Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
grzeslaw90
Posty: 1750
Rejestracja: 20 lis 2013, 18:53
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 179 times
Been thanked: 437 times
Kontakt:

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: grzeslaw90 »

BigBadSheep pisze: 16 lis 2022, 00:46 Jak dla mnie gra wydaje się bardzo ciekawa. Walka jest do wywalenia(w szczególności na mapce 3x5), na szczęście twócy już o to zadbali.

Zostały dwie rzeczy skopane przez deck bliding rzeczy (optyuje za wywaleniem deck bilingu)
  • dodanie planszetek bochatera gdzie można by ubierać itemki
  • dodanie ksiązki ala mage war arena (taki klasterek) gdzie można by trzymać spelki do walki
Czy znacząco by to wydłużyło gre? Chyba nie. Czy oddało by to znacznie lepiej herosy, a nie spowodowało by to znacznych utrudnień zasad? Chyba też nie...

Jak dla mnie te zmiany całkowicie naprawiły by wszystkie bolączki, a jak uważacie? :)
Uważam że masz rację, bo grze właśnie brakuje takich przygodowych aspektów, a w połączeniu z heksowym systemem walki jako baza to wszystko mogłoby dać bardzo fajną planszówkę.
Kal-El83
Posty: 1139
Rejestracja: 03 sty 2015, 17:28
Lokalizacja: Kołobrzeg
Has thanked: 240 times
Been thanked: 122 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: Kal-El83 »

Mi, jak zobaczyłem tylko, że będą fundowane hirołsy, od razu zaświecił się oczy. Wiadomo - nostalgia :) - godziny spędzone przed kompem w trybie kampanii, gorących krzeseł i posiadówek jak kumpeel wpadał ze swoim kompem co by nie skakać na krzesełkach.
Tylko jak się przyjrzałem tej grze to wydaje mi się, że główne mięso (walka) zostało wykastrowane z niemal całej taktyki a cała zabawa polega na tym czy zaryzykuje aby to rzut kostką decydował o powodzeniu poszczególnych ataków, czy też pójdę na pewniaka.
Mimo, że gra wygląda ładnie, i wzbudza sentyment ja sobie odpuszczę. Mam na półce MK i jego pozycja jako top topów jest nie zagrożona :)
Awatar użytkownika
Curiosity
Administrator
Posty: 8733
Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2641 times
Been thanked: 2330 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: Curiosity »

Przypominam, że stricte o zbiórce piszemy tutaj
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Awatar użytkownika
Raziel17
Posty: 15
Rejestracja: 10 lis 2022, 15:32

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: Raziel17 »

Kurczę, mam niezmierny sentyment do Heores 3, pamiętam jak siedziałem nieskończenie długo przed kompem i nie mogłem się od niego oderwać - aż załącza mi się teraz nostalgia.
Jakoś nie mogę jednak przekonać się do tej wersji planszowej. Ktoś wyżej pisał o dziwnej instrukcji, ja też to zauważyłem, ciężko mi się czytało. Chyba sobie jednak ją odpuszczę.
Skywarden
Posty: 203
Rejestracja: 10 wrz 2013, 11:15
Been thanked: 6 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: Skywarden »

To brzmi jak sentyment za 1k. Wygląda ładnie… i tu się kończą zalety. Czym jest dla mnie HOMM

1. Bohater. - nie przekonuje mnie. Drugi bohater - proteza nie działa.
2. Armie i ich rozwój - słaby rozwój, Nie rozwiną się w normalnej grze.
3. Miasto - tu chyba nie jest tak źle - ale robimy to dla 1 - 2 więc tez nie urywa czterech liter
4. Bitwy - w skrócie porażka. A jeżeli pierwsza porażka oznacza kule śniegową to katastrofa.
5. Scenariusze - nie poznałem. Może coś tu się urodzi. Ale znowu co zrobić po przegranej bitwie.
6. Down Time - nie nie nie i jeszcze raz nie. A może jednak… NIE. To jest coś czego po kilkunastu latach w tym hobby nie przeskoczę już. Myśleć ze co rundę ma Siedzieć nawet 5 minut i gapić się w sufit. A niech w to wszystko się wda jakaś bitwa i konflikt zasad… Po prostu nie. Max tego co jestem w stanie znieść między swoimi turami obecnie wyznacza mi Eclipse.

