kurierzy
kurierzy
Jest to prosta i szybka gra dla min 2 graczy. Max nie wiem ile, testowano tylko na 2 Czas gry max pół godziny.
Widok na pole gry:
widzimy:
- planszę z i miastami połączonymi siecią dróg
- samochody graczy wiozące paczki w swoich skrzyniach. Paczki mają różne kształty i nie mogą na siebie nachodzić oraz muszą się mieścić w skrzyni.
- kupkę paczek do dalszego wylosowania oraz pule paczek już dostarczonych przez każdego gracza.
Przygotowanie do gry
Wylosować po 3 paczki dla każdego miasteczka. Uniknąć sytuacji gdzie w mieście leży paczka nadana dla tego właśnie miasta.
Przebieg gry
Gracze po kolei wykonują swoje akcje. Każdy gracz po kolei:
1. może wymieniać paczki ze samochodu z tymi na mieście. Jedyne ograniczenia:
- po wymianie w mieście max 3 paczki
- paczki w samochodzie muszą się mieścić
- paczki na samochodzie nie można przemieścić. Czyli albo zostaje ona na swoim miejscu, albo jest zostawiona w mieście.
2. przemieszcza się do sąsiedniego miasta
3. uzupełnia paczki w mieście do 3 sztuk, chyba że się skończą z kupki.
4. jeśli auto wiezie paczki adresowane do tego miasta, gracz zdejmuje je ze samochodu i dodaje do swojej puli paczek dowiezionych
Koniec gry
Gra się kończy w momencie wyczerpania się kupki paczek do wylosowania (czyli po fazie "3")
Alternatywnie: gdy kupka się skończy i miasta się opróżnią (czyli po fazie "2")
Wygrywa gracz który dostarczy najwięcej paczek.
Alternatywnie: dostarczy paczki do największej liczby miast, w przypadku remisu - kto więcej paczek
Wnioski z testów
Gra się dosyć szybko i sprawnie, o losowości trudno się jeszcze wypowiedzieć. Muszę zróżnicować wielkości paczek (lub też kształt paki samochodu) aby wybór był nieco trudniejszy. Obecnie można na kształt nie patrzeć bo 4 sztuki raczej powinny wejść (najwyżej zrzuci się paczkę planowaną na dalsze miasto).
Widok na pole gry:
widzimy:
- planszę z i miastami połączonymi siecią dróg
- samochody graczy wiozące paczki w swoich skrzyniach. Paczki mają różne kształty i nie mogą na siebie nachodzić oraz muszą się mieścić w skrzyni.
- kupkę paczek do dalszego wylosowania oraz pule paczek już dostarczonych przez każdego gracza.
Przygotowanie do gry
Wylosować po 3 paczki dla każdego miasteczka. Uniknąć sytuacji gdzie w mieście leży paczka nadana dla tego właśnie miasta.
Przebieg gry
Gracze po kolei wykonują swoje akcje. Każdy gracz po kolei:
1. może wymieniać paczki ze samochodu z tymi na mieście. Jedyne ograniczenia:
- po wymianie w mieście max 3 paczki
- paczki w samochodzie muszą się mieścić
- paczki na samochodzie nie można przemieścić. Czyli albo zostaje ona na swoim miejscu, albo jest zostawiona w mieście.
2. przemieszcza się do sąsiedniego miasta
3. uzupełnia paczki w mieście do 3 sztuk, chyba że się skończą z kupki.
4. jeśli auto wiezie paczki adresowane do tego miasta, gracz zdejmuje je ze samochodu i dodaje do swojej puli paczek dowiezionych
Koniec gry
Gra się kończy w momencie wyczerpania się kupki paczek do wylosowania (czyli po fazie "3")
Alternatywnie: gdy kupka się skończy i miasta się opróżnią (czyli po fazie "2")
Wygrywa gracz który dostarczy najwięcej paczek.
Alternatywnie: dostarczy paczki do największej liczby miast, w przypadku remisu - kto więcej paczek
Wnioski z testów
Gra się dosyć szybko i sprawnie, o losowości trudno się jeszcze wypowiedzieć. Muszę zróżnicować wielkości paczek (lub też kształt paki samochodu) aby wybór był nieco trudniejszy. Obecnie można na kształt nie patrzeć bo 4 sztuki raczej powinny wejść (najwyżej zrzuci się paczkę planowaną na dalsze miasto).
