Too Many Bones - pytania, zasady

Masz pytanie o zasady jakiejś gry - zamiast pisać na forum ogólnym, napisz osobnego posta na tym podforum. Uwaga! W tytule wątku podaj nazwę gry (i krótko czego dotyczy pytanie)!
Awatar użytkownika
woytas
Posty: 754
Rejestracja: 03 lis 2013, 16:11
Has thanked: 171 times
Been thanked: 139 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: woytas »

Tak jest dobrze?
Gdy Złolec zostanie pokonany, zostaw go na macie ale odwróć jego żeton (inne jednostki mogą zajmować tę pozycję). W swojej turze Gearlok może wydać 1 Zręczności, aby przesunąć jednego sąsiadującego, pokonanego Złolca na inne, dowolne, ale niezajęte pole sąsiadujące z tym Gearlokiem. Dodatkowo, można przesunąć tylko jednego pokonanego Złolca na raz, nie można przesuwać pokonanego Złolca na którym się stoi, można za to przemieścić pokonanego Złolca z pola, na którym stoi inny Złolec lub inny Gearlok.
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 10807
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3332 times
Been thanked: 3191 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: japanczyk »

qreqorek pisze: 31 sie 2022, 00:04 Dla mnie ok, natomiast zaproponowałbym dopisanie:
Dodatkowo można przesunąć tylko jednego pokonanego Złolca na raz, nie można przesuwać pokonanego Złolca, na którym się stoi, a pole, na które przesuwany jest Złolec, musi być puste. Za to można przesuwać pokonanego Złolca, jeśli stoi na nim inny Złolec lub inny Gearlok.
Troche przekomplikowana składnia
Po pokonaniu złolca odwróć jego żeton w miejscu gdzie poległ (inne jednostki mogą zajmować tę pozycję). W swojej turze Gearlok może wydać 1 Zręczności, aby przesunąć jednego sąsiadującego, pokonanego Złolca na inne, pole sąsiadujące z tym Gearlokiem niezajęte przez inne jednostki.

Można przesunąć tylko jednego pokonanego Złolca w turze. Nie można przesuwać pokonanego Złolca, na którym się stoi (pole nie jest sąsiadujące), można przesuwać pokonanego Złolca z sąsiadującego pola zajmowanego przez inną jednostkę.


a pole, na które przesuwany jest Złolec, musi być puste <-- to jest wspomniane w opisie karty (niezajęte pole)

EDIT: widze, ze woytas napisał w sumie podobnie ;-)
Awatar użytkownika
kokosowy14
Posty: 323
Rejestracja: 22 sie 2021, 10:13
Has thanked: 160 times
Been thanked: 70 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: kokosowy14 »

Cześć,

Mam problemy ze zrozumieniem rozgrywki Tinkiem a mianowicie:

1. Co dzieje się gdy bot straci energie? Zostaje na macie? Wraca do Prep Area? Jak wraca to mogę go w następnej turze znowu uruchomić czy już nie mogę do końca walki?
2. Co się dzieje gdy bot straci całe życie? Podobnie jak wyżej, wraca i można go znowu wysłać do walki czy nie?
3. Zakładając, że zostaje bez energii na macie, może wtedy się stać celem Złolców?

A może można jakoś naładować bot na macie bez energii a ja dzisiaj po prostu nie myślę i przeoczyłem to w jego karcie?

Pomocy :shock:
Awatar użytkownika
seki
Moderator
Posty: 3346
Rejestracja: 04 gru 2016, 12:51
Lokalizacja: Czapury/Poznań
Has thanked: 1106 times
Been thanked: 1268 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: seki »

kokosowy14 pisze: 16 wrz 2022, 18:21 Cześć,

Mam problemy ze zrozumieniem rozgrywki Tinkiem a mianowicie:

1. Co dzieje się gdy bot straci energie? Zostaje na macie? Wraca do Prep Area? Jak wraca to mogę go w następnej turze znowu uruchomić czy już nie mogę do końca walki?
2. Co się dzieje gdy bot straci całe życie? Podobnie jak wyżej, wraca i można go znowu wysłać do walki czy nie?
3. Zakładając, że zostaje bez energii na macie, może wtedy się stać celem Złolców?

