Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
gawelkozak
Posty: 10
Rejestracja: 11 mar 2022, 19:47
Been thanked: 4 times

Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Post autor: gawelkozak »

Spoiler:
tak to kazda gra jest mixem znanych rozwiazan, (wycięte - Curiosity. Kolego, na naszym forum nie używa się takiego języka. Im szybciej to zrozumiesz, tym lepiej).
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3392
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1055 times
Been thanked: 2066 times

Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Post autor: Ardel12 »

mineralen pisze: 13 mar 2022, 10:53 Jakie to euro?
Grałem ostatnio w FCM, Gallerista, Tzolkina, GWT i po każdej z tych miałem ochotę od razu siąść do kolejnej partii lub się umówić na kolejną partię w przyszłości. Z Anachrony tak nie miałem.
seki pisze: 13 mar 2022, 12:22 Ale klimat ma zdecydowanie ponadprzeciętny i na próżno szukać euro z tak fajnym klimatem.
Całkowicie popieram. To mnie przyciągnęło do gry, ale nie wystarczyło by mnie utrzymać. Dla mnie świetny klimacik ma też Trickerion. Zaciekawiony jestem Perseverance, więc wydawnictwo ma sporo asów w rękawie dla mnie :D
seki pisze: 13 mar 2022, 16:26 Gra jest fajnym mixem znanych rozwiązań. Nie ma tu niczego innowacyjnego, jedne rozwiązania mechaniczne są gorsze, inne są lepsze. Dla mnie gra wyróżnia się klimatem i tyle. Akurat warunek wystawienia konkretnych rodzajów workerow na różne pola nie jest niczym niespotykanym, tak samo płacenie za ich wystawienie, a że opłacasz je exoszkieletem zamiast kasą, jedzeniem czy innym zasobem nic nie zmienia z punktu widzenia mechaniki


Dokładnie, ale już jaki twórcy mix z tego zrobią to inna para kaloszy. Tutaj im to wyszło, ale geniuszu nie odczułem. Trochę dla mnie brakuje finalnego szlifu, by wydobyć ten diament na wierzch. Może dodatki to sprawiają, ale nie było mi dane.
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8818
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2717 times
Been thanked: 2405 times

Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Post autor: Curiosity »

Panowie, rozmowa typu:

- spłycasz dyskusję
- nie, to Ty spłycasz
- a nie, bo ty

jest usuwana, bo nie jest za grosz merytoryczna. Albo piszecie rzeczowo, albo wcale.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Awatar użytkownika
Chudej
Posty: 400
Rejestracja: 18 sty 2020, 13:52
Lokalizacja: Białystok
Has thanked: 343 times
Been thanked: 309 times

Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Post autor: Chudej »

Skusiłem się ostatnio na Anachrony widząc ciężką dostępność i pamiętając o wysokiej ocenie Gambita. Nie do końca wiedziałem jednak w co się pakuję, bo okazuje się, że Essential Edition, które kupiłem, zostało wykastrowane z dodatkowych modułów jak np. Doomsday i trybu solo. Moja wina, że nie doczytałem o różnicach, ale z drugiej strony słabo wyglądają takie praktyki. Teraz żeby zagrać w to co było kiedyś wydane jako podstawka trzeba pewnie zapłacić ze 150% poprzedniej ceny, jak nie więcej.

Zagrałem w sumie 4 razy i nie jestem zachwycony, podobne wrażenia u wszystkich współgraczy. Gra jest jak najbardziej poprawna, choć ma dosyć nieeleganckie zasady to ikonografia na planszy jest bardzo pomocna. Po ogarnięciu podstaw rozgrywka mimo wszystko jest prosta i lekka, chociaż tłumaczenie zasad przytłoczyło u mnie nowych graczy. Nie uświadczyłem tu jakiegoś palenia zwojów, moim zdaniem waga gry na BGG jest zawyżona o całą 1 kategorię. Interakcja jakaś tam jest, choć niezbyt ciekawa, ot blokowanie się workerami i podbieranie budynków. Gimmick z podróżami w czasie jest ciekawy, dobrze działa i podoba mi się, podział na różne rodzaje workerów i exosuity też. Oprawa graficzna jest bardzo ładna, chociaż nie jest od samego początku jakoś super czytelna, klimat jest za to całkiem fajnie zrealizowany.

