Opcja z układaniem wartości kości na karcie przeciwnika niczym z gry Karciane Podziemia byłoby znacznie lepsze. Ale chyba muszę sam zagrać aby się przekonać bo może to nie jest wcale takie głupie.Shodan pisze: ↑14 gru 2022, 09:58 Rozumiem, że to prototyp, jednak na tę chwilę zarówno same kości jak i planszetka (karta?) przeciwnika wyglądają aklimatycznie. Chyba, że Thorgal walczy akurat z wężem
Ja bym w ogóle wyrzucił tego tetrisa i ograniczył system do rzucania odpowiednich symboli na kościach, które później umieszczałoby się bezpośrednio w przeciwniku - rzucasz kośćmi i w zależności od tego co wypadło przydzielasz je na odpowiednie pola na planszetce wroga odpalając przypisane efekty. W takim systemie kluczowe byłoby budowanie odpowiedniego dice poll, oraz posiadanie zdolności do generowania przerzutów, itp.
Thorgal: The Board Game (J. Kijanka, J. Maurycy, R. Szyma)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- BOLLO
- Posty: 5217
- Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
- Lokalizacja: Bielawa
- Has thanked: 1075 times
- Been thanked: 1683 times
- Kontakt:
Re: Thorgal: The Board Game (J. Kijanka, J. Maurycy, R. Szyma)
- japanczyk
- Moderator
- Posty: 10924
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3357 times
- Been thanked: 3217 times
Re: Thorgal: The Board Game (J. Kijanka, J. Maurycy, R. Szyma)
Jak mozna mowic co byloby lepsze po pobieznym zapoznaniu sie z draftem mechaniki?
come on - przy czym ja uwazam rozwiazanie z Karcinaych podziemii za takie se co najwyzej, wiec rzucanie, ze byloby to lepsze jest... ekhm:P
- BOLLO
- Posty: 5217
- Rejestracja: 24 mar 2020, 23:39
- Lokalizacja: Bielawa
- Has thanked: 1075 times
- Been thanked: 1683 times
- Kontakt:
Re: Thorgal: The Board Game (J. Kijanka, J. Maurycy, R. Szyma)
No przeca uderzyłem się w pierś
Ale chyba muszę sam zagrać aby się przekonać bo może to nie jest wcale takie głupie.
-
- Posty: 1139
- Rejestracja: 03 sty 2015, 17:28
- Lokalizacja: Kołobrzeg
- Has thanked: 240 times
- Been thanked: 122 times
Re: Thorgal: The Board Game (J. Kijanka, J. Maurycy, R. Szyma)
Rozwiązanie walki wygląda intrygująco. Jak na mój gust sprawia, że będę śledził wieści w temacie.
Niegdyś Azazelek, narodzony na nowo jako Kal-El83 ;)
Re: Thorgal: The Board Game (J. Kijanka, J. Maurycy, R. Szyma)
Nowa aktualizacja opisuje „unikalną” mechanikę akcji, kładzenia żetonów na karty i wzmacniania ich poprzez korzystanie z użytych kart akcji obok. Na pierwszy rzut oka to taki mix rozwiązań Vagrantsong i Marvel United.
-
- Posty: 983
- Rejestracja: 15 cze 2017, 11:36
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 308 times
- Been thanked: 277 times
Re: Thorgal: The Board Game (J. Kijanka, J. Maurycy, R. Szyma)
Nie do końca widzę tu nawiązania do wymienionych gier - według opisu brane są pod uwagę wszystkie akcje na lewo/o mniejszej wartości (przykład z wzmocnieniem akcji ataku poprzez zwiększenie jej numeru/pozycji w rzędzie) . Wygląda to całkowicie inaczej niż w MU gdzie patrzy się tylko na ikonki z poprzedniej karty (nawiązanie do Vagrantsong już mi totalnie umyka).
Sprzedam:
Cerebria, Miasteczka, Weather Machine - metalowe zębatki
Cerebria, Miasteczka, Weather Machine - metalowe zębatki
Re: Thorgal: The Board Game (J. Kijanka, J. Maurycy, R. Szyma)
W Vagrantsong masz umiętności w postaci kart, na które kładziesz żetony, aby je aktywować i zagrać te akcje z kart. Co do MU, to nawiązałem właśnie do combowania z poprzednią kartą. A właściwie do optymalizacji wyłożenia 2-3 kart tak, aby mieć jak najwięcej korzyści.khuba pisze: ↑20 gru 2022, 15:15 Nie do końca widzę tu nawiązania do wymienionych gier - według opisu brane są pod uwagę wszystkie akcje na lewo/o mniejszej wartości (przykład z wzmocnieniem akcji ataku poprzez zwiększenie jej numeru/pozycji w rzędzie) . Wygląda to całkowicie inaczej niż w MU gdzie patrzy się tylko na ikonki z poprzedniej karty (nawiązanie do Vagrantsong już mi totalnie umyka).