A może można jakoś naładować bot na macie bez energii a ja dzisiaj po prostu nie myślę i przeoczyłem to w jego karcie?

Pomocy :shock:
1. Gdy straci całą energię nie możesz go już aktywować ale pozostawiasz na macie bitewnej. Nie zrobisz nim ani ruchu, ani ataku, ani nie użyjesz jego wyposażenia ale może ściągać na siebie złoli. Gdy straci cały życie jego wyczerpujesz (a więc zgodnie z podstawowymi zasadami odrzucasz na resztę bitwy).
2. j/w. Wyczerpany i już do końca bitwy nie wejdzie.
3. wyjaśnione w punkcie 1.

Pamiętaj, że gdy jeden robot bierze udział w bitwie to drugiego możesz już ładować w prep area.
Pamiętaj też o backup planie Tinka, który potrafi resetować energię robota do startowej a więc nagle z zerowej energii możesz mu ją przewrócić i znów go aktywować albo możesz go poprostu wysadzić zadając obrażenia złolcom.
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8720
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2627 times
Been thanked: 2319 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: Curiosity »

Pytanie o wydarzenie Tyranta, a konkretnie Locgeara

Na jednej z jego kart wydarzeń jest taki zapis:
(...) each Gearloc with more than 1 loot at the start of the Recovery Phase, must discard loot
Zdaje się, że "loot" w języku angielskim ma identyczny zapis w liczbie pojedynczej co i w mnogiej. Stąd dylemat: odrzucić wszystkie posiadane przedmioty, czy tylko jeden? To pierwsze lekko harcore`owe, ale pewnie gdyby chodziło o tylko jedną kartę, to zapis byłby "must discard 1 loot".

Załączam zdjęcie, gdyby ktoś potrzebował pełny kontekst.
Spoiler:
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
khuba
Posty: 972
Rejestracja: 15 cze 2017, 11:36
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 307 times
Been thanked: 276 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: khuba »

Curiosity pisze: 02 lis 2022, 12:48 Pytanie o wydarzenie Tyranta, a konkretnie Locgeara
Sam zinterpretowałbym to jako odrzucenie 1 przedmiotu:
- nie jest wprost napisane że odrzucamy tylko 1 przedmiot, ale nie jest też napisane że odrzucamy "cały loot"
- "each Gearloc with more than 1 loot" - jak ktoś ma tylko 1 przedmiot to go nie odrzuca więc podejrzewam że tak ma wyglądać stan końcowy spotkania (chyba że się szybko uwiniesz i na starcie masz masę przedmiotów)
- na szybko ktoś streszczał na bgg te karty i w jego interpretacji też jest 1 (+nikt się do tego nie doczepił;p) : https://boardgamegeek.com/thread/2501494/locgear

Swoją drogą - jeszcze nie grałem przeciw niemu i chyba będzie trzeba to zmienić - wygląda ciekawie :D
Sprzedam:
Cerebria, Miasteczka, Weather Machine - metalowe zębatki
ppeter
Posty: 526
Rejestracja: 22 cze 2021, 17:15
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 146 times
Been thanked: 59 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: ppeter »

Curiosity pisze: 02 lis 2022, 12:48 Zdaje się, że "loot" w języku angielskim ma identyczny zapis w liczbie pojedynczej co i w mnogiej. Stąd dylemat: odrzucić wszystkie posiadane przedmioty, czy tylko jeden? To pierwsze lekko harcore`owe, ale pewnie gdyby chodziło o tylko jedną kartę, to zapis byłby "must discard 1 loot".
Tylko zastanawiające jest to, że odrzucenie wszystkich, dotyczyłoby tylko tych, co mają więcej niż jeden.
Skłaniałbym się do interpretacji powyżej.
Awatar użytkownika
qreqorek
Posty: 417
Rejestracja: 26 maja 2015, 22:42
Has thanked: 190 times
Been thanked: 521 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: qreqorek »

Curiosity pisze: 02 lis 2022, 12:48 Pytanie o wydarzenie Tyranta, a konkretnie Locgeara

Na jednej z jego kart wydarzeń jest taki zapis:
(...) each Gearloc with more than 1 loot at the start of the Recovery Phase, must discard loot
Zdaje się, że "loot" w języku angielskim ma identyczny zapis w liczbie pojedynczej co i w mnogiej. Stąd dylemat: odrzucić wszystkie posiadane przedmioty, czy tylko jeden? To pierwsze lekko harcore`owe, ale pewnie gdyby chodziło o tylko jedną kartę, to zapis byłby "must discard 1 loot".

Załączam zdjęcie, gdyby ktoś potrzebował pełny kontekst.
Spoiler:
W przygotowanym tłumaczeniu mam tak:
Udobruchanie: Locgear zostanie udobruchany, jeśli Drużyna odda swój ekwipunek Locgearowi, by pokazać go Mohlnorowi. Aby to zrobić, każdy Gearlok z więcej niż 1 łupem na początku Fazy Regeneracji, musi odrzucić 1 łup.
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8720
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2627 times
Been thanked: 2319 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: Curiosity »

Dzisiaj mam grubą rozkminę i w sumie to chyba nie oczekuję odpowiedzi :mrgreen: Aczkolwiek gdyby ktoś znał prawidłową odpowiedź, to chylę czoła.

Zagraliśmy z nowym dla nas bossem, a był to Amanight

Kumpel postanowił zagrać Lab Rats. i Zabił mi (nam) ćwieka w finałowej walce z Tyrantem.

Amanight działa tak, że ma liczbę HP zależną od numeru rundy, co więcej, licznik rund zmienia się dopiero po zabiciu Amanighta. Czyli w pierwszej rundzie ma 1HP, jak zginie to wchodzi z powrotem na matę, ale już z 2HP (i przestawiamy counter na 2 rundę) itd. Gra jest wygrana gdy pokonamy go w 5 rundzie.

I wtedy wchodzi on, cały na biało, Lab Rat o dźwięcznym imieniu Slank. Ma on bardzo ciekawy Backup Plan, odpalany zaledwie dwoma gnatami, a mianowicie... "Immediately set Round Counter to Fatigue Round" :mrgreen:

Wooooooooooow!

Zamiast męczyć się z Amanightem nie wiadomo ile, sprzątnęliśmy go w dwie rundy! Wyglądało to tak: Na start dostał 1 damage, nastąpił natychmiastowy koniec rundy (zgodnie z opisem na karcie) i przestawiliśmy licznik rund na 2. Amanight wszedł na pierwsze pole z 2HP, aktywował się, a będący od razu po nim Slank odpalił swój Backup Plan. Czyli runda zmieniła się na Fatigue. Następnie Slank ciepnął swoją pulą kości, wyrzucił 3 czy 4 hity i Amanight gryzł glebę. Nie wstawialiśmy go ponownie na matę, bo... zginął w rundzie Fatigue, która przecież dla wszelkich zdolności typu "Compound" jest traktowana na równi z rundą 5.

Wrzucam zdjęcia obu kart - setup Amanighta i kartę Backup Planu Slanka. Uważacie, że można było tak zagrać, czy nie? 8) 8) 8)

Obrazek
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Awatar użytkownika
qreqorek
Posty: 417
Rejestracja: 26 maja 2015, 22:42
Has thanked: 190 times
Been thanked: 521 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: qreqorek »

Curiosity pisze: 26 lis 2022, 23:37
Spoiler:
[/spoiler]

Próbowałem coś znaleźć na ten temat na BGG, FB i Support. Nic. Osobiście interpretowałbym jednak "Licznik rundy jest przesuwany tylko po rundzie, w której Amanight został pokonany" jako nadrzędne, co oznacza że "Handy" nie przynosi efektu, ponieważ najpierw był setup bitwy i jej zasady zostały zmienione. Jestem też przekonany, że intencją zmiany rundy na Fatigue była walka w "zwykłych" warunkach.
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8720
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2627 times
Been thanked: 2319 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: Curiosity »

Dzięki za odpowiedź, liczyłem po cichu na Ciebie 8) Ale chciałbym to jeszcze skomentować.

