Interstellar (Phil Eklund, Justin Grey)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
drzewko
Posty: 306
Rejestracja: 05 sie 2016, 09:37
Has thanked: 53 times
Been thanked: 314 times

Interstellar (Phil Eklund, Justin Grey)

Post autor: drzewko »

Obrazek

Najnowsze dzieło kontrowersyjnego designera już niedługo będzie można testować na naszych stołach więc myślę, że czas najwyższy na założenie tematu.

Typ gry: Coop-competitive(gra kooperacyjna która w trakcie trwania może się zmienić w kompetytywną dzięki działaniom graczy), worker placement, risk management(festiwal losowości, lub jak kto woli zarządzanie prawdopodobieństwem) i odrobina tableau buildingu

Jak większość (wszystkie?) gry Philla mamy tu do czynienia bardziej z symulacją w której jako członek załogi ideologia(frakcja) statku Exodus przemierzamy naszą drogę mleczną w celu odnalezienia i zasiedlenia planety do tego zdatnej.
Gra jest naszpikowana fachowym słownictwem i szalonymi konceptami odnośnie tego jak mogłaby wygladać taka wielopokoleniowa podróż.

Każdy z graczy kieruje jedną ideologią majac do dyspozycji męskiego i żeńskiego cyborga oraz avatar AI (gdy cyborgi śpią w słojach lub nie żyją). W samej grze będziemy przeprowadzać eksperymenty które pomogą w misji (lub zaszkodzą), modyfikować nasz statek, rodzić nowych czlonków zalogi, zawierać małżeństwa, walczyć z grey goo, zdobywać augumentacje, a także będzie można stać się postczłowiekiem zmieniając rozgrywke z kooperacji na tryb kompetytywny). Będziemy wysyłać zdobycze technologiczne na ziemie i wymieniać z nią informacje które ułatwią nam grę, ale przede wszystkim będziemy przeczesywać układy słoneczne w celu odnalezienia zdolnych do zamieszkania planet.

Jest możliwość testowania gry na tts. Nie ukrywam, że przejście przez zasady jest jak to u Eklunda baaardzo wymagające. Gra jest w ostatniej fazie drobnych zmian więc jeszcze nie wszystko jest ostateczne aczkolwiek zachęcam do testowania.

Mi osobiście gra bardzo się podoba. Aczkolwiek zdaję sobię sprawę że jest to bardzo specyficzny twór.

Link do BGG: https://boardgamegeek.com/boardgame/339591/interstellar

Link do naszego amatorsko nagranego playthrough (po polsku) - https://www.youtube.com/watch?v=mh-uz8GJyVY

Jest plan jeszcze nakręcić how to play ale to dopiero jak komponenty gry będą finalne.
Awatar użytkownika
bajbaj
Posty: 1165
Rejestracja: 11 sie 2019, 11:39
Has thanked: 935 times
Been thanked: 677 times

Re: Interstellar (Phil Eklund, Justin Grey)

Post autor: bajbaj »

Po przeczytaniu wprowadzającego posta zerknąłem na bgg. Rozbawił mnie jeden z nielicznych komentarzy, wskazujący, że Interstellar to jakby granie jedną kostką w Neanderthal, próbując wchodzić w interakcje z innymi kostkami😳😄. Nic tylko zobaczyć plejsru by drzewko.
drzewko
Posty: 306
Rejestracja: 05 sie 2016, 09:37
Has thanked: 53 times
Been thanked: 314 times

Re: Interstellar (Phil Eklund, Justin Grey)

Post autor: drzewko »

