Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Witam. Mam delikatny problem przed pierwsza grą więc atakuję garścią pytań .
1. Gram w drużynie z AI vs 2 graczy. Gdy dojdzie do momentu w którym na karcie AI zaznaczę Victory to wygrywam? Czy gra się do określonych pkt zwycięstwa na karcie AI?
2. Czy w fazie zaopatrzenia mogę kupić więcej niż jedną jednostkę?
Ja również mam kilka pytań swiezaka:
1. Jak dziala moździerz? Czy muszą miec linie wzroku do celu, czy jak zaslania ich np budynek, a cel znajduje się w zasięgu to mogą go atakować?
2. Czy po opuszczeniu hexa z flaga zostaje ona w dalszym ciągu pod nami czy staje się neutralna?
3. W ciagu gry możemy mieć tylko 6 postawek piechoty?
Posiadam wersję dla dwóch graczy z 1 edycji, ale zamiast brać Upgrada teraz to wezmę chyba wersję za 219$ dla nowych graczy a wersję pierwszą sprzedam.
Mam też pytanie odnośnie zasad: Jak robicie w przypadku osłon takich jak np w budynku? Np Jednostka atakuje piechotę w budynku, dostaje dwie tarcze (ewentualnie trzema jak w tabeli w instrukcji jest) i w tym przypadku rzucam kostkami i patrzę, jak na chociaż jednej wypada pudło to uznaję, że atak się nie udał?
kamilpol1991 pisze: ↑18 lip 2022, 11:03
Posiadam wersję dla dwóch graczy z 1 edycji, ale zamiast brać Upgrada teraz to wezmę chyba wersję za 219$ dla nowych graczy a wersję pierwszą sprzedam.
Mam też pytanie odnośnie zasad: Jak robicie w przypadku osłon takich jak np w budynku? Np Jednostka atakuje piechotę w budynku, dostaje dwie tarcze (ewentualnie trzema jak w tabeli w instrukcji jest) i w tym przypadku rzucam kostkami i patrzę, jak na chociaż jednej wypada pudło to uznaję, że atak się nie udał?
Dla każdego ataku (kości) oddzielnie sprawdzam. Tłumacze to sobie w ten sposób, że jeden strzał mógł ominąć (przebić) osłonę a inny nie.
Pierwsze czytanie instrukcji z zaawansowanymi zasadami oczywiście na razie 1 edycja
4 osoby - gra w 4 ? oczywiście mam 4 frakcje, ale pytanie jest o to jak np. zespół US i Brytyjczycy zdobywają punkt z paliwem to obaj dodają sobie to do produkcji ?
Umocnienia polowe (worki z piaskiem) - rozumiem że umocnienie ma 2 punkty życia, można je przejechać ciężkim pojazdem, lecz jedno mi nie gra. Jeżeli piechota jest za umocnieniem tutaj o workach mówię, to i ona dostaje obrażenia i worki - trochę tego nie rozumiem. Powinny wpierw dostawać worki a później piechota ? jakieś clue ?
Wzmocnienie - w instrukcji piszę o tym jak Piechota zrobi odwrót do punktu (lub sąsiadującego) wzmocnienia, ale nie ma nic co się dzieje ? rozumiem że dokładamy ludzików do max liczby życia ?
Czy mając 1 edycje - można wprowadzić zasady z 2 ? (jeszcze nie patrzyłem za instrukcją do 2 edycji).
foxikos pisze: ↑07 gru 2022, 14:41
Pierwsze czytanie instrukcji z zaawansowanymi zasadami oczywiście na razie 1 edycja
4 osoby - gra w 4 ? oczywiście mam 4 frakcje, ale pytanie jest o to jak np. zespół US i Brytyjczycy zdobywają punkt z paliwem to obaj dodają sobie to do produkcji ?
Tak. Ja w pierwszej grze grałem tak, że każdy zdobywał dla siebie ale to bez sensu bo strasznie wolno się rozkręcało Cytat z rulesów:
Spoiler:
For each control point that your team captures, the
corresponding income on each team member’s HQ board increases by one. For each control point that your team loses, each team member’s income decreases by one. All income fluctuations affect the entire team.
foxikos pisze: ↑07 gru 2022, 14:41
Umocnienia polowe (worki z piaskiem) - rozumiem że umocnienie ma 2 punkty życia, można je przejechać ciężkim pojazdem, lecz jedno mi nie gra. Jeżeli piechota jest za umocnieniem tutaj o workach mówię, to i ona dostaje obrażenia i worki - trochę tego nie rozumiem. Powinny wpierw dostawać worki a później piechota ? jakieś clue ?
Z tego co kojarzę to tak właśnie jest. Klimatycznie można to wytłumaczyć tak, że przy prowadzonym ostrzale część kul może trafić w cel a część w osłonę.
foxikos pisze: ↑07 gru 2022, 14:41
Wzmocnienie - w instrukcji piszę o tym jak Piechota zrobi odwrót do punktu (lub sąsiadującego) wzmocnienia, ale nie ma nic co się dzieje ? rozumiem że dokładamy ludzików do max liczby życia ?
Akcja Reinforce to odzyskanie 1 HP od każdego elemntu, który to Reinforce zapewnia (może to być Reinforce Point lub jednostka, która posiada tę cechę). Więc możesz się leczyć po parę HP /Supply Phase ale tylko wtedy gdy ogoliczności na to pozwolą. Cytat:
Spoiler:
Units or locations with the reinforce icon heal
all damaged adjacent infantry one health. This allows
an infantry unit to be healed twice if it is adjacent to two reinforcement points or units.
foxikos pisze: ↑07 gru 2022, 14:41
Czy mając 1 edycje - można wprowadzić zasady z 2 ? (jeszcze nie patrzyłem za instrukcją do 2 edycji).
Tak można. Możesz sobie przeczytać nowe zasady i zdecydować, które z nich Ci odpowiadają. Do niektórych będziesz potrzebował dodatkowych elementów, na które musisz znaleźć jakiś zamiennik (większa liczba CP czy też korzystanie z Operation Deck).