Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
anitroche
Posty: 769
Rejestracja: 23 kwie 2020, 10:09
Has thanked: 669 times
Been thanked: 781 times
Kontakt:

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: anitroche »

krisow pisze: 10 gru 2021, 13:15
Bart Henry pisze: 10 gru 2021, 12:31 Gdybyśmy czytali, to już byś być może wiedział, że sprzedało się zbyt mało, by mieć nadzieję na wydanie drugiej części. ;)
Nie znam oficjalnej wiadomości, w której Iuvi Games informuje o braku wydawania kolejnych części Star Realms i Hero Realms. Do tej pory zazwyczaj mówią, że linia będzie kontynuowana. Masz jakieś źródło?
Ja tę wypowiedź czy tam tak: "Gdybyśmy czytali ze zrozumieniem, to wiele osób, by tego dodatku nie kupiło, bo by wcześniej zorientowało się, że to tylko wstęp do kampanii. I wtedy dodatek by się nie sprzedał i nie było szans na kolejną część, o czym byś już teraz słyszał". ;)

A tak skoro wiele osób nie wczytywało się dokładnie, to kupiło ten dodatek i stąd sprzedaż jest bardzo dobra i najprawdopodobniej dodatek będzie (zresztą wydaje mi się, że IUVI Games już gdzieś mówiło, że chcą wydać kolejną część).
"Cześć, mam na imię Ania i dzisiaj pokażę wam jak wygląda rozgrywka w wariancie solo w..."

Zapraszam na mój kanał z pełnymi rozgrywkami solo: Gram Solo na YouTube
Awatar użytkownika
Bart Henry
Posty: 965
Rejestracja: 15 sie 2013, 19:59
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 134 times
Been thanked: 666 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: Bart Henry »

Onishin pisze: 10 gru 2021, 13:01
Bart Henry pisze: 10 gru 2021, 12:31
Onishin pisze: 10 gru 2021, 12:05 Mi się podobało, ale wiedziałem że to tylko fragment przygody. Tak jak przedmówca napisał, przyjmując taka taktykę zakupową nie wspierasz dalszych części i możesz się przyczynić do ich braku :( Weźcie ludzie czytajcie co kupujecie przed zakupem :p
Gdybyśmy czytali, to już byś być może wiedział, że sprzedało się zbyt mało, by mieć nadzieję na wydanie drugiej części. ;)
Niestety nic na ten temat nie czytałem, skąd masz takie informacje? *smutek*
krisow pisze: 10 gru 2021, 13:15
Bart Henry pisze: 10 gru 2021, 12:31 Gdybyśmy czytali, to już byś być może wiedział, że sprzedało się zbyt mało, by mieć nadzieję na wydanie drugiej części. ;)
Nie znam oficjalnej wiadomości, w której Iuvi Games informuje o braku wydawania kolejnych części Star Realms i Hero Realms. Do tej pory zazwyczaj mówią, że linia będzie kontynuowana. Masz jakieś źródło?
Spokojnie, nie mam źródła na to, co sobie dopowiedzieliście. :lol: Miałem na myśli dokładnie to, co napisała anitroche. Sorry za zamieszanie. ;) Nie wierzę, by IUVI nie wydało kolejnej części. Pytanie tylko - kiedy? Ja już do Ruin Thandaru nie wrócę przed następnym dodatkiem, skoro i tak jeszcze raz od początku będę musiał zagrać całość. Dla mnie regrywalność jest na akceptowalnym poziomie, chociaż do 10 rozgrywek doszliśmy w bólach. Teraz już stop, czekamy na drugi dodatek.
Varturo_90
Posty: 2
Rejestracja: 24 sty 2022, 10:36

Hero realms

Post autor: Varturo_90 »

