Cooper Island (Andreas "ode." Odendahl)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
-
- Posty: 956
- Rejestracja: 28 gru 2016, 15:13
- Lokalizacja: Nadarzyn
- Has thanked: 48 times
- Been thanked: 102 times
Cooper Island (Andreas "ode." Odendahl)
Premiera polskiej edycji tuż, tuż a gra nie ma jeszcze nawet swojego tematu na forum.
https://boardgamegeek.com/boardgame/269 ... per-island
Udało. Mi się zagrać wczoraj po tygodniu przygotowań. Instrukcja bardzo dobrze napisana, wyjaśnia klarownie zasady. Żona przygotowana na trudniejsza rozgrywkę. Plansza rozkładana jak puzzle. Tłumaczenie zasad trochę potrwalo bo jest sporo akcji natychmiastowych(darmowych)
I skończyło się się wynikiem 8 do 13.
Az usiadłem później i "szukałem" gdzie nam te punkty uciekły. I nie znalazłem.
Gra jest bardzo szybka. Mając na starcie dwóch robotników i nie dokupujac więcej zrobimy tylko 10 akcji przez całą grę. Krótka kolderka jest mega krótka. Bardzo mi się podoba piętrowe budowanie wyspy i tor punktów, na którym dostajemy bonusy. Ale powiem szczerze, że po grze, która wymusiła na mnie intensywną optymalizację i przeliczanie czy mi na wszystko starczy nie czułem satysfakcji gdy patrzyłem na wynik punktowy. Czuję, że muszę większy nacisk położyć na akcje z toru Kartografa, ale to już w przyszłej partii
-
- Posty: 3396
- Rejestracja: 10 maja 2014, 14:02
- Has thanked: 563 times
- Been thanked: 1267 times
Re: Cooper Island (Andreas "ode." Odendahl)
Gierka jest dość ciekawa i na pewno znajdzie swoich amatorów. System z ilością zasobów w zależności od wysokości na której zasób się znajduje jest bardzo fajny, szkoda tylko, że wydaje się, że jest czasem trochę losowy - jak jeden gracz lepiej dobierze kafelki to może być przykro.
No i jest dwie mechaniki, których nie cierpię razem - limit ilości zasobów + mnóstwo bonusów w rundzie. Dochodzi do tego, że liczymy te zasoby, wydajemy, dostajemy a koniec końców okazuje się, że jeszcze tu jakiś bonus wpada i nagle nie ma gdzie dać zasobu z bonusu i przepada - trochę przykro i boli osoby lubiące optymalizować
No i jest dwie mechaniki, których nie cierpię razem - limit ilości zasobów + mnóstwo bonusów w rundzie. Dochodzi do tego, że liczymy te zasoby, wydajemy, dostajemy a koniec końców okazuje się, że jeszcze tu jakiś bonus wpada i nagle nie ma gdzie dać zasobu z bonusu i przepada - trochę przykro i boli osoby lubiące optymalizować
-
- Posty: 198
- Rejestracja: 21 lis 2014, 22:08
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 26 times
Re: Cooper Island (Andreas "ode." Odendahl)
Dzięki za opinie. Gra wydawała się świetna, ale nie przepadam za krótką kołderką gdzie trzeba wszystko liczyć co do sztuki. Jest to zbyt męczące. Agricola jest tutaj zdecydowanie wyjątkiem. Niestety potwierdzacie komentarze z bgg gdzie ludzie chwalą design jednak ich główną krytyką jest po prostu brak przyjemności z gry.
-
- Posty: 3396
- Rejestracja: 10 maja 2014, 14:02
- Has thanked: 563 times
- Been thanked: 1267 times
Re: Cooper Island (Andreas "ode." Odendahl)
Ja bym powiedział że to wręcz przeciwnie, tu nie ma krótkiej kołderki tylko za duża kołdra na konkretne łóżko Gra zasypuje momentami bonusami i ciężko je wszystkie dobrze wykorzystać. Nie powiedziałbym, że jest tutaj krótka kołderka, a już na pewno nie porównywałbym do agricoliKira.Hiroshi pisze: ↑01 sie 2020, 16:17 Dzięki za opinie. Gra wydawała się świetna, ale nie przepadam za krótką kołderką gdzie trzeba wszystko liczyć co do sztuki. Jest to zbyt męczące. Agricola jest tutaj zdecydowanie wyjątkiem. Niestety potwierdzacie komentarze z bgg gdzie ludzie chwalą design jednak ich główną krytyką jest po prostu brak przyjemności z gry.
