Cześć, o byście polecili jeśli chodzi o grę przygodową dla solo gracza / ewentualnie w coop na 2 osoby? Nie chciałbym jednak gry, która straci wsparcie szybko (ostatnia osoba której kupiłem w tamtym roku all in Bloodborne żaliła się, że już całe ograne)
Myslalem nad tym Hexplore IT (1 cześć z olbrzymią dodatkową książką kampanijną) ale wyprzedane.
Może te Chronicles of Drunagor? Tam chyba ma sporo fanów i masę sceny z dodatkowymi kampaniami fanowskimi?
A może Tainted Grail? Albo Folkore?
Doradźcie coś proszę
Długo rozwijana gra solo/coop RPG
- arturmarek
- Posty: 1488
- Rejestracja: 31 paź 2017, 08:05
- Has thanked: 257 times
- Been thanked: 725 times
Re: Długo rozwijana gra solo/coop RPG
W Bloodborne'a nie grałem więc ciężko mi porównać.
Tainted Grail podstawka to spora kampania, ale nie ogromna. Przy spokojnym graniu 30h, solo może mniej. Jednak tam są dodatkowe kampanie, ale nie wiem ile tam jest dokładnie zawartości, bo u mnie w folii leżą
Pod solo bym polecił 7th Continent. Znakomity eksploracyjny survival. Uwaga: tylko w wersji angielskiej. Też grałem jedynie w podstawkę, ale jest duży dodatek, jakieś dodatkowe klątwy itp.
Zawsze można rozważyć Gloomhaven, tam jest mega dużo zawartości. Minus taki, że historia mierna, jedyna ciągłość jest w tworzeniu postaci, bo fabuły mogłoby nie być. Drugi minus to odrobinę kanciasty wariant solo. Z tego co kojarzę to trzeba grać na dwie ręce i "oszukiwać" (grając na dwie osoby jest lekko ograniczona komunikacja, a solo nie, chyba, że ma się rozdwojenie jaźni).
Tainted Grail podstawka to spora kampania, ale nie ogromna. Przy spokojnym graniu 30h, solo może mniej. Jednak tam są dodatkowe kampanie, ale nie wiem ile tam jest dokładnie zawartości, bo u mnie w folii leżą
Pod solo bym polecił 7th Continent. Znakomity eksploracyjny survival. Uwaga: tylko w wersji angielskiej. Też grałem jedynie w podstawkę, ale jest duży dodatek, jakieś dodatkowe klątwy itp.
Zawsze można rozważyć Gloomhaven, tam jest mega dużo zawartości. Minus taki, że historia mierna, jedyna ciągłość jest w tworzeniu postaci, bo fabuły mogłoby nie być. Drugi minus to odrobinę kanciasty wariant solo. Z tego co kojarzę to trzeba grać na dwie ręce i "oszukiwać" (grając na dwie osoby jest lekko ograniczona komunikacja, a solo nie, chyba, że ma się rozdwojenie jaźni).
-
- Administrator
- Posty: 4757
- Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1260 times
- Been thanked: 1469 times
Re: Długo rozwijana gra solo/coop RPG
Kampania jest od ręki w planszomanii, pierwszą część zamawiałem i mi sprowadzili.
Re: Długo rozwijana gra solo/coop RPG
No właśnie tak średnio mogą zamówić pierwszy Hexplore It - pytałem, obecnie czekają na dodruk.
A czy jakaś gra ma wsparcie tego typu, ze wychodzą co jakiś czas dodatki? Wiecie, że się ze społecznością wyczekuje czegoś nowego, rozkminia na górach strategie etc?
Coś takiego jak Arkham Horror gra karciana, to jest świetnie żyjąca gra, ale może znajdę coś bardziej planszowego / figurowego
A czy jakaś gra ma wsparcie tego typu, ze wychodzą co jakiś czas dodatki? Wiecie, że się ze społecznością wyczekuje czegoś nowego, rozkminia na górach strategie etc?
Coś takiego jak Arkham Horror gra karciana, to jest świetnie żyjąca gra, ale może znajdę coś bardziej planszowego / figurowego