Witam, czy nie uważacie, ze w tej grze jest trochę zły balans jeśli chodzi o karty w formie czempionów a kart typ Akcja? W sensie czempion strażnik ma mało życia a duży koszt. A taka akcja za 3 wali juz za 7. Przecież tutaj wystarczy kupic praktycznie same akcje i walić wszystko w twarz....? Moze ma ktoś odmienne zdanie albo inne zasady? Gdyby tak zmniejszyc atak akcji to sądzę, ze lepiej by aie w to gralo bo komba dochodzą do ponad 20 😑 a życia raptem 50.
Awatar użytkownika
Moonday
Posty: 963
Rejestracja: 25 gru 2015, 12:10
Has thanked: 228 times
Been thanked: 232 times

Re: Hero realms

Post autor: Moonday »

Varturo_90 pisze: 24 sty 2022, 10:48 Witam, czy nie uważacie, ze w tej grze jest trochę zły balans jeśli chodzi o karty w formie czempionów a kart typ Akcja? W sensie czempion strażnik ma mało życia a duży koszt. A taka akcja za 3 wali juz za 7. Przecież tutaj wystarczy kupic praktycznie same akcje i walić wszystko w twarz....? Moze ma ktoś odmienne zdanie albo inne zasady? Gdyby tak zmniejszyc atak akcji to sądzę, ze lepiej by aie w to gralo bo komba dochodzą do ponad 20 😑 a życia raptem 50.
HR to prosta gra w której trzeba budować talię tak, aby zadawać przeciwnikowi obrażenia szybciej niż on zadaje nam. Z mojego doświadczenia receptą do zwycięstwa jest w miarę chudy deck ale jednocześnie mocny. Jeżeli ktoś gra tylko na Czempionów, to przegra. Grunt w tym, żeby mieć jakiś pomysł na deck. Czempioni sami w sobie też potrafią mieć fajne efekty ale największą ich zaletą jest to, że zostają na stole. Jeżeli przeciwnik nie ogarnie naszych Czempionów, to może mieć pod górkę, bo ci dodatkowo kombią się z kartami z ręki. Tak czy inaczej najprostszą drogą do zwycięstwa jest wybieranie kart, które w odpowiednim momencie odchudzą nam deck lub pozwalają dobierać kolejne karty (czyli zielone i czerwone), więc warto mieć ich kilka sztuk. Jeżeli już szukać problemów w balansie, to raczej pomiędzy kolorami kart. Moim zdaniem najsłabsze są niebieskie, ale nie jestem na tyle ograny żeby się wymądrzać.
Awatar użytkownika
hipcio_stg
Posty: 1803
Rejestracja: 07 gru 2016, 16:30
Has thanked: 77 times
Been thanked: 334 times

Re: Hero realms

Post autor: hipcio_stg »

Varturo_90 pisze: 24 sty 2022, 10:48 Witam, czy nie uważacie, ze w tej grze jest trochę zły balans jeśli chodzi o karty w formie czempionów a kart typ Akcja? W sensie czempion strażnik ma mało życia a duży koszt. A taka akcja za 3 wali juz za 7. Przecież tutaj wystarczy kupic praktycznie same akcje i walić wszystko w twarz....? Moze ma ktoś odmienne zdanie albo inne zasady? Gdyby tak zmniejszyc atak akcji to sądzę, ze lepiej by aie w to gralo bo komba dochodzą do ponad 20 😑 a życia raptem 50.
Balans o którym piszesz jest ok. Ja to mam obiekcje do cen niektórych kart... Taka iskra czy dotyk śmierci (IMO koszt powinien oscylować w okolicy 2-3) do decymatora... który powinien być za 0.
Varturo_90
Posty: 2
Rejestracja: 24 sty 2022, 10:36

Re: Hero realms

Post autor: Varturo_90 »

Moonday pisze: 24 sty 2022, 16:04
Varturo_90 pisze: 24 sty 2022, 10:48 Witam, czy nie uważacie, ze w tej grze jest trochę zły balans jeśli chodzi o karty w formie czempionów a kart typ Akcja? W sensie czempion strażnik ma mało życia a duży koszt. A taka akcja za 3 wali juz za 7. Przecież tutaj wystarczy kupic praktycznie same akcje i walić wszystko w twarz....? Moze ma ktoś odmienne zdanie albo inne zasady? Gdyby tak zmniejszyc atak akcji to sądzę, ze lepiej by aie w to gralo bo komba dochodzą do ponad 20 😑 a życia raptem 50.
HR to prosta gra w której trzeba budować talię tak, aby zadawać przeciwnikowi obrażenia szybciej niż on zadaje nam. Z mojego doświadczenia receptą do zwycięstwa jest w miarę chudy deck ale jednocześnie mocny. Jeżeli ktoś gra tylko na Czempionów, to przegra. Grunt w tym, żeby mieć jakiś pomysł na deck. Czempioni sami w sobie też potrafią mieć fajne efekty ale największą ich zaletą jest to, że zostają na stole. Jeżeli przeciwnik nie ogarnie naszych Czempionów, to może mieć pod górkę, bo ci dodatkowo kombią się z kartami z ręki. Tak czy inaczej najprostszą drogą do zwycięstwa jest wybieranie kart, które w odpowiednim momencie odchudzą nam deck lub pozwalają dobierać kolejne karty (czyli zielone i czerwone), więc warto mieć ich kilka sztuk. Jeżeli już szukać problemów w balansie, to raczej pomiędzy kolorami kart. Moim zdaniem najsłabsze są niebieskie, ale nie jestem na tyle ograny żeby się wymądrzać.

No na tyle gier co grałem, u nas czempion czy strażnik na stole właśnie długo nie zagościł wręcz przetrwał co najwyżej jedna turę 🙂to zależy jaka taktykę obierasz :) a jakies inne karcianki podobnego typu? I nie wymieniajcie tylko tych samych twórców tylko sf. Juz nie pamiętam tytułu 🙂
Awatar użytkownika
hipcio_stg
Posty: 1803
Rejestracja: 07 gru 2016, 16:30
Has thanked: 77 times
Been thanked: 334 times

Re: Hero realms

Post autor: hipcio_stg »

Varturo_90 pisze: 24 sty 2022, 19:00
Moonday pisze: 24 sty 2022, 16:04
Varturo_90 pisze: 24 sty 2022, 10:48 Witam, czy nie uważacie, ze w tej grze jest trochę zły balans jeśli chodzi o karty w formie czempionów a kart typ Akcja? W sensie czempion strażnik ma mało życia a duży koszt. A taka akcja za 3 wali juz za 7. Przecież tutaj wystarczy kupic praktycznie same akcje i walić wszystko w twarz....? Moze ma ktoś odmienne zdanie albo inne zasady? Gdyby tak zmniejszyc atak akcji to sądzę, ze lepiej by aie w to gralo bo komba dochodzą do ponad 20 😑 a życia raptem 50.
HR to prosta gra w której trzeba budować talię tak, aby zadawać przeciwnikowi obrażenia szybciej niż on zadaje nam. Z mojego doświadczenia receptą do zwycięstwa jest w miarę chudy deck ale jednocześnie mocny. Jeżeli ktoś gra tylko na Czempionów, to przegra. Grunt w tym, żeby mieć jakiś pomysł na deck. Czempioni sami w sobie też potrafią mieć fajne efekty ale największą ich zaletą jest to, że zostają na stole. Jeżeli przeciwnik nie ogarnie naszych Czempionów, to może mieć pod górkę, bo ci dodatkowo kombią się z kartami z ręki. Tak czy inaczej najprostszą drogą do zwycięstwa jest wybieranie kart, które w odpowiednim momencie odchudzą nam deck lub pozwalają dobierać kolejne karty (czyli zielone i czerwone), więc warto mieć ich kilka sztuk. Jeżeli już szukać problemów w balansie, to raczej pomiędzy kolorami kart. Moim zdaniem najsłabsze są niebieskie, ale nie jestem na tyle ograny żeby się wymądrzać.