Re: kurierzy
ciekawe, ciekawe
- moim zdaniem ograniczenie ruchu samochodem do jednego pola to trochę kiepskie - by przejechać do dalekiego miasta musimy stracić wiele tur, chociaż po drodze możemy rozładować czy załadować inne paczki. może dobrym pomysłem byłoby wybór ruchu samochodu od 1 do 3 pól ale gdy np spełni pewne warunki?
- ja bym wprowadził dodatkowo albo zamiast tajne karty zamówień, na których każdy zawodnik ma napisane jakie ma zadanie (np.: przewiezienie paczki z x do y). i albo obowiązywała by na całą grę i dostawało by się za to dodatkowe punkty albo po wykonaniu zadania losowało by się nowe zadanie.
- dodałbym również by było kilka typów paczek o różnych wartościach (np.: białe paczki - 1pkt, czerwone - 2pkt, niebieskie - 3pkt) i różną ilość, im wartościowsze tym ich mniej w grze.
- brakuje mi również tego, że nie ma jak przeszkadzać konkurencji (jakiegoś blokowania czy uszkadzania samochodów przeciwników), każdy jeździ sobie po planszy i nic się nie dzieje. zero interakcji (pasjans). nikt Ci nie przeszkadza, jeździsz sobie gdzie chcesz - nuda
wydaje się, że może być z tego dobra gra. powodzenia
- moim zdaniem ograniczenie ruchu samochodem do jednego pola to trochę kiepskie - by przejechać do dalekiego miasta musimy stracić wiele tur, chociaż po drodze możemy rozładować czy załadować inne paczki. może dobrym pomysłem byłoby wybór ruchu samochodu od 1 do 3 pól ale gdy np spełni pewne warunki?
- ja bym wprowadził dodatkowo albo zamiast tajne karty zamówień, na których każdy zawodnik ma napisane jakie ma zadanie (np.: przewiezienie paczki z x do y). i albo obowiązywała by na całą grę i dostawało by się za to dodatkowe punkty albo po wykonaniu zadania losowało by się nowe zadanie.
- dodałbym również by było kilka typów paczek o różnych wartościach (np.: białe paczki - 1pkt, czerwone - 2pkt, niebieskie - 3pkt) i różną ilość, im wartościowsze tym ich mniej w grze.
- brakuje mi również tego, że nie ma jak przeszkadzać konkurencji (jakiegoś blokowania czy uszkadzania samochodów przeciwników), każdy jeździ sobie po planszy i nic się nie dzieje. zero interakcji (pasjans). nikt Ci nie przeszkadza, jeździsz sobie gdzie chcesz - nuda
wydaje się, że może być z tego dobra gra. powodzenia
- Nataniel
- Administrator
- Posty: 5293
- Rejestracja: 03 cze 2004, 20:46
- Lokalizacja: Gdańsk Osowa
- Been thanked: 6 times
- Kontakt:
Re: kurierzy
Ciekawy pomysl. Pytanie - czy za paczki dostaje sie 1 punkt, niezaleznie od wielkosci i ksztaltu paczki? Jezeli tak, to moze warto to troche urozmaicic.
I przydalby sie jakis mechanizm rozwoju - inaczej w grze w kolko bedzie robilo sie to samo. Moglyby byc np. inne samochody (oddajesz 3 paczki z dowiezionych i mozesz rozwinac samochod na taki z wieksza ladownoscia lub szybszy), itp. W grze cos powinno sie dziac.
I przydalby sie jakis mechanizm rozwoju - inaczej w grze w kolko bedzie robilo sie to samo. Moglyby byc np. inne samochody (oddajesz 3 paczki z dowiezionych i mozesz rozwinac samochod na taki z wieksza ladownoscia lub szybszy), itp. W grze cos powinno sie dziac.
= Artur Nataniel Jedlinski | GG #27211, skype: natanielx =
= Festiwal gier planszowych w Gdyni - GRAMY! =
= Festiwal gier planszowych w Gdyni - GRAMY! =
Re: kurierzy
Nie wiem czy widziałeś, ale w zeszłym roku wyszła gra Zack&Pack. Nie grałem, ale przyjrzyj się jej, czy aby nie powtarzasz już zrealizowanego pomysłu.
- Nataniel
- Administrator
- Posty: 5293
- Rejestracja: 03 cze 2004, 20:46
- Lokalizacja: Gdańsk Osowa
- Been thanked: 6 times
- Kontakt:
Re: kurierzy
Zack & Pack to gra dla dzieci, o debilnej mechanice i kompletnie nie ma nic wspolnego - poza tematem.
