Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
pan_satyros
Posty: 6145
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Siemianowice
Has thanked: 675 times
Been thanked: 516 times
Kontakt:

Re: Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Post autor: pan_satyros »

walkingdead pisze: 25 maja 2020, 16:11
pan_satyros pisze: 25 maja 2020, 12:34
Shimrod pisze: 25 maja 2020, 12:14
Dzięki. Kupiłem głównie dla klimatu (no i tego rewelacyjnego trailera ;) ). Ostatnio trochę się działo i gry nawet jeszcze nie odfoliowałem ale mam teraz mocne postanowienie spróbować nawet solo w kilka postaci. Erratę już pobrałem, postaram się ogarnąć w wolnej chwili.
my sobie fiszki zrobiliśmy, dla wygody, by nie skakać między plikami:
Spoiler:
Ależ to dobry pomysł!
Zawsze tak robimy, jeśli są erraty, a nie ma jak dostać/wdrukować poprawionych zasad.
Pozwala to zapamiętać, że były zmiany, bez potrzeby skakania między stosem kartek.
Zaznaczyliśmy też sobie kilka istotnych zasad, które normalnie są wkomponowane w treść rozdziałów i łatwe do zapomnienia.

A żetony dla wygody i szybszego dostępu/setupu trzymamy tak:
Spoiler:
Awatar użytkownika
awawa
Posty: 1101
Rejestracja: 02 paź 2014, 10:28
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 43 times
Been thanked: 38 times

Re: Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Post autor: awawa »

Dobry pomysł, spróbuję wydrukować poprawki na papierze samoprzylepnym. Nie wiem jak w dodatkach ale 1 z 2 plansz z żetonami w stretch goalach jest w dwóch kopiach wyłącznie po francusku a spis komponentów to jakaś partyzantka i też ma błędy. Nie udało mi się znaleźć w sieci kompletnego, poprawnego spisu a jedynie kilka rzeczy wyprostować.
Granie na Bemowie
gogovsky
Posty: 2353
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 491 times
Been thanked: 540 times

Re: Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Post autor: gogovsky »

Nie macie wrażenia, że Mythic to grupa roztrzepanych miłośników gier, którzy mają super pomysł, ale wszystko robią huzia na józia?;D
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Awatar użytkownika
pan_satyros
Posty: 6145
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Siemianowice
Has thanked: 675 times
Been thanked: 516 times
Kontakt:

Re: Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Post autor: pan_satyros »

gogovsky pisze: 25 maja 2020, 19:25 Nie macie wrażenia, że Mythic to grupa roztrzepanych miłośników gier, którzy mają super pomysł, ale wszystko robią huzia na józia?;D
Coś w tym jest ;)
W dodatkach owszem jest więcej baboli niż w podstawce. Póki co ich nie użyliśmy.

Żetony i inne poprawione elementy zostaną dosłane.
Na szczęście to, że te z SG są po fr nie przeszkadza jakoś bardzo, bo z grubsza żetonów wystarczy i bez tego.
Awatar użytkownika
Shimrod
Posty: 262
Rejestracja: 10 cze 2015, 19:04
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 18 times
Been thanked: 23 times

Re: Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Post autor: Shimrod »

awawa pisze: 25 maja 2020, 16:59 Dobry pomysł, spróbuję wydrukować poprawki na papierze samoprzylepnym. Nie wiem jak w dodatkach ale 1 z 2 plansz z żetonami w stretch goalach jest w dwóch kopiach wyłącznie po francusku a spis komponentów to jakaś partyzantka i też ma błędy. Nie udało mi się znaleźć w sieci kompletnego, poprawnego spisu a jedynie kilka rzeczy wyprostować.
Poniżej masz link do dropboxa wydawcy z erratami (był w którymś z KSowych updatów i wrzuciłem sobie do zakładek):
Link

Tam są poprawione karty (ale nie wszystkie), errata, kolejna errata (poprawki zasad) + FAQ i któraś z rzędu poprawiona wersja instrukcji.
Jedna z plansz z żetonami jest tylko po francusku, to dotyczy wszystkich wersji angielskich. Z tego co czytałem na KS (i jak pisał wyżej pan_satyros), mają ją dosyłać wspierającym, jak również poprawione karty i finalną wydrukowaną wersję instrukcji. Oby.
Żeby tak mi się chciało jak mi się nie chce...