Re: Thorgal: The Board Game (J. Kijanka, J. Maurycy, R. Szyma)
Z każdą kolejną aktualizacją wychodzi na to, że posklejano ze sobą tak wiele różnych mechanik/rozwiązań z innych gier, że wróży to skrajnie dwojako: albo to będzie niegrywalna kupa, albo to będzie hit Portalu, raczej bez opcji średnie narracyjne euro 6,5/10. Jeszcze nie wiem w którą stronę szala się przechyla, czekam na jakiś gameplay na prototypie gry.
-
- Posty: 2515
- Rejestracja: 22 sie 2015, 13:48
- Has thanked: 1015 times
- Been thanked: 492 times
Re: Thorgal: The Board Game (J. Kijanka, J. Maurycy, R. Szyma)
Będę miał możliwośc zagrać w prototyp, być może jeszcze w tym roku lub tuż po nim, to dam znać jak to wygląda.
planszomania.pl - 10%
(rabat nie działa na pozycje już zrabatowane!)
(rabat nie działa na pozycje już zrabatowane!)
- Portal Games
- Posty: 1358
- Rejestracja: 01 lis 2012, 12:26
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 272 times
- Kontakt:
Re: Thorgal: The Board Game (J. Kijanka, J. Maurycy, R. Szyma)
Gdyby kogoś ominął ten news to wskoczył kolejny update do gry planszowej Thorgal!
"Czy każda gra planszowa musi mieć nowatorską mechanikę? Czy każdy autor powinien do gry wcisnąć coś, czego świat gier planszowych jeszcze nie wiedział? Czy gracze, kupując grę, oczekują innowacyjności?
Uważam, że nie.
Stephen King głosi od lat, że pisanie książek to żadna natchniona misja, a zwykłe rzemiosło. Pisarz ma dobrze pisać, a nie starać się być mesjaszem narodów. Ja sam uważam, że ludzi genialnych, wybitnych, takich jak Garfield, Wursch, czy Cathala jest tylko kilku na świecie. Reszta z nas musi z całych sił starać się być jak najlepszymi w swoim rzemiośle. Być jak Stephen King. Tylko tyle i aż tyle.
Siadając do prac nad Thorgalem nie mieliśmy ambicji rewolucjonizowania branży gier. Nie szukaliśmy na siłę innowacyjności. Nie braliśmy klasycznych elementów mechaniki, by łamać je, by szukać nowego podejścia, by na siłę zaimponować recenzentom.
Było wręcz przeciwnie. Robimy klasyczną, dobrą przygodówkę. Ograjmy jak najwięcej gier tego gatunku, zobaczmy jakie są jego mocne strony, jakie są słabe, postarajmy się nie zgubić tych pierwszych, postarajmy się uniknąć tych drugich. Jesteśmy Stephenem Kingiem. Robimy dobrą planszówkę. Tylko tyle i aż tyle.
No i potem stało się coś nieoczekiwanego."
Pełna wersja jest dostępna tutaj: https://portalgames.pl/pl/thorgal-felieton-4/
"Czy każda gra planszowa musi mieć nowatorską mechanikę? Czy każdy autor powinien do gry wcisnąć coś, czego świat gier planszowych jeszcze nie wiedział? Czy gracze, kupując grę, oczekują innowacyjności?
Uważam, że nie.
Stephen King głosi od lat, że pisanie książek to żadna natchniona misja, a zwykłe rzemiosło. Pisarz ma dobrze pisać, a nie starać się być mesjaszem narodów. Ja sam uważam, że ludzi genialnych, wybitnych, takich jak Garfield, Wursch, czy Cathala jest tylko kilku na świecie. Reszta z nas musi z całych sił starać się być jak najlepszymi w swoim rzemiośle. Być jak Stephen King. Tylko tyle i aż tyle.
Siadając do prac nad Thorgalem nie mieliśmy ambicji rewolucjonizowania branży gier. Nie szukaliśmy na siłę innowacyjności. Nie braliśmy klasycznych elementów mechaniki, by łamać je, by szukać nowego podejścia, by na siłę zaimponować recenzentom.