Oczywiście będę śledził dalej sobie kampanię - ale widzę tu powtórkę z Diuny od CMON. Niby na początku jest och i ach a po tem odkłada się cały „bling” na bok i szuka smaku „mięska”. A to zaczyna przypominać rosyjską rację żywnościową opakowaną w sreberko od twojego ukochanego Anime
sasquach
Posty: 1819
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 932 times
Been thanked: 580 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: sasquach »

Skywarden pisze: 16 lis 2022, 13:43 2. Armie i ich rozwój - słaby rozwój, Nie rozwiną się w normalnej grze.
Rozwiną, nie dokończyliśmy partii, a i tak mieliśmy już dostęp do wyższych jednostek. Do końca raczej na spokojnie byśmy wszystko odblokowali.
Skywarden pisze: 16 lis 2022, 13:43 3. Miasto - tu chyba nie jest tak źle - ale robimy to dla 1 - 2 więc tez nie urywa czterech liter
Czyli tak jak w HOMM3 :)
Skywarden pisze: 16 lis 2022, 13:43 4. Bitwy - w skrócie porażka. A jeżeli pierwsza porażka oznacza kule śniegową to katastrofa.
Tak jak pisałem wyżej, bitwy między graczami to raczej finał i ostateczność, bo faktycznie może być ciężko się pozbierać po. W przypadku bitwy z neutralnymi potworami tego problemu nie powinno być, chyba że na własne życzenie wpakujemy się coś co nas przerośnie.
Skywarden pisze: 16 lis 2022, 13:43 5. Scenariusze - nie poznałem. Może coś tu się urodzi. Ale znowu co zrobić po przegranej bitwie.
Z tego co rozumiem to scenariusze są głównym rodzaje rozgrywki i zwykle nie polegają na tym, żeby zebrać armię i zobaczyć kto wygra. Np. w tym który graliśmy chodziło o przejęcie określonej ilości kopalni przed upływem czasu.
Awatar użytkownika
Backero
Posty: 387
Rejestracja: 31 maja 2015, 21:34
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 142 times
Been thanked: 82 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: Backero »

Mógłby ktoś potwierdzić czy będzie możliwość wyorzystania dodatku Battlefield do zagrania JEDYNIE pojedynku na predefiniowanej armii? Coś mi się obiło o uszy, że tak, a to właściwie gra w grze ala bitewniak, który mógłbym sobie czasem zagrać w zastępstwie do Neuroshimy Hex chociażby.
sasquach
Posty: 1819
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 932 times
Been thanked: 580 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: sasquach »

Backero pisze: 16 lis 2022, 15:11 Mógłby ktoś potwierdzić czy będzie możliwość wyorzystania dodatku Battlefield do zagrania JEDYNIE pojedynku na predefiniowanej armii? Coś mi się obiło o uszy, że tak, a to właściwie gra w grze ala bitewniak, który mógłbym sobie czasem zagrać w zastępstwie do Neuroshimy Hex chociażby.
Tak wygląda z opisu kampanii. To nie jest zastępstwo dla normalnych walk w podstawowej grze. Z tego co napisali to najpierw mamy uproszczoną eksplorację bazującą tylko kartach, gdzie zdobywamy sprzęt, surowce, kupujemy czary i jednostki. A następnie rozgrywamy grand finale w postaci bitwy na hexach.
Awatar użytkownika
goldsun
Posty: 560
Rejestracja: 11 cze 2021, 10:11
Lokalizacja: Bytom
Has thanked: 16 times
Been thanked: 196 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: goldsun »

Backero pisze: 16 lis 2022, 15:11 Mógłby ktoś potwierdzić czy będzie możliwość wyorzystania dodatku Battlefield do zagrania JEDYNIE pojedynku na predefiniowanej armii? Coś mi się obiło o uszy, że tak, a to właściwie gra w grze ala bitewniak, który mógłbym sobie czasem zagrać w zastępstwie do Neuroshimy Hex chociażby.
Chcesz:
- każdy gracz buduje swoją armię o określonym odgórnie poziomie np. na podstawie kosztów jednostek
- następnie wystawiacie jednostki i walczycie na mapce do battlefielda
- bez eksploracji itp.
?
IMHO da się tak zagrać, tylko
- trzeba ustalić koszt do wydania na zbudowanie armii
- chyba lepiej nie mieszać jednostek pomiędzy frakcjami, żeby na mapie się nie myliły (każda frakcja ma jednostki w innym kolorze)
- pytanie co z kartami na ręce - też dobrać/zbudować "rękę" na podstawie odgórnego kosztu? tu chyba byłoby trochę gorzej, bo te karty nie mają kosztów, więc chyba tylko po poziomie kart - chyba, że chcecie zagrać bez kart na ręce?
- na tej planszy można używać tylko jednostek, które mają swoje figurki, czyli jak na tę chwilę - bez jednostek neutralnych
--
Dołączam różne wyrazy i pozdrawiam
Goldsun
Awatar użytkownika
upadly_bankowiec
Posty: 248
Rejestracja: 11 lis 2018, 13:48
Has thanked: 58 times
Been thanked: 121 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: upadly_bankowiec »