To, co mnie najmocniej zawiodło to wykonanie - w tej cenie spodziewałem się grubszego kartonu albo chociaż jakiejś dodatkowej warstwy ochronnej na żetonach, a dostałem najbardziej standardowe (albo i niżej) kartony na rynku, zaś po wybiciu żetonów z wyprasek już niektóre zaczęły się zadzierać na rogach, zwłaszcza wszystkie trójkąciki. Dodatkowy minus za przesadne pochłanianie miejsca na stole.

Grałem 3 razy w 2 osoby i raz w 4, zdecydowanie najlepiej grało się (nie tylko mi) w 4 osoby. Na 2 graczy Anachrony działa moim zdaniem na tyle słabo, że miałem już bardzo poważne myśli o odsprzedaniu jej. Na ten moment przekonałem się do gry na 4 osoby i póki co zostanie w kolekcji, ale na 2 osoby już na pewno nie wyjdzie na stół. Zaznaczę tylko, że graliśmy do tej pory na stronach A, bez opcjonalnych modułów, tylko z różnymi liderami.
planszufka
Posty: 131
Rejestracja: 14 mar 2022, 08:12
Has thanked: 25 times
Been thanked: 48 times

Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Post autor: planszufka »

Chudej pisze: 29 mar 2022, 11:20 Skusiłem się ostatnio na Anachrony widząc ciężką dostępność i pamiętając o wysokiej ocenie Gambita. Nie do końca wiedziałem jednak w co się pakuję, bo okazuje się, że Essential Edition, które kupiłem, zostało wykastrowane z dodatkowych modułów jak np. Doomsday i trybu solo. Moja wina, że nie doczytałem o różnicach, ale z drugiej strony słabo wyglądają takie praktyki. Teraz żeby zagrać w to co było kiedyś wydane jako podstawka trzeba pewnie zapłacić ze 150% poprzedniej ceny, jak nie więcej.

Zagrałem w sumie 4 razy i nie jestem zachwycony, podobne wrażenia u wszystkich współgraczy. Gra jest jak najbardziej poprawna, choć ma dosyć nieeleganckie zasady to ikonografia na planszy jest bardzo pomocna. Po ogarnięciu podstaw rozgrywka mimo wszystko jest prosta i lekka, chociaż tłumaczenie zasad przytłoczyło u mnie nowych graczy. Nie uświadczyłem tu jakiegoś palenia zwojów, moim zdaniem waga gry na BGG jest zawyżona o całą 1 kategorię. Interakcja jakaś tam jest, choć niezbyt ciekawa, ot blokowanie się workerami i podbieranie budynków. Gimmick z podróżami w czasie jest ciekawy, dobrze działa i podoba mi się, podział na różne rodzaje workerów i exosuity też. Oprawa graficzna jest bardzo ładna, chociaż nie jest od samego początku jakoś super czytelna, klimat jest za to całkiem fajnie zrealizowany.

To, co mnie najmocniej zawiodło to wykonanie - w tej cenie spodziewałem się grubszego kartonu albo chociaż jakiejś dodatkowej warstwy ochronnej na żetonach, a dostałem najbardziej standardowe (albo i niżej) kartony na rynku, zaś po wybiciu żetonów z wyprasek już niektóre zaczęły się zadzierać na rogach, zwłaszcza wszystkie trójkąciki. Dodatkowy minus za przesadne pochłanianie miejsca na stole.

Grałem 3 razy w 2 osoby i raz w 4, zdecydowanie najlepiej grało się (nie tylko mi) w 4 osoby. Na 2 graczy Anachrony działa moim zdaniem na tyle słabo, że miałem już bardzo poważne myśli o odsprzedaniu jej. Na ten moment przekonałem się do gry na 4 osoby i póki co zostanie w kolekcji, ale na 2 osoby już na pewno nie wyjdzie na stół. Zaznaczę tylko, że graliśmy do tej pory na stronach A, bez opcjonalnych modułów, tylko z różnymi liderami.
hmm w moim Essential Edition karton jest jak najbardziej ok, nie jest to nawet najcienszy jaki widzialem w grach, tylko troche grubszy. Ciekawe czy to nie jakis efekt najnowszego dodruku to co ty masz.
Awatar użytkownika
roadrunner
Posty: 536
Rejestracja: 22 sie 2013, 12:30
Has thanked: 261 times
Been thanked: 274 times

Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Post autor: roadrunner »

Chudej pisze: 29 mar 2022, 11:20 zostało wykastrowane z dodatkowych modułów jak np. Doomsday i trybu solo
... oraz jakości wykonania pierwszego wydania.
Chudej pisze: 29 mar 2022, 11:20 To, co mnie najmocniej zawiodło to wykonanie - w tej cenie spodziewałem się grubszego kartonu albo chociaż jakiejś dodatkowej warstwy ochronnej na żetonach, a dostałem najbardziej standardowe (albo i niżej) kartony na rynku, zaś po wybiciu żetonów z wyprasek już niektóre zaczęły się zadzierać na rogach, zwłaszcza wszystkie trójkąciki.
To przypadłość drugiego wydania. Pierwsze jest wykonane OK. To ogólna praktyka Mindclasha. Z Trickerionem jest identycznie.

Co do gry na dwie osoby, to muszę zdementować. To jedno z najlepszych euro tej ciężkości na rynku pod względem chodzenia na 2 osoby. Warto się przekonać, dając kolejną szansę.
Mam | Mogę zagrać | Udane transakcje: 100+ na forum, 6 na FB
Hejtowałem Kaskadię przed tym, jak się opamiętaliście. ;)
Sprzedam: dobre gry @Dział Handlu | Kupię: Tokaido: Rozdroża i inne @Kupię
100P |> Moje top
Awatar użytkownika
AnlAir
Posty: 214
Rejestracja: 18 lut 2020, 22:05
Lokalizacja: 3sity
Has thanked: 52 times
Been thanked: 90 times

Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Post autor: AnlAir »

Wczoraj zagrałem pierwszy raz na dwie osoby i również mam odmienne spostrzeżenia.
Grało mi się bardzo przyjemnie, lepiej niż na 4ry.
Myślę, że bgg 3os to zapewne najlepszy skład.
Grałem poprzednio w 4ry i było zbyt ciasno.
Na tyle, że nie można było wykorzystać wszystkich exosuitów/na pojed polach/, zbudować super projekt będąc ostatnim w kolejce wręcz niemożliwe.
Grę również można było momentalnie zakończyć po wybuchu wykorzystując wszystkie pola.
Nie używaliśmy jeszcze modułów co zapewne by pomogło rozluźnić pola w stolicy.
W 2wie osoby tego nie uświadczyłem i było dośč przyjemnie.
Gra daje również masę regrywalności, zmiana liderów, stron A/B, dodatkowe moduły, jak dla mnie super.
I wydaje się super zbalansowana.
Przy tak wielu zmiennych różnica w punktach na koniec gry niewielka.
Co do ‚wagi’ to również się zgadzam, że nie jest aż tak ciężko.
Wysoka ocena pewnie wychodzi z ilości elementów, które troszkę przytłaczają po otwarciu pudełka.
W czasie rozgrywki tego jednak już nie widać.
Awatar użytkownika
Chudej
Posty: 400
Rejestracja: 18 sty 2020, 13:52
Lokalizacja: Białystok
Has thanked: 343 times
Been thanked: 309 times

Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Post autor: Chudej »

AnlAir pisze: 29 mar 2022, 16:39 Grałem poprzednio w 4ry i było zbyt ciasno.
Na tyle, że nie można było wykorzystać wszystkich exosuitów/na pojed polach/, zbudować super projekt będąc ostatnim w kolejce wręcz niemożliwe.
A mi się podobała ta ciasnota. Każdy ruch nabiera wtedy większej wagi, miałem wrażenie że właśnie wtedy gra rozwija skrzydła.
AnlAir pisze: 29 mar 2022, 16:39 Grę również można było momentalnie zakończyć po wybuchu wykorzystując wszystkie pola.
To się zgadza. U nas gra się skończyła od razu po impakcie, bo wszyscy się rzucili na bonusowe pola i połowa z nas nie była przygotowana do ewakuacji :)
tester

Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Post autor: tester »

