Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Po dosyć intensywnym pograniu w Commands & Colors Samurai Battles jestem gotowy podzielić się swoimi wrażeniami i recenzją. W poniższym artykule zarówno elementy, które podobają mi się w grze jak i te które widziałbym trochę inaczej. Miłej lektury!
Pytanie skierowane do posiadaczy C&C Ancients i Samurai Battles. Po zagraniu w SB wracacie jeszcze do Ancients ?Czy te gry są na tyle różne i warto mieć obie ?
thegammer pisze: ↑03 lip 2021, 17:53
Pytanie skierowane do posiadaczy C&C Ancients i Samurai Battles. Po zagraniu w SB wracacie jeszcze do Ancients ?Czy te gry są na tyle różne i warto mieć obie ?
Ja mam obie i te gry są jednak zdecydowanie różne.
Zapraszam Drogich Czytelników do kolejnego raportu z gry C&C Samurai Battles. Tym razem 5-scenariuszowa mini-kampania o Czwartej Bitwie pod Kawanakajima. Jedno z tych starć, gdzie losy bitwy odwróciły się niesamowicie w czasie jej trwania. Miłej lektury!
Zapraszam do drugiej części 5-scenariuszowej mini-kampanii o Czwartej Bitwie pod Kawanakajima. Gramy oczywiście w C&C Samurai Battles. Jedno z tych starć, gdzie losy bitwy odwróciły się niesamowicie w czasie jej trwania. Miłej lektury!
Samurai Battles session reports – Sekigahara 1600 AD
Jedna z najsłynniejszych bitew średniowiecznej Japonii - Sekigahara - została pięknie oddana w grze C&C Samurai Battles. Starcie to zadecydowało o kolejnych 250 latach w historii Państwa Kwitnącej Wiśni i ustanowieniu Szogunatu Tokugawy. Poniżej raport z pola bitwy i jak do tego doszło. Miłej lektury!
Druga połowa XVI wieku to czas czas formowania przez Oda Nobunaga i Tokugawa Japonii na kolejne 250 lat. Ten sojusz musiał jednak pokonać wielu przeciwników - jako pod Anegawa w 1570 - by ostatecznie zwyciężyć. Zapraszam do kolejnej mini-kampanii w Samurai Battles!
Samurai Battles session reports – Nagashino 1575 AD
Bitwa pod Nagashino była jednym z największych sukcesów taktycznych Ody Nobunaga. C&C Samurai Battles pozwala rozegrać tą bitwę w postaci 4-scenariuszowej mini kampanii. Poniżej raport z rozgrywki - miłej lektury!
Samurai Battles session reports – Second Kondonai 1564 AD
Dzisiaj wracamy do C&C Samurai Battles, grając jedną z mini-kampanii, gdzie wynik jednego scenariusza wpływa na kolejny. Zapraszam do jak zazwyczaj bogatego okraszonego zdjęciami raportu!
Dużo pisałem o grze Samurai Battles, ale pewnie warto byłoby zobaczyć, jak tak naprawdę wygląda rozgrywka w nią, mechanika i w szczególności zagrywanie "Dragon Cards". W poniższym materiale omawiam wszystkie te tajniki - zapraszam!
Playing C&C Samurai Battles using CDG Solo SystemMam ponownie przyjemność zademonstrować CDG Solo System - tym razem dla gry C&C Samurai Battles. Będziemy grać fantastyczny scenariusz Sekigahara (1600 AD) gdzie na wiele lat zdecydowały się losy szogunatu w Japonii. Zapraszam!
Commands Colors Samurai Battles Training Materials
Wraz z niedawną publikacją drugiej edycji gry Samurai Battles firmy GMT, pomyślałem, że dobrym pomysłem będzie zebranie wszystkich moich materiałów szkoleniowych (zarówno dwuosobowych jak i solo) w jednym miejscu. Zapraszam!
Ktoś mógłby się podzielić wymiarami hexów w tej grze?
Zastanawiam się nad możliwością użycia figurek.
Sprzedam: Obniżki: Deep Space D-6, Etherfields PL, Pożeracze Snów, Lands of Galzyr, Inferno Przygarnę: Skirmishe grywalne solo (np. Horizon Wars: Zero Dark, Exploit Zero, Space Station Zero, This is not a Test), figurki do Stargrave - SF, Postapo.
Tak z ciekawości do grających w C&C samurai battles,czytałem instrukcję i z tego co zrozumiałem nie ma symultanicznych walk tylko aktywny gracz atakuje ostrzałem lub/albo walką wręcz-jeśli broniący gracz nie będzie musiał cofnąć swojej jednostki to może skontrować atakując w kontrataku.
I tu mimo że na początku sceptycznie podchodziłem że jednostki rzucają kośćmi nie zwracając uwagi na ilość bloczków-to jednak w kontrataku daje to szanse zadać atakującemu dużo większe starty niż np:w grze Napoleonic.
Jest to bardziej realistyczne gdyż wiadomo że dobrze chroniona jednostka gotową do obrony zada atakującemu większe straty,tymczasem dla przykladu ogladalem filmik w którym anglicy zamiast bronić się zaatakowali Francuzów i rozbiło ich,bo korzystniej jest atakować w Napoleonic.
Trochę to mało realne i dlatego samurai battles zaczynają mi bardziej podchodzić,może o to chodziło autorom że jeśli nie ma symultanicznych pojedynków to chociaż niech wymiana w walce będzie bardziej wyrównana.
Pozdrawiam.
Samuraje pięknie wykonani, klimat jest,realizm jakiś tam(seppuku rządzi), ale do tego jest dynamicznie i ciekawie.
Na razie jestem zdecydowanie na TAK.
Samurai Battles session reports – playing individual battles
Zawsze z dużą przyjemnością wracam do pięknych Samurai Battles od GMT Games. Z Łukaszem zagraliśmy niemal we wszystkie scenariusze do tej pory; dziś prezentuję dwie ciekawe, zupełnie odmienne bitwy. Zapraszam!