Star Wars Rebellion - pytania i wątpliwości

Masz pytanie o zasady jakiejś gry - zamiast pisać na forum ogólnym, napisz osobnego posta na tym podforum. Uwaga! W tytule wątku podaj nazwę gry (i krótko czego dotyczy pytanie)!
Awatar użytkownika
DarkSide
Posty: 3034
Rejestracja: 07 sty 2013, 15:12
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 568 times
Been thanked: 239 times

Re: Star Wars Rebellion - pytania i wątpliwości

Post autor: DarkSide »

Ok. Już rozumiem. Starałem sie juz chyba ogarniać grę na wyższym poziomie i dlatego nie rozumiałem o co chodzi. Czyli w pierwszej rozgrywce zalecają traktować karty Akcji jako de facto karty li tylko do rekrutacji Lidera. Po zrekrutowaniu danego Lidera po prostu wypada ona z gry.
Dzieki Sarna, ave.crux i CoLdy7 :D
W idealnym świecie planszówkowym wszystkie eurasy ociekają klimatem, a wszystkie ameri mają przejrzyste zasady i nie potrzebują FAQ

Sprzedam gry
Moje zniżki Planszostrefa -10%, ALEplanszówki -3%
Awatar użytkownika
DarkSide
Posty: 3034
Rejestracja: 07 sty 2013, 15:12
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 568 times
Been thanked: 239 times

Re: Star Wars Rebellion - pytania i wątpliwości

Post autor: DarkSide »

Przepraszam, że tak post pod postem ale kolejna wątpliwość:
Ponownie Str. 10
3. FAZA UZUPEŁNIEŃ
Punkt 2. Dobranie Misji.

1. Czy jak przekroczymy limit 10 Misji na ręce to odrzucamy nadwyżkę na stos odrzuconych i już nie wracają do gry czy raczej wtasowujemy do Tali do poźniejszego dociągu? Logika nakazuje by odrzucić. W myśl zasady: "Nie wykorzystałeś, to twój problem"

2. Czy można odrzucić Karty Misji Początkowych? I w konsekwencji mamy mniej tych kart które wracają na rękę.

Druga kwestia.
Budowa i wystawianie jednostek.

1. Po zebraniu info z planszy ile czego wybudujemy kładziemy na polu 3 i czy w tej samej rundzie automatycznie przesuwamy na pole 2? Pytam bo Faza Budowy jest przed fazą przesuwania jednostek na torze kolejki budowy. Czyli de facto jednostki nigdy nie stoją za długo na polu nr 3 bo w tej samej rundzie są przesuwane na pole nr 2. Czy tak?

2. Gdy jednostki z pola nr 1 wypadną i możemy je już wystawić na planszę ale okazuje się że mamy więcej jednostek niż nakazuje limit 2 jednostek na układ, to co dzieje się z nadwyżką? Przepada?

3.1 Czy jednostki produkowane w Bazie Rebelii sa również wystawiane na tor 3-2-1 czy od razu do bazy Rebelii?
3.2 Czy jednostki z toru 3-2-1 mogą być również lokowane w bazie Rebelii (z limitem 2)?
W idealnym świecie planszówkowym wszystkie eurasy ociekają klimatem, a wszystkie ameri mają przejrzyste zasady i nie potrzebują FAQ

Sprzedam gry
Moje zniżki Planszostrefa -10%, ALEplanszówki -3%
Awatar użytkownika
Sarna
Posty: 301
Rejestracja: 21 lut 2013, 19:29
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 97 times
Been thanked: 39 times

Re: Star Wars Rebellion - pytania i wątpliwości

Post autor: Sarna »