Przede wszystkim zgadzam się, że to zagranie było nieklimatyczne. Wyobrażam sobie starcie z bossem, który po walce się odradza (czy tam regeneruje), a tu nagle jakiś mały szczurek pstryka palcami i BOSS już się nie odradza :lol: Aczkolwiek za tą zdolnością nie wiadomo co się kryje, sama jej nazwa (Handy) nie wyjaśnia zbyt wiele. Co takiego sprawia, że Slank może spowodować, że wszyscy biorący udział w walce nagle się bardzo mocno męczą? Aż chyba sobie poczytam coś więcej o Szczurach, może się za tym kryć ciekawa historia.
qreqorek pisze: 27 lis 2022, 21:37 interpretowałbym jednak "Licznik rundy jest przesuwany tylko po rundzie, w której Amanight został pokonany" jako nadrzędne, co oznacza że "Handy" nie przynosi efektu, ponieważ najpierw był setup bitwy i jej zasady zostały zmienione.
Tym tekstem otworzyłeś mi trochę oczy, bo po namyśle muszę się z Tobą zgodzić, że setup z karty jest ważniejszy. Świadczą o tym Encountery takie jak np. Dangerous Dart, które przecież blokują zdolności specjalnie postaci i nikt tego nie neguje.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
maciej.kr
Posty: 206
Rejestracja: 01 lip 2019, 22:03
Has thanked: 46 times
Been thanked: 42 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: maciej.kr »

Witam,
Pytanie pewnie banalne ale uczę się grać.
Czy jak mam np w statystykach 5 zręczności. I mam wyrzucone 2 kości obrony w acitve. To w następnej turze mogę wykorzystać tylko 3 kości do rzutu? Czy mogę nadal pięć ale bez kości obrony.
Nie łapie tej zależności kiedy mogę nadal rzucać wszystkimi. Dla zobrazowania inny przykład mam wyrzuconą apteczkę i mnożnik do apteczki. To te kości są w active i w następnym rzucie mam wszystkie dostępne ze zręczności?
Pytanie 2. Które kości postaci idą w lock. I czy one nie ograniczają znowu ilości kości do rzutu?
aeiou871
Posty: 972
Rejestracja: 18 kwie 2017, 11:12
Has thanked: 305 times
Been thanked: 426 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: aeiou871 »

maciej.kr pisze: 05 gru 2022, 18:59 Witam,
Pytanie pewnie banalne ale uczę się grać.
Czy jak mam np w statystykach 5 zręczności. I mam wyrzucone 2 kości obrony w acitve. To w następnej turze mogę wykorzystać tylko 3 kości do rzutu? Czy mogę nadal pięć ale bez kości obrony.
Nie łapie tej zależności kiedy mogę nadal rzucać wszystkimi. Dla zobrazowania inny przykład mam wyrzuconą apteczkę i mnożnik do apteczki. To te kości są w active i w następnym rzucie mam wszystkie dostępne ze zręczności?
Pytanie 2. Które kości postaci idą w lock. I czy one nie ograniczają znowu ilości kości do rzutu?
Jeśli masz 5 zręczności, to możesz rzucić maksymalnie 5 kośćmi w swojej turze, niezależnie od liczby aktywnych kości.
Jeśli masz 2 kości obrony w sekcji active, a Twoja Def wynosi 3, to możesz w swojej turze albo rzucić maksymalnie 1 kością obrony, pozostawiając resztę w sekcji active, albo zdjąć 1-2 kości z active i wykorzystać zdjęte kości w swoim rzucie (przydatne jeśli chcesz zmienić obronę z 1 na 2 lub zależy Ci na gnatach).
Kości w active nie blokują Ci zręczności, chyba że gdzies jest to wyraźnie wskazane (np. zwierzątka Ghillie często wymagają płacenia za nie 1 Dex w turze, ale nie są to kości active).
Kości idą w lock, jeśli wypadnie na nich ścianka opisana literą L na arkuszu postaci, np. u Patchesa na locked mogą wejść kości, na których wypadnie jedno z poniższych: Heal Assist, Reroll Heal, Reroll Buff i Energy Cells.
maciej.kr
Posty: 206
Rejestracja: 01 lip 2019, 22:03
Has thanked: 46 times
Been thanked: 42 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: maciej.kr »