No na tyle gier co grałem, u nas czempion czy strażnik na stole właśnie długo nie zagościł wręcz przetrwał co najwyżej jedna turę 🙂to zależy jaka taktykę obierasz :) a jakies inne karcianki podobnego typu? I nie wymieniajcie tylko tych samych twórców tylko sf. Juz nie pamiętam tytułu 🙂
Tylko w ogóle nie bierzesz pod uwagę, że jeżeli DMG nie leci w strażnika/czempiona to leci w twoje punkty życia? Jak zostawisz czempiona (bo tych bić nie trzeba) to najprawdopodobniej odpali kolejne akcje w decku. Coś mi się wydaje, że mało grałeś.

Z innych deckbuilderów (IMO gorszych) to masz np. starego jak świat Dominiona czy chociażby Terror of London.
Awatar użytkownika
Moonday
Posty: 963
Rejestracja: 25 gru 2015, 12:10
Has thanked: 228 times
Been thanked: 232 times

Re: Hero realms

Post autor: Moonday »

hipcio_stg pisze: 24 sty 2022, 21:15
Tylko w ogóle nie bierzesz pod uwagę, że jeżeli DMG nie leci w strażnika/czempiona to leci w twoje punkty życia? Jak zostawisz czempiona (bo tych bić nie trzeba) to najprawdopodobniej odpali kolejne akcje w decku. Coś mi się wydaje, że mało grałeś.

Z innych deckbuilderów (IMO gorszych) to masz np. starego jak świat Dominiona czy chociażby Terror of London.
Dokładnie. Warto pograć trochę więcej i wypatrzyć ciekawe synergie. Kart jest sporo i gra się szybko, więc można testować. Ja natomiast polecam Ostium, czyli grę z niezrozumiałych dla mnie powodów niedocenianą. Daje więcej możliwości kombinowania niż HR i gra się nieco inaczej, ale uczucie z rozgrywki jest podobne, bo też kupujesz karty z rynku i tak budujesz deck. Z innych gier, to niedawno była premiera polskiej edycji Siege Storm, ale to już nieco większy wydatek. Tu budujesz deck przed rozgrywką i grasz tym co masz. Gra wydaje się być bardziej zaawansowana niż HR i Ostium, ale dopiero do mnie idzie, więc jeszcze nie testowałem. Opinie słyszałem dobre.
Awatar użytkownika
nidhog
Posty: 1620
Rejestracja: 08 gru 2018, 22:49
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 21 times
Been thanked: 359 times
Kontakt:

Re: Hero realms

Post autor: nidhog »

Varturo_90 pisze: 24 sty 2022, 19:00 No na tyle gier co grałem, u nas czempion czy strażnik na stole właśnie długo nie zagościł wręcz przetrwał co najwyżej jedna turę 🙂to zależy jaka taktykę obierasz :) a jakies inne karcianki podobnego typu? I nie wymieniajcie tylko tych samych twórców tylko sf. Juz nie pamiętam tytułu 🙂
Oryginalnym wydawcą zarówno Star Realms jak i Hero Realsm jest niesławne Games Factory, a nie Iuvi Games. Nie wiem w związku z tym czy mogę wspomnieć o ich innej grze ;)
Wydali jeszcze jeden całkiem nieżły deckbuidler czyli Vikings Gone WIld. Rożnica jest taka iż tam buduje się dodatkowo budynki, które są atakowane i bronione dla punktów zwycięstwa.
Moje zbiórki: Inventions - Szczegóły: tu
Rabaty: TlamaGames - 6%, Regatuljocurilor - 20%
W dniach 5.11 - 19.11 - nie ma mnie w Polsce. Kontakt może być utrudniony.
Awatar użytkownika
Beskid
Posty: 986
Rejestracja: 29 sie 2021, 21:52
Has thanked: 731 times
Been thanked: 221 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: Beskid »

Czy dodruk od Iuvi Games też ma niesławny problem z jakością kart i dziwnym zapachem z pudła?
Jacek_PL
Posty: 1307
Rejestracja: 25 mar 2007, 18:06
Lokalizacja: Częstochowa
Has thanked: 17 times
Been thanked: 36 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: Jacek_PL »

Zauważyłem, że ruszyły przedsprzedaże na drugą część kampanii Ruiny Thandaru, ale dodatkowo są jakieś małe paczki Podróże i Geneza wiadomo co to jest, co będzie zawierać i czy to must have ?
Awatar użytkownika
Hu_bert
Posty: 21
Rejestracja: 11 gru 2018, 13:49
Has thanked: 49 times
Been thanked: 28 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: Hu_bert »

Jacek_PL pisze: 17 wrz 2022, 13:18 Zauważyłem, że ruszyły przedsprzedaże na drugą część kampanii Ruiny Thandaru, ale dodatkowo są jakieś małe paczki Podróże i Geneza wiadomo co to jest, co będzie zawierać i czy to must have ?

Komentarz IUVI Games z Facebook
Hero Realms: Geneza - Graj jako elf, krasnolud, niziołek, ogr lub ork! Swojemu pochodzeniu zawdzięczasz nowe, potężne zdolności i unikatowe przedmioty. Karty ras z tego zestawu można łączyć z grą deckbuildingową Hero Realms. Każda rasa ma swoją kartę postaci, kartę biegłości lub umiejętności oraz dwie dodatkowe karty, które modyfikują talię startową.

Hero Realms: Podróże (4 dodatki: Łowcy, Wędrowcy, Odkrycia, Podbój) - Hero Realms: Wędrowcy Łowcy wzbogacą

waszą rozgrywkę o nowych Czempionów oraz karty Akcji do talii Rynku. Hero Realms: Odkrycia i Podbój wprowadzą do waszej gry Artefakty oraz Zadania.
Awatar użytkownika
EsperanzaDMV
Posty: 1521
Rejestracja: 17 lut 2017, 14:40
Has thanked: 301 times
Been thanked: 639 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: EsperanzaDMV »

Hu_bert pisze: 17 wrz 2022, 13:48Komentarz IUVI Games z Facebook
Hero Realms: Geneza - Graj jako elf, krasnolud, niziołek, ogr lub ork! Swojemu pochodzeniu zawdzięczasz nowe, potężne zdolności i unikatowe przedmioty. Karty ras z tego zestawu można łączyć z grą deckbuildingową Hero Realms. Każda rasa ma swoją kartę postaci, kartę biegłości lub umiejętności oraz dwie dodatkowe karty, które modyfikują talię startową.

Hero Realms: Podróże (4 dodatki: Łowcy, Wędrowcy, Odkrycia, Podbój) - Hero Realms: Wędrowcy Łowcy wzbogacą waszą rozgrywkę o nowych Czempionów oraz karty Akcji do talii Rynku. Hero Realms: Odkrycia i Podbój wprowadzą do waszej gry Artefakty oraz Zadania.
Wprowadzą do Waszej gry Artefakty oraz Zadania... a co wprowadzają Artefakty oraz Zadania? Jak się posługiwać rasami, czy one zastępują klasy?
Brzmi trochę jak nieprzygotowany opis tych dodatków, z tych opisów naprawdę mało można wywnioskować.
Liczę na to, że komuś udało się dorwać w Spodku i ograć - no i potem się wypowiedzieć tutaj szerzej ;)
ponika
Posty: 531
Rejestracja: 01 sty 2019, 17:25
Lokalizacja: Zagranica
Has thanked: 231 times
Been thanked: 442 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: ponika »

Jacek_PL pisze: 17 wrz 2022, 13:18 Zauważyłem, że ruszyły przedsprzedaże na drugą część kampanii Ruiny Thandaru, ale dodatkowo są jakieś małe paczki Podróże i Geneza wiadomo co to jest, co będzie zawierać i czy to must have ?
To po prostu kolejne dodatki z oficjalnej linii.
Geneza i Kilka dodatków z cyklu Podróży (Journeys)