-
- Posty: 198
- Rejestracja: 21 lis 2014, 22:08
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 26 times
Re: Cooper Island (Andreas "ode." Odendahl)
Ja czytałam w 2 recenzjach, że faktycznie gra zasypuje ale można załadować na statek tylko część i można bardzo się zakopać.Fojtu pisze: ↑01 sie 2020, 16:26Ja bym powiedział że to wręcz przeciwnie, tu nie ma krótkiej kołderki tylko za duża kołdra na konkretne łóżko Gra zasypuje momentami bonusami i ciężko je wszystkie dobrze wykorzystać. Nie powiedziałbym, że jest tutaj krótka kołderka, a już na pewno nie porównywałbym do agricoliKira.Hiroshi pisze: ↑01 sie 2020, 16:17 Dzięki za opinie. Gra wydawała się świetna, ale nie przepadam za krótką kołderką gdzie trzeba wszystko liczyć co do sztuki. Jest to zbyt męczące. Agricola jest tutaj zdecydowanie wyjątkiem. Niestety potwierdzacie komentarze z bgg gdzie ludzie chwalą design jednak ich główną krytyką jest po prostu brak przyjemności z gry.
- BartP
- Administrator
- Posty: 4721
- Rejestracja: 09 lis 2010, 12:34
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 384 times
- Been thanked: 886 times
Re: Cooper Island (Andreas "ode." Odendahl)
U mnie spadło z listy zainteresowań po samym przeczytaniu instrukcji, bo to tak naprawdę pasjans dla wielu osób. Walka z grą i optymalizacja, zamiast walka z przeciwnikami.
Sprzedam nic
- cactusse
- Posty: 482
- Rejestracja: 10 sty 2012, 15:50
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 407 times
- Been thanked: 338 times
Re: Cooper Island (Andreas "ode." Odendahl)
W "Cooper Island" bardzo istotne są akcje bonusowe, szczególnie te niepozorne, jak wymiana surowców bądź podkładanie kafelka kartografem. Jeśli ktoś przyzwyczaił się, że akcja typu wymiana 4:1 jest niegodna prawdziwego eurogracza, to tutaj powinien się z nią przeprosić .
Gdy zacznie się nadużywać pewnych elementów w CI, to gra staje się znacznie bardziej otwarta a wyniki pomiędzy 30 a 40 osiągalne.
Z kolejnymi partiami odkrywa się nowe triki - dość powiedzieć, że przy (chyba) prawie każdym układzie startowych kafelków, da się już w pierwszym ruchu wbić na statek cargo, co przy pierwszej grze wydaje się być niedorzeczne
EDIT: Literówki
Gdy zacznie się nadużywać pewnych elementów w CI, to gra staje się znacznie bardziej otwarta a wyniki pomiędzy 30 a 40 osiągalne.
Z kolejnymi partiami odkrywa się nowe triki - dość powiedzieć, że przy (chyba) prawie każdym układzie startowych kafelków, da się już w pierwszym ruchu wbić na statek cargo, co przy pierwszej grze wydaje się być niedorzeczne
EDIT: Literówki
Ostatnio zmieniony 10 lut 2021, 14:54 przez cactusse, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Cooper Island (Andreas "ode." Odendahl)
Ktoś z Was ograł tytuł? Jak to w końcu jest z czasem gry? BGG podaje 1-2h. Pudełko podnosi ten czas do 2,5h. A w internecie spotykam się z opiniami że gra tak mocno ogranicza możliwości że gra się lekko ponad 1h.
- velo333
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 wrz 2013, 20:37
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 16 times
Re: Cooper Island (Andreas "ode." Odendahl)
We 3 osoby graliśmy niecałe 1:30h (wszyscy grali pierwszy raz, ale jedna osoba bardzo dobrze ogarniała zasady).
Staram się być bardziej graczem niż kolekcjonerem :P https://boardgamegeek.com/user/velo333
-5% grybezpradu.eu, -11% planszostrefa.pl
-5% grybezpradu.eu, -11% planszostrefa.pl
-
- Posty: 2239
- Rejestracja: 18 sty 2008, 10:24
- Lokalizacja: Zabrze
- Has thanked: 270 times
- Been thanked: 422 times
- Kontakt:
Re: Cooper Island (Andreas "ode." Odendahl)
"Złota Łopata" być może mi się nie należy , ale odkopuję i troszkę ze zdziwieniem stwierdzam , że tak mało wypowiedzi w tym wątku , no bo gra jest całkiem niezła ...
Faktycznie parę akcji na krzyż , ale jako , że co rusz odpalają się jakieś bonusy to tych akcji/działań w grze jest zdecydowanie więcej , podoba mi się ta piętrowa produkcja , ogólnie zupełnie fajny (i akceptowalny) dla mnie poziom móżdżenia ...
Pomimo pozornej prostoty (jeżeli idzie o mechanikę) to z racji tego , że na planszy , kartach etc. trochę tego wszystkiego jest nadziabane , można się trochę zgubić , ale to wszystko kwestia zagrania pierwszej partii , po 1 rundzie wszystko (łącznie z ikonografią) staje się czytelne.
Z pewnością do zagrania ponownie i taki jest plan , dla mnie to była przyjemna rozgrywka , warstwa graficzna , wykonanie - tutaj również nie ma się do czego przyczepić , ale czy to dziwi jeszcze dzisiaj przy produkcjach Portalu
Faktycznie parę akcji na krzyż , ale jako , że co rusz odpalają się jakieś bonusy to tych akcji/działań w grze jest zdecydowanie więcej , podoba mi się ta piętrowa produkcja , ogólnie zupełnie fajny (i akceptowalny) dla mnie poziom móżdżenia ...
Pomimo pozornej prostoty (jeżeli idzie o mechanikę) to z racji tego , że na planszy , kartach etc. trochę tego wszystkiego jest nadziabane , można się trochę zgubić , ale to wszystko kwestia zagrania pierwszej partii , po 1 rundzie wszystko (łącznie z ikonografią) staje się czytelne.
Z pewnością do zagrania ponownie i taki jest plan , dla mnie to była przyjemna rozgrywka , warstwa graficzna , wykonanie - tutaj również nie ma się do czego przyczepić , ale czy to dziwi jeszcze dzisiaj przy produkcjach Portalu
Always look on the bright side of life
- NestorZolo
- Posty: 333
- Rejestracja: 29 lis 2019, 08:14
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 507 times
- Been thanked: 123 times
Re: Cooper Island (Andreas "ode." Odendahl)
A czy faktycznie jest to wieloosobowy pasjans (co podejrzewa BartP, po przeczytaniu instrukcji) ?wajwa pisze: ↑09 lut 2021, 21:27 "Złota Łopata" być może mi się nie należy , ale odkopuję i troszkę ze zdziwieniem stwierdzam , że tak mało wypowiedzi w tym wątku , no bo gra jest całkiem niezła ...
Faktycznie parę akcji na krzyż , ale jako , że co rusz odpalają się jakieś bonusy to tych akcji/działań w grze jest zdecydowanie więcej , podoba mi się ta piętrowa produkcja , ogólnie zupełnie fajny (i akceptowalny) dla mnie poziom móżdżenia ...
Pomimo pozornej prostoty (jeżeli idzie o mechanikę) to z racji tego , że na planszy , kartach etc. trochę tego wszystkiego jest nadziabane , można się trochę zgubić , ale to wszystko kwestia zagrania pierwszej partii , po 1 rundzie wszystko (łącznie z ikonografią) staje się czytelne.