Było wręcz przeciwnie. Robimy klasyczną, dobrą przygodówkę. Ograjmy jak najwięcej gier tego gatunku, zobaczmy jakie są jego mocne strony, jakie są słabe, postarajmy się nie zgubić tych pierwszych, postarajmy się uniknąć tych drugich. Jesteśmy Stephenem Kingiem. Robimy dobrą planszówkę. Tylko tyle i aż tyle.
No i potem stało się coś nieoczekiwanego."
Pełna wersja jest dostępna tutaj: https://portalgames.pl/pl/thorgal-felieton-4/
- goldsun
- Posty: 563
- Rejestracja: 11 cze 2021, 10:11
- Lokalizacja: Bytom
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 196 times
Re: Thorgal: The Board Game (J. Kijanka, J. Maurycy, R. Szyma)
Jak dla mnie, po przeczytaniu tego posta, pierwszy raz stało się coś nieoczekiwanego - mój poziom zainteresowania zmienił się z "ciekawe jak to wyjdzie" na "... eee, meh".
To jest taki efekt jaki widzę przy oglądaniu seriali.
1 odcinek - ok, coś się rozkręca, jakas tajemnica, może będzie coś ciekawego
2 odcinek - ok, coś kolejnego, kolejne postacie, kolejne zagadki ... ?
3 odcinek - fajna ta przedmowa i budowanie świata, ale przydałoby się coś konkretniejszego w końcu ...
4 odcinek - ... hrrrr, hrrr ... o, chyba przespałem
5 odcinek - eeee, jakoś mnie to nie bawi, szkoda czasu, w ogóle nie włączam
(to jest wersja rozszerzona, bo ostatnio ten 4-5 odcinek, to mam już w 2-3)
Jeżeli każdy update jest pisany na zasadzie:
- zrobiliśmy coś nowego i zajebistego
- pokażemy wam mechanikę
i tak na poważnie, to jest jakiś kawałek mechaniki tylko, z którego trudno wyobrazić sobie całość
poza tym, nie widać w tej mechanice klimatu Thorgala
to doprowadzacie drogi Portalu do pewnego znudzenia/znużenia tematem.
Tym bardziej, że brakuje mi podejścia "od ogółu do szczegółu". Niby coś było ogólnego na początku, ale to tylko jakieś luźne wzmianki.
Wiemy, że coop, wiemy, że 4 postacie, wiemy, że różne scenariusze.
Ale nie wiemy
- czy to są luźne, oddzielne scenariusze, czy kampania powiązanych scenariuszy (edit: poszukałem sobie i znalazłem całkiem gdzieś indziej, czyli nie w update'ach, że to mają być niezależne scenariusze)
- czy w każdym scenariuszu wymagane są te 4 postacie, czy może być mniej
- jak wygląda rozwój postaci, czym się różnią
- jakie są przykładowe cele scenariuszy, kampanii - co powoduje wygraną/przegraną graczy
To jest oczywiście tylko moje zdanie, z którym nikt nie musi się zgadzać, ale po prostu czuję lekkie znudzenie/znużenie.
Nasunęły mi się po tym update jakieś pytania, ale nawet nie chce mi się ich pisać, bo ... kiedyś może to ktoś wyjaśni, a jak nie, ... to nie ...
--
Dołączam różne wyrazy i pozdrawiam
Goldsun
Dołączam różne wyrazy i pozdrawiam
Goldsun
Re: Thorgal: The Board Game (J. Kijanka, J. Maurycy, R. Szyma)
Mnie z kolei zastanawia dlaczego w grze kooperacyjnej o Thorgalu jedna z postaci którą można kierować jest Kriss de Valnor. Przecież ona była antagonistką w komiksach. Mam nadzieję że to będzie jakoś fabularnie uwzględnione bo myśl o Aarici i Kriss de Valnor przybijających sobie żółwika po udane akcji w grze jakoś mnie odrzuca.
- Backero
- Posty: 389
- Rejestracja: 31 maja 2015, 21:34
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 143 times
- Been thanked: 82 times
Re: Thorgal: The Board Game (J. Kijanka, J. Maurycy, R. Szyma)
Jak dla mnie w ogóle zestaw postaci powinien być inny. Wywaliłbym albo Triss albo Aaricię. Dodałbym możliwość grania którąś z postaci, z którymi Thorgal od czasu do czasu współpracuje, a tu naprawdę jest z czego wybierać. Mam nadzieję, że będą jeszcze dostępne, jeżeli zdecydują się na streach goale.
