
Strona na BGG
takie coś się pokazało.
Co-op, fajne pudełko, figurki załogi

Opis via BGG:
Spoiler:
W ALIEN: Fate of the Nostromo gracze wcielają się w członków załogi Nostromo, Ripley, Lamberta, Parkera, Bretta lub Dallasa. W trakcie gry zbierają złom, wytwarzają przedmioty i wypełniają różne cele. Załoga traci i zyskuje morale, gdy napotyka Obcego i inne kłopoty. Jeśli morale załogi spadnie do zera, gracze przegrywają.
Każda tura składa się z dwóch faz. W fazie akcji załogi gracze skradają się po korytarzach Nostromo, zbierając złom, wytwarzając przedmioty, wymieniając złom i przedmioty z innymi graczami oraz używając przedmiotów i ich specjalnych umiejętności. Na przykład Brett może tworzyć przedmioty o jeden złom taniej niż inni gracze. Jeśli Obcy znajduje się w promieniu trzech pól od gracza ze miotaczem ognia, może on użyć miotacza, aby odesłać Obcego z powrotem do jego gniazda.
W fazie Spotkań gracze dobierają i rozpatrują kartę Spotkania. Obcy może czaić się za każdym rogiem...
Gdy gracze wypełnią swoje początkowe cele, stają przed jedną z pięciu ostatnich misji, z których każda ma unikalny zestaw wymagań. Aby wygrać, gracze muszą jednocześnie spełnić wymagania ostatniej misji. Gracze mogą także wprowadzić Oficera naukowego Asha, aby gra była trudniejsza. Ash porusza się po statku, usuwając złom i zmuszając załogę do utraty morale.
Mechanika:
Action Points
Cooperative Game
Variable Player Powers
Każda tura składa się z dwóch faz. W fazie akcji załogi gracze skradają się po korytarzach Nostromo, zbierając złom, wytwarzając przedmioty, wymieniając złom i przedmioty z innymi graczami oraz używając przedmiotów i ich specjalnych umiejętności. Na przykład Brett może tworzyć przedmioty o jeden złom taniej niż inni gracze. Jeśli Obcy znajduje się w promieniu trzech pól od gracza ze miotaczem ognia, może on użyć miotacza, aby odesłać Obcego z powrotem do jego gniazda.
W fazie Spotkań gracze dobierają i rozpatrują kartę Spotkania. Obcy może czaić się za każdym rogiem...
Gdy gracze wypełnią swoje początkowe cele, stają przed jedną z pięciu ostatnich misji, z których każda ma unikalny zestaw wymagań. Aby wygrać, gracze muszą jednocześnie spełnić wymagania ostatniej misji. Gracze mogą także wprowadzić Oficera naukowego Asha, aby gra była trudniejsza. Ash porusza się po statku, usuwając złom i zmuszając załogę do utraty morale.
Mechanika:
Action Points
Cooperative Game
Variable Player Powers