W ile osób gracie i jakich bohaterów wybraliście?
Frosthaven (Isaac Childres)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Mateez
- Posty: 208
- Rejestracja: 08 paź 2011, 15:20
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 70 times
Re: Frosthaven (Isaac Childres)
Nie próbowałem oficjalnej, ale może jeszcze spróbuję. X-haven Assistant sprawdza się bardzo dobrze, chociaż miałem ostatnio jakieś problemy z połączeniem dwóch telefonów. Faktycznie, nie jest zbyt piękna. Wersja gloomhavenowa była ciemna i wyglądała przez to dużo lepiej. Tu niby też można tak ustawić, ale jakoś mi to nie pasuje do klimatu. W każdym razie apki używam do wszystkiego, co oferuje: ability cards, inicjatywa, modifier deck potworów, hp, XP, conditions, loot deck... Na początku próbowałem część informacji zaznaczać tradycyjnie (np. HP i XP postaci), ale to tylko powodowało niepotrzebne komplikacje. Teraz fizycznie mogę się skupić na tym, co najważniejsze - mapie scenariusza, figurkach, kartach postaci, a apka zajmuje się resztą. Naprawdę nie ma wrażenia, że to jakaś okrojona gra. Na stole 180 cm długości gra i tak się ledwo mieści (wliczając stale rozłożoną mapę kampanii, wszystkie event decki itd).elayeth pisze: ↑07 lut 2023, 15:44 Co do apki to się waham, ale pewnie spróbuję z X-haven... niemniej mam kosteczki 12 i 8-ścienne, które w pełni wystarczały do łatwego śledzenia hp potworów. Ciągnięcie kart ma też w sobie pewien element emocji...
Rozumiem, że większość z was korzysta z tej apki głównie to zarządzanie deckami i hp potworów? Czy do czegoś jeszcze?
Czy ktoś używał już oficjalnej apki od Lucky Duck Games? Wygląda dużo lepiej...
Rozegraliśmy na razie (kampania 2-osobowa) 4 scenariusze. Jak będę miał chwilę to opiszę pierwsze wrażenia (pozytywne, a jakże!) i podeślę fotki pomalowanych miniaturek.
- yrq
- Posty: 957
- Rejestracja: 06 sie 2018, 10:55
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 336 times
- Been thanked: 359 times
Re: Frosthaven (Isaac Childres)
2 osoby, ja Blinkblade, żona Drifter. Całkiem dają radę, choć obydwie postaci są raczej indywidualistami i mało się kombią.
Re: Frosthaven (Isaac Childres)
W gloomhaven najbardziej lubiłem grać solo dwiema postaciami, które się totalnie niezgrywają i szukac jakichś niestandardowych rozwiazań. Wtedy było dużo ciekawiej. Tutaj pewnie też z czymś takim zacznę.
-
- Posty: 1566
- Rejestracja: 02 sty 2019, 09:46
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 440 times
- Kontakt:
Re: Frosthaven (Isaac Childres)
Frosthaven – Scenario #2 Algox Scounting
Z dużą radością przystąpiliśmy ostatnio do drugiego scenariusza w świecie Frosthaven. Poniżej prezentuję bogato okraszony raport z tej przygody - dużo się działo!
LINK: Frosthaven – Scenario #2 Algox Scounting
Z dużą radością przystąpiliśmy ostatnio do drugiego scenariusza w świecie Frosthaven. Poniżej prezentuję bogato okraszony raport z tej przygody - dużo się działo!
LINK: Frosthaven – Scenario #2 Algox Scounting
Mój blog, serdecznie zapraszam!
https://theboardgameschronicle.com/
https://theboardgameschronicle.com/
Re: Frosthaven (Isaac Childres)
Spoiler:
- yrq
- Posty: 957
- Rejestracja: 06 sie 2018, 10:55
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 336 times
- Been thanked: 359 times
Re: Frosthaven (Isaac Childres)
Z tego co pamiętam to nie wymaga, jako jeden z kilku początkowych budynków.
Re: Frosthaven (Isaac Childres)
Na zdjeciu karty na blogu masz 2 wpisana w koszcie ulepszenia przy Prosperity level
- yrq
- Posty: 957
- Rejestracja: 06 sie 2018, 10:55
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 336 times
- Been thanked: 359 times
Re: Frosthaven (Isaac Childres)
Spoiler:
Żeby ulepszyć 1 do 2 trzeba mieć poziom prosperity 1. Żeby ulepszyć z 2 do 3 trzeba mieć drugi poziom.