= Artur Nataniel Jedlinski | GG #27211, skype: natanielx =
= Festiwal gier planszowych w Gdyni - GRAMY! =
= Festiwal gier planszowych w Gdyni - GRAMY! =
Re: kurierzy
Nie odczuwa sie tego specjalnie, ruchy ida szybko a dojscie do miasta oddalonego o 4 to max 4 kolejki.moim zdaniem ograniczenie ruchu samochodem do jednego pola to trochę kiepskie - by przejechać do dalekiego miasta musimy stracić wiele tur, chociaż po drodze możemy rozładować czy załadować inne paczki. może dobrym pomysłem byłoby wybór ruchu samochodu od 1 do 3 pól ale gdy np spełni pewne warunki?
Do rozważenia. Chociaż w tym wariancie trzebaby jakoś pamiętać z którego miasta dana paczka wyszła (datkowy żeton?)ja bym wprowadził dodatkowo albo zamiast tajne karty zamówień, na których każdy zawodnik ma napisane jakie ma zadanie (np.: przewiezienie paczki z x do y). i albo obowiązywała by na całą grę i dostawało by się za to dodatkowe punkty albo po wykonaniu zadania losowało by się nowe zadanie.
obecnie są zróznicowane kształtem, ale myślałem na zróżnicowaniem wielkości (bo w tej chwili każda ma 4 kwadraty wielkości). Wtedy te wieksze byłyby odpowiednio droższe - i łatwo byłoby podliczyć na koniec.dodałbym również by było kilka typów paczek o różnych wartościach (np.: białe paczki - 1pkt, czerwone - 2pkt, niebieskie - 3pkt) i różną ilość, im wartościowsze tym ich mniej w grze.
Właśnie wymyśliłem urozmaicenie - w 1 fazie ruchu (wymiana paczek samochód-miasto) można traktować inne samochody akurat w tym mieście będące jako miasto, innymi słowy podbierać im towar. Możnaby wtedy próbować psuć komuś plany i unikać wchodzenia na miasta gdzie ktoś już stoi. Do przetestowania.brakuje mi również tego, że nie ma jak przeszkadzać konkurencji (jakiegoś blokowania czy uszkadzania samochodów przeciwników), każdy jeździ sobie po planszy i nic się nie dzieje. zero interakcji (pasjans). nikt Ci nie przeszkadza, jeździsz sobie gdzie chcesz - nuda
Obecnie tak, ale przy zróżnicowaniu wielkości paczek można to zmienić. Trzeba przetestować jak to wpływa na rozrywkę.Ciekawy pomysl. Pytanie - czy za paczki dostaje sie 1 punkt, niezaleznie od wielkosci i ksztaltu paczki? Jezeli tak, to moze warto to troche urozmaicic.
Gra w założeniu miała być szybka i prosta. Ale pomyślę, może wyjdą dodatki Coś co mi świtało to:I przydalby sie jakis mechanizm rozwoju - inaczej w grze w kolko bedzie robilo sie to samo. Moglyby byc np. inne samochody (oddajesz 3 paczki z dowiezionych i mozesz rozwinac samochod na taki z wieksza ladownoscia lub szybszy), itp. W grze cos powinno sie dziac.
- przekupmy administrator winiet autostradowych - jak mu dostarczymy powiedzmy x paczek (a urzęduje on w jakimś losowo wybranym mieście) to daje nam winietę pozwalającą przesunąć się o 2 miasta w 2 fazie ruchu, zamiast tylko do sąsiedniego. Te paczki - łapówki nie są punktowane pod koniec.
- przyczepka - po dowiezieniu x paczek do fabryki przyczepek dostajemy przyczepkę która pozwala więcej wozić. Mogą być powiedzmy 2 przyczepki - mniejsza za 4 paczki i większa za 7. Paczki dowiezione nie podliczane na koniec.
- alarm - mechanizm zdobycia podobny jak wyżej,
Nie chciałbym tylko żeby skończyło się jak w PuertoRico - podstawowe zasady proste ale żeby naprawdę grać trzeba znać te budynki które jakoś modyfikują zasady podstawowe.
Nie widziałem tego jeszcze. Skubani podpatrzyli troche mój pomysł zanim go stworzyłemNie wiem czy widziałeś, ale w zeszłym roku wyszła gra Zack&Pack. Nie grałem, ale przyjrzyj się jej, czy aby nie powtarzasz już zrealizowanego pomysłu.