- psia.kostka
- Posty: 3382
- Rejestracja: 02 mar 2020, 22:50
- Has thanked: 435 times
- Been thanked: 1044 times
Re: Thorgal: The Board Game (J. Kijanka, J. Maurycy, R. Szyma)
No pewnie mogli, trzeba bylo isc na jakies kompromisy. O wyborze postaci byl, zdaje sie, jeden z wpisow w pamietniku. Ja Thorgala znam tylko z widzenia, mam swiadomosc kultu itp, czytalem chyba tylko Łucznikow lata temu. Kriss znam i "te blondynke" z widzenia rozpoznaje. Gra musi zaciekawic tez takich ignorantow jak ja, nie tylko uber wyznawcow, znajacych smaczki "kto z kim". Zaciekawic tzn sprawic abym wylozyl pieniadze, a czy potem to sie bedzie mi fabularnie spinac, to moze byc juz poza spektrum biznesu
Temat nie jest oczywisty, bo ktos powie, ze chce 4 dorosle postacie, a inny, ze przeciez bedzie gral z dziecmi i musza byc mlodociani, aby "sie wcielic". Zawsze beda niezadowoleni. Autor musi zaryzykowac i cos zdecydowac.
Co do slusznych uwag goldsun, to obecnie chyba jest to bardziej snucie basni, budowanie swiadomosci tytulu, a prawdziwe budowanie hajpu w kampanii. Hajp to beda figurki, nie ma co sie czarowac, ze ktos wygra internety i KS, bo ma ciekawa mechanike kartami Inna sprawa, ze Portal i ich kampanie czasem budzily watpliwosci. Ale kazda kolejna to szansa, ze bedzie lepiej.
Na pewno bedzie wesolo Kanapowi futbolisci maja mundial, dla nas swietem sa kampanie KS znanych IP.
Szukam: transport kilku gier +mat, Szczecin -> Warszawa
Ewentualnie "planszowy couchsurfing" Pomorze Zach ʕ•ᴥ•ʔ
Szukam/Kupię: HoN, ToI, Scenariusze 1ed MoM/PSz, Unlock;
#KolekcjonujeRabaty [DobraKarmaWraca][WarszawskiKolektyw][#WawHub]
Ewentualnie "planszowy couchsurfing" Pomorze Zach ʕ•ᴥ•ʔ
Szukam/Kupię: HoN, ToI, Scenariusze 1ed MoM/PSz, Unlock;
#KolekcjonujeRabaty [DobraKarmaWraca][WarszawskiKolektyw][#WawHub]
- sliff
- Posty: 928
- Rejestracja: 29 maja 2020, 15:27
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 322 times
- Been thanked: 380 times
Re: Thorgal: The Board Game (J. Kijanka, J. Maurycy, R. Szyma)
Po takich zapowiedziach spodziewam się że hajp to będzie grubszy papier w księdze scenariuszy.
Zupełnie nie kupuje tego marketingu. A te powtarzane jak mantra informacje o rzekomej niezwykłości bardziej przywodzą mi na myśl cytat z gry o tron - 'Any man who must say, "I am the King", is no true king.'
Zupełnie nie kupuje tego marketingu. A te powtarzane jak mantra informacje o rzekomej niezwykłości bardziej przywodzą mi na myśl cytat z gry o tron - 'Any man who must say, "I am the King", is no true king.'
Ostatnio zmieniony 21 gru 2022, 15:45 przez sliff, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Thorgal: The Board Game (J. Kijanka, J. Maurycy, R. Szyma)
Dla kogoś kto nie czytał komiksów to wszystko jedno które postacie znajdą się w grze - przecież i tak ich nie zna. Ewentualnie będzie patrzył na opis tych postaci w materiałach związanych z grą i tutaj przyznam, że Kriss de Valnor ma większy potencjał marketingowy. Z kolei dla osób znających komiks taki wybór postaci będzie co najmniej kontrowersyjny - i może zniechęcić do gry takie osoby, więc kwestie fabularne też powinny być w spektrum biznesowym. Mam po prostu nadzieję że dodanie Kriss do drużyny Thorgala było przynajmniej przemyślane i jakoś uzasadnione.psia.kostka pisze: ↑21 gru 2022, 11:17No pewnie mogli, trzeba bylo isc na jakies kompromisy. O wyborze postaci byl, zdaje sie, jeden z wpisow w pamietniku. Ja Thorgala znam tylko z widzenia, mam swiadomosc kultu itp, czytalem chyba tylko Łucznikow lata temu. Kriss znam i "te blondynke" z widzenia rozpoznaje. Gra musi zaciekawic tez takich ignorantow jak ja, nie tylko uber wyznawcow, znajacych smaczki "kto z kim". Zaciekawic tzn sprawic abym wylozyl pieniadze, a czy potem to sie bedzie mi fabularnie spinac, to moze byc juz poza spektrum biznesu
Temat nie jest oczywisty, bo ktos powie, ze chce 4 dorosle postacie, a inny, ze przeciez bedzie gral z dziecmi i musza byc mlodociani, aby "sie wcielic". Zawsze beda niezadowoleni. Autor musi zaryzykowac i cos zdecydowac.