bajbaj pisze: 17 lip 2022, 09:13 Po przeczytaniu wprowadzającego posta zerknąłem na bgg. Rozbawił mnie jeden z nielicznych komentarzy, wskazujący, że Interstellar to jakby granie jedną kostką w Neanderthal, próbując wchodzić w interakcje z innymi kostkami😳😄. Nic tylko zobaczyć plejsru by drzewko.
W sumie trochę może tak być... W tej grze raczej samemu się nic nie osiągnie :) Ale mam takie wrażenie że to mniej gra a bardziej symulacja.
Aczkolwiek jest naprawdę sporo rzeczy do zaplanowania: ruch statku, kiedy przyśpieszyć, kiedy i jak zacząć zwalniać i hamować, jak rozplanować paliwo na podróż i czy starać się pozyskać go więcej podczas podróży, nad którymi technologiami zacząć pracować, jak dbać o populacje statku, żeby zaloga nie wymarła przed dotarciem do celu (a wydaje sie że o to jest łatwo). A na końcu jeśli ktoś bedzie sprytny i postanowi jednak zdradzić rodzaj ludzki może stać się postczłowiekiem i zmienić ton gry na kompetytywny. (aczkolwiek nie jest łatwe to zrobić).
Ciekawie jest tu troche rozwiązany problem alfa gracza, bo wydaje się że jest nim commander który decyduje o kolejności rozwiązywania wszystkich akcji, a także o ruchu statku i jeszcze może wprowadzać regulacje co do akcji innym graczom w zależności od ideologii którą gracz gra... z tym że jesli komuś sie regulacje nie podobają może zawsze wzniecić bunt i wygrać glosowanie na bycie commanderem :) A jesli to sie nie stanie, to i tak commander wiecznie nie żyje...

Gra się bardzo dobrze skaluje na 3 i 6 osób. Wydaje mi się, że troche gorzej na 4 i 5 ale wciąż zabawa jest przednia i czas nam zleciał błyskawicznie.
Również potencjał solo jest olbrzymi tutaj.
sajlenthill
Posty: 244
Rejestracja: 30 mar 2015, 12:50
Has thanked: 80 times
Been thanked: 22 times

Re: Interstellar (Phil Eklund, Justin Grey)

Post autor: sajlenthill »

Czy jest gdzieś dostępna instrukcja? Nie mogę nic namierzyć ...
drzewko
Posty: 306
Rejestracja: 05 sie 2016, 09:37
Has thanked: 53 times
Been thanked: 314 times

Re: Interstellar (Phil Eklund, Justin Grey)

Post autor: drzewko »

sajlenthill pisze: 21 lis 2022, 15:05 Czy jest gdzieś dostępna instrukcja? Nie mogę nic namierzyć ...
Zerknij czy to CI sie otwiera: https://assets.adobe.com/id/urn:aaid:sc ... =published
buhaj
Posty: 1083
Rejestracja: 27 wrz 2016, 08:01
Lokalizacja: chrzanów
Has thanked: 940 times
Been thanked: 586 times

Re: Interstellar (Phil Eklund, Justin Grey)

Post autor: buhaj »

Ciekawe czy w przyszłym roku zagramy w wersję materialną. Mam wątpliwości ;)
Awatar użytkownika
Mr_Fisq
Administrator
Posty: 5120
Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1412 times
Been thanked: 1634 times

Re: Interstellar (Phil Eklund, Justin Grey)

Post autor: Mr_Fisq »

Jak przedstawia się poziom złożoności wzgledem: High Frontier 4 All?
Skaluje się dobrze na 3 i 6 graczy - a na jednego ?:)
Sprzedam: Tales from the Red Dragon Inn, BRW:Rebirth, Dungeon Universalis, Warhammer Quest
Przygarnę: Skirmishe (lista w temacie)
Awatar użytkownika
michaldz1
Posty: 299
Rejestracja: 18 paź 2011, 11:36
Has thanked: 105 times
Been thanked: 113 times

Re: Interstellar (Phil Eklund, Justin Grey)

Post autor: michaldz1 »

buhaj pisze: 21 lis 2022, 16:20 Ciekawe czy w przyszłym roku zagramy w wersję materialną. Mam wątpliwości ;)
Spoiler:
buhaj
Posty: 1083
Rejestracja: 27 wrz 2016, 08:01
Lokalizacja: chrzanów
Has thanked: 940 times
Been thanked: 586 times

Re: Interstellar (Phil Eklund, Justin Grey)

Post autor: buhaj »

michaldz1 pisze: 21 lis 2022, 16:54
buhaj pisze: 21 lis 2022, 16:20 Ciekawe czy w przyszłym roku zagramy w wersję materialną. Mam wątpliwości ;)
Spoiler:
Czytałem na stronie ale nie wierzę.
drzewko
Posty: 306
Rejestracja: 05 sie 2016, 09:37
Has thanked: 53 times
Been thanked: 314 times

Re: Interstellar (Phil Eklund, Justin Grey)

Post autor: drzewko »

Mr_Fisq pisze: 21 lis 2022, 16:24 Jak przedstawia się poziom złożoności wzgledem: High Frontier 4 All?
Skaluje się dobrze na 3 i 6 graczy - a na jednego ?:)
Na jednego tez bedzie sie bardzo dobrze skalowac. odejdzie tylko semi coop. ale wciaz to bedzie bardzo ciekawa zagwozdka.