Dzięki za wyjaśnienie. Czyli np jak Patches ma kość wzmocnienie ataku i oznaczenie A/as to mimo tego że ona daje mi bonus do walki przez całą bitwę to nadal mam pełne dexterity do wykorzystania.
aeiou871
Posty: 972
Rejestracja: 18 kwie 2017, 11:12
Has thanked: 305 times
Been thanked: 426 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: aeiou871 »

Tak, kości w sekcjach active, locked ani te w backup planie w żaden sposób nie wpływają na Dexterity (chyba że jakaś specjalna zasada to zmienia, ale nie kojarzę takiej). Patches już wydał wcześniej 1 Dex na rzut tą kością, po umieszczeniu jej w sekcji active Patchesa lub sojusznika nie ponosisz już dodatkowych kosztów.
maciej.kr
Posty: 206
Rejestracja: 01 lip 2019, 22:03
Has thanked: 46 times
Been thanked: 42 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: maciej.kr »

Kolejne pytanie bo nie wiem czy dobrze rozumiem

Mam kartę spotkanie nr 2. Mam dołożyć 10 pkt złolców plus smok 5 pkt na wierzch. Jaka jest zasada umieszczania ich na planszy walki? Wrzucam złolce o wartości 1 do oporu i smoka szukam w stosie z 5 pkt czy wkładam 2 złolców z 5pkt plus smok.
Dzięki
Awatar użytkownika
qreqorek
Posty: 417
Rejestracja: 26 maja 2015, 22:42
Has thanked: 190 times
Been thanked: 521 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: qreqorek »

Z założenia bierzesz najmocniejszych, jakich się da (chyba że wyraźnie jest napisane na karcie inaczej). Jeśli jest runda 7 i grasz na 3 osoby/Gearloki, to wynik masz 21. Wtedy bierzesz 1x20pkt Złolec i 1x1Pkt Złolec. Jak masz rundę 5 i grasz sam, to bierzesz 1x5Pkt Złolec. Potem budujesz stos z najmocniejszymi na górze.
MowMiStefan
Posty: 616
Rejestracja: 17 sie 2020, 15:09
Lokalizacja: Warszawa/Tychy
Has thanked: 66 times
Been thanked: 157 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: MowMiStefan »

Wczoraj w Undertow wylosowałem kartę "Loot", która daje 1 punkt treningu do wykorzystania w Stats bez testu lub Skills bez konieczności posiadania poprzednika (dla Professions). Wytrenowałem więc trzeciego zwierzaka Ghilliego... pytanie: czy kolejny Training Point mogę przeznaczyć na "Command"? Pierwszy i drugi skill w Profession nadal nie wytrenowany, ale Trzeci tak, wiec czy Command (czwarty) ma spełnine wymagania?
Moja półka - chetnie umówię się na partyjkę (Tychy i okolice).

Sprzedam / Kupię
aeiou871
Posty: 972
Rejestracja: 18 kwie 2017, 11:12
Has thanked: 305 times
Been thanked: 426 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: aeiou871 »

MowMiStefan pisze: 07 gru 2022, 13:51
Na discordzie CTG znalazłem odpowiedź, że tak, możesz kontynuować trenowanie umiejętności w danym drzewku, jeśli masz poprzedzającą umiejętność z tej karty łupu:
Though there was one question I ran into. For the "Gearloc's Guide to Advanced Tactics" loot, if used to train any skill, can later training attempts pick up after the die that was trained out of order?