-
- Posty: 2579
- Rejestracja: 27 kwie 2018, 15:18
- Has thanked: 1226 times
- Been thanked: 1437 times
Re: Frosthaven (Isaac Childres)
A jak ze scenariuszami? Duży postęp w stosunku do spamu "kill all enemies" z pierwszej części?
Lubię TĘ grę. (a nie "tą grę")
Kupiłem TĘ grę. (a nie "tą grę")
Wygrałem w TĘ grę. (a nie "tą grę")
Kupiłem TĘ grę. (a nie "tą grę")
Wygrałem w TĘ grę. (a nie "tą grę")
- elayeth
- Posty: 1051
- Rejestracja: 07 sty 2009, 16:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Has thanked: 175 times
- Been thanked: 192 times
Re: Frosthaven (Isaac Childres)
Zmotywowałeś mnie bym w końcu policzył te scenariusze, bo ten stereotyp jest wyjątkowo często powtarzany.
Grałeś w GH, przeszedłeś całą grę i miałeś takie wrażenie?
Więc masz tu dane po szybkim przeliczeniu:
1. Kill All Enemies - 18 / 95 (to jest 19% wszystkich scenariuszy - czy to jest "spam"?)
... dalej już w spoilerach:
Spoiler:
W FH zapewne nie jest gorzej. Zupełnie nie mam wrażenie, że to wymaga jakiejś poważnej zmiany. Ale fakt, w początkowych 20 scenariusz GH jest nieco więcej "kill all enemies". Później jest tego dużo mniej.
-
- Posty: 2579
- Rejestracja: 27 kwie 2018, 15:18
- Has thanked: 1226 times
- Been thanked: 1437 times
Re: Frosthaven (Isaac Childres)
Dokładnie tak, cała gra zaliczona, w mojej pamięci inne scenariusze (eskorta, przebicie się gdzieś, zdobycie fantu itp) dają się policzyć na palcach.
Wprawdzie to było już te 4-5 lat temu. Ale pamiętam, że jak wyskakiwał scenariusz "precyzyjny" a nie "ogólnodestrukcyjny" to było święto
Lubię TĘ grę. (a nie "tą grę")
Kupiłem TĘ grę. (a nie "tą grę")
Wygrałem w TĘ grę. (a nie "tą grę")
Kupiłem TĘ grę. (a nie "tą grę")
Wygrałem w TĘ grę. (a nie "tą grę")
- japanczyk
- Moderator
- Posty: 10987
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3365 times
- Been thanked: 3246 times
Re: Frosthaven (Isaac Childres)
Sorry, ale kill enemies z czymstam i kill boss, to wciaz zabij co zyje, wiec de facto 60/95 scenariuszy to kill em all z twoich wyliczen, co daje lekko ponad 63% scenariuszyelayeth pisze: ↑11 lut 2023, 11:24Zmotywowałeś mnie bym w końcu policzył te scenariusze, bo ten stereotyp jest wyjątkowo często powtarzany.
Grałeś w GH, przeszedłeś całą grę i miałeś takie wrażenie?
Więc masz tu dane po szybkim przeliczeniu:
1. Kill All Enemies - 18 / 95 (to jest 19% wszystkich scenariuszy - czy to jest "spam"?)
... dalej już w spoilerach:Czy nadal GH można określić jako "spam kill all enemies"?Spoiler:
Na prawde ciezko nie miec takiego poczucia grajac w Gloomhaven
Re: Frosthaven (Isaac Childres)
Szczerze to scenariusze "eskortuj" z NPC biegnącym na pałę to jeden z najgorszych wynalazków growych. AFAIK to eskorta VIP-a w realu polega na tym, że "woje" idą sobie przodem i czyszczą teren, a nie że VIP biegnie przodem, bo go silnik popycha i nie słucha rozkazów.
A co do scenariuszy w GH, to jest gra o wojowaniu i w tym, że te scenariusze były o wojowaniu nie ma nic złego.
Problem jest taki, że ta gra fabularnie nie działała i ja po tych kilku latach NIC z niej nie pamiętam fabularnie. Jakby tej fabuły w ogóle nie było i to by była gra typu free fight to by to lepiej wyszło. Czytałem Lovecrafta po angielsku, bardzo mi się podobają opisy fabularne w Aeons Tresspass Odyssey i generalnie z angielskim jestem za pan brat - w GH czytanie fabuły było dla mnie męczącym dodatkiem, a nie czymś angażującym.
