Z tego co się orientuję to nie jest fanowski scenariusz, tylko oficjalne demo od Space Cowboys przeznaczone na konwenty. Było drukowane przez wydawcę, ale nie sprzedawane. Oczywiście mowa o angielskiej (i może francuskiej) wersji językowej. Polska była dostępna tylko do druku samodzielnego.
T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- donmakaron
- Posty: 3523
- Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
- Has thanked: 198 times
- Been thanked: 646 times
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
https://www.mbprint.pl/szymuss pisze: ↑13 gru 2020, 14:55o dzieki wielkie:) ,a gdzie drukujecie fanowskie dodatki?:) pzdr.kmd7 pisze: ↑13 gru 2020, 12:14 Dokładnie, a tu link do scenariusza, zresztą z forum :
viewtopic.php?t=37502&start=1550
Mają tych fanowskich dodatków z 11. Napisz do nich, dostaniesz pełną listę i wycenę.
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
Takie pytanko od osoby, która miała okazję ograć pierwsze scenariusze kiedy to gra wchodziła na PL rynek (wtedy poza podstawką były tylko 3 dodatki): czy gra jest rozwijana przez twórców (tj. czy powstają kolejne scenariusze) czy jedynie fani utrzymują przy życiu markę?
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
Do podstawki został wydany "biały cykl" dodatków- i kolejne już nie będą się pojawiać. Sam koncept jest rozwijany dalej w "cyklu niebieskim"- kolejne dodatki nie wymagające podstawki. W tej chwili o wersji PL tego nowego cyklu niewiele wiadomo.
- sin
- Posty: 675
- Rejestracja: 24 mar 2019, 14:59
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 176 times
- Been thanked: 300 times
- Kontakt:
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
W zasadzie Szklo napisał samą prawdę, ale żeby dopełnić obraz - oficjalnych dodatków do białego cyklu było 8.petlik pisze: ↑03 lut 2021, 01:07 Takie pytanko od osoby, która miała okazję ograć pierwsze scenariusze kiedy to gra wchodziła na PL rynek (wtedy poza podstawką były tylko 3 dodatki): czy gra jest rozwijana przez twórców (tj. czy powstają kolejne scenariusze) czy jedynie fani utrzymują przy życiu markę?
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
-
- Posty: 1986
- Rejestracja: 08 sty 2014, 19:18
- Lokalizacja: Jaworzno
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 29 times
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
Chyba trzeba jeszcze jedno dodac3. Po polsku wyszły wszystkie oficjalne dodatki. I kilka fanowskich do druku samemu. I jakiś czas temu rebel pisał że będzie tłumaczyć niebieskie wydanie. Ale tu nie wiem ile w tym jest prawdy na dzień dzisiejszy.
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
Jeśli dobrze kojarzę, to w grze przewijał się wątek jakiejś - Czy wątek został pociągnięty dalej (a może został zakończony?), czy też może twórcy nie mieli pomysłu na to co dalej z tym zrobić?
Spoiler:
Spoiler:
-
- Posty: 2634
- Rejestracja: 22 sie 2015, 13:48
- Has thanked: 1113 times
- Been thanked: 519 times
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
U nas nic takiego (z drugiego spoilera) się nie zdarzyło. Albo nie zrozumiałem tego tak dosłownie .
planszomania.pl - 10%
(rabat nie działa na pozycje już zrabatowane!)
(rabat nie działa na pozycje już zrabatowane!)
- donmakaron
- Posty: 3523
- Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
- Has thanked: 198 times
- Been thanked: 646 times
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
Przechodziles wszystko chronologicznie? Pzdr.donmakaron pisze: ↑03 lut 2021, 14:26Wątek jest kontynuowany i rozwijany w kolejnych scenariuszach. Drobny spoiler jak daleko się ciągnie:Spoiler:
- donmakaron
- Posty: 3523
- Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
- Has thanked: 198 times
- Been thanked: 646 times
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
Kilka scenariuszy fanowskich też go porusza ciekawe czy mieszczą się w zamyśle twórców?
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 06 lis 2017, 18:07
- Lokalizacja: Orzesze
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 85 times
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
Kończymy z żoną Pandemica Legacy S01 i zastanawiam się nad jakąś nową unikatową grą, którą możemy "przejść". Powiedzcie mi jak faktycznie Time Stories chodzi na 2 osoby, ma to sens? bo na BGG widzę, że nie bardzo.
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
Czemu?
Przeszedłem wszystkie scenariusze we dwoje z żoną i bawiliśmy się świetnie.
Najlepsze scenariusze to: Proroctwo smoków, Światło wiary, Bractwo Wybrzeża i Aleja Gwiazd.
Takie sobie: Endurance, Sprawa Marcy oraz ten z podstawki (zapomniałem tytułu).
Bardzo złe: Tajemnica Maski i Madame.
Przeszedłem wszystkie scenariusze we dwoje z żoną i bawiliśmy się świetnie.
Najlepsze scenariusze to: Proroctwo smoków, Światło wiary, Bractwo Wybrzeża i Aleja Gwiazd.