Moja skromna kolekcja
Goodies
Awatar użytkownika
louiscyphre
Posty: 941
Rejestracja: 29 mar 2014, 18:21
Lokalizacja: okolice Jastrzębia-Zdroju
Has thanked: 106 times
Been thanked: 74 times

Re: Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Post autor: louiscyphre »

Lekki offtop.
Szkoda, że Mythic daje tak ciała ze swoimi grami. Mythic Battles: Pantheon, Joan of Arc doczekały się wersji 1.5 (z tą drugą zobaczymy jak przyjdzie), teraz też babole. Mam nadzieję, że Hel będzie bez poprawek.
gogovsky
Posty: 2353
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 491 times
Been thanked: 540 times

Re: Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Post autor: gogovsky »

louiscyphre pisze: 26 maja 2020, 21:19 Lekki offtop.
Szkoda, że Mythic daje tak ciała ze swoimi grami. Mythic Battles: Pantheon, Joan of Arc doczekały się wersji 1.5 (z tą drugą zobaczymy jak przyjdzie), teraz też babole. Mam nadzieję, że Hel będzie bez poprawek.
Bardzo lubię ich gry, kupiłem Joane, Vril, Krzyżaków do Joany, ale nie ma opcji, że bez błędów:p
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Awatar użytkownika
walkingdead
Posty: 2153
Rejestracja: 06 lut 2013, 19:57
Has thanked: 191 times
Been thanked: 503 times

Re: Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Post autor: walkingdead »

Nie będę pisać o rozczarowaniu błędami, bo mam czarną serię porażek z KS, a i powtórzyłabym Wasze obawy. Ale za to jestem bardzo zadowolona z maty. Nie mam dużego doświadczenia w materii mat (grałam na matach może raptem kilka razy w tym Deadfleet i Halo: Fleet Battles), ale podoba mi się jakość druku. Materiał jest dość gruby z antypoślizgową powierzchnią z jednej strony. Wygląda bardzo ładnie i solidnie. Zobaczymy jak się sprawdzi w użytkowaniu.

Obrazek

(figurasy z podstawki dla porównania skali).
Awatar użytkownika
jnowaczy
Posty: 504
Rejestracja: 15 wrz 2005, 20:43
Has thanked: 27 times
Been thanked: 126 times

Re: Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Post autor: jnowaczy »

Dostałem, zagrałem. Co prawda na razie w mission 0 by opanować dobrze zasady, które na pierwszy rzut oka wydają sie skomplikowane, przekombinowane ale po dwukrotnym przeczytaniu i rozegraniu próbnej misji z instrukcją na kolanach juz druga rozgrywka była mega płynna. Zacznę od wykonania bo jest ono przednie. Zaczynając od kart a koncząc na naprawdę dobrej jakości figurkach, tutaj nie ma się do czego przyczepić. Widać za co się płaci.Minusem jest brak jakiegolwiek systemu przechowywania, nawet woreczków strunowych brak( nie licząc te na kostki). Szybko własnoręcznie zrobiony insert rozwiązał częściowy problem z żetonami.Mega duże pudła fajnie wypełniają kolekcję na półkach i trudno już udawać przed wybranką serca, że aż tak drogo nie kosztowało skoro wygląda na naprawdę drogi content. Gra się bardzo przyjemnie, nie opisuję pierwszej rozgrywki a wrażenie z tej drugiej już płynnej i zaznaczam misji próbnej oznaczonej jako 0. wrażenie jak najbardziej pozytywne. Mix akcji podstawowych wraz z akcjami z kart pozwala tworzyć iście epickie akcje łącznie z eliminacją patrolu, który zaniepokojony odgłosami z sąsiedniego pokoju postanowił sprawdzić co się dziej i wtargnął wprost na naszą drużynę, której jeden właśnie z członków przeszukiwał szafę i niechcąco strącił kawę ze stolika. Patrol 4 osoby. Zanim zdążyli się rozejrzeć, leżeli już w kałuży krwi z poderżniętymi gardłami a przed oblicze boga udali sie po ranach ciętych i kłutych zadanych nożem. Najmocniejszą stroną moim zdaniem, jest na pewno klimat. Uwielbiam Wolfenstein a tego tu pełno i pierwsze co mi przychodzi do głowy.Skradanie, rzuty na hałas, bach wpada patrol i mamy kłopoty. Rzutów kością jest sporo ale one mi w żaden sposób nie przeszkadzają. W takiej grze jak ta pełna policzalność by ją zabiła. Tylko dwie akcje podstawowe pozwalają również na pełna rozkminę co i jak wykorzystać by cel misji osiągnąć i jeszcze zdążyć uciec przed uruchomieniem alarmu. Mnie się na tą chwilę podoba a najlepsze przecież jeszcze przede mną. To kolejny dowód, że recenzentów nie ma co słuchać bo w większości przypadków gadają głupoty. Z żadną opinią i oceną a kilka ich słyszałem się nie zgadzam i uważam, że to naprawdę dobra gra.Inna sprawa, że ponad rok czekania uświadomiło mi, że zamrażanie gotówki na tak długi czas to czysty idiotyzm. Nie zagram we wszytskie gry a tą kasę przemielił bym i pewnie zagrał w 5 jak nie 6 innych gier w ciągu tego roku. Gra fajna może i bardzo fajna ale nie warta czekania półtora roku i to dotyczy w mojej ocenie wszystkich gier kickstarterowych ale to już inny temat. Teraz czas wrócić by skopać kilka tyłków
Every single fucking day I get closer to the grave
I am terrified, I fell asleep at the wheel again
Crashed my car just to feel again
gogovsky
Posty: 2353
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 491 times
Been thanked: 540 times