1. Odrzucasz.
2. Nie możesz.

Druga kwestia
1. Przesuwasz w tej samej fazie
2. Możesz nadmiarowe, albo takie których nie chesz wystawić (bo z tego co pamiętam i tak można) zostawiasz na polu nr 1
3.1 Te jednostki idą na tor.
3.2 Na bazie rebelii rownież jest limit wyprodukowania dwóch jednostek.
Awatar użytkownika
DarkSide
Posty: 3034
Rejestracja: 07 sty 2013, 15:12
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 568 times
Been thanked: 239 times

Re: Star Wars Rebellion - pytania i wątpliwości

Post autor: DarkSide »

Po pierwszej rozgrywce i ... lekturze tego tematu, więc wiele kwestii już jest jasnych, acz kilka nietypowych drobiazgów miało miejsce stąd kilka wątpliwości (mam nadzieję że ostatnich) :roll: :

1. Czy Baza Rebelii (ukryta) wlicza się do liczby układów rebelianckich? Jest karta celu Rebelii że jak na planszy są 4 układy rebelianckie to zyskuje reputację. Na polu Bazy jest nadrukowany żeton wpływu Rebelii ale czy liczy się to jako układ rebeliancki?

2. W wersji pełnej rozgrywki na początku dolosowuje się po dwie karty Akcji. Pytania takie:
2.1 Imperium losuje 2 z 4 a Rebelia 2 z 6? Rebelia ma 4 karty przypisane odpowiednim liderom + 2 z pierścieniami 3CPO i R2D2. Czyli może się zdarzyć że Rebelia dolosuje 2 pierścienie?
2.2 To losowanie nie ma wpływu na to, że gra się od początku tymi 4 Liderami (jak w wersji uproszczonej)? Po prostu dostaje się 2 ekstra Karty Akcji?

3. Karta Misji Imperium "Zatrzymani". Gdy karta wejdzie i Lider Rebelii zostaje zatrzymany, to co się z nim dzieje? Zostaje na planszy w danym układzie przez następną kolejkę? Jest nieaktywny czy może nadal wspierać swoimi ikonami w tym układzie? Czy może ściąga się go z planszy na jedną kolejkę?

4. Luke Skywalker w wersji Jedi + Pierścień Yody. Wg. opisu może przerzucać jedną kośc np w walce co rundę. Czyli jak rozumiem jeśli Luke jest w systemie gdzie dotyczy się bitwa, rozegrano jedną rundę walki, nikt się nie wycofał i bitwa jest kontynuowana, to ponownie gracz Rebelii może wykorzystać tę zdolność i ponownie przerzucić 1 kość? I tak przez kolejne dopóki trwa bitwa?

5. Karta Taktyki Naziemnej "Plan Ucieczki" pozwala ewakuować siły lądowe bez ograniczeń pojemności, ale czy musi być przynajmniej jeden statek gwiezdny z byle pojemnością, czy może pozwala również ewakuować nawet jeśli siły kosmiczne zostały zniszczone i zostały tylko naziemne?

6. Karta Misji Imperium "Sygnał Namierzający" jest tam napisane że Lider Rebelii jest ratowany(?) ale rozumiem że trik polega na tym że poznajemy przybliżone położenie Bazy Rebelii? Czyli takie wypuszczenie Lidera by nas nakierował na Bazę?

7. And last but not least... Imperium ma pochwyconego Lidera Rebelii. Chce zagrać kartę misji (nie pamiętam nazwy) która przesłuchuje go i jeśli zakończy się ta karta sukcesem, to gracz Rebelii musi wskazać 3 układy i wśród nich musi być baza rebeliancka. Na karcie jest wzmianka że przy rozstrzygnięciu ignorujemy typy ikon i liczymy wszystkie na Liderze.
7.1. Czy to dotyczy tylko pochwyconego Lidera (klimatycznie chodzi pewnie o to że przesłuchiwany broni się rękami i nogami przed zdradzeniem tej informacji), a inni liderzy z obu stron wliczają tylko swoje właściwe ikony zgodne z tym co na karcie?
7.2 Czy raczej zarówno przesłuchiwany jaki i wszyscy pozostali liderzy z obu stron zamieszani w to przesłuchanie wliczają wszystkie swoje ikony?
7.3 Czy tu też obowiązuje limit kości do rzutów?