Z mojego doswiadczenia playtestow powiedzialbym ze to poziom zloznosci HF bez dodatkow. Tlumaczenie zasad zajmowalo mi zazwyczaj okolo 40 minut.
Awatar użytkownika
orzeh
Posty: 1282
Rejestracja: 04 lut 2015, 10:05
Lokalizacja: Mysłowice
Has thanked: 127 times
Been thanked: 194 times
Kontakt:

Re: Interstellar (Phil Eklund, Justin Grey)

Post autor: orzeh »

buhaj pisze: 21 lis 2022, 19:17
Czytałem na stronie ale nie wierzę.
W sensie prawdziwości informacji czy faktu zagrania w tym roku?
buhaj
Posty: 1083
Rejestracja: 27 wrz 2016, 08:01
Lokalizacja: chrzanów
Has thanked: 940 times
Been thanked: 586 times

Re: Interstellar (Phil Eklund, Justin Grey)

Post autor: buhaj »

orzeh pisze: 24 lis 2022, 09:55
buhaj pisze: 21 lis 2022, 19:17
Czytałem na stronie ale nie wierzę.
W sensie prawdziwości informacji czy faktu zagrania w tym roku?
Myślę, źe mogą się nie wyrobić z interstellar w 2023 lub, że to będzie gruby koniec roku
drzewko
Posty: 306
Rejestracja: 05 sie 2016, 09:37
Has thanked: 53 times
Been thanked: 314 times

Re: Interstellar (Phil Eklund, Justin Grey)

Post autor: drzewko »

buhaj pisze: 24 lis 2022, 10:38
orzeh pisze: 24 lis 2022, 09:55
buhaj pisze: 21 lis 2022, 19:17
Czytałem na stronie ale nie wierzę.
W sensie prawdziwości informacji czy faktu zagrania w tym roku?
Myślę, źe mogą się nie wyrobić z interstellar w 2023 lub, że to będzie gruby koniec roku
Ale gra już jest w fabryce z tego co mi wiadomo. Więc nie rozumiem, dlaczego uważasz, że beda cały rok produkować?
Awatar użytkownika
orzeh
Posty: 1282
Rejestracja: 04 lut 2015, 10:05
Lokalizacja: Mysłowice
Has thanked: 127 times
Been thanked: 194 times
Kontakt:

Re: Interstellar (Phil Eklund, Justin Grey)

Post autor: orzeh »

ee skoro są w fazie kolejki w drukarni to musiałaby jakaś katastrofa się tam stać, miejmy nadzieję że nie :)
na interstellar jeszcze nie wiem czy się "napalać" ale na M4 już obgryzam paznokcie :)
Awatar użytkownika
michaldz1
Posty: 299
Rejestracja: 18 paź 2011, 11:36
Has thanked: 105 times
Been thanked: 113 times

Re: Interstellar (Phil Eklund, Justin Grey)

Post autor: michaldz1 »

Wygląda na to, że gra niedługo będzie rozsyłana do sklepów i kupujących w przedsprzedaży.
Gra podobno była dostępna na Essen.
Awatar użytkownika
orzeh
Posty: 1282
Rejestracja: 04 lut 2015, 10:05
Lokalizacja: Mysłowice
Has thanked: 127 times
Been thanked: 194 times
Kontakt:

Re: Interstellar (Phil Eklund, Justin Grey)

Post autor: orzeh »

Świetna wiadomość, myślicie że M4 też mieli "z zaskoczenia" ? ;)
Awatar użytkownika
michaldz1
Posty: 299
Rejestracja: 18 paź 2011, 11:36
Has thanked: 105 times
Been thanked: 113 times

Re: Interstellar (Phil Eklund, Justin Grey)