Z pewnością do zagrania ponownie i taki jest plan , dla mnie to była przyjemna rozgrywka , warstwa graficzna , wykonanie - tutaj również nie ma się do czego przyczepić , ale czy to dziwi jeszcze dzisiaj przy produkcjach Portalu
Ja tam lubię czasem DOBRE pasjansy, ale moi współgracze niekoniecznie, a jednak tego pasjansa z kimś trzeba rozegrać
1.GWT, 2.BrassB, 3.Madeira, 4.Wildcatters, 5.ProjektGaja, 6.Skymines, 7.KlanyKaledonii, 8.Yokohama, 9.Endeavor, 10.Tyrrants, 11.Hansa, 12.A&K
Re: Cooper Island (Andreas "ode." Odendahl)
Generalnie interakcja między graczami sprowadza się tylko zajmowania pól akcji, co powoduje konieczność wydania dodatkowego surowca, żeby móc tą akcję zagrać. To z kolei może spowodować, że już zabraknie Ci tego surowca do zrobienia tej akcji ale poza tym ta gra jest raczej pasjansem i optymalizacją swojej wyspy i swojego kombowania akcjiNestorZolo pisze: ↑10 lut 2021, 12:35 A czy faktycznie jest to wieloosobowy pasjans (co podejrzewa BartP, po przeczytaniu instrukcji) ?
Ja tam lubię czasem DOBRE pasjansy, ale moi współgracze niekoniecznie, a jednak tego pasjansa z kimś trzeba rozegrać
- NestorZolo
- Posty: 333
- Rejestracja: 29 lis 2019, 08:14
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 507 times
- Been thanked: 123 times
Re: Cooper Island (Andreas "ode." Odendahl)
Właśnie chodzi o to jakiego rodzaju jest to interakcja. Czy interesuje mnie, co pozostali gracze robią na swoich planszetkach? Czy raczej w ich turach, ja obmyślam swój ruch, a informacje co oni tam porobili są dla mnie mało ciekawe? Bo jeśli samo zajmowanie pól, to w Podwodnych Miastach też to jest, a jednak jest to megapasjans.rogerkrk pisze: ↑10 lut 2021, 12:41Generalnie interakcja między graczami sprowadza się tylko zajmowania pól akcji, co powoduje konieczność wydania dodatkowego surowca, żeby móc tą akcję zagrać. To z kolei może spowodować, że już zabraknie Ci tego surowca do zrobienia tej akcji ale poza tym ta gra jest raczej pasjansem i optymalizacją swojej wyspy i swojego kombowania akcjiNestorZolo pisze: ↑10 lut 2021, 12:35 A czy faktycznie jest to wieloosobowy pasjans (co podejrzewa BartP, po przeczytaniu instrukcji) ?
Ja tam lubię czasem DOBRE pasjansy, ale moi współgracze niekoniecznie, a jednak tego pasjansa z kimś trzeba rozegrać
1.GWT, 2.BrassB, 3.Madeira, 4.Wildcatters, 5.ProjektGaja, 6.Skymines, 7.KlanyKaledonii, 8.Yokohama, 9.Endeavor, 10.Tyrrants, 11.Hansa, 12.A&K
Re: Cooper Island (Andreas "ode." Odendahl)
Dawno nie grałem i wszystkie moje gry były dwuosobowe, ale z tego co pamiętam kompletnie Cię nie interesuje co się dzieje na wyspach pozostałych graczy (co najwyżej możesz pilnować, czy Cię nie oszukują na ilość kafelków ).NestorZolo pisze: ↑10 lut 2021, 12:47 Właśnie chodzi o to jakiego rodzaju jest to interakcja. Czy interesuje mnie, co pozostali gracze robią na swoich planszetkach? Czy raczej w ich turach, ja obmyślam swój ruch, a informacje co oni tam porobili są dla mnie mało ciekawe? Bo jeśli samo zajmowanie pól, to w Podwodnych Miastach też to jest, a jednak jest to megapasjans.