8. Nawiązując do pochwyconego lidera rebelii. Sytuacja wygląda tak: Nowa tura. Planowanie Kart Misji. Gracz Imperium kładzie 2 karty Misji z odpowiednimi liderami, które dotyczą pochwyconego lidera Rebelii. W pierwszym ruchu Gracz Rebelii odbił pochwyconego lidera (obaj przenieśli się do bazy Rebelii). W pewnym momencie danej rundy gracz Imperium ma: owe 2 karty misji (jeszcze nie zagrane) + jednego Lidera w Puli Liderów trzymając go w razie czego by zablokować jakąś akcję Rebelii. No i teraz:
8.1. Czy gracz Imperium może zagrać którąś z kart Misji jako "pustą" bo nie ma już pochwyconego lidera żeby przeczekać Rebelię? Jeśli tak można to co się dzieje z tym liderem przypisanym do tej karty?
8.2. Musi zagrać już Lidera z Puli by aktywować jakiś układ, a potem ma 2 bezsensowne karty których nie może już aktywować i spasować?
W idealnym świecie planszówkowym wszystkie eurasy ociekają klimatem, a wszystkie ameri mają przejrzyste zasady i nie potrzebują FAQ

Sprzedam gry
Moje zniżki Planszostrefa -10%, ALEplanszówki -3%
Awatar użytkownika
ave.crux
Posty: 1568
Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Has thanked: 698 times
Been thanked: 1038 times

Re: Star Wars Rebellion - pytania i wątpliwości

Post autor: ave.crux »

1. Nie, bo nie masz tego jak udowodnić.
2. Tak
3. Jest traktowany jako jednostka naziemna wroga
5. Musi być, nie da się z buta przejść na inną planetę
6. Tak, taki podstęp.
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
lendir
Posty: 45
Rejestracja: 02 cze 2021, 17:34
Has thanked: 9 times
Been thanked: 31 times

Re: Star Wars Rebellion - pytania i wątpliwości

Post autor: lendir »

4. Ze zdolności możesz skorzystać raz na rundę gry, a nie na rundę walki.
7. Wszyscy liderzy liczą wszystkie ikony. Zawsze obowiązuje limit kości.
8. Odpowiedź 8.2. Może też spasować, żeby lider w puli służył do blokowania. Tak czy siak, liderzy na misjach nic już nie zrobią.
Awatar użytkownika
DarkSide
Posty: 3034
Rejestracja: 07 sty 2013, 15:12
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 568 times
Been thanked: 239 times

Re: Star Wars Rebellion - pytania i wątpliwości

Post autor: DarkSide »

lendir pisze: 25 lip 2022, 09:36 4. Ze zdolności możesz skorzystać raz na rundę gry, a nie na rundę walki.
No właśnie na karcie dającej pierścień Yody jest napisane raz na rundę i dlatego pojawiły się wątpliwości.
lendir pisze: 25 lip 2022, 09:36 Może też spasować, żeby lider w puli służył do blokowania.
Jesteś pewien? Z tego co kojarzę z instrukcji to jak gracz spasuje to już nic więcej nie może robić i drugi gracz robi swoje ruchy aż też spasuje. :?:
W idealnym świecie planszówkowym wszystkie eurasy ociekają klimatem, a wszystkie ameri mają przejrzyste zasady i nie potrzebują FAQ

Sprzedam gry
Moje zniżki Planszostrefa -10%, ALEplanszówki -3%
Awatar użytkownika
ave.crux
Posty: 1568
Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Has thanked: 698 times
Been thanked: 1038 times

Re: Star Wars Rebellion - pytania i wątpliwości

Post autor: ave.crux »