No a wracając, bo temat jest o FH - w FH to jakoś lepiej wygląda? To budowanie settlementu coś wnosi, czy to po prostu GH 3.0?
A co do scenariuszy w GH, to jest gra o wojowaniu i w tym, że te scenariusze były o wojowaniu nie ma nic złego.
Problem jest taki, że ta gra fabularnie nie działała i ja po tych kilku latach NIC z niej nie pamiętam fabularnie. Jakby tej fabuły w ogóle nie było i to by była gra typu free fight to by to lepiej wyszło. Czytałem Lovecrafta po angielsku, bardzo mi się podobają opisy fabularne w Aeons Tresspass Odyssey i generalnie z angielskim jestem za pan brat - w GH czytanie fabuły było dla mnie męczącym dodatkiem, a nie czymś angażującym.
No a wracając, bo temat jest o FH - w FH to jakoś lepiej wygląda? To budowanie settlementu coś wnosi, czy to po prostu GH 3.0?
- elayeth
- Posty: 1051
- Rejestracja: 07 sty 2009, 16:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Has thanked: 175 times
- Been thanked: 192 times
Re: Frosthaven (Isaac Childres)
Strasznie marudzicie. Zabij wszystkich - słabe. Zabij biada - słabe. A eskortuj i zabij wszystkich napotkanych to też to samo. Tak licząc to faktycznie wszystko to to samo.japanczyk pisze: ↑11 lut 2023, 12:51Sorry, ale kill enemies z czymstam i kill boss, to wciaz zabij co zyje, wiec de facto 60/95 scenariuszy to kill em all z twoich wyliczen, co daje lekko ponad 63% scenariuszyelayeth pisze: ↑11 lut 2023, 11:24Zmotywowałeś mnie bym w końcu policzył te scenariusze, bo ten stereotyp jest wyjątkowo często powtarzany.
Grałeś w GH, przeszedłeś całą grę i miałeś takie wrażenie?
Więc masz tu dane po szybkim przeliczeniu:
1. Kill All Enemies - 18 / 95 (to jest 19% wszystkich scenariuszy - czy to jest "spam"?)
... dalej już w spoilerach:Czy nadal GH można określić jako "spam kill all enemies"?Spoiler:
Na prawde ciezko nie miec takiego poczucia grajac w Gloomhaven
Moim zdaniem co najmniej polowa scenariuszy w GH ma bardzo różne cele… i gadanie, że wszystko/większość to to samo jest grubym naciąganiem.
Zatem nie widzę specjalnie podstaw to jakiejś potrzeby rewolucji w tym temacie w FH.
- Mateez
- Posty: 208
- Rejestracja: 08 paź 2011, 15:20
- Lokalizacja: Gliwice
- Has thanked: 49 times
- Been thanked: 70 times
Re: Frosthaven (Isaac Childres)
Jestem dopiero po 4 scenariuszach i ciężko mi oceniać. Na pewno dużo więcej się dzieje pomiędzy scenariuszami. Czasami pół godziny zejdzie, żeby sobie wszystko nakleić, odhaczyć, pociągnąć karty eventów, otworzyć kopertę itd. Jest to nieco upierdliwe (ale patrz poniżej), ale wydaje mi się, że robi dobrą robotę - sprawia, że aspekt kampanii jest dużo wyraźniejszy, niż w Gloomhaven.
Ja ogólnie nie miałem problemu z nadmiarem scenariuszy typu "kill all enemies" w Gloomhaven. Sama walka w tej grze jest dla mnie na tyle ciekawa (z powodu taktycznych możliwości, rozwijania/zmieniania postaci i różnorodności wrogów), że w ogóle mnie to nie męczyło. A ukończyłem całą kampanię.
Przeciwieństwem scenariuszy z podstawki były scenariusze z dodatku Forgotten Circles. Tam prawie każdy scenariusz był udziwniony, niektóre przypominały bardziej puzzle czy zagadki a la escape room. I to mnie zmęczyło bardzo. W pewnym momencie miałem wrażenie, że nasze postaci, karty i cała walka są tylko dodatkiem do (nazbyt) ambitnego pomysłu projektanta na wymyślenie jak najbardziej nietypowego zadania. Właśnie z tego powodu nie ukończyłem dodatku i zamiast tego odpaliłem sobie drugi raz kