Zagrałem całą kampanię w dwójkę w dwa miesiące. Ogólnie dostałem dokładnie to co chciałem - trochę prostsze GH z szybszym rozkładaniem (w GH mam ponad 90 partii). Grałem na +1 poziom trudności i do grania z partnerką było w sam raz. Bardzo podobało mi się, że kilka zasad zostało poprawionych/uproszczonych, więc sprawniej wszystko szło. Super było rozstawianie gry, wszystko to było może 5 minutek i gotowe, można grać(gram z aplikacją do potworów i każdemu polecam + trzymałem rzeczy na w pół spakowane w pudełku i wieczku).
W porównaniu z GH zdecydowanie lepszy jest tekst w scenariuszach (przynajmniej po ang). W GH miałem momentami problem ze czytaniem na głos, bo tekst po prostu nie miał rytmu i do tego wciskał tyle rzadkich słówek + słówek z GH, że naprawdę czytało się to z bólem. W szczękach tekst jest o parę klas wyżej. Czyta się to płynnie i przyjemnie, a do tego jest gdzieniegdzie fajny subtelny humorek. Mam nadzieję, że FH pójdzie w te same ślady.
Graliśmy Red Guard i Demolitionist i muszę powiedzieć, że obie postaci są całkiem fajne. Red Guard to w ogóle ma 2 zupełnie osobne style gry i można fajnie poszaleć, a interakcje Demo z przeszkodami bardzo fajnie działają. Szkoda tylko, że są scenariusze bez przeszkód i wtedy te karty smutnie czekają na lepsze czasy. Trochę żałuję, że nie graliśmy w więcej osób, widać, że gra rozwinęłaby trochę bardziej skrzydła na 3-4 osoby, no ale trudno, nie można mieć wszystkiego.
Kilka innych uwag, ale to już w spoilerach (bez konkretnych spoilerów, ale nie każdy lubi takie rzeczy czytać)
Balans scenariuszy/postaci
Przedmioty i kasa
Potwory