goldsun pisze: 16 lis 2022, 16:28 - chyba lepiej nie mieszać jednostek pomiędzy frakcjami, żeby na mapie się nie myliły (każda frakcja ma jednostki w innym kolorze)
To akurat dość łatwo rozwiązać - wystarczy żeby figurki były zwrócone w tę samą stronę przez całą bitwę. Jak w oryginale :)
Mój kanał na youtube na którym możesz poznać/przypomnieć sobie zasady gier.
Awatar użytkownika
itsthisguyagain
Posty: 491
Rejestracja: 04 lut 2020, 22:27
Has thanked: 218 times
Been thanked: 343 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: itsthisguyagain »

Ja wróżę tej grze, że będzie cała masa zadowolonych klientów - tych co w planszówki w ogóle nie grają i cała masa gęgaczy - ci co w planszówki generalnie grają.

Nasz forumowy problem polega na tym, że oceniamy tę grę z perspektywy ludzi grających w różne gry czyli mamy porównanie. Ta gra nie jest dla nas. Jest dla ludzi, którzy w planszówki kiedyś u szwagra w takie czerwone na okładce i były figurki.
Awatar użytkownika
Yar-Chan
Posty: 30
Rejestracja: 10 wrz 2020, 15:02
Has thanked: 4 times
Been thanked: 9 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: Yar-Chan »

Patrzę na te Herosy i zastanawiam się co ten projekt chce osiągnąć. Oczywiście, wysoką sprzedaż ale czy coś jeszcze?

Komputerowy oryginał jest niezwykle rozbudowany - setki jednostek, dziesiątki czarów i umiejętności, szeroka gama bohaterów do prowadzenia, budynków, zdarzeń, misji, zasobów, artefaktów... Nie ma szans żeby planszówka odwzorowała to 1 do 1, chyba że jako jakiś system karciany ale i tak mocno rozbudowany. Z pojedynczego miasta i
bohatera gracz buduje sieć zamków, armie prowadzone przez wykwalifikowanych generałów i prowadzi szerokie manewry. W tej grze planszowej tego nie widzę, tu jest raczej Heroes II a nie Heroes III.

Ale jest promyk nadziei. Na kompie pełna gra zajmowała ogromną ilość czasu, nawet na mapach S i M. Dodatkowo można było wyeliminować pozostałych graczy, co przy dzisiejszych grach planszowych już się nie spotyka. Byłoby mega dla mnie przyjemne gdybym usiadł z rodziną czy znajomymi do partyjki Herosów ale zagrał pełną, kompletną grę. Ta gra ma ten potencjał, ale widzę tu kilka mechanik i elementów bez których można się obyć. Możliwe że przy odpowiednich modyfikacjach byłby to naprawdę fajny tytuł.

A, i największe podobieństwo do Heroes III komputerowego widzę w Scythe - też mamy bohatera, budujemy armię i ją ulepszamy, stawiamy budynki, trafiamy na wydarzenia, bitwy są coraz większe w miarę upływu tur. Różnią się oczywiście settingiem, warunkami zwycięstwa oraz poziomem interakcji, ale musicie przyznać że coś w tym jest.
Awatar użytkownika
itsthisguyagain
Posty: 491
Rejestracja: 04 lut 2020, 22:27
Has thanked: 218 times
Been thanked: 343 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: itsthisguyagain »