Yes, they can
As long as the skill that was trained out of order is the prerequisite for the skill you want to train.
Same goes for Campaign Mode in Age of Tyranny.
MowMiStefan
Posty: 616
Rejestracja: 17 sie 2020, 15:09
Lokalizacja: Warszawa/Tychy
Has thanked: 66 times
Been thanked: 157 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: MowMiStefan »

aeiou871 pisze: 07 gru 2022, 14:07 Na discordzie CTG znalazłem odpowiedź, że tak, możesz kontynuować trenowanie umiejętności w danym drzewku, jeśli masz poprzedzającą umiejętność z tej karty łupu:
Dziękuję :) Nie ukrywam ze Ghillie, który drugiego dnia ma Multi-arror i Wolverina z Command wymiata :)
Moja półka - chetnie umówię się na partyjkę (Tychy i okolice).

Sprzedam / Kupię
maciej.kr
Posty: 206
Rejestracja: 01 lip 2019, 22:03
Has thanked: 46 times
Been thanked: 42 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: maciej.kr »

Pytanie :
Czy ghillie to gearlock który zadaje hity z dystansu? Czy musi stać przy złolcu na polu sasiadujacym?
aeiou871
Posty: 972
Rejestracja: 18 kwie 2017, 11:12
Has thanked: 305 times
Been thanked: 426 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: aeiou871 »

maciej.kr pisze: 30 gru 2022, 19:20 Pytanie :
Czy ghillie to gearlock który zadaje hity z dystansu? Czy musi stać przy złolcu na polu sasiadujacym?
Na jego macie jest "ranged", zatem atakuje z dystansu.
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8720
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2627 times
Been thanked: 2319 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: Curiosity »

aeiou871 pisze: 30 gru 2022, 19:53 Na jego macie jest "ranged", zatem atakuje z dystansu.
A to nie jest tak, że "ranged" na macie oznacza, że może on zajmować odpowiednie miejsca na polu bitwy, natomiast nie zawsze ma to przełożenie na rodzaj ataku? Akurat Ghillie jest łucznikiem i atakuje z dystansu, ale taka np. Nugget jest melee-ranged i tylko niektóre ataki ma na odległość, a inne tylko na sąsiednie pole.
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
aeiou871
Posty: 972
Rejestracja: 18 kwie 2017, 11:12
Has thanked: 305 times
Been thanked: 426 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: aeiou871 »

Curiosity pisze: 30 gru 2022, 20:01
aeiou871 pisze: 30 gru 2022, 19:53 Na jego macie jest "ranged", zatem atakuje z dystansu.
A to nie jest tak, że "ranged" na macie oznacza, że może on zajmować odpowiednie miejsca na polu bitwy, natomiast nie zawsze ma to przełożenie na rodzaj ataku? Akurat Ghillie jest łucznikiem i atakuje z dystansu, ale taka np. Nugget jest melee-ranged i tylko niektóre ataki ma na odległość, a inne tylko na sąsiednie pole.
Ta cecha także decyduje o pozycji startowej, ale jeśli jest tylko "melee" albo "ranged", to atakuje odpowiednio wręcz albo dystansowo. "Melee-ranged" mają swoje zasady. Ze strony 11 instrukcji:
Spoiler:
voo
Posty: 47
Rejestracja: 11 paź 2016, 20:25
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 4 times

Re: Too Many Bones - pytania, zasady

Post autor: voo »

Czy Stanza może zagrać (intro) Breaking of Daelore (1 true dmg to your target) jeżeli obok niej nie ma 1pt złola? Rozumiem, że target w przypadku użycia piosenki wymagającej celu jest obierany już na etapie intro/advance. Dla Gearloków walczących wręcz reguły nie pozwalają na obranie celu innego niż sąsiadujący. Czy to oznacza, że Stanza nie może w ogóle rozpocząć Breaking of Daelore bez sąsiadującego złola?
ODPOWIEDZ