Re: kurierzy
prze te cztery kolejki może się wiele wydarzyć - chociaż w obecnej wersji to nieNie odczuwa sie tego specjalnie, ruchy ida szybko a dojscie do miasta oddalonego o 4 to max 4 kolejki.
na karcie masz zadanie skąd - dokądDo rozważenia. Chociaż w tym wariancie trzebaby jakoś pamiętać z którego miasta dana paczka wyszła (datkowy żeton?)
mogą być zróżnicowane albo wielkością albo kolorami (kolory reprezentują np. dany typ towaru - szkło, żelazo, złoto) - również łatwo obliczyć punkty jeśli będą różnice tylko w kolorach jak i w wielkości.obecnie są zróznicowane kształtem, ale myślałem na zróżnicowaniem wielkości (bo w tej chwili każda ma 4 kwadraty wielkości). Wtedy te wieksze byłyby odpowiednio droższe - i łatwo byłoby podliczyć na koniec.
ale może się okazać, że nikt nie będzie chciał się spotkać z innym w obawie przed kradzieżą.Właśnie wymyśliłem urozmaicenie - w 1 fazie ruchu (wymiana paczek samochód-miasto) można traktować inne samochody akurat w tym mieście będące jako miasto, innymi słowy podbierać im towar. Możnaby wtedy próbować psuć komuś plany i unikać wchodzenia na miasta gdzie ktoś już stoi. Do przetestowania.
to nie dodawaj tego wystarczy, że zróżnicujesz towar, wprowadzisz interakcję negatywną (niektórzy to lubią), albo i nie, większe pole wyborów ruchu i będzie dobrze- przekupmy administrator winiet autostradowych - jak mu dostarczymy powiedzmy x paczek (a urzęduje on w jakimś losowo wybranym mieście) to daje nam winietę pozwalającą przesunąć się o 2 miasta w 2 fazie ruchu, zamiast tylko do sąsiedniego. Te paczki - łapówki nie są punktowane pod koniec.
- przyczepka - po dowiezieniu x paczek do fabryki przyczepek dostajemy przyczepkę która pozwala więcej wozić. Mogą być powiedzmy 2 przyczepki - mniejsza za 4 paczki i większa za 7. Paczki dowiezione nie podliczane na koniec.
- alarm - mechanizm zdobycia podobny jak wyżej,
Nie chciałbym tylko żeby skończyło się jak w PuertoRico - podstawowe zasady proste ale żeby naprawdę grać trzeba znać te budynki które jakoś modyfikują zasady podstawowe.
a może by wprowadzić pieniądze za towary? wtedy by można za tą kasę kupować lepsze samochody, przyczepki i inne bajery (przepustki?) - na koniec ten kto ma najwięcej kasy wygrywa
Re: kurierzy
podpisuje sie pod tym wszystkimi konczynami.Nataniel pisze:Zack & Pack to gra dla dzieci, o debilnej mechanice i kompletnie nie ma nic wspolnego - poza tematem.
Zack'n'Pack mial fajny pomysl ale byl debilny. ( ale go wydali ;D )
Od raz narzuca sie skojarzenie ktore wykrzywia i odrzuca.
Potem czytasz czytasz i jest coraz lepiej
Inni ci proponuje urozmaicic punktacje - ja ci proponuje oprzec mechanike o karty jak we wiochmenie
gdzie bylby podzial na inicjatywe i szybkosc. Bylo by tez miejsce na przeszkadzajki. U dolu karty moglyby znajdowac sie "zadania" niczym trasy w T2R.
Powodzenia,
jest swietnie,
msm
Wingmakers
- charlie brown
- Posty: 220
- Rejestracja: 01 kwie 2006, 16:59
- Been thanked: 1 time
Re: kurierzy
Ciekawy pomysł.
Można przetestować warianty z:
- różnymi rozmiarami paczek (np. 3,4,5 elementowe)
- zamiast numerów miast wprowadzić kolory i przyjąć jakąś zasadę, która premiowałaby przewożenie paczek w tym samym kolorze.
- zamiast punktów można grać na pieniądze.
Czyli za przewiezienie paczki 3elementowej dostajemy 30$, 4 - 40$, 5-50$.
A za pieniądze to już można poszaleć, np. kupić większą lub szybszą ciężarówkę (grę zaczynałoby się z małym, wolnym samochodem)
Życzę powodzenia
cb
Można przetestować warianty z:
- różnymi rozmiarami paczek (np. 3,4,5 elementowe)
- zamiast numerów miast wprowadzić kolory i przyjąć jakąś zasadę, która premiowałaby przewożenie paczek w tym samym kolorze.