Takie sobie: Endurance, Sprawa Marcy oraz ten z podstawki (zapomniałem tytułu).
Bardzo złe: Tajemnica Maski i Madame.
- donmakaron
- Posty: 3523
- Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
- Has thanked: 198 times
- Been thanked: 646 times
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
Moim zdaniem chodzi, ale kulawo. Gra naprawdę wiele zyskuje w większym składzie. Porównałbym to do sportów drużynowych (choć trochę na siłę). Piłka halowa jest popularna, można grać w jedynki, ale największą frajdę daje ludziom granie (i oglądanie gry) w pełnym składzie TS opiera się na wspólnym tworzeniu historii, wymianie informacji i doświadczeniu. W większości przypadków (w tej grze) im więcej osób historię tworzy, informacje wymienia i doświadczenia doświadcza - tym lepiej.
Niemniej jeśli to jedyna konfiguracja, w jakiej jesteście i będziecie w stanie grać, to da się i pewnie nawet warto. Wiele grup dwuosobowych grało i bawiło się świetnie.
Na marginesie: ta gra to jest coś z goła odmiennego od Pandemica Legacy - nie bazujcie chęci gry w TS przejściem PL.
Niemniej jeśli to jedyna konfiguracja, w jakiej jesteście i będziecie w stanie grać, to da się i pewnie nawet warto. Wiele grup dwuosobowych grało i bawiło się świetnie.
Na marginesie: ta gra to jest coś z goła odmiennego od Pandemica Legacy - nie bazujcie chęci gry w TS przejściem PL.
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 06 lis 2017, 18:07
- Lokalizacja: Orzesze
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 85 times
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
Ja wiem, że gra to coś odmiennego, właśnie o tę odmienność mi chodzi, bo lubię nowe mechaniki, nowe systemy, a podobno takim TS jest, nie oglądałem żadnego gameplayu, bo chyba nie da się zobaczyć bez spoilerów. Stąd to pytanie, ale tak na ten moment dwuosobowy skład, to jedyny skład w jakim możemy zagrać.donmakaron pisze: ↑20 wrz 2021, 22:42 Moim zdaniem chodzi, ale kulawo. Gra naprawdę wiele zyskuje w większym składzie. Porównałbym to do sportów drużynowych (choć trochę na siłę). Piłka halowa jest popularna, można grać w jedynki, ale największą frajdę daje ludziom granie (i oglądanie gry) w pełnym składzie TS opiera się na wspólnym tworzeniu historii, wymianie informacji i doświadczeniu. W większości przypadków (w tej grze) im więcej osób historię tworzy, informacje wymienia i doświadczenia doświadcza - tym lepiej.
Niemniej jeśli to jedyna konfiguracja, w jakiej jesteście i będziecie w stanie grać, to da się i pewnie nawet warto. Wiele grup dwuosobowych grało i bawiło się świetnie.
Na marginesie: ta gra to jest coś z goła odmiennego od Pandemica Legacy - nie bazujcie chęci gry w TS przejściem PL.
-
- Posty: 2634
- Rejestracja: 22 sie 2015, 13:48
- Has thanked: 1113 times
- Been thanked: 519 times
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
Będzie OK, może nawet lepiej, ale trochę jednak stracicie grając połową składu.
planszomania.pl - 10%
(rabat nie działa na pozycje już zrabatowane!)
(rabat nie działa na pozycje już zrabatowane!)
-
- Posty: 1021
- Rejestracja: 09 lip 2007, 15:25
- Lokalizacja: okolice Bydgoszczy
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 31 times
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
Większość scenariuszy przeszedłem w trzy osoby, chyba dwa zagraliśmy dwuosobowo. O ile w dwie nie było źle, to jednak rozgrywka trzyosobowa dała nam więcej zabawy. Chociażby dlatego, że więcej osób to więcej pomysłów i argumentów do dyskusji, co trzy głowy to nie dwie . Było o tyle lepiej i ciekawiej, że czekaliśmy z rozgrywką do czasu, aż trzecia osoba mogła dołączyć.
- Apos
- Posty: 1178
- Rejestracja: 12 sie 2007, 14:42
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Has thanked: 472 times
- Been thanked: 1050 times
- Kontakt:
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
Każdą część Time Stories technicznie można zagrać w 2 osoby, ale gra działa najlepiej w 4 osoby. Gdy każdy z graczy gra jedną postacią, to nie tylko zżywa się z nią, ale wszystkie zawarte w grze interakcje między graczami wypadają tak jak autor miał na myśli. Tak samo jak zdobywanie wiedzy oraz dzielenie się nią z innymi graczami, jest to część przygody i rozwiązywania zagadek.
Time Stories jest to gra, w której nie mamy problemu zaczekać miesiąc albo dwa, aby zebrać się ponownie ekipą, z którą gramy od samego początku.
Kolejna sprawa to Tajemnica Maski u nas. Naprawdę jest tak źle?Bardzo złe: Tajemnica Maski i Madame.