Post autor: michaldz1 »

orzeh pisze: 23 paź 2023, 09:11 myślicie że M4 też mieli "z zaskoczenia" ? ;)
Mieli "as well as the Exodus module for HF4A"
drzewko
Posty: 306
Rejestracja: 05 sie 2016, 09:37
Has thanked: 53 times
Been thanked: 314 times

Re: Interstellar (Phil Eklund, Justin Grey)

Post autor: drzewko »

Popełniłem tłumaczenie zasad do tej kobyły jaką jest Interstellar po polsku jakby ktoś był zainteresowany:
Strasznie dlugi film (prawie 2h), oczywiscie chaotyczny troche i śmierdzący pełną amatorką ale może pomoże komuś zrozumieć zasady gry przed lekturą instrukcji.

Tak jak nadmieniam w filmie nie do końca polecam playthrough od heavy cardboard bo popełnili tam kilka duzych błędów szczegolnie przy lądowaniu PODem oraz podczas wyjasniania które planety to goldilocki.

Niemniej miłego oglądania :)
kisiel365
Posty: 785
Rejestracja: 10 paź 2016, 18:35
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 242 times
Been thanked: 286 times

Re: Interstellar (Phil Eklund, Justin Grey)

Post autor: kisiel365 »

Faktycznie na HC się nie postarali z tłumaczeniem zasad. Za to świetne tłumaczenie w twoim wykonaniu! Jeszcze tylko by się przydało, żeby powstał moduł na Vassalu i hulaj dusza!
mam 3trolle-7% (S) errata do 1861/67 (K) 1882, 1817/USA
drzewko
Posty: 306
Rejestracja: 05 sie 2016, 09:37
Has thanked: 53 times
Been thanked: 314 times

Re: Interstellar (Phil Eklund, Justin Grey)

Post autor: drzewko »

Planuje to nagrac jeszcze raz, bardziej swiadomie i moze troche bardziej profesjonalnie z lekką post-produkcja. Tym bardziej ze walnąłem dwie gafy w filmiku:
- bunt przeciwko kapitanowi moze wzniecic takze avatar ktory podlega regulacjom
-domesticated goo traktowane jest jakbys mial augumentacje tego typu rowniez jesli chodzi o steorzenie posthumana

Poza tym Phil Eklund ostatnio jeszcze doprecyzowal kilka zasad oraz załatał mały exploit ktory znalezlismy podczas naszej gry.
Awatar użytkownika
Ardel12
Posty: 3569
Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
Lokalizacja: Milicz/Wrocław
Has thanked: 1140 times
Been thanked: 2334 times

Re: Interstellar (Phil Eklund, Justin Grey)

Post autor: Ardel12 »

Widzę, że nikt się nie pokusił jeszcze o kilka słów o grze, a że rozegrałem swoją pierwszą i zapewniam ostatnią partię w ten tytuł, to teraz pełeń żalu i jadu post wysmaruję :twisted:

Do gry zachęciła mnie tematyka. High Frontier siadł u mnie jak i w ekipie i obecnie ogrywamy HF +M012. Cudowny tytuł z minimalną losowością(w sumie głównie rynku, bo resztę można ogarnąć i przejść każdy test na stówkę). M4 zakupiony, więc byłem ciekaw jak to się ze sobą łączy, gdybym kiedyś rozegrał tryb kampanii. Autor miał u mnie spory plus, więc po przyjrzeniu się kilku wypowiedziom grę zakupiłem.

Starannie się moja ekipa przygotowała. 3 śmiałków spędziło lekko 4h czytając i oglądając filmiki z zasadami by zasiąść wieczorem i grę od razu rozegrać. Setup poszedł bardzo sprawnie. Zastosowaliśmy się do rad Marcina i taki setup zrobiliśmy. Początek był mocno niemrawy. Ciężko było pojąć co i jak należy robić by z grą ruszyć. drzewko polecał przygotować statek przed wyprawą, więc tak uczyniliśmy. Cięliśmy kolejne kawałki Exodusa, by zabezpieczyć rakietę tarczami od promieniowania. By to jednak zrobić należy uzyskać 3 ulepszenia tego samego typu(czyli 3 ideologie potrzebują jeden taki znacznik). Nic prostszego. Wystarczy iść cyborgami na kartę danego symbolu i wykulać sukces. Na początku jest to '1' na k6, więc szanse niskie. Raz wpadało od ręki, raz po kilku turach. Wpływu na to jest niewiele, ot ilu graczy(ideologii) zdecyduje się test wykonać tyloma kośćmi rzucimy. Na początku w sumie staraliśmy się mielić Avatarami wystawkę, by dokopać się do kart, które moglibyśmy zbadać, a następnie wykorzystać zdobyte przez to ulepszenia w kolejnych badaniach(niektóe karty można zbadać zawsze, inne mają wymagania jak posiadanie danego ulepszenia lub nuggeta). Ruszać statkiem nie chcieliśmy bez przygotowania, więc nie odczuliśmy byśmy musieli się z czymkolwiek spieszyć.

W końcu silniki odpaliliśmy i wyruszyliśmy w stronę planety, która nadawała się na zamieszkanie przez wcześniejsze sprawdzeniem Wispem odpowiedniej soczewki. Statek sunie, a gracze dalej mielą karty. Starają się zdobywać kolejne ulepszenia. Rodzą dzieci lub wybierają je ze słojów. I tak w sumie gra leciała jak ten statek. Do przodu, ale bez żadnych ciekawych wydarzeń. Gracze zdobywali kolejne medialiony, ale póki gra jest coop to wszyscy się cieszą, że dobiją może do prawdziwego zwycięstwa. Dobra statek doleciał w okolice planety, ale nie możemy się tam zatrzymać, bo gra się natychmiast skończy, a my chcemy walczyć o najlepsze zwycięstwo...na szczęście na wystawce pojawia się karta umożliwiająca wysłanie kapsuły z 2 cyborgami. Łapiemy okazę i pierwsza para Adama i Ewy ląduje na zdatnej do życia planecie. Pełen sukces. Paliwa zostały dwa kroki, więc zaczynamy sunąć w drugą stronę, skanując napotkanymi soczewkami kolejne układy, aby znaleźć kolejny do zamieszkania. Szczęśliwie się jeden znajduje, który wymaga jednego goo i 1 wody. Nic strasznego do zrobienia, więc lecimy.

W tym czasie jeden z kolegów osiągnął posthumana, więc odpalił grę pvp(co ciekawe jest sporo kart dających opcję przełączenia warunków zwycięstwa, więc nie jest to wyłącznie stworzenie posthumana by przejść na pvp, ale też wygląda, że można wrócić do coop). Zaczął się tym samym wyścig o pkt. Medaliony przeskakiwały z ręki do ręki. Nuggety, które ustaliły świat na obiektywny również potrafiły zmienić właściciela przez dojście do władzy jednej z frakcji. Gra nabrała wiatru w żagle słoneczne, acz zaraz wyszła poza obszar słońca...Po 2-3 turach ciekawej przepychanki między graczami, jeden z nich ostał się kapitanem i posiadał większość głosów. Uniemożliwiało to zmianę kapita przez bunt, więc tym samym nie można było reagować na przestawienie avatarów/cyborgów na inne sloty. Gra się spłaszczyła momentalnie do kilku akcji. Błagałem o szybki koniec i na szczęście wpadliśmy na pomysł by wylecieć poza obszar mapy i tym samym zamknać partię pvp.

Wygrałem xD byłem tym kapitanem z przewagą medali nad resztą graczy. Udało mi się nabić 42 pkt(nie mam pojęcia czy dużo, ale jeśli 150pz w coop to prawie najlepsze zwycięstwo, to spokojnie byśmy je zdobyli) na jednej ideologii, na drugiej jakieś 27. 80PZ wygląda nieźle. Koledzy daleko nie odstawali, wiec może i najlepsze zwycięstwo coop by wpadło(mieliśmy udomowione goo oraz planetę gdzie można było zakończyć spokojnie partię). Czuję, że wykorzystaliśmy większość mechanik(małżeństwa, post human, badanie nuggetów, zdobywanie medalionów, wysyłanie robali, używanie soczewek, tona akcji z kart itd.) i jak po HF mam głowę pełną pomysłów co mogłem zrobić lepiej lub co chciałbym sprawdzić w kolejnej partii, tak tutaj wszyscy stwierdzili, że bawili się średnio a gra nie dostarczyła żadnych emocji. Co mi się wybitnie nie spodobało, to żałosny poziom wyzwania. Czas nas nie boli zbytnio. Można na początku stać i się przygotowywać. Nic na tym nie tracimy, bo zawsze zmarły cyborg może wrócić przez poród, wiec tylko trzeba odpowiednio wykorzystywać młode kobiety(jak to brzmi xD). Jak to ogarniemy, to w partii wiele się nie dzieje. Wiemy gdzie lecimy, przygotowaliśmy się na to, więc czas na dolecenie do celu spędzamy na dalszych przygotowaniach, ale jeszcze bardziej na zapewnieniu sobie przewagi punktowej w razie przejścia na pvp. Bardzo mi nie leżała też marna dyskusja nad stołem. Do takiego John Company to lata świetlne. Ostatnim grzechem była nuda. Od połowy partii miałem zaprogramowane w głowie akcje i je wykonywałem. Gra nie jest dynamiczna, więc zmian pomiędzy rundami wiele nie ma.