DarkSide pisze: 25 lip 2022, 10:24
Jesteś pewien? Z tego co kojarzę z instrukcji to jak gracz spasuje to już nic więcej nie może robić i drugi gracz robi swoje ruchy aż też spasuje. :?:
Też mi się wydaje, że po spasowaniu już nie można dokładać liderów do blokowania misji jak i jakichkolwiek innych aktywności
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
Awatar użytkownika
kastration
Posty: 1217
Rejestracja: 08 kwie 2015, 21:37
Lokalizacja: Kalisz
Has thanked: 108 times
Been thanked: 429 times

Re: Star Wars Rebellion - pytania i wątpliwości

Post autor: kastration »

Po spasowaniu gracz MOŻE wysłać lidera celem blokowania misji przeciwnika. Nie może jednak aktywować układu w celu ruchu swoich jednostek, ani - co chyba oczywiste - aktywować swoich misji (jeśli jakiejś nie wykonał w swojej aktywnej turze), a mimo wszystko zdecydował się na spasowanie.
"Człowiek bez religii, jest jak ryba bez roweru"
Mia San Mia!
Awatar użytkownika
PytonZCatanu
Posty: 4471
Rejestracja: 23 mar 2017, 13:53
Has thanked: 1646 times
Been thanked: 2040 times

Re: Star Wars: Rebellion / Rebelia (Corey Konieczka)

Post autor: PytonZCatanu »

Poratuje ktoś działającym linkiem do instrukcji do dodatku?

https://sklep.galakta.pl/strona-glowna/ ... ladzy.html

Tu niby jest, a nie działa 😔

Jutro moja druga partia w Rebelię w tym roku - jak na mnie to mega 😁
Awatar użytkownika
psia.kostka
Posty: 3210
Rejestracja: 02 mar 2020, 22:50
Has thanked: 417 times
Been thanked: 1007 times

Re: Star Wars: Rebellion / Rebelia (Corey Konieczka)

Post autor: psia.kostka »

PytonZCatanu pisze: 27 lip 2022, 18:13 Tu niby jest, a nie działa 😔
U mnie dziala 8)

http://galakta.pl/download/Imperium_u_w ... rukcja.pdf
Szukam/Kupię: Heroes of Normandie, Tide of Iron (chętnie duże zestawy HoN i ToI), Scenariusze 1ed MoM/Posiadłość Szaleństwa (blistry ENG i PL), Unlock: Mystery, Secret, Mythic, Legendary (tylko ENG, mam kilka na wymianę);
#KolekcjonujeRabaty [DobraKarmaWraca][WarszawskiKolektyw][#WawHub]
sandman_1410
Posty: 6
Rejestracja: 17 mar 2021, 13:13

Re: Star Wars: Rebellion / Rebelia (Corey Konieczka)

Post autor: sandman_1410 »

Jestem po trzeciej partii (9 godzin grania do 4 rano:) - mam pytania:
1. Czy pole Bazy Rebelii posiadające wydrukowany znacznik poparcia Rebelii liczy się do wymagań niektórych kart (ilość układów popierających Rebelię)?
2. Czy układ, w którym znajduje się ujawniona baza Rebelii posiada znacznik poparcia Rebelii? (chodzi mi zarówno o układ odległy jak i zamieszkały).
3. Budowa z pola ujawnionej Bazy Rebelii - czy buduję i z pola układu i z pola Bazy Rebelii - z dwóch naraz ?
Awatar użytkownika
RUNner
Posty: 4163
Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
Has thanked: 570 times
Been thanked: 1028 times

Re: Star Wars: Rebellion / Rebelia (Corey Konieczka)

Post autor: RUNner »

A może to były 3 partie, jedna po drugiej, trwające w sumie 9h? ;)
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Awatar użytkownika
Neoptolemos
Posty: 1955
Rejestracja: 09 sty 2014, 18:30
Has thanked: 189 times
Been thanked: 830 times

Re: Star Wars: Rebellion / Rebelia (Corey Konieczka)