- Shimrod
- Posty: 262
- Rejestracja: 10 cze 2015, 19:04
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 23 times
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
Rzecz gustu jak myślę. Akurat u mnie TM podobała się najbardziej z pierwszej partii przygód, a PS jest jak dla mnie jednym ze słabszych scenariuszy i do tego jeszcze skopanym mechanicznie.
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
To żeby był komplet, mi z pierwszych trzech dodatków (albo nawet i pięciu, bo chyba tyle do tej pory przeszliśmy) najbardziej pdoobała się Sprawa Marcy Zdecydowanie kwestia gustu
- DarkSide
- Posty: 3066
- Rejestracja: 07 sty 2013, 15:12
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 596 times
- Been thanked: 247 times
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
Będąc na półmetku mogę powiedzieć że ocena poszczególnych scenariuszy to kwestia gustu. Zdecydowanie zależy to od tego kto jakie klimaty po prostu lubi.
Dla mnie klimat + pomysłowość pewnych rozwiązań scenariuszowych to od najlepszego:
1. Asylum (podstawka) - jak dla mnie najbardziej dopieszczony pod każdym względem.
2. Światło Wiary - to nie będzie spojler bo od razu się to widzi po otwarciu pudełka - wielki plus za 3 częściowość scenariusza
3. Sprawa Marcy - mechanika hałasu i fajne zagadki
4. Tajemnica maski - pomysł z możliwością przełączania się na inne postacie
5. Proroctwo Smoków - bo ktoś musi być ostatni niby można eksplorować, zbierać, handlować jak w rasowym Fantasy RPG ale to nie o to chodzi w TS.
Dla mnie klimat + pomysłowość pewnych rozwiązań scenariuszowych to od najlepszego:
1. Asylum (podstawka) - jak dla mnie najbardziej dopieszczony pod każdym względem.
2. Światło Wiary - to nie będzie spojler bo od razu się to widzi po otwarciu pudełka - wielki plus za 3 częściowość scenariusza
3. Sprawa Marcy - mechanika hałasu i fajne zagadki
4. Tajemnica maski - pomysł z możliwością przełączania się na inne postacie
5. Proroctwo Smoków - bo ktoś musi być ostatni niby można eksplorować, zbierać, handlować jak w rasowym Fantasy RPG ale to nie o to chodzi w TS.
W idealnym świecie planszówkowym wszystkie eurasy ociekają klimatem, a wszystkie ameri mają przejrzyste zasady i nie potrzebują FAQ
Sprzedam gry
Moje zniżki Planszostrefa -11%, ALEplanszówki -3%
Sprzedam gry
Moje zniżki Planszostrefa -11%, ALEplanszówki -3%
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
Rzeczywiście sprawa gustu
Ja akurat lubię klimaty RPG i nacisk na fabułę.
Przykładowo Asylum wkurzyły mnie dziury fabularne (odnośnie np. ostatniej lokacji, brak jakiegokolwiek wytłumaczenia co do całego zamieszania) i puste zakończenie.
Optymalnie jest przechodzić scenariusze w kolejności ich wydawania, bo są niewielkie połączenia między nimi jeśli chodzi o główny wątek fabularny (np Światło Wiary i Bractwo Wybrzeża).
Wiem że to trochę herezja, ale to ciągle powtarzanie scenariuszy już po chyba pierwszym lub drugim scenariuszu strasznie nas znudziło i potem przy ewentualnej porażce robiliśmy już duże skróty. Wyciskało się wtedy z gry samą najlepszą esencję.
Ja akurat lubię klimaty RPG i nacisk na fabułę.
Przykładowo Asylum wkurzyły mnie dziury fabularne (odnośnie np. ostatniej lokacji, brak jakiegokolwiek wytłumaczenia co do całego zamieszania) i puste zakończenie.
Optymalnie jest przechodzić scenariusze w kolejności ich wydawania, bo są niewielkie połączenia między nimi jeśli chodzi o główny wątek fabularny (np Światło Wiary i Bractwo Wybrzeża).
Wiem że to trochę herezja, ale to ciągle powtarzanie scenariuszy już po chyba pierwszym lub drugim scenariuszu strasznie nas znudziło i potem przy ewentualnej porażce robiliśmy już duże skróty. Wyciskało się wtedy z gry samą najlepszą esencję.
- SwistakCZC
- Posty: 180
- Rejestracja: 16 lis 2018, 19:10
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Has thanked: 105 times
- Been thanked: 31 times
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
Nie herezja, my robiliśmy tak samo powtarzanie scenariuszy to trochę grind, my bodajże po jakimś czasie też zagraliśmy tak że po porażce graliśmy sobie dalej. Przechodzenie drugi raz nie ma zbytniego sensu dla mnie, zwłaszcza, że za drugim razem wszystko jest kropka w kropkę takie samo.
Re: T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
Przecież rozpiska wpierw potem tam bierzemy to itd. wtedy czujesz, że jesteś agentem czasu i planujesz czas który masz ograniczony, ale.kto co lubi:)
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.