-
- Posty: 2239
- Rejestracja: 18 sty 2008, 10:24
- Lokalizacja: Zabrze
- Has thanked: 270 times
- Been thanked: 422 times
- Kontakt:
Re: Cooper Island (Andreas "ode." Odendahl)
Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym pasjansem, że niby każdy sobie rzepkę skrobie ?
Trochę tak , nie ma tu blokowania akcji , ale zwiększa się koszt wykonania akcji z zajętego pola , a tu każdy klocek czy monetka jest ważna.
Dla mnie to jest optymalizacja , walka o zwiększenie ilości akcji przez realizację celów , każda runda jest dłuższa od poprzedniej , dla mnie fajne kombinowanie...
Czy rywal jest potrzebny, , no raczej , przy czym faktycznie nie ma jakiejś wielkiej interakcji , tyle że wyścig, kto pierwszy do fajnej/potrzebnej w danym momencie akcji.
Grałem w 2 osoby , nie wiem czy przy 3-4graczach są jakieś odmienne odczucia...
Trochę tak , nie ma tu blokowania akcji , ale zwiększa się koszt wykonania akcji z zajętego pola , a tu każdy klocek czy monetka jest ważna.
Dla mnie to jest optymalizacja , walka o zwiększenie ilości akcji przez realizację celów , każda runda jest dłuższa od poprzedniej , dla mnie fajne kombinowanie...
Czy rywal jest potrzebny, , no raczej , przy czym faktycznie nie ma jakiejś wielkiej interakcji , tyle że wyścig, kto pierwszy do fajnej/potrzebnej w danym momencie akcji.
Grałem w 2 osoby , nie wiem czy przy 3-4graczach są jakieś odmienne odczucia...
Always look on the bright side of life
-
- Posty: 593
- Rejestracja: 02 lut 2019, 08:41
- Has thanked: 136 times
- Been thanked: 507 times
Re: Cooper Island (Andreas "ode." Odendahl)
.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2024, 20:58 przez PanFantomas, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Cooper Island (Andreas "ode." Odendahl)
I jak wrażenia po premierze? Pierwsze partie polskiej edycji już powinny być ograne, a wątek zatrzymał się w lutym?
-
- Posty: 687
- Rejestracja: 27 maja 2020, 14:27
- Has thanked: 125 times
- Been thanked: 254 times
Re: Cooper Island (Andreas "ode." Odendahl)
Ja czekalem z zakupem zeby zobaczyc czy sa jakies bledy, bo to Portal wydaje to duza szansa, ze beda, wiec jestem ciekawy czy obylo sie wyjatkowo bez wpadek. Jak tak to wezme.
Re: Cooper Island (Andreas "ode." Odendahl)
Gra się z bardzo, bardzo ograniczonymi zasobami. To co mi się w tej grze nie podoba to praktycznie ustalony start po analizie startowych płytek.
W pierwszych turach należy się skupić na zrobieniu 2 budynków, 2 łodzi, 2 pomników albo 2 skrzyń. Optymalnie należy jak najszybciej zrobić 1 kamień milowy, aby pozyskać 3 robotnika.
Gra nabiera rumieńców dopiero od tej pory. Następnie można się starać zrobić ulepszonego albo 4 pracownika.
Bardzo fajnym zabiegiem dla zróżnicowania taktycznych decyzji są zdolności z kart domów. Przy budowie wybieramy 1 kartę z 4 losowych.
Generalnie do ogrania-rozpracowania systemu i znudzenia się tytułem, do wyciągnięcia powiedzmy za 1 miesiąc. Dla mnie kupa frajdy z móżdżenia.
Uwaga! Grać w miarę stałym zespole, nowicjusze po 1 (lub 2) turze zostają statystami do końca gry. Na szczęście gra się w miarę płynnie, da się zmieścić w maks 90 min (partie 3 osobowe).
W pierwszych turach należy się skupić na zrobieniu 2 budynków, 2 łodzi, 2 pomników albo 2 skrzyń. Optymalnie należy jak najszybciej zrobić 1 kamień milowy, aby pozyskać 3 robotnika.
Gra nabiera rumieńców dopiero od tej pory. Następnie można się starać zrobić ulepszonego albo 4 pracownika.
