głębi? Po pierwszych kilku grach, wydaje się to absurdalnie niezbalansowane (podkreślam wydaje się, może jesteśmy za głupi).
Na razie testowaliśmy ścieżką Poświecenia kilka podejść, np. skupienie się na podróżach w czasie (w związku z celem na stronie A). Próba zrobienia silnika produkującego neutronium nie wychodzi - budynków takich jest mało, a przy okazji nie robimy potem niczego innego. Mamy obecnie pomysł żeby nieco tematycznie (w nawiązaniu do nazwy) olać zupełnie ewakuacje i spróbować ogarnąć sobie nimi punkty na inny sposób. Tylko jak?
Mam problem odnośnie strony A i warunków ewakuacji dla poszczególnych frakcji. Na pierwszy rzut oka zdają się być skrajnie niezbalansowane. Nie jest to większość punktów, ale jednak w ostatecznym rozrachunku te 10-20 punktów ma duże znaczenie. Każda z frakcji ma na stronie A cele które można podsumować jako: dany typ budynku x 3 + punkty za konfiguracje zasobów/workerów/technologii.
Cel dla Ścieżki Harmonii wykonuje się bardzo przyjemnie - budynki Systemu Podtrzymywania Życia tak ogólnie bardzo się przydają (produkują uniwersalnie przydatną wodę), dodatkowo zbieranie geniuszy też jest bardzo przydatne.
Z kolei Ścieżka Poświecenia, ma zupełnie najgorzej, musi budować dość drogie elektrownie do których potrzeba neutronium, a dodatkowo dostaje punkty za Neutronium które posiada w momencie ewakuacji. Te dwa cele się absolutnie znoszą wzajemnie, przykładowo: 5 bardzo trudno dostępnego Neutronium przekłada na 6 punktów na koniec gry (4 neutronium w kosztach budynku i jedno w momencie ewakuacji). Wynik żałosny a wymaga nie lada sprytu, wymian, kombinowania bo neutronium jest najrzadszym zasobem. Ma się przy tym całą grę masę elektrowni, które są średnio przydatne (owszem, podróże w czasie, ale można sie obejść z jedną z mojego doświadczenia).
Tymczasem Ścieżka Harmonii czy Ścieżka Dominacji ma bardzo przyjemny spacerek usiany fabrykami i produkcją wody.
Na razie za każdym razem gdy graliśmy na stronie A ścieżka Poświęcenia dostała absolutne bęcki, nie jest nawet blisko. Za każdym razem (dosłownie) wygrała ścieżka Harmonii.
Może robimy coś źle? Może nie rozumiem jakiejś głębi? Po pierwszych kilku grach, wydaje się to absurdalnie niezbalansowane (podkreślam wydaje się, może jesteśmy za głupi).
Na razie testowaliśmy ścieżką Poświecenia kilka podejść, np. skupienie się na podróżach w czasie (w związku z celem na stronie A). Próba zrobienia silnika produkującego neutronium nie wychodzi - budynków takich jest mało, a przy okazji nie robimy potem niczego innego. Mamy obecnie pomysł żeby nieco tematycznie (w nawiązaniu do nazwy) olać zupełnie ewakuacje i spróbować ogarnąć sobie nimi punkty na inny sposób. Tylko jak?
Wrocław. Kupiłem sobie już Inis i jest super.
- SetkiofRaptors
- Posty: 461
- Rejestracja: 15 maja 2020, 02:04
- Has thanked: 244 times
- Been thanked: 378 times
Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)
Po Polsku? Nie ma raczej czego się spodziewać, wygląda jakby Albi porzuciło temat.
Wrocław. Kupiłem sobie już Inis i jest super.