Post autor: Neoptolemos »

Mogły być dwie, zwłaszcza na początku gra się może przeciągnąć do 4h, nawet z hakiem. 9h to faktycznie gruba przesada.
Meanwhile warto odpowiedzieć na pytania:

1. Nie.
2. Niekoniecznie, choć może posiadać. Ale nie dostaje go z automatu po ujawnieniu bazy. Jeśli baza została ujawniona poprzez zdobycie poparcia przez Imperium (to jeden z warunków ujawnienia bazy), to nie zmienia się automatycznie w poparcie Rebelii.
3. Jeśli ten układ Cię popiera, to tak.
Game developer w Lucky Duck Games
Autor bloga Karta - stół!
Redaktor Board Times
podejrzany
Posty: 261
Rejestracja: 29 gru 2020, 21:51
Has thanked: 20 times
Been thanked: 15 times

Re: Star Wars: Rebellion / Rebelia (Corey Konieczka)

Post autor: podejrzany »

sandman_1410 pisze: 14 sie 2022, 12:57 Jestem po trzeciej partii (9 godzin grania do 4 rano:) - mam pytania:
1. Czy pole Bazy Rebelii posiadające wydrukowany znacznik poparcia Rebelii liczy się do wymagań niektórych kart (ilość układów popierających Rebelię)?
2. Czy układ, w którym znajduje się ujawniona baza Rebelii posiada znacznik poparcia Rebelii? (chodzi mi zarówno o układ odległy jak i zamieszkały).
3. Budowa z pola ujawnionej Bazy Rebelii - czy buduję i z pola układu i z pola Bazy Rebelii - z dwóch naraz ?
co do 3 to nie, jeśli baza jest ujawniona to nie korzystasz z bonusu "Baza Rebelii" tylko i wyłącznie z tych które Cię popierają, bez znaczenia czy jest tam baza czy nie. Dopóki jest utajniona to masz extra bonus do produkcji, jak się ujawni to nie masz
Wymiene Descent ed.2 węrdrówki w mroku za Cthulu death may die 2 kampania +przedwieczny (dopłace jeśli dorzucone będą obaj przedwieczni) lub za Posiadłość Szaleństwa sama podstawka
lendir
Posty: 45
Rejestracja: 02 cze 2021, 17:34
Has thanked: 9 times
Been thanked: 31 times

Re: Star Wars: Rebellion / Rebelia (Corey Konieczka)

Post autor: lendir »

podejrzany pisze: 14 sie 2022, 17:34
sandman_1410 pisze: 14 sie 2022, 12:57 Jestem po trzeciej partii (9 godzin grania do 4 rano:) - mam pytania:
1. Czy pole Bazy Rebelii posiadające wydrukowany znacznik poparcia Rebelii liczy się do wymagań niektórych kart (ilość układów popierających Rebelię)?
2. Czy układ, w którym znajduje się ujawniona baza Rebelii posiada znacznik poparcia Rebelii? (chodzi mi zarówno o układ odległy jak i zamieszkały).
3. Budowa z pola ujawnionej Bazy Rebelii - czy buduję i z pola układu i z pola Bazy Rebelii - z dwóch naraz ?
co do 3 to nie, jeśli baza jest ujawniona to nie korzystasz z bonusu "Baza Rebelii" tylko i wyłącznie z tych które Cię popierają, bez znaczenia czy jest tam baza czy nie. Dopóki jest utajniona to masz extra bonus do produkcji, jak się ujawni to nie masz
Nie masz racji. Jak najbardziej można z tego korzystać. Kompletna Księga Zasad s. 3, Baza Rebelii->Ujawnianie Bazy Rebelii: "Symbole zasobów z pola „Bazy Rebelii” nadal mogą być używane, kiedy baza jest odkryta, pod warunkiem, że w jej układzie nie znajduje się żadna jednostka imperialna oraz że dany układ nie popiera Imperium."
Awatar użytkownika
Neoptolemos
Posty: 1955
Rejestracja: 09 sty 2014, 18:30
Has thanked: 189 times
Been thanked: 830 times

