Wyniki finansowe polskich wydawców w czasach pandemicznych
Re: Wyniki finansowe polskich wydawców w czasach pandemicznych
Pandemia pandemią, ale teraz doszły nowe wyzwania. Mam na myśli zapaść na rynku kredytów hipotecznych, wzrost stóp procentowych, wysoka inflacja, wyhamowanie inwestycji i popytu oraz wojna na Ukrainie. Ludzie będą kupować mniej gier i raczej tańsze tytuły. Myślę, że po tlustych latach nadchodzą chude i ten okres może trwać nie rok, czy dwa, ale z dziesięć. Z pewnością odbije się to na ilości wydawanych tytułów i ich jakości. Dobre i drogie gry z czasów prosperity będą poszukiwane i wysoko wyceniane, ale trudno będzie je sprzedać.
- MichalStajszczak
- Posty: 9463
- Rejestracja: 31 sty 2005, 19:42
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 506 times
- Been thanked: 1445 times
- Kontakt:
Re: Wyniki finansowe polskich wydawców w czasach pandemicznych
O czym świadczy przykład gry Weather Machine.
-
- Posty: 1319
- Rejestracja: 11 mar 2017, 14:51
- Lokalizacja: Gliwice/Katowice
- Has thanked: 409 times
- Been thanked: 549 times
- Kontakt:
Re: Wyniki finansowe polskich wydawców w czasach pandemicznych
Logika i rozum człowieka często nie chodzą ze sobą w parze. Po ogłoszeniu- oszczędzajmy energię - wzrosło zużycie energii w Niemczech. I bądź tu mądry i pisz wiersze.
Założę się, że wzrostów konsumpcji nic nic powstrzyma. Alogiczne, wbrew zdroworozsądkowe? Tak, a więc ludzie tak będą postępować.
Re: Wyniki finansowe polskich wydawców w czasach pandemicznych
Ja myślę że to się spolaryzuje. Owszem będzie dużo tańszych, ale też "premium" bardziej drogie. To pokazuje KS, wether machine i inne przykłady. Przewiduje za to mało gier pomiędzy tym
Re: Wyniki finansowe polskich wydawców w czasach pandemicznych
Co do "Weather Machine" to gra zapewne była projektowana przez kilka lat (2-4?) przed wydaniem, do tego dochodzi produkcja i dystrybucja, a teraz dopiero się ukazuje. Pomysł pojawił się zapewne na długo przed kryzysem i pewnie jeszcze przed pandemią.