To akurat jest kwestia błędu w instrukcji (oryginalnej). Jest wątek na bgg z pytaniem, czy rzeczywiście może dojść do sytuacji, że gracz będzie miał zablokowane wszystkie akcje i nie może grać dalej. I autorzy odpowiedzieli, że nie, ponieważ jest zasada, że nie może być więcej niż 1 agent per gracz na pałacu przeciwnika (nie mylić z opcjonalną zasadą, że ogólnie może być tylko jeden blokujący agent na wszystkich graczy). I sami przyznali że nie ma tego napisanego wprost w każdym razie nawet w grze 5 osobowej zawsze zostanie minimum jedna akcja wolna choćby się wszyscy uwzięli, a w waszej 4 osobowej minimum dwie.japanczyk pisze: ↑08 lis 2022, 02:01 Sam pomysł na blokowanie akcji innych graczy jest świetny, ale w momencie kiedy jest mozliwosc zastapienia akcji Intrygi inną akcją przy reorganizacji, a chwile poźniej pozostali gracze mogą wlepic agentow i uniemozliwic wykonanie jakiejkolwiek akcji do końca gry Oczywiscie tak sie nie stalo w wypadku naszej rozgrywki, ale mozliwosc taka w grze istnieje co uwazam za kiepski design
A w praktyce to zwiększa drastycznie dynamikę, bo już nie będzie tak, że jeden gracz w jednym ruchu może zabrać połowę akcji przeciwnikowi, który odkopie się dopiero po dojściu do własnych agentów. Teraz wymagałoby to dużej kooperacji wszystkich pozostałych graczy.
Link do bgg https://boardgamegeek.com/thread/295848 ... ons-player