Co do slusznych uwag goldsun, to obecnie chyba jest to bardziej snucie basni, budowanie swiadomosci tytulu, a prawdziwe budowanie hajpu w kampanii. Hajp to beda figurki, nie ma co sie czarowac, ze ktos wygra internety i KS, bo ma ciekawa mechanike kartami Inna sprawa, ze Portal i ich kampanie czasem budzily watpliwosci. Ale kazda kolejna to szansa, ze bedzie lepiej.
Na pewno bedzie wesolo Kanapowi futbolisci maja mundial, dla nas swietem sa kampanie KS znanych IP.
- psia.kostka
- Posty: 3382
- Rejestracja: 02 mar 2020, 22:50
- Has thanked: 435 times
- Been thanked: 1044 times
Re: Thorgal: The Board Game (J. Kijanka, J. Maurycy, R. Szyma)
To staly punkt programu. Bede wrecz rozczarowany, jesli nie bedzie takiego SG.
Kredowy papier, płótnowanie, papier czerpany. Oh boy, can't wait!
Trzeba czekac. Jak zaprezentuja co maja i bedzie kasztan, to pierwszy zakrzykne "Król jest nagi!"'Any man who must say, "I am the King", is no true king.'
Kriss = $$$
Kupia, nie maja wyjscia Thorgal is Thorgal, czekali na to 30lat.
(Poza tym chyba na okladce nie bedzie wzmianki o niescislosciach fabularnych )
Szukam: transport kilku gier +mat, Szczecin -> Warszawa
Ewentualnie "planszowy couchsurfing" Pomorze Zach ʕ•ᴥ•ʔ
Szukam/Kupię: HoN, ToI, Scenariusze 1ed MoM/PSz, Unlock;
#KolekcjonujeRabaty [DobraKarmaWraca][WarszawskiKolektyw][#WawHub]
Ewentualnie "planszowy couchsurfing" Pomorze Zach ʕ•ᴥ•ʔ
Szukam/Kupię: HoN, ToI, Scenariusze 1ed MoM/PSz, Unlock;
#KolekcjonujeRabaty [DobraKarmaWraca][WarszawskiKolektyw][#WawHub]
Re: Thorgal: The Board Game (J. Kijanka, J. Maurycy, R. Szyma)
Nie mogę odpowiadać za innych ale ja decyzję podejmę dopiero po pojawieniu się recenzji i zobaczeniu gameplay'u. Trzymam kciuki za Portal żeby to był hit.psia.kostka pisze: ↑21 gru 2022, 12:02 Kupia, nie maja wyjscia Thorgal is Thorgal, czekali na to 30lat.
(Poza tym chyba na okladce nie bedzie wzmianki o niescislosciach fabularnych )
- psia.kostka
- Posty: 3382
- Rejestracja: 02 mar 2020, 22:50
- Has thanked: 435 times
- Been thanked: 1044 times
Re: Thorgal: The Board Game (J. Kijanka, J. Maurycy, R. Szyma)
Masz racje, ze haslo "kazdy chce gre z Vaderem" nie implikuje jednoznacznie -> zrobmy kooperacje dla 4graczy: Luke, Obi-Wan, Han i Vader.
Szukam: transport kilku gier +mat, Szczecin -> Warszawa
Ewentualnie "planszowy couchsurfing" Pomorze Zach ʕ•ᴥ•ʔ
Szukam/Kupię: HoN, ToI, Scenariusze 1ed MoM/PSz, Unlock;
#KolekcjonujeRabaty [DobraKarmaWraca][WarszawskiKolektyw][#WawHub]
Ewentualnie "planszowy couchsurfing" Pomorze Zach ʕ•ᴥ•ʔ
Szukam/Kupię: HoN, ToI, Scenariusze 1ed MoM/PSz, Unlock;
#KolekcjonujeRabaty [DobraKarmaWraca][WarszawskiKolektyw][#WawHub]
Re: Thorgal: The Board Game (J. Kijanka, J. Maurycy, R. Szyma)
Jesteś promilem na rynku pozdrawiam. Via Heroes 3 czy Wiedźmin.sinuhePL pisze: ↑21 gru 2022, 12:15Nie mogę odpowiadać za innych ale ja decyzję podejmę dopiero po pojawieniu się recenzji i zobaczeniu gameplay'u. Trzymam kciuki za Portal żeby to był hit.psia.kostka pisze: ↑21 gru 2022, 12:02 Kupia, nie maja wyjscia Thorgal is Thorgal, czekali na to 30lat.
(Poza tym chyba na okladce nie bedzie wzmianki o niescislosciach fabularnych )
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Re: Thorgal: The Board Game (J. Kijanka, J. Maurycy, R. Szyma)
Chyba jednak nie bo na Wiedźmina się skusiłem. No ale tam jak gra będzie kiepska to będę miał przynajmniej sporo ładnych figurek do pomalowaniagogovsky pisze: ↑21 gru 2022, 12:32Jesteś promilem na rynku pozdrawiam. Via Heroes 3 czy Wiedźmin.sinuhePL pisze: ↑21 gru 2022, 12:15Nie mogę odpowiadać za innych ale ja decyzję podejmę dopiero po pojawieniu się recenzji i zobaczeniu gameplay'u. Trzymam kciuki za Portal żeby to był hit.psia.kostka pisze: ↑21 gru 2022, 12:02 Kupia, nie maja wyjscia Thorgal is Thorgal, czekali na to 30lat.
(Poza tym chyba na okladce nie bedzie wzmianki o niescislosciach fabularnych )
Re: Thorgal: The Board Game (J. Kijanka, J. Maurycy, R. Szyma)
Królewiczu złoty chodzi, że instrukcje/gameplay herosów/wiedźmina przed kupnem i po kupnie przeczytało/obejrzalo około 0.1 %, a reszta hajpuje Większość osób nie wchodzi na updaty ani komentarze na KS przykład to np darkest dungeon czy ta gra z klimatu Prince od Persia gdzie zerżneli wszystko z massive darkness były komentarze wielkimi literami wszędzie trąbili, że scam a do końca chyba było ponad 2000 backerów, bo ludzie nie wycofali wsparcia, więc heh.
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
Re: Thorgal: The Board Game (J. Kijanka, J. Maurycy, R. Szyma)
E, chyba trochę przesada z tym 0.1%, na pewno jakaś część hajpuje ale żeby prawie wszyscy?gogovsky pisze: ↑21 gru 2022, 12:43Królewiczu złoty chodzi, że instrukcje/gameplay herosów/wiedźmina przed kupnem i po kupnie przeczytało/obejrzalo około 0.1 %, a reszta hajpuje Większość osób nie wchodzi na updaty ani komentarze na KS przykład to np darkest dungeon czy ta gra z klimatu Prince od Persia gdzie zerżneli wszystko z massive darkness były komentarze wielkimi literami wszędzie trąbili, że scam a do końca chyba było ponad 2000 backerów, bo ludzie nie wycofali wsparcia, więc heh.
Re: Thorgal: The Board Game (J. Kijanka, J. Maurycy, R. Szyma)
Triss? Chyba ci się uniwersum pomyliło
Kriss de Valnor to legenda i ma jak najbardziej sens. Właściwie pewnie chyba tylko co do niej i Thorgala nie było wątpliwości. Thorgal nie raz z nią - jak piszesz - współpracował, no i są ludzie, którzy lubią sobie czasem zagrać "złą/negatywną" (lub po prostu niejednoznaczną) postacią. Ale tak naprawdę bez większej ilości szczegółów na temat gry ciężko mówić o trafności wyboru postaci, tj jak się w całą grę wpisują.
Trochę jednak pojechałeś za daleko. Rozumiem jeszcze czepiać się, jeśli byłyby to postacie drugorzędne, ale zarówno bez Kriss jak i Aaricii nie byłoby całej serii... więc taki wybór kompletnie nie powinien dziwić, zarówno w tym wieku, jak i w poprzednim.psia.kostka pisze: ↑21 gru 2022, 10:23 Ale muszą być kobiety, bo jest XXI wiek. Nie ma co drążyć. #tęcza
sprzedam / bgg contribs / “an’ it harm none, do what ye will”