Portal Games pisze: ↑21 gru 2022, 08:42
...
No i potem stało się coś nieoczekiwanego."
...
Jak dla mnie, po przeczytaniu tego posta, pierwszy raz stało się coś nieoczekiwanego - mój poziom zainteresowania zmienił się z "ciekawe jak to wyjdzie" na "... eee, meh".
To jest taki efekt jaki widzę przy oglądaniu seriali.
1 odcinek - ok, coś się rozkręca, jakas tajemnica, może będzie coś ciekawego
2 odcinek - ok, coś kolejnego, kolejne postacie, kolejne zagadki ... ?
3 odcinek - fajna ta przedmowa i budowanie świata, ale przydałoby się coś konkretniejszego w końcu ...
4 odcinek - ... hrrrr, hrrr ... o, chyba przespałem
5 odcinek - eeee, jakoś mnie to nie bawi, szkoda czasu, w ogóle nie włączam
(to jest wersja rozszerzona, bo ostatnio ten 4-5 odcinek, to mam już w 2-3)
Jeżeli każdy update jest pisany na zasadzie:
- zrobiliśmy coś nowego i zajebistego
- pokażemy wam mechanikę
i tak na poważnie, to jest jakiś kawałek mechaniki tylko, z którego trudno wyobrazić sobie całość
poza tym, nie widać w tej mechanice klimatu Thorgala
to doprowadzacie drogi Portalu do pewnego znudzenia/znużenia tematem.
Tym bardziej, że brakuje mi podejścia "od ogółu do szczegółu". Niby coś było ogólnego na początku, ale to tylko jakieś luźne wzmianki.
Wiemy, że coop, wiemy, że 4 postacie, wiemy, że różne scenariusze.
Ale nie wiemy
- czy to są luźne, oddzielne scenariusze, czy kampania powiązanych scenariuszy (edit: poszukałem sobie i znalazłem całkiem gdzieś indziej, czyli nie w update'ach, że to mają być niezależne scenariusze)
- czy w każdym scenariuszu wymagane są te 4 postacie, czy może być mniej
- jak wygląda rozwój postaci, czym się różnią
- jakie są przykładowe cele scenariuszy, kampanii - co powoduje wygraną/przegraną graczy
To jest oczywiście tylko moje zdanie, z którym nikt nie musi się zgadzać, ale po prostu czuję lekkie znudzenie/znużenie.
Nasunęły mi się po tym update jakieś pytania, ale nawet nie chce mi się ich pisać, bo ... kiedyś może to ktoś wyjaśni, a jak nie, ... to nie ...