- zamiast punktów można grać na pieniądze.
Czyli za przewiezienie paczki 3elementowej dostajemy 30$, 4 - 40$, 5-50$.
A za pieniądze to już można poszaleć, np. kupić większą lub szybszą ciężarówkę (grę zaczynałoby się z małym, wolnym samochodem)
Życzę powodzenia
cb
Re: kurierzy
dzięki za wszystkie uwagi, szkoda że ostatnio mniej czasu na testowanie.
Wszelkie pomysły z pieniędzmi, ekonomią do rozważenia, ale grozi to podniesieniem ciężaru gatunkowego gry. Od razu chciałoby się wtedy wprowadzic przesyłki kolejowe, lotnicze, morskie, dodatkowo samochody/samoloty/pociągi/statki miałyby różną pakowność, prędkość i silniki na rózne paliwa
Paczki o różnych wielkościach i cenach ok - tu łatwo podliczyć na koniec bez potrzeby wprowadzania pieniędzy.
Wymyśliłem że planszę możnaby powiększyć i bardziej zróżnicować na "centra" i "zadupia" i zamiast dokładać do 3 paczek w każdym mieście to co ruch gracza dokładamy 1 paczkę w kolejnym mieście (kolejność miast to w każdej grze inna permutacja). Wtedy opłacałoby się od czasu do czasu odwiedzać "zadupia". To mam zamiar potestować w następnej kolejności.
Interesujące byłoby wprowadzenie paczek zwykłych i 'priorytetowych' - dających punkty pod warunkiem dostarczenia w wymaganym czasie. Nie mam tylko pomysłu jak zrobić "zarządzanie czasem". każda paczka powinna posiadać swój unikalny #id, wprowadzić kalendarz kolejek i notesik - wtedy wpisywanoby że paczka #id pojawiła się w kolejce 37, dostarczona teraz czyli w kolejce 44 i wiemy czy się zmieściła w czasie czy nie. Jednak jakoś tego nie czuję.
Po przetestowaniu okazało się że to nie wzbogaca zbytnio rozgrywki i można z tego zrezygnować (przynajmniej przy dwóch graczach).ale może się okazać, że nikt nie będzie chciał się spotkać z innym w obawie przed kradzieżą.Właśnie wymyśliłem urozmaicenie - w 1 fazie ruchu (wymiana paczek samochód-miasto) można traktować inne samochody akurat w tym mieście będące jako miasto, innymi słowy podbierać im towar. Możnaby wtedy próbować psuć komuś plany i unikać wchodzenia na miasta gdzie ktoś już stoi. Do przetestowania.
Wszelkie pomysły z pieniędzmi, ekonomią do rozważenia, ale grozi to podniesieniem ciężaru gatunkowego gry. Od razu chciałoby się wtedy wprowadzic przesyłki kolejowe, lotnicze, morskie, dodatkowo samochody/samoloty/pociągi/statki miałyby różną pakowność, prędkość i silniki na rózne paliwa
Paczki o różnych wielkościach i cenach ok - tu łatwo podliczyć na koniec bez potrzeby wprowadzania pieniędzy.
Wymyśliłem że planszę możnaby powiększyć i bardziej zróżnicować na "centra" i "zadupia" i zamiast dokładać do 3 paczek w każdym mieście to co ruch gracza dokładamy 1 paczkę w kolejnym mieście (kolejność miast to w każdej grze inna permutacja). Wtedy opłacałoby się od czasu do czasu odwiedzać "zadupia". To mam zamiar potestować w następnej kolejności.
Interesujące byłoby wprowadzenie paczek zwykłych i 'priorytetowych' - dających punkty pod warunkiem dostarczenia w wymaganym czasie. Nie mam tylko pomysłu jak zrobić "zarządzanie czasem". każda paczka powinna posiadać swój unikalny #id, wprowadzić kalendarz kolejek i notesik - wtedy wpisywanoby że paczka #id pojawiła się w kolejce 37, dostarczona teraz czyli w kolejce 44 i wiemy czy się zmieściła w czasie czy nie. Jednak jakoś tego nie czuję.