Re: Star Wars Rebellion - pytania i wątpliwości

Post autor: Neoptolemos »

Dokładnie tak. Oczywiście zarówno z układu (o ile Cię popiera), jak i z bazy nie możesz nic zebrać, jeśli w danym układzie krążą statki Imperium (jednostek naziemnych być nie może, bo albo by wywołały bitwę z Rebeliantami, albo automatycznie zakończyły grę).
Game developer w Lucky Duck Games
Autor bloga Karta - stół!
Redaktor Board Times
Awatar użytkownika
Perf
Posty: 189
Rejestracja: 28 sty 2011, 01:48
Lokalizacja: Katowice
Has thanked: 47 times
Been thanked: 37 times

Re: Star Wars Rebellion - pytania i wątpliwości

Post autor: Perf »

Neoptolemos pisze: 15 sie 2022, 12:40 Dokładnie tak. Oczywiście zarówno z układu (o ile Cię popiera), jak i z bazy nie możesz nic zebrać, jeśli w danym układzie krążą statki Imperium (jednostek naziemnych być nie może, bo albo by wywołały bitwę z Rebeliantami, albo automatycznie zakończyły grę).
Jednostki naziemne jak najbardziej mogą być. Ani obecność jednostek naziemnych Imperium w systemie bazy nie kończy gry (pod warunkiem, że Rebelia ma w systemie co najmniej jeden statek), ani też pojawienie się tych jednostek w bazie nie musiało wiązać się z walką (bo istnieją karty, które pozwalają Imperium wrzucić jednostki naziemne prosto do innego systemu, bez udziału statków).

Nie są to może nagminne sytuacje, ale możliwe.

Chyba że nie zrozumiałem i miałeś kompletnie coś innego na myśli. :)
podejrzany
Posty: 261
Rejestracja: 29 gru 2020, 21:51
Has thanked: 20 times
Been thanked: 15 times

Re: Star Wars Rebellion - pytania i wątpliwości

Post autor: podejrzany »

Perf pisze: 17 sie 2022, 21:33
Jednostki naziemne jak najbardziej mogą być. Ani obecność jednostek naziemnych Imperium w systemie bazy nie kończy gry (pod warunkiem, że Rebelia ma w systemie co najmniej jeden statek), ani też pojawienie się tych jednostek w bazie nie musiało wiązać się z walką (bo istnieją karty, które pozwalają Imperium wrzucić jednostki naziemne prosto do innego systemu, bez udziału statków).

Nie są to może nagminne sytuacje, ale możliwe.

Chyba że nie zrozumiałem i miałeś kompletnie coś innego na myśli. :)
No dobra ale jak się pojawią z kart przecież jednostki naziemne w systemie który jest bazą to i tak musi ujawnić to Rebelia przecież, nawet gdyby tam nie miała jednostek naziemnych tylko same kosmiczne, tak jest w instrukcji przecież
Wymiene Descent ed.2 węrdrówki w mroku za Cthulu death may die 2 kampania +przedwieczny (dopłace jeśli dorzucone będą obaj przedwieczni) lub za Posiadłość Szaleństwa sama podstawka
Awatar użytkownika
Perf
Posty: 189
Rejestracja: 28 sty 2011, 01:48
Lokalizacja: Katowice
Has thanked: 47 times
Been thanked: 37 times

Re: Star Wars Rebellion - pytania i wątpliwości

Post autor: Perf »

podejrzany pisze: 18 sie 2022, 01:10No dobra ale jak się pojawią z kart przecież jednostki naziemne w systemie który jest bazą to i tak musi ujawnić to Rebelia przecież, nawet gdyby tam nie miała jednostek naziemnych tylko same kosmiczne, tak jest w instrukcji przecież
Może posłużę się przykładem:

Gram Rebelią i mam ukrytą bazę na Ryloth. W systemie Ryloth nie ma żadnych jednostek (ani moich, ani Imperium). Na polu „Baza Rebelii” znajduje się tylko mój X-Wing.

