Jakiś czas temu skończyliśmy kampanię.
+ ogólna prostota i przejrzystość rozgrywki, moja 5-cio latka ogarniała bez problemu co się dzieje i na czym trzeba się skupić w danym momencie
+ fajny "tryb wyzwań" dla postaci w trakcie kampanii (a nie jako modyfikacje odblokowywane po zakończeniu), odświeżało to formułę i pozwalało trochę inaczej patrzyć na planszę
+ tempo odblokowywania kopert, mniej więcej raz na dwie gry
+ w kilku przypadkach koperty przynosiły spore zmiany w dynamice gry (pies, radioaktywność, boss)
- niektóre koperty za mało wnosiły do gry (dodatkowa postać/zdolność mniej użyteczna od tych, które już mamy)
- czasem na planszy robi się gęsto i wtedy, jak na prostą grę, dość trudno jest ogarnąć sytuację
Co do poziomu trudności: przegraliśmy kilka gier, kilka kolejnych było na krawędzi (zależało np. od jednego dobrego rzutu z szansą 1/3), pod koniec bywało ciężko, ale nie mieliśmy poczucia bezradności. Mnóstwo zależy od kart wydarzeń i rzutów kością - np. kolosalną różnicę robi kolejność kart: "wychodzą wszystkie zombiaki", oraz "wszystkie zombiaki na studzienkach poruszają się" - albo mamy luzik albo musimy być w pięciu miejscach na raz.
Generalnie bardziej nam się podobało niż "Kidz", czekamy teraz na "Studentz", "Adultz" oraz "Seniorz"
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)