Czy jest w planach dodruk pełnej wersji Anachrony czy już tylko jest/będzie dostępna niepełna edycja Essential?
mineralen
Posty: 978
Rejestracja: 01 gru 2019, 19:07
Has thanked: 576 times
Been thanked: 647 times

Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Post autor: mineralen »

tester pisze: 30 mar 2022, 08:42 Czy jest w planach dodruk pełnej wersji Anachrony czy już tylko jest/będzie dostępna niepełna edycja Essential?
Żeby mieć "pełną wersję" (czyli content taki jak w pierwszych wydaniach) musisz kupić Essential Edition oraz Classic Expansion Pack. Wychodzi dwa razy drożej niż 4 lata temu jak to wszystko było w jednym boksie. Prawdopodobnie (pewność 99.9%) nie będzie już wydania tego wszystkiego w jednym pudełku.
Awatar użytkownika
tomuch
Posty: 1934
Rejestracja: 21 gru 2012, 03:17
Lokalizacja: zza winkla
Has thanked: 154 times
Been thanked: 176 times

Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Post autor: tomuch »

A w samym Classic Expansion Pack jest coś nowego, czego nie było w polskim wydaniu?
kolekcja
rabaty: Planszostrefa 11%, Planszomania 7%, 3trolle 7%, Rebel 5%, Cdp 5%, Aleplanszowki 5%, Mepel 5%
sasquach
Posty: 1857
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 945 times
Been thanked: 591 times

Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Post autor: sasquach »

Pioneers of New Earth i Guardians of the Council są teraz w Classic Expansion, a wcześniej były częścią pakietu z figurkami.
Awatar użytkownika
detrytusek
Posty: 7340
Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 460 times
Been thanked: 1116 times

Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Post autor: detrytusek »

Trochę zawód. Miał być pewniaczek z kategorii cięższe euro, a gra się okazała z każdej strony przeciętna. Jest poprawnie ale kilka rzeczy mi tam straszliwie skrzeczy. Najbardziej chyba spełnianie celów potrzebnych do ewakuacji. Co siedziało w głowie projektantowi by wymogiem były budynki z jednej kategorii? Tak się ułożyły budynki, że musiałbym mieć 3, które pozwalają cofać się w czasie tyle, że ja ich nie potrzebowałem! Nie ważne drogi graczu, kupuj rzeczy, których nie chcesz bo tak. Na plus jest to, że mimo olania w takim razie ewakuacji udało się i tak wygrać bo zgromadziłem z superprojektów ponad 30 pkt i weź się ewakuacjo ugryź w zadek (jednak zawdzięczam to fajnie ułożonym superprojektom, przypadeczek w sumie)! Tyle, że mam wrażenie, że lepszy gracz jak usłyszy, że ktoś rezygnuje ewakuacji, która daje sporo punktów będzie miał maksymalnie migotanie przedsionków, a minimalnie 2h banana na gębie. Irytujące to jest. Druga rzecz to te badania. Cała wielka akcja sprowadza się do rzucania kostkami i brania żetoników w różnych kształtach, które to są tylko kolejną walutą ew. punktami na koniec. I to są BADANIA przez duże B i nieme ptang na końcu. Meh. Co jest fajne to zmiana charakteru gry po uderzeniu asteroidy. Cofanie się w czasie to tylko klimatycznie opakowane pożyczki. Generalnie jest przeciętnie 6-6,5/10.
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."

Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera

Wątek sprzedażowy
darekdawiec
Posty: 35
Rejestracja: 10 lip 2022, 10:56
Has thanked: 6 times
Been thanked: 15 times

Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Post autor: darekdawiec »

Spoiler:
nie wiem czemu doswiadczony gracz mialby sie smiac z olania ewakuacji skoro jest to jedna ze strategii w grze co juz sam zauwazyles skoro wygrales.
Awatar użytkownika
detrytusek
Posty: 7340
Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 460 times
Been thanked: 1116 times

Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Post autor: detrytusek »

darekdawiec pisze: 15 lip 2022, 10:39 nie wiem czemu doswiadczony gracz mialby sie smiac z olania ewakuacji skoro jest to jedna ze strategii w grze co juz sam zauwazyles skoro wygrales.
To, że wygrałem nie znaczy, że grałem dobrze. Rezygnacja z punktów z ewakuacji jest proszeniem się o porażkę. Gdyby przeciwnik swoją ewakuację zapunktował mocniej (uciułał około 15 pkt z maksymalnych 30 możliwych) to by nie było czego zbierać. Dodatkowo to, że z superprojektów wyciągnąłem aż tyle było spowodowane ich fajnym acz losowym rozkładem.
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."

Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera

Wątek sprzedażowy
_leigam_
Posty: 955
Rejestracja: 25 kwie 2018, 20:19
Has thanked: 113 times
Been thanked: 197 times

Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Post autor: _leigam_ »

Jeśli dobrze pamiętam. Nie było tego w instrukcji, ale można mieć chyba max 20 pkt za ewakuacje.
Preferuje: średnie/ciężkie euro, rywalizacja. Gram we wszystko :D
Niezwiązany z branżą.


NA SPRZEDAŻ Dice Settlers +promka Wyspa dinozaurów Calico+promka Twisted Fables ALL-IN + mata i inne
Awatar użytkownika
ZygfrydDeLowe
Posty: 499
Rejestracja: 17 sty 2017, 13:47
Has thanked: 977 times
Been thanked: 216 times

Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Post autor: ZygfrydDeLowe »

_leigam_ pisze: 15 lip 2022, 11:35 Jeśli dobrze pamiętam. Nie było tego w instrukcji, ale można mieć chyba max 20 pkt za ewakuacje.
Maks. 30 pkt. Jest już w poprawionej instrukcji.
Anachrony na 2 osoby pozwala na więcej, zrealizowanie 3 superprojektów przy większej liczbie graczy jest dość trudne i zapewne nie starczy nam czasu na wykorzystanie zasobów na wiele więcej.
darekdawiec
Posty: 35
Rejestracja: 10 lip 2022, 10:56
Has thanked: 6 times
Been thanked: 15 times

Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Post autor: darekdawiec »

detrytusek pisze: 15 lip 2022, 11:10
darekdawiec pisze: 15 lip 2022, 10:39 nie wiem czemu doswiadczony gracz mialby sie smiac z olania ewakuacji skoro jest to jedna ze strategii w grze co juz sam zauwazyles skoro wygrales.
To, że wygrałem nie znaczy, że grałem dobrze. Rezygnacja z punktów z ewakuacji jest proszeniem się o porażkę. Gdyby przeciwnik swoją ewakuację zapunktował mocniej (uciułał około 15 pkt z maksymalnych 30 możliwych) to by nie było czego zbierać. Dodatkowo to, że z superprojektów wyciągnąłem aż tyle było spowodowane ich fajnym acz losowym rozkładem.
xd co to za gdybanie, ze gdyby zapunktowal 30 to by wygral. Nie zapunktowal, czyli jednak ewakuacja nie jest jedyna sluszna strategia do wygrania:) mowie to jako osoba, ktora zagrala wiecej niz 1 gre w Anachrony:)
Awatar użytkownika
SetkiofRaptors
Posty: 461
Rejestracja: 15 maja 2020, 02:04
Has thanked: 244 times
Been thanked: 378 times

Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Post autor: SetkiofRaptors »

Chciałbym zaznaczyć że planszetki frakcji są dwustronne i możecie grać na alternatywnych celach ewakuacji, które są zupełnie nie na temat budynków. Każdemu nie dogodzisz, ale gra dosłownie ma rozwiązanie twojej bolączki w podstawowym pudle :D
Wrocław. Kupiłem sobie już Inis i jest super.
Awatar użytkownika
SetkiofRaptors
Posty: 461
Rejestracja: 15 maja 2020, 02:04
Has thanked: 244 times
Been thanked: 378 times

Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Post autor: SetkiofRaptors »

Przepraszam za post po poście, ale to jednak lekka zmiana tematu.