Imperium odkrywa Planetary Conquest (misję Veersa) i przemieszcza na Ryloth jednego AT-AT-a.

Baza zostaje więc odkryta, a mój X-Wing zostaje przeniesiony z pola „Baza Rebelii” do systemu Ryloth – koegzystując sobie spokojnie w jednym systemie z imperialnym AT-AT-em. :)

W takiej sytuacji w systemie bazy Rebelii są jednostki naziemne Imperium, ale ani gra się nie kończy, ani nie było walki - co kłóci się ze stwierdzeniem, na które pierwotnie odpisałem (a konkretniej kłóci się z fragmentem, który poniżej pogrubiłem):
Neoptolemos pisze: 15 sie 2022, 12:40 Dokładnie tak. Oczywiście zarówno z układu (o ile Cię popiera), jak i z bazy nie możesz nic zebrać, jeśli w danym układzie krążą statki Imperium (jednostek naziemnych być nie może, bo albo by wywołały bitwę z Rebeliantami, albo automatycznie zakończyły grę).
sandman_1410
Posty: 6
Rejestracja: 17 mar 2021, 13:13

Re: Star Wars Rebellion - pytania i wątpliwości

Post autor: sandman_1410 »

Karty taktyki z dodatku - jak jest: anuluj kartę taktyki przeciwnika - to leci ona na stos kart odrzuconych czy wraca na rękę?
MowMiStefan
Posty: 616
Rejestracja: 17 sie 2020, 15:09
Lokalizacja: Warszawa/Tychy
Has thanked: 66 times
Been thanked: 157 times

Re: Star Wars Rebellion - pytania i wątpliwości

Post autor: MowMiStefan »

sandman_1410 pisze: 24 wrz 2022, 17:30 Karty taktyki z dodatku - jak jest: anuluj kartę taktyki przeciwnika - to leci ona na stos kart odrzuconych czy wraca na rękę?
Karta zostala zagrana, ty zagrales swoja. Obie spadaja.
Moja półka - chetnie umówię się na partyjkę (Tychy i okolice).

Sprzedam / Kupię
ted
Posty: 139
Rejestracja: 19 paź 2017, 22:36
Has thanked: 14 times
Been thanked: 18 times

Re: Star Wars Rebellion - pytania i wątpliwości

Post autor: ted »

Czy istnieje gdzies polaczona instrukcja - tekst jednolity - core plus dodatek?

Edit.
Ok, widze skroty na bgg. Musi wystarczyc. Nie wiem. Wyobrazalem sobie cos na wzor fanowskiej i strukcji do fortune and glory. Nie wiem dlaczego 🤷
maciej.kr
Posty: 206
Rejestracja: 01 lip 2019, 22:03
Has thanked: 46 times
Been thanked: 42 times

Re: Star Wars Rebellion - pytania i wątpliwości

Post autor: maciej.kr »

Pytanie: czy gwiazda śmierci może poruszać się bez innych statków imperium? W jaki sposób rozegrać wtedy bitwę kosmiczna żeby rebelia mogła skorzystać z karty projektu zniszcz gwiazdę śmierci
maciej.kr
Posty: 206
Rejestracja: 01 lip 2019, 22:03
Has thanked: 46 times
Been thanked: 42 times

Re: Star Wars Rebellion - pytania i wątpliwości

Post autor: maciej.kr »

I kolejna sprawa. Czy jak rebelia wygra walkę kosmiczną ale nie zniszczy gwiazdy śmierci bo rzuty kością były do bani to gwiazda się wycofuje czy może zniszczyć kolejną akcja planetę na której przegrała bitwę?
ODPOWIEDZ