Bardzo fajnym zabiegiem dla zróżnicowania taktycznych decyzji są zdolności z kart domów. Przy budowie wybieramy 1 kartę z 4 losowych.
Generalnie do ogrania-rozpracowania systemu i znudzenia się tytułem, do wyciągnięcia powiedzmy za 1 miesiąc. Dla mnie kupa frajdy z móżdżenia.
Uwaga! Grać w miarę stałym zespole, nowicjusze po 1 (lub 2) turze zostają statystami do końca gry. Na szczęście gra się w miarę płynnie, da się zmieścić w maks 90 min (partie 3 osobowe).
Zachęcam do poznania skali ocen BGG
Re: Cooper Island (Andreas "ode." Odendahl)
Jestem po 1 rozgrywce na 3 osoby
Mimo masy informacji na początek, dużej ilości ikon, gra szła bardzo płynnie. Rozegraliśmy całą grę w około 1.5h, przy czym czas popłynął bardzo szybko. Nie wiem kiedy już trzeba było myśleć jak najlepiej zakończyć. Możliwe, że zrobiliśmy parę błędów pierwszej rozgrywki ale bardzo przyjemnie się mozdzylo. Nawet naszła mnie myśl, czy nie zaproponować kumplowi wymianuy za brzdęk w kosmosie, bo gra mi się bardzo spodobała.
Nie jest to poziom Barrage (brakuje mi w Cooper trochę więcej interakcji) ale chętnie siądę do tej gry jak ktoś zaproponuję
Mimo masy informacji na początek, dużej ilości ikon, gra szła bardzo płynnie. Rozegraliśmy całą grę w około 1.5h, przy czym czas popłynął bardzo szybko. Nie wiem kiedy już trzeba było myśleć jak najlepiej zakończyć. Możliwe, że zrobiliśmy parę błędów pierwszej rozgrywki ale bardzo przyjemnie się mozdzylo. Nawet naszła mnie myśl, czy nie zaproponować kumplowi wymianuy za brzdęk w kosmosie, bo gra mi się bardzo spodobała.
Nie jest to poziom Barrage (brakuje mi w Cooper trochę więcej interakcji) ale chętnie siądę do tej gry jak ktoś zaproponuję
- Bary
- Posty: 3064
- Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 73 times
- Been thanked: 47 times
- Kontakt:
Re: Cooper Island (Andreas "ode." Odendahl)
Jeśli macie ochotę poczytać co nieco o moich przemyśleniach dotyczących Cooper Island, to zapraszam do materiału.
Nie natrafiłem na nic istotnego w kwestii tłumaczenia.
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
- Bruno
- Posty: 2029
- Rejestracja: 27 lip 2017, 19:13
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1508 times
- Been thanked: 1155 times
Re: Cooper Island (Andreas "ode." Odendahl)
Świetny blog, z pomysłowymi zdjęciami! Publikuj częściej!
Jesteś szczęśliwym posiadaczem np. Gloomhaven? Masz więc egzemplarz tej gry, a nie jej kopię. To znacząca różnica ;-)
Druga edycja GWT: pacholęta wznoszą domy w krainie My little pony.
Kupię kryształy many ze starej edycji Mage Knighta!
Druga edycja GWT: pacholęta wznoszą domy w krainie My little pony.
Kupię kryształy many ze starej edycji Mage Knighta!
- Bary
- Posty: 3064
- Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 73 times
- Been thanked: 47 times
- Kontakt:
Re: Cooper Island (Andreas "ode." Odendahl)
Bardzo dziękuję za miłe słowa! Staram się ostatnio zwiększyć częstotliwość, chociaż życie efektywnie temu przeciwdziała...
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Re: Cooper Island (Andreas "ode." Odendahl)
Macie wrażenie, że karton i instrukcja są zrobione z jakiegoś materiału z odzysku? Przyzwyczaiłem się w grach to papieru dobrej jakości w instrukcjach a tutaj mam wrażenie jak by miała ona fakturę gazety. Same materiały użyte do elementów gry są dobrej jakości, a żetony terenu grube.