Yar-Chan pisze: 16 lis 2022, 21:29 A, i największe podobieństwo do Heroes III komputerowego widzę w Scythe - też mamy bohatera, budujemy armię i ją ulepszamy, stawiamy budynki, trafiamy na wydarzenia, bitwy są coraz większe w miarę upływu tur. Różnią się oczywiście settingiem, warunkami zwycięstwa oraz poziomem interakcji, ale musicie przyznać że coś w tym jest.
Raczej "wsiąść do pociągu" bo tu mamy mapę i tam mamy mapę a na niej drogi łączące różne miejsca i też są kolory.
gogovsky
Posty: 2198
Rejestracja: 25 sty 2018, 23:48
Has thanked: 463 times
Been thanked: 509 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: gogovsky »

Yar-Chan pisze: 16 lis 2022, 21:29

A, i największe podobieństwo do Heroes III komputerowego widzę w Scythe - też mamy bohatera, budujemy armię i ją ulepszamy, stawiamy budynki, trafiamy na wydarzenia, bitwy są coraz większe w miarę upływu tur. Różnią się oczywiście settingiem, warunkami zwycięstwa oraz poziomem interakcji, ale musicie przyznać że coś w tym jest.
Jak można te abominację, porównywać do klasyka?:D Ktoś tu Boga w sercu nie ma.
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Mendaks
Posty: 243
Rejestracja: 04 mar 2020, 20:57
Been thanked: 53 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: Mendaks »

Dzisiaj o godzinie 15:30 zapraszam was na wywiad live z Jakubem z wydawnictwa Archon Studio.

Porozmawiamy oczywiście o grze Heroes of Might and Magic 3 The Board Game.

Jeżeli macie jakieś pytania to serdecznie zapraszam 🙂

https://youtu.be/0h2_Q8igH1I

Niestety wywiad musiał zostać przełożony :( Dam znać jak uda się potwierdzić nowy termin wywiadu.
Awatar użytkownika
goldsun
Posty: 560
Rejestracja: 11 cze 2021, 10:11
Lokalizacja: Bytom
Has thanked: 16 times
Been thanked: 196 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: goldsun »

Gdzieś, ktoś pisał, że grał w scenariusz "zdobądź 10 kopalń".
Mam pytania do takiej gry:
1. Ile było kopalń do zdobycia na mapie, przy ilu graczach?
2. W jaki sposób scenariusz/mechanika chroni przed gonitwą graczy w kółko?
No bo jeśli gracze będą mogli podbierać sobie, zdobyte przez kogoś innego kopalnie, to będą po planszy gonić w kółko i nikt ostatecznie nie wygra. A jeśli nie będą mogli sobie odbierać kopalni, to kluczowe jest: ile tych kopalni do zdobycia będzie, przy ilu graczach - czy zdobycie np. 5 kopalni spowoduje, że pozostali gracze już przegrali, czy jest
liczba kopalń = ilość graczy*9 +1
czyli w przypadku równomiernego zdobywania, będzie wyścig o ostatnią kopalnię
może być też więcej kopalń niż ilość graczy*10 i wtedy mamy tylko wyścig o to komu się lepiej planszetki z kopalniami rozłożą
?

I w wersji komputerowej dało się przed podbieraniem bronić, bo gracz mógł mieć kilku bohaterów ze swoimi armiami, które mogły kopalń bronić. Były miejsca w których można było zostawiać swoje garnizony. Więc była do tego mechanika.
Jakie rozwiązanie jest zastosowane w wersji planszówkowej, bo tu jest tylko jedna armia i nie można zostawiać garnizonów?
--
Dołączam różne wyrazy i pozdrawiam
Goldsun
sasquach
Posty: 1819
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 932 times
Been thanked: 580 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: sasquach »

Kopalń było na styk, więc trzeba było walczyć o ostatnie. Konstrukcja mapy była tak, że biliśmy się o ostatnie na środku mapy.
A zabezpieczenie przed bieganiem w kółko było banalnie proste i standardowe na planszówki - ograniczona liczba tur i wygrywa ten z największą liczbą kopalń.
I to nie było 10 kopalń tylko z 5 czy 6. Te plansze nie są tak duże jak w komputerowym oryginale :D
Mendaks
Posty: 243
Rejestracja: 04 mar 2020, 20:57
Been thanked: 53 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: Mendaks »

Jutro o godzinie 14:45 zapraszam na wywiad live z Jakubem twórcą gry Heroes of Might and Magic 3 :)

