Spoiler:
seki pisze: ↑13 mar 2022, 16:26Nie mam zamiaru niczego spłycać. Gra jest fajnym mixem znanych rozwiązań. Nie ma tu niczego innowacyjnego, jedne rozwiązania mechaniczne są gorsze, inne są lepsze. Dla mnie gra wyróżnia się klimatem i tyle. Akurat warunek wystawienia konkretnych rodzajów workerow na różne pola nie jest niczym niespotykanym, tak samo płacenie za ich wystawienie, a że opłacasz je exoszkieletem zamiast kasą, jedzeniem czy innym zasobem nic nie zmienia z punktu widzenia mechaniki. Dla mnie to wszystko buduje klimat a za najbardziej oryginalny pomysł uważam możliwość pożyczek z przyszłości i związane z nią przesuwnie się w czasie w celu spłaty, kary itd.gawelkozak pisze: ↑13 mar 2022, 12:45tak splycajac temat to mozna o kazdej grze napisac, przeciez nawet w wystawianiu workerow ma tu ciekawe pomysly zwiazane z exosuitami, rodzajem workerow itp.seki pisze: ↑13 mar 2022, 12:22 Tak naprawdę mechanicznie Anachrony jest dość przeciętnym euro. Nabywanie budynków, wystawianie workerow. Mamy to w wielu grach. Dla mnie Anachrony to rzeczywiście taki dobry rzemieślniczy tytuł euro, są lepsze i gorsze. Ale klimat ma zdecydowanie ponadprzeciętny i na próżno szukać euro z tak fajnym klimatem.