![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Najlepsze jest to, że to jeszcze nie koniec komplikacjiRUNner pisze: ↑20 lip 2022, 17:36 Trochę namieszano z TP2, bo wycięto z niego brytyjskie umocnienia i dodano je do frakcji. Niby ok, ale dlaczego tylko 6 umocnień, gdy w TP2 było ich 8? Jak to zobaczyłem to kupiłem z ich sklepu starego TP2. Wiem, że nowy będzie miał też poprawione bunkry, ale mi te stare zupełnie nie przeszkadzają.
Taaaaa, chłopaki umieją w gry, nie umieją w kampanie. Szczerze? Może i lepiejmaciej.kr pisze: ↑20 lip 2022, 13:56 Jak oceniacie tą kampanię?
kilka gier powspierałem na KS ale tutaj mam trochę mieszane uczucia bo nie do końca łapie co dostanę a za co będe musiał dopłacić.
Myślę że to wynika w dużej mierze z mojego gapiostwa ale nie zauważyłem np. że wprowadzone sa pakiety językowe za 24 $.
A niżej jest info że gra jest niezależna językowo i instrukcja w PL jest w wersji cyfrowej.
Druga sprawa to odblokowane cele które trafiają do konkretnych rozszerzeń. Czyli jak rozumiem nie będą dosyłane dla wszystkich wspierających tylko do tych którzy kupują konkretne zestawy rozszerzeń.
Zgodzę się z Sebą, że wolę kampanie, które nie robią "overpromising", a pokazują, ze nauczyli się na poprzedniej, skalkulowali koszty odpowiednio i niech ludzie stękają, że jest drożej. Jest, bo tak wychodzi z excela, nie podoba się to nie kupuj, ale firma ma na tym zarobić a nie dokładać do interesu. To nie jest biznes charytatywnyBardok pisze: ↑21 lip 2022, 08:31Taaaaa, chłopaki umieją w gry, nie umieją w kampanie. Szczerze? Może i lepiejmaciej.kr pisze: ↑20 lip 2022, 13:56 Jak oceniacie tą kampanię?
kilka gier powspierałem na KS ale tutaj mam trochę mieszane uczucia bo nie do końca łapie co dostanę a za co będe musiał dopłacić.
Myślę że to wynika w dużej mierze z mojego gapiostwa ale nie zauważyłem np. że wprowadzone sa pakiety językowe za 24 $.
A niżej jest info że gra jest niezależna językowo i instrukcja w PL jest w wersji cyfrowej.
Druga sprawa to odblokowane cele które trafiają do konkretnych rozszerzeń. Czyli jak rozumiem nie będą dosyłane dla wszystkich wspierających tylko do tych którzy kupują konkretne zestawy rozszerzeń.Wolę solidną grę niż wydmuchaną kampanie, która potem produkuje średnią grę z mnostwem plastiku (tak, do ciebie mówię CMON). I fakt, cele były kiepskie i przypisane do konkretnych pudełek (dalej irytuje mnie ile celów było do solo), opis kampanii i tego co się znajduje w którym pudle to dzieło chaosu, a zaangażowanie twórców takie se....
... ale na końcu liczy się, że dostaniemy dodatki do jednej z moich ulubionych gier, dzięki którym będzie jeszcze lepsza. Reszta to historia.
Ale ja tu będę konsekwentny i jednak czepne się tego, że jak skalkulowali i ogarnęli, że sporo trzeba pozmieniać to jednak starzy backerzy powinni wyjść na tym na plus a nie na minusolsszak pisze: ↑21 lip 2022, 10:50 Zgodzę się z Sebą, że wolę kampanie, które nie robią "overpromising", a pokazują, ze nauczyli się na poprzedniej, skalkulowali koszty odpowiednio i niech ludzie stękają, że jest drożej. Jest, bo tak wychodzi z excela, nie podoba się to nie kupuj, ale firma ma na tym zarobić a nie dokładać do interesu. To nie jest biznes charytatywny
i jednocześnie nie zgodzę się z Sebą, bo cieszy mnie liczba SG do solo![]()
Chodzi ci o solo? Fakt. Tak samo world builder i legacy pack. Chcecie zmieniać sobie plansze i dodatki? Luzik, ale właśnie powinni dać choćby symboliczną zniżkę dla starych wspierających. Mnie najbardziej te mapy [irytują], bo world buildera mam.Probe9 pisze: ↑21 lip 2022, 11:22Ale ja tu będę konsekwentny i jednak czepne się tego, że jak skalkulowali i ogarnęli, że sporo trzeba pozmieniać to jednak starzy backerzy powinni wyjść na tym na plus a nie na minusolsszak pisze: ↑21 lip 2022, 10:50 Zgodzę się z Sebą, że wolę kampanie, które nie robią "overpromising", a pokazują, ze nauczyli się na poprzedniej, skalkulowali koszty odpowiednio i niech ludzie stękają, że jest drożej. Jest, bo tak wychodzi z excela, nie podoba się to nie kupuj, ale firma ma na tym zarobić a nie dokładać do interesu. To nie jest biznes charytatywny
i jednocześnie nie zgodzę się z Sebą, bo cieszy mnie liczba SG do solo![]()
No i najlepszym przykładem jest tu właśnie to solo, wyszedł im trochę babol w 1 kampanii (dla mnie najsłabszy produkt z tamtej kampanii), więc zmienili go kompletnie a starzy backerzy muszą teraz za niego zapłacić pełną wartość i w sumie mieć 2 produkty, które robią to samo (tylko jeden robi to źle, a drugi mam nadzieję, że lepiej). Myślę, że 5$ zniżki by ich specjalnie nie zabolało a jednak wrażenie by dużo lepsze było zostawione.