Re: Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Post autor: gogovsky »

Pytanie jest gdzieś poprawny spis komponentów? Bo zamiast 64 kart przeciwników mam 24 w podstawce, ale mam 20 kart spawnów zamiast 12 :p A z not from this earth mam 17 przeciwników zamiast 21 :D chociaz niby do każdej figurki mam minimum jedną kartę:D
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Awatar użytkownika
jnowaczy
Posty: 504
Rejestracja: 15 wrz 2005, 20:43
Has thanked: 27 times
Been thanked: 126 times

Re: Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Post autor: jnowaczy »

Mam tak samo. W którejś z erat było to naprawione, są dwie wiec nie dużo szukania
Every single fucking day I get closer to the grave
I am terrified, I fell asleep at the wheel again
Crashed my car just to feel again
gogovsky
Posty: 2353
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 491 times
Been thanked: 540 times

Re: Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Post autor: gogovsky »

jnowaczy pisze: 20 cze 2020, 00:03 Mam tak samo. W którejś z erat było to naprawione, są dwie wiec nie dużo szukania
Dzięki, miałem nie te erratę co trzeba (jak to brzmi lol typowy Mythic) :D Ej myślicie, że Mythicy outsourcingują kogoś z Czacha Games do kontroli druku itd ?:D
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Awatar użytkownika
Shimrod
Posty: 262
Rejestracja: 10 cze 2015, 19:04
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 18 times
Been thanked: 23 times

Re: Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Post autor: Shimrod »

I ja też po pierwszej partii. Ogólnie może nie rewelacja, ale spokojnie da się grać, jest klimat i radocha z fajnych akcji więc zdecydowanie na plus.

Tłumacząc grę zapomniałem o soundtracku i graliśmy bez ;). Wszyscy gracze jednogłośnie chcą ciągnąć tę kampanię czyli to nie koniec zwiedzania zamku Wewelsburg.

Chcąc odpalić zadanie z Cargo Hold, do pierwszej misji z kampanii wprowadziłem O'Reill'ego i tu pokazała się wątpliwość, na którą nie znaleźliśmy odpowiedzi. Czy bohater, który go eskortuje (ma jego żeton) musi jako pierwszy opuścić mapę, czy wystarczy jeśli automatycznie ucieknie z pozostałymi (jeśli ma wolną drogę do wyjścia)?
Nie tylko my się nad tym zastanawaliśmy, jest też taki temat na forum BGG, ale bez jednoznacznej odpowiedzi.
Żeby tak mi się chciało jak mi się nie chce...

Moja skromna kolekcja
Goodies
Dhel
Posty: 785
Rejestracja: 28 wrz 2018, 09:49
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 530 times
Been thanked: 475 times

Re: Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Post autor: Dhel »

Shimrod pisze: 28 cze 2020, 21:57 I ja też po pierwszej partii. Ogólnie może nie rewelacja, ale spokojnie da się grać, jest klimat i radocha z fajnych akcji więc zdecydowanie na plus.

Tłumacząc grę zapomniałem o soundtracku i graliśmy bez ;). Wszyscy gracze jednogłośnie chcą ciągnąć tę kampanię czyli to nie koniec zwiedzania zamku Wewelsburg.

