https://www.youtube.com/results?search_ ... board+game
Dice Tower, No Pun Included, One Stop Coop...
https://www.youtube.com/results?search_ ... board+game
Tak, jest to całkiem inna gra,
Widziałem, że DT wrzucił tylko opinie, a nie recenzję, a bardziej recenzji szukam. Nie wiem jak reszta. Rzuce w takim wypadku okiem i poczytam cały wątek. Dzięki.japanczyk pisze: ↑04 wrz 2021, 00:13https://www.youtube.com/results?search_ ... board+game
Dice Tower, No Pun Included, One Stop Coop...
To jest mega istotny element gry, bez tego moglbys grindowac w nieskonczonosc, a tak amsz poczucie konca scenariusza i wazysz kazdy ruch, akzdy upgrade akrt jest na wage złota, każda śmierc przybliza Cie do końća gry
Nie jest to fabuła z Middary, ale narracja wcale nie ejst szczątkowa - wystarczy powiedziec, ze pierwsza mini kampania sklada sie z bodaj 54 kart (3 scenariusze) - wbrew wszystkiego wiecej tu fabuły niz w grze video
Szczerze na moje kilka rozgrywek raz losowość kafelkó byla rzeczywiscie upierdliwa i frustrujaca - aczkolwiek ja traktuje to jako element naprawde fajnego wyzwania
Planszetki są ok (takie same były w Cthulhu DMD i po 30 rozgrywkach dalej mi służa jak nowe, wiekszy zarzut mam do kart, ktore sa takiej sobie jakosci - ja calosc koszulkuje, ale wierze, ze komus moze to przeszkadzac
Sama podstawka ma sporą regrywalnosc jesli nie homerulujesz, bo zeby rpzejsc cala kampanie nie mozna przegrac ani razu rpzez 3 rozgrywki, a w podstawce masz 3 kampanie - wiec to minimum 9 scenariuszyArdel12 pisze: ↑04 wrz 2021, 09:36 Dorzuciłbym do tego jeszcze zasady, gdyż nie lubię gdy instrukcja nie wystarcza nawet na jedną partię i muszę posiłkować się FAQiem oraz w moim przypadku prawdopodobnie niską regrywalność(nawet w AH rozgrywanie całej kampanii dla mnie to już nie taka świetna sprawa po 2 razach, a tam sporo się dzieje).
DT wrzuciło dwie recenzje (Vasela i Bryana), nie wiem jak rozróżniasz recenzje od opinii, dla mnie opiniowanie kazdego elementu gry to raczej recenzja
Przypomnę, że Bloodborne przyjechał do wspierających w styczniu, więc sądząc po datach to nie są recki prototypu i raczej nie po jednej, dwóch partiach.
Oczywiście zgadzam się, że usunięcie tego toru z bloodborne przy obecnej mechanice byłoby krzywdzące, ale nie zmienia to faktu, że dla mnie jest to niepotrzebna presja, która w grze video nie występowała. No ale faktycznie moze podbija to we właściwym kierunku mechanikę i się czepiam
Oo i to jest ciekawe, bo z opisów wywnioskowałem, że raczej tam są teksty względem tego co należy zrobić niż flawor.
Nie napisałem, że niebrazylianwisnia pisze: ↑04 wrz 2021, 12:33 Co do narracji to kurcze, do niedawna gry planszowe nie miały narracji. Arkham, eldritch, Dead OF winter to wszystko gry z dużo bardziej szczątkowa narracja niż Bloodborne.
Yhm wspaniałe historię pójść pociągnąć kartę przeszukania ewentualnie zabić zombiaka z drugiej kostki, nie no Stephen King mógłby czerpać z tego inspiracje. Pijany to do domu.Ardel12 pisze: ↑04 wrz 2021, 13:17Nie napisałem, że niebrazylianwisnia pisze: ↑04 wrz 2021, 12:33 Co do narracji to kurcze, do niedawna gry planszowe nie miały narracji. Arkham, eldritch, Dead OF winter to wszystko gry z dużo bardziej szczątkowa narracja niż Bloodborne.tylko ja obecnie szukam właśnie tytułów z rozbudowaną warstwa fabularną. IMHO w Martwej Zimie gracze swoimi akcjami tworzyli wspaniałe historie. A gra nad stołem wynosiła ten tytuł na wyżyny.
Jak ktoś gra w Martwą Zimę jak w euro, to nie ma się co dziwić, że historii nie ma.
"A game by Michael Shinall and Eric M. Lang"
Na 99% wyda ale z ogłoszenie trzeba pewnie będzie czekać do Portalkonu na początku przyszłego roku. Oni mają niezmienną politykę najpierw podstawka, jak się przyda to dopiero dodatki, oczywiście są wyjątki jak np. Marvel United.
Wszystkie update'y na KS pisał Shinall, wszystkie prezentacje gameplayu na prototypach robił Shinall. Nie mam pojęcia, jaki wkład miał Lang, ale chyba nie za duży. On się wtedy przy Trudvangu udzielał. Może dali go na pudełko, bo jest bardziej znany.