EsperanzaDMV pisze: 19 wrz 2022, 10:46 Wprowadzą do Waszej gry Artefakty oraz Zadania... a co wprowadzają Artefakty oraz Zadania? Jak się posługiwać rasami, czy one zastępują klasy?
Brzmi trochę jak nieprzygotowany opis tych dodatków, z tych opisów naprawdę mało można wywnioskować.
Liczę na to, że komuś udało się dorwać w Spodku i ograć - no i potem się wypowiedzieć tutaj szerzej ;)
(za BGG) The 20-card Ancestry pack allows you to play Hero Realms as a Dwarf, Elf, Ogre, Orc, or Smallfolk. You may use any race with a generic starting deck, or combine them with any character pack. So you could play as an ogre wizard, an elven ranger, a dwarven fighter, or any one of the 30 new race/class combinations.
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 10909
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3351 times
Been thanked: 3205 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: japanczyk »

Jacek_PL pisze: 17 wrz 2022, 13:18 Zauważyłem, że ruszyły przedsprzedaże na drugą część kampanii Ruiny Thandaru, ale dodatkowo są jakieś małe paczki Podróże i Geneza wiadomo co to jest, co będzie zawierać i czy to must have ?
Geneza to nowe talie, ktore mozesz mieszac z klasami postaci lub traktowac jako nowe talie, wiec mozesz grac ogrem, albo ogrzym paladynem
podroze za to to fajne boosterki, ktore dodaja skarby - za wykonanie questa (np. miej dwoch straznikow w grze albo poswiec 3 karty w jednej turze) dobierasz losowa karte skarbu, ktore robi fajne rzeczy
Awatar użytkownika
itsthisguyagain
Posty: 491
Rejestracja: 04 lut 2020, 22:27
Has thanked: 218 times
Been thanked: 343 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: itsthisguyagain »

Odnośnie czempionów to ich główną zaletą jest to, że biorą na siebie obrażenia których nie bierze na siebie gracz. Takie dodatkowe punkty życia. Poza tym jeśli czmpion przetrwa do następnej rundy to jest łatwiej o aktywacje zdolności frakcji.
bozydargabka4
Posty: 13
Rejestracja: 28 gru 2021, 12:59

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: bozydargabka4 »

Drukował ktoś we własnym zakresie karty promo?
WieszKto
Posty: 177
Rejestracja: 15 maja 2018, 14:21
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 59 times
Been thanked: 17 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: WieszKto »

Trochę spóźnione pytanie ale: Czy dodatki do Hero Realms od Iuvi będą pasowały do podstawki od Games Factory?
Awatar użytkownika
krisow
Posty: 378
Rejestracja: 01 maja 2006, 23:37
Has thanked: 17 times
Been thanked: 64 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: krisow »

Nie zauważam różnicy, wg. mnie pasują.
Awatar użytkownika
EsperanzaDMV
Posty: 1521
Rejestracja: 17 lut 2017, 14:40
Has thanked: 301 times
Been thanked: 639 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: EsperanzaDMV »

WieszKto pisze: 13 lis 2022, 22:51 Trochę spóźnione pytanie ale: Czy dodatki do Hero Realms od Iuvi będą pasowały do podstawki od Games Factory?
Tak, pasują, sam mam taki zestaw - podstawka od GF i wszystkie wydane dodatki przez IUVI, nie ma różnicy (inne wydawnictwa mogłyby się uczyć jak robić takie same rewersy :P).
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4463
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1350 times
Been thanked: 846 times
Kontakt:

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: Hardkor »

Z tego co widzę oba dodatki fabularne to tylko po 3 misję. Jak to wygląda w kwestii czasu gry? Myślałem, że to dwie duże kampanie, a 3 misje to brzmi bardzo krótko i nie wiem czy warto to brać. Mam podstawke + wszytkie małe talie. Chciałem dokupić kampanie + skrzynie (finalnie około 250 zł wyjdzie), ale jeśli dodatki te są do rozpykania w 1 lub 2 wieczory to szkoda kasy.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 10909
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3351 times
Been thanked: 3205 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: japanczyk »

Hardkor pisze: 25 lis 2022, 00:31 Z tego co widzę oba dodatki fabularne to tylko po 3 misję. Jak to wygląda w kwestii czasu gry? Myślałem, że to dwie duże kampanie, a 3 misje to brzmi bardzo krótko i nie wiem czy warto to brać. Mam podstawke + wszytkie małe talie. Chciałem dokupić kampanie + skrzynie (finalnie około 250 zł wyjdzie), ale jeśli dodatki te są do rozpykania w 1 lub 2 wieczory to szkoda kasy.
Dla mnie te dodatki "kampanijne" to porazka
Hero Realms to nie ejst dobry co-op
Jedynie ewolucja kart z pojedynku na pojedynek jest spoko opcja (czy tam dawanie sobie puli punktow do zakupu) i tylko z tego korzystalismy
Ansestor packi zdecydowanie lepiej wychodza
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4463
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1350 times
Been thanked: 846 times
Kontakt:

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: Hardkor »

japanczyk pisze: 25 lis 2022, 00:38
Hardkor pisze: 25 lis 2022, 00:31 Z tego co widzę oba dodatki fabularne to tylko po 3 misję. Jak to wygląda w kwestii czasu gry? Myślałem, że to dwie duże kampanie, a 3 misje to brzmi bardzo krótko i nie wiem czy warto to brać. Mam podstawke + wszytkie małe talie. Chciałem dokupić kampanie + skrzynie (finalnie około 250 zł wyjdzie), ale jeśli dodatki te są do rozpykania w 1 lub 2 wieczory to szkoda kasy.
Dla mnie te dodatki "kampanijne" to porazka
Hero Realms to nie ejst dobry co-op
Jedynie ewolucja kart z pojedynku na pojedynek jest spoko opcja (czy tam dawanie sobie puli punktow do zakupu) i tylko z tego korzystalismy
Ansestor packi zdecydowanie lepiej wychodza
No właśnie przeczytałem parę ostatnich stron i widzę same negatywy. No nic, to kasa zostanie w kieszeni :) Szkoda tylko, że dowiedziałem się, że Talie bossów są tylko od 3 graczy, a ja gram tylko duo w tę grę.. (nie czytałem zasad przed kupnem)
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 10909
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3351 times
Been thanked: 3205 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: japanczyk »

Hardkor pisze: 25 lis 2022, 01:05 Szkoda tylko, że dowiedziałem się, że Talie bossów są tylko od 3 graczy, a ja gram tylko duo w tę grę.. (nie czytałem zasad przed kupnem)
A to bzdura jakas
Mozna spokojnie je wykorzystywac boss vs boss, albo wzmocnic sobie bohatera i grac player vs boss (co jest fajnym wyzwaniem)
Damon22
Posty: 205
Rejestracja: 13 gru 2018, 20:09
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 94 times
Been thanked: 42 times

Re: Hero Realms (Robert Dougherty, Darwin Kastle)

Post autor: Damon22 »

Hardkor pisze: 25 lis 2022, 01:05 No właśnie przeczytałem parę ostatnich stron i widzę same negatywy.
To ja Ci powiem, że kampania UWAGA SPOILER fabularny
Spoiler:
mi się bardzo podoba i jest mega-regrywalna. Jest kilka wyborów, które urozmaicają przebieg potyczek. Na jeden - dwa wieczory jedna część. Można zagrać też np. tylko Zagubioną Wioskę (ale trzeba mieć Ruiny Thandaru, są tam karty kampanijne). Świetna opcja do grania solo. Fajny rozwój postaci (mało wyborów na pojedynczą kampanię, wiele dróg rozwoju bohatera). Lepsze to od bossów. Cena niewielka, można spróbować Ruiny Thandaru na początek.
ODPOWIEDZ