Chcąc odpalić zadanie z Cargo Hold, do pierwszej misji z kampanii wprowadziłem O'Reill'ego i tu pokazała się wątpliwość, na którą nie znaleźliśmy odpowiedzi. Czy bohater, który go eskortuje (ma jego żeton) musi jako pierwszy opuścić mapę, czy wystarczy jeśli automatycznie ucieknie z pozostałymi (jeśli ma wolną drogę do wyjścia)?
Nie tylko my się nad tym zastanawaliśmy, jest też taki temat na forum BGG, ale bez jednoznacznej odpowiedzi.
Wg mnie nie ma co pisać epopei zasad tylko trzymać się instrukcji - jeden ucieka z aktami to pozostali też przy czystej drodze wyjścia, przez co automatycznie eskorta się zalicza.
Mi się niestety nie udało go uratować, tyle hałasu narobiłem że ledwo się tą misję udało skończyć. Teraz jestem na 4, jak drugi raz kampanię zacznę to wtedy już muszę się sprężyć.

Gra bardzo fajna, kombosy z kart są niesamowite.
Jestem ciekawy kiedy zapowiedzą 2 sezon i co w nim wymyślą.
Awatar użytkownika
Shimrod
Posty: 262
Rejestracja: 10 cze 2015, 19:04
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 18 times
Been thanked: 23 times

Re: Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Post autor: Shimrod »

Dhel pisze: 29 cze 2020, 08:01 Wg mnie nie ma co pisać epopei zasad tylko trzymać się instrukcji - jeden ucieka z aktami to pozostali też przy czystej drodze wyjścia, przez co automatycznie eskorta się zalicza.
Ostatecznie takie rozwiązanie przepchnąłem, ale inni do końca mieli wątpliwości.
Dhel pisze: 29 cze 2020, 08:01 Mi się niestety nie udało go uratować, tyle hałasu narobiłem że ledwo się tą misję udało skończyć. Teraz jestem na 4, jak drugi raz kampanię zacznę to wtedy już muszę się sprężyć.
Mieliśmy tu trochę szczęścia, bo dwukrotnie słaby patrol wyszedł własnie z kierunku O'Reillego otwierając nam przy okazji drzwi :)
Żeby tak mi się chciało jak mi się nie chce...

Moja skromna kolekcja
Goodies
Awatar użytkownika
Deem
Posty: 1248
Rejestracja: 23 mar 2005, 01:50
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 457 times
Been thanked: 319 times

Re: Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Post autor: Deem »

Powoli obracam w głowie zakup Reichbusters z drugiej ręki i tym co mnie głównie powstrzymuje są błędy w grze (instrukcja, karty itd.). Jak wygląda kwestia dosłania przez wydawcę poprawionych elementów - to już się dzieje, dopiero jest planowane? (Oczywiście jest też opcja, że to tylko moje myślenie życzeniowe i udostępnią / udostępnili erratę „weź i wydrukuj se sam”)

I jeszcze szybkie pytanie - czy sam core box daje sporo zabawy (z pełną świadomością tego jak nieostre jest to określenie) czy od razu trzeba myśleć o dodatkach?
Immanentnie abstrahując od transcendentalnych dywagacji, w kierunku pejoratywnych aczkolwiek konstruktywnych rekapitulacji, dochodzimy do konkluzji, że ewenement jest ewidentnym paradoksem.
Awatar użytkownika
Gothik
Posty: 498
Rejestracja: 02 sty 2012, 12:36
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 10 times
Been thanked: 36 times

Re: Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Post autor: Gothik »

Core box zawiera epicką, oszałamiającą swoimi rozmiarami i rozbudowanymi wątkami fabularnymi kampanię składającą się z aż SZEŚCIU misji. Lepiej szukaj jakiś zestawów z dodatkami od razu.
Awatar użytkownika
jnowaczy
Posty: 504
Rejestracja: 15 wrz 2005, 20:43
Has thanked: 27 times
Been thanked: 126 times

Re: Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Post autor: jnowaczy »

Nie do końca się zgodzę. Errata już powstaje. Narazie wersja francuska a angielska niedługo potem, tak w skrócie. Mają być dosłane do wspierających wraz z kartami. Co do misji to są dostępne na oficjalnej stronie reichbuster misję do ściągnięcia i to RAID jak i kampanie a jeśli do tego dodamy podstawkę to już się robi fajny content. Dodatki to oczywiście nowe postacie, Nowe misje, nowe figurki ale w mojej ocenie da się przeżyć bez. Ja sam mam jeden i na brak zabawy w tej grze nie narzekam
Ostatnio zmieniony 21 paź 2020, 17:20 przez jnowaczy, łącznie zmieniany 1 raz.
Every single fucking day I get closer to the grave
I am terrified, I fell asleep at the wheel again
Crashed my car just to feel again
gogovsky
Posty: 2353
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 491 times
Been thanked: 540 times