- Nataniel
- Administrator
- Posty: 5293
- Rejestracja: 03 cze 2004, 20:46
- Lokalizacja: Gdańsk Osowa
- Been thanked: 6 times
- Kontakt:
Re: kurierzy
Akurat mozna to rozwiazac dosyc prosto:bajcik pisze:Interesujące byłoby wprowadzenie paczek zwykłych i 'priorytetowych' - dających punkty pod warunkiem dostarczenia w wymaganym czasie. Nie mam tylko pomysłu jak zrobić "zarządzanie czasem". każda paczka powinna posiadać swój unikalny #id, wprowadzić kalendarz kolejek i notesik - wtedy wpisywanoby że paczka #id pojawiła się w kolejce 37, dostarczona teraz czyli w kolejce 44 i wiemy czy się zmieściła w czasie czy nie. Jednak jakoś tego nie czuję.
1) biorac paczke priorytetowa, kladziesz na niej 2 czerwone klocki
2) na poczatku kazdej kolejki zdejmujesz po 1 czerwonym klocku z kazdej paczki
3) jezeli paczka w momencie dostarczenia ma na sobie nadal czerwone klocki, to znaczy, ze dotarla w terminie (2 kolejki)
= Artur Nataniel Jedlinski | GG #27211, skype: natanielx =
= Festiwal gier planszowych w Gdyni - GRAMY! =
= Festiwal gier planszowych w Gdyni - GRAMY! =
Re: kurierzy
Jak dla mnie to pomysł jest świetny ("czemu ja wcześniej na to nie wpadłem?" ), przeszkadzajek i bajerów nie powpychaj za dużo, bo możesz z czasem poczuć się, tak jakby, przeciążony tym wszystkim. I wtedy z gry wychodzi kaszana. A tego byśmy nie chcieli - zachowaj więc prostotę, ale daj też pewne opcje wyboru, żeby to nie było do końca szablonowe.
Ja bym dodał min. potrzebę odpoczynku co jakiś czas. Np. każdy gracz ma licznik godzin spędzonych w pracy. Załóżmy, że ma on 6 pól (1 pole = 1 tura - nie wiem, czy nie jest to za krótko, czy za długo w stosunku do trwania całej gry, to pozostawiam do osądzenia pzez Ciebie). Na początku zapełniamy żetonami wszystkie. Potem, po każdej turze, odkładamy po jednym. Jeśli graczowi zabraknie żetonów na początku tury, to musi w tym mieście, w którym jest wyładować, wszystkie paczki i spędzić turę bezczynnie w aktualnym mieście (kara za jazdę ponad godziny, co niezgodne z przepisami TIRów, zdaje się ) . Może jednak w każdej chwili w czasie trwania normalnej tury zamiast się ruszyć do innego miasta, poświęcić turę na odpoczynek. Zregeneruje wszystkie żetony godzin pracy i nie będzie musiał odrzucać paczek.
Ot, taki mały, ciekawy ficzer ...
Powodzenia z projektem, trzymam(y) kciuki!
Ja bym dodał min. potrzebę odpoczynku co jakiś czas. Np. każdy gracz ma licznik godzin spędzonych w pracy. Załóżmy, że ma on 6 pól (1 pole = 1 tura - nie wiem, czy nie jest to za krótko, czy za długo w stosunku do trwania całej gry, to pozostawiam do osądzenia pzez Ciebie). Na początku zapełniamy żetonami wszystkie. Potem, po każdej turze, odkładamy po jednym. Jeśli graczowi zabraknie żetonów na początku tury, to musi w tym mieście, w którym jest wyładować, wszystkie paczki i spędzić turę bezczynnie w aktualnym mieście (kara za jazdę ponad godziny, co niezgodne z przepisami TIRów, zdaje się ) . Może jednak w każdej chwili w czasie trwania normalnej tury zamiast się ruszyć do innego miasta, poświęcić turę na odpoczynek. Zregeneruje wszystkie żetony godzin pracy i nie będzie musiał odrzucać paczek.
Ot, taki mały, ciekawy ficzer ...
Powodzenia z projektem, trzymam(y) kciuki!
Moje zbiory
<-><-><->
Ryzyko, Dungeons & Dragons: gra przygodowa, Manewry, Bitwy II wojny światowej (nigdy nie skapuję zasad ), Eurobisness, Monopol, Scriba (takie scrabble), Fantasy Warriors: Monsters, Mythe en Chaos!
<-><-><->
Ryzyko, Dungeons & Dragons: gra przygodowa, Manewry, Bitwy II wojny światowej (nigdy nie skapuję zasad ), Eurobisness, Monopol, Scriba (takie scrabble), Fantasy Warriors: Monsters, Mythe en Chaos!
Re: kurierzy
pomysłodawca ma cały czas projekt w głowie ale zastanawia się co robi inny projekt w jego wątkuBri pisze:Ciekawe czy pomysłodawca kontynuuje ten projekt