ŚCIEŻKA ZBAWIENIA - cel ewakuacji na budynki - zawsze miałem wrażenie (grałem koło 10 razy), że mają oni najtrudniejszy cel ewakuacji na stronie A ze wszystkich frakcji. Głównie dlatego, że Neutronium jest naprawdę ciężkie do zdobycia, a przy ich ewakuacji trzeba go zarówno do budowania mało przydatnych elektrowni (może sie mylę?) i dla dodatkowych punktów (3 pkt za każde Neutronium). Na pierwszy rzut oka wydawało mi się, że zwyczajnie nie ma sensu nimi podchodzić do ewakuacji. Ale też nigdy nie wygrałem w ten sposób, więc może się mylę i sprawa nie jest taka jednowymiarowa. Co testowaliście? Czy skupienie się na elektrowniach i pożyczaniu w opór by potem odbić sobie punktowo na torze podróży w czasie ma większy sens? To plus umiarkowanie udana ewakuacja np. Czy właśnie zupełne olanie ewakuacji? Ale co wtedy w zmian?
Wrocław. Kupiłem sobie już Inis i jest super.
SoAmazinglyBad
Posty: 257
Rejestracja: 14 mar 2017, 20:23
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 170 times
Been thanked: 44 times

Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Post autor: SoAmazinglyBad »

Hej

Jak nam Anachrony:EE to żeby grać w solo potrzebuje dodatkowych elementów czy np. Wystarczy tylko apka do gry solo?
Awatar użytkownika
bexolini
Posty: 223
Rejestracja: 02 kwie 2020, 23:04
Has thanked: 64 times
Been thanked: 145 times

Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Post autor: bexolini »

SoAmazinglyBad pisze: 16 lip 2022, 21:19 Hej

Jak nam Anachrony:EE to żeby grać w solo potrzebuje dodatkowych elementów czy np. Wystarczy tylko apka do gry solo?
Możesz pobrać wersję PnP chronobot który był w 1 edycji gry z strony wydawcy tutaj masz link :
http://mindclashgames.com/wp-content/up ... ot-PnP.pdf
Mój wątek sprzedażowy: viewtopic.php?f=65&t=66909
Awatar użytkownika
qreqorek
Posty: 430
Rejestracja: 26 maja 2015, 22:42
Has thanked: 200 times
Been thanked: 571 times

Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Post autor: qreqorek »

Pytanie, bo nie znalazłem tego ani na tym forum, ani na necie. Mam pierwszą edycję Anachrony z "Exosuit Commander Pack", czyli mam to, co dodaje teraz "Classic Expansion Pack" i "Exosuit Miniatures Set". Poprawcie mnie, jeśli źle rozumiem obecny rozkład dodatków. Jeśli teraz chciałbym dokupić "Fractures of Time" i "Future Imperfect" to czy potrzebuję "Anachrony - Update Pack" https://eu.mindclashwebshop.com/shop/an ... ry=1#attr=?
Przy okazji pytanie, czy ten "Promo Pack" https://eu.mindclashwebshop.com/shop/an ... ry=1#attr= coś wnosi sensownego?
Awatar użytkownika
roadrunner
Posty: 536
Rejestracja: 22 sie 2013, 12:30
Has thanked: 261 times
Been thanked: 274 times

Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Post autor: roadrunner »

Tak.
qreqorek pisze: 02 paź 2022, 08:40Czy ten "Promo Pack" https://eu.mindclashwebshop.com/shop/an ... ry=1#attr= coś wnosi sensownego?
Troche urozmaicenia. Te superprojekty sa ok. Komu gra siadla, lepiej miec niz nie miec.
Mam | Mogę zagrać | Udane transakcje: 100+ na forum, 6 na FB
Hejtowałem Kaskadię przed tym, jak się opamiętaliście. ;)
Sprzedam: dobre gry @Dział Handlu | Kupię: Tokaido: Rozdroża i inne @Kupię
100P |> Moje top
NeXuS AlphA
Posty: 230
Rejestracja: 01 gru 2019, 19:26
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 89 times
Been thanked: 79 times

Re: Anachrony (R. Amann, V. Peter, D. Turczi)

Post autor: NeXuS AlphA »

roadrunner pisze: 02 paź 2022, 09:28
Tak.
Czy jest to naprawdę mocno odczuwalne?
Pytam bo sam mam wydanie Albi i dokupiłem jakiś czas temu FoT i FI ale jeszcze dodatków nie dołączyłem...

Edycja: w sensie czy nie jest tak, że np. jest jakaś rozpiska różnic, która można po prostu zaadaptowac? Bo na szybko na obrazku to zauważyłem tylko różnice na jednym arkuszu frakcyjnym w postaci 1PZ więcej przy ewakuacji.
ODPOWIEDZ