Re: Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Post autor: gogovsky »

Gothik pisze: 21 paź 2020, 13:15 Core box zawiera epicką, oszałamiającą swoimi rozmiarami i rozbudowanymi wątkami fabularnymi kampanię składającą się z aż SZEŚCIU misji. Lepiej szukaj jakiś zestawów z dodatkami od razu.
Halo a raid misje?:D Przecież Kampania to tylko lekki wstęp do prawdziwego wyzwania :D Proszę tu w błąd nie wprowadzać :p
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Awatar użytkownika
Jareks1985
Posty: 1115
Rejestracja: 05 cze 2018, 09:01
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 95 times
Been thanked: 145 times

Re: Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Post autor: Jareks1985 »

Sądząc, po braku wpisów, nikt w Polsce jeszcze nie otrzymał errata pack? Na discordzie i grupie na facebooku ludzie się chwalą pudełkami z erratą.
Awatar użytkownika
Shimrod
Posty: 262
Rejestracja: 10 cze 2015, 19:04
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 18 times
Been thanked: 23 times

Re: Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Post autor: Shimrod »

Czekam na paczkę. W czwartek jeszcze była we Francji.

Jestem bardzo ciekaw zmian w regułach. Bez tuningu zasad, granie było wcześniej trochę frustrujące.

Edit 26.04:
Przyszło dzisiaj, spore pudło. Obczaję wieczorem, jak skończę pracę.
Żeby tak mi się chciało jak mi się nie chce...

Moja skromna kolekcja
Goodies
Awatar użytkownika
Jareks1985
Posty: 1115
Rejestracja: 05 cze 2018, 09:01
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 95 times
Been thanked: 145 times

Re: Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Post autor: Jareks1985 »

Shimrod pisze: 24 kwie 2021, 15:46 Czekam na paczkę. W czwartek jeszcze była we Francji.

Jestem bardzo ciekaw zmian w regułach. Bez tuningu zasad, granie było wcześniej trochę frustrujące.

Edit 26.04:
Przyszło dzisiaj, spore pudło. Obczaję wieczorem, jak skończę pracę.
I jak?
Awatar użytkownika
Shimrod
Posty: 262
Rejestracja: 10 cze 2015, 19:04
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 18 times
Been thanked: 23 times

Re: Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Post autor: Shimrod »

Jareks1985 pisze: 26 kwie 2021, 20:58 I jak?
Zawartość jak na fotce:
Obrazek

Na szybko:
- zrobili uniwersalny pakiet niezależnie od progu wsparcia
- nowe karty bohaterów są większe (takich koszulek to ja nie znam) i mają wyjaśnione skille
- arkusz żetonow zawiera poprawki, dodatkowe umiejętności (tego brakowało w kampanii, bo tylko 1 bohater mógł mieć konkretną umiejętność) i kilka dodatkowych spawnów
- instrukcja wygląda na gruntownie przeredagowaną, ale nie miałem kiedy przeczytać, więc nie znam zakresu poprawek
- nadal brakuje indeksu
- player guide to opisy umiejętności i słów kluczowych wydzielone do osobnej broszury

Ogólnie w bieżącym tygodniu słabo stoję z czasem, więc pewnie dopiero w weekend, będę w stanie porównać starą instrukcję z nową.
Żeby tak mi się chciało jak mi się nie chce...

Moja skromna kolekcja
Goodies
gogovsky
Posty: 2353
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 491 times
Been thanked: 540 times

Re: Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Post autor: gogovsky »

Shimrod pisze: 26 kwie 2021, 21:39
Jareks1985 pisze: 26 kwie 2021, 20:58 I jak?
No ale to wszystko niepotrzebne jeśli nie zmienili balansu i systemu hałasu to gra i tak jest do kosza :p
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Awatar użytkownika
Jareks1985
Posty: 1115
Rejestracja: 05 cze 2018, 09:01
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 95 times
Been thanked: 145 times

Re: Reichbusters: Projekt Vril (Jake Thornton)

Post autor: Jareks1985 »

gogovsky pisze: 26 kwie 2021, 21:51
Shimrod pisze: 26 kwie 2021, 21:39
Jareks1985 pisze: 26 kwie 2021, 20:58 I jak?
No ale to wszystko niepotrzebne jeśli nie zmienili balansu i systemu hałasu to gra i tak jest do kosza :p
A nie zmienili?
ODPOWIEDZ