Chyba tylko jeden mały dodatek był dla tych co do końca kampanii wsparli dowolny podstawowy box. Nie wiem, nie ogarnąłem tej kampanii. Na pewno wsparłem podstawowe pudełko na dwie osoby, w PM pewnie dodam budynki i zobaczymy co wyślą.
No właśnie dosyć nieczytelne to dla mnie było. Zatrzymałem się na kampaniach gdzie był early bird i KS exclusives, i tyle. Kiedyś to było... ;Dkarawanken pisze: ↑31 lip 2022, 12:07
Chyba tylko jeden mały dodatek był dla tych co do końca kampanii wsparli dowolny podstawowy box. Nie wiem, nie ogarnąłem tej kampanii. Na pewno wsparłem podstawowe pudełko na dwie osoby, w PM pewnie dodam budynki i zobaczymy co wyślą.
A kiedy można je wybrać? I jak chciałbym jeszcze terra pack 2 to kiedy Można go dołożyć? Dzisiaj próbowałem ale przerzuciło mnie na płatność PayPal której nie moge zrobić.....
Z tego co kojarzę to jak otworzą pledge manager
Spokojnie, na razie niczego więcej nie dokupisz. Dopiero za jakiś miesiąc ruszy pledge manager - to taki finalny "sklep" w którym zdecydujesz co chcesz dokładnie za kasę którą przelałeś na Kickstartera. Nawet jak wcześniej wybrałeś inny pakiet - to nie ważne, tam wszystko będziesz mógł zmienić i dopasować. A także dobrać co chcesz i opłacić wysyłkę.
Na pewno warto mieć wszystkie, ale też olałbym rosjan... bo są najtańsi
A jak to wg Ciebie chodzi pod solo? Jest sens w to wchodzić, gdzie większość rozgrywek będzie na razie solo czy raczej gra pod co najmniej 2 osoby?RUNner pisze: ↑05 sie 2022, 20:10 Dziś jeszcze raz rozłożyłem ten sam scenariusz i cały setup trwał 6 minut, a nie zasuwałem jakoś szybko. Rewelacja. No i udało mi się namówić żonę na partyjkę. Oczywiście jej się nie podobało, ale ona nie lubi tematyki wojennej. Niemniej dla mnie ta rozgrywka była wartościowa, bo mogłem się przekonać, że faktycznie CoH ma w sobie DNA szachów i jest to zaleta. Sama rozgrywka jest dynamiczna, ale wyraźnie spowalnia w fazie zaopatrzenia, zwłaszcza w dalszej części partii. Oj ile tutaj można podjąć decyzji... czy budować kolejny budynek, czy może jeszcze wystawić słabsze jednostki? Które jednostki rozwinąć? Jak wydać doświadczenie? W tym momencie można się trochę zaciąć, ale ja bym tego nie postrzegał jako wadę, bo jest to ciekawy fragment. I bardzo istotny dla losów partii. Regrywalność tej gry będzie kosmiczna, nawet ciągle grając na tej samej planszy. Jasne, z czasem wkradną się pewne schematy, ale mnożąc to przez frakcje i dowódców, otrzymamy masę grania. Nie będzie dwóch tych samych partii. Za dużo zmiennych, żeby coś się powtarzało.
Graliśmy na dwóch panelach mapy i chyba nie chciałbym próbować na czymś większym. Za dużo ogarniania przestrzeni by było, nie mówiąc już o tym, że musiałbym rozłożyć stół.
Jak ktoś lubi gry o tej tematyce, to jest to obowiązkowy zakup. Świetna adaptacja świetnej gry komputerowej. Zastosowane uproszczenia w żaden sposób nie okaleczyły pierwowzoru.