Może coś źle zagraliśmy(z pewnością jak same komponenty zawierają błędy i rozjazdy względem siebie a zasad), ale odczucia z gry są po prostu słabe. Spędziłem więcej czasu na nauce tej gry niż samej partii i jestem po prostu zawiedziony. Zasady są napisane beznadziejnie. Rzyg pseudo naukowego bełkotu z masą fluffu, który znajduje się w przypisach jak i zasadach bym jeszcze przeżył, ale struktura i wprowadzenie kolejnych elementów woła o pomstę do nieba. Pierwsze 10 stron to w sumie fluff. Zasady pewnie dałoby się zamknać w 1/3 obecnej instrukcji. Olewając te wymyślne nazwy to gra by pewnie straciła oczko na skomplikowaniu xD W zasadach odczuć można jakby gra miała stawiać przed graczem ciężkie wybory, ale nie zaliczyliśmy ani razu wybuchu goo, by był to problem. Na samym końcu odpaliłem go z akcji by zdobyć je przez udomowienie i w sumie tyle. W instrukcji pełno jest barwnych opisów jak to goo nas potyra, kolejne uderzenia radiacji zniszczą nam elementy statku, a tak na prawdę suniemy i nic się nie dzieje...

Z plusów, po partii kolega odkupił grę by sprawdzić ją solo.
buhaj
Posty: 1083
Rejestracja: 27 wrz 2016, 08:01
Lokalizacja: chrzanów
Has thanked: 940 times
Been thanked: 586 times

Re: Interstellar (Phil Eklund, Justin Grey)

Post autor: buhaj »

Dzięki za opis. Moje obawy, po wstępnym czytaniu instrukcji, potwierdziles. Właściwie to gra pod solo wygląda najlepiej, co nie znaczy, że dobrze.
Awatar użytkownika
Yooreck
Posty: 278
Rejestracja: 28 kwie 2014, 06:35
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 97 times
Been thanked: 109 times

Re: Interstellar (Phil Eklund, Justin Grey)

Post autor: Yooreck »

Ja grałem wczoraj i niestety odczucia bardzo podobne. Zdecydowaliśmy się skończyć wcześniej zasiedlając jedną planetę zamiast próbować dwie planety, bo się robiło po prostu nudno, a było wiadomo, że gra zajęłaby bardzo długo jeszcze…

Jeden z graczy dobrze podsumował, że poczucie jest jakby to była gra w fazie alpha. Jest dużo dobrych pomysłów, ale wydaje się, że zabrakło developmentu.
Awatar użytkownika
ZygfrydDeLowe
Posty: 508
Rejestracja: 17 sty 2017, 13:47
Has thanked: 1052 times
Been thanked: 227 times

Re: Interstellar (Phil Eklund, Justin Grey)

Post autor: ZygfrydDeLowe »

Ja po swoich dwóch rozgrywkach (solo i na 3p) mam podobne odczucia - mechaniki są dobre, a pomysł ciekawy, ale jest to taka wersja 0.9, której brakuje ostatecznego szlifu. Na discordzie kombinują jeszcze jak to usprawnić i padły pewne konkretne pomysły, mające zwłaszcza pomóc w spokojnym płynięciu przez próżnię i narzucić jakąś presję czasu - może dzięki temu końcówka gry nabierze rumieńców. Dla mnie na razie 7/10.
ODPOWIEDZ