Tym razem nic nie powinno stanąć na przeszkodzie ;)

https://youtu.be/0h2_Q8igH1I
Awatar użytkownika
Emil_1
Posty: 1369
Rejestracja: 31 maja 2016, 13:34
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 47 times
Been thanked: 172 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: Emil_1 »

Szkoda, że większość z nas pracuje i nie ma jak siexzieć na czacie .
Miłego dnia! :)
Mendaks
Posty: 243
Rejestracja: 04 mar 2020, 20:57
Been thanked: 53 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: Mendaks »

Emil_1 pisze: 20 lis 2022, 21:10 Szkoda, że większość z nas pracuje i nie ma jak siexzieć na czacie .
Niestety tylko w takich godzinach można było zrobić live. Jeżeli macie jakieś pytania, na które chcielibyście usłyszeć odpowiedź a nie macie możliwości być jutro podczas wywiadu to śmiało ślijcie do mnie w wiadomości.
Awatar użytkownika
BigBadSheep
Posty: 122
Rejestracja: 05 cze 2019, 13:46
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 20 times
Been thanked: 10 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: BigBadSheep »

Jako, że była to wypowiedź w złym temacie i potem tu przenesiona pozwole sobie ją tu podnieść.
Macie takie same odczucia jak ja? Bo powoli oswajam się z myślą aby po wydaniu gry przrobić karty na shchemat opisany przezemnie niżej (aby były jako eq i spele) - taki tam druk zbiorowy :)
BigBadSheep pisze: 16 lis 2022, 00:46 Jak dla mnie gra wydaje się bardzo ciekawa. Walka jest do wywalenia(w szczególności na mapce 3x5), na szczęście twócy już o to zadbali.

Zostały dwie rzeczy skopane przez deck bliding rzeczy (optyuje za wywaleniem deck bilingu)
  • dodanie planszetek bochatera gdzie można by ubierać itemki
  • dodanie ksiązki ala mage war arena (taki klasterek) gdzie można by trzymać spelki do walki
Czy znacząco by to wydłużyło gre? Chyba nie. Czy oddało by to znacznie lepiej herosy, a nie spowodowało by to znacznych utrudnień zasad? Chyba też nie...

Jak dla mnie te zmiany całkowicie naprawiły by wszystkie bolączki, a jak uważacie? :)
sasquach
Posty: 1819
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 932 times
Been thanked: 580 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: sasquach »

Ale te zmiany wywróciły by cały balans do góry nogami, a i pewnie zasady by trzeba mocno pozmieniać.
BigBadSheep pisze: 21 lis 2022, 23:07 Walka jest do wywalenia(w szczególności na mapce 3x5), na szczęście twócy już o to zadbali.
Jak zadbali?

BTW, prawie 2k wsparć z Polski. I gdzie są teraz Ci wierzący w moc sprawczą recenzji Gambita? :D
Awatar użytkownika
psia.kostka
Posty: 3290
Rejestracja: 02 mar 2020, 22:50
Has thanked: 427 times
Been thanked: 1038 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: psia.kostka »

sasquach pisze: 21 lis 2022, 23:17 BTW, prawie 2k wsparć z Polski. I gdzie są teraz Ci wierzący w moc sprawczą recenzji Gambita? :D
Spoiler:
Ostatnio zmieniony 22 lis 2022, 08:03 przez psia.kostka, łącznie zmieniany 1 raz.
Szukam: transport kilku gier +mat, Szczecin -> Warszawa
Ewentualnie "planszowy couchsurfing" Pomorze Zach ʕ•ᴥ•ʔ
Szukam/Kupię: HoN, ToI, Scenariusze 1ed MoM/PSz, Unlock;
#KolekcjonujeRabaty [DobraKarmaWraca][WarszawskiKolektyw][#WawHub]
sasquach
Posty: 1819
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 932 times
Been thanked: 580 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: sasquach »

psia.kostka pisze: 22 lis 2022, 00:58
Spoiler:
Piękne
kurzyszpon
Posty: 154
Rejestracja: 20 mar 2015, 15:06
Lokalizacja: Luboń / czasem Poznań
Has thanked: 39 times
Been thanked: 10 times

Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)

Post autor: kurzyszpon »

psia.kostka pisze: 22 lis 2022, 00:58 copyright psia.kostka
Nie kraść memów bez pytania! :P
Hmm, a Mleczko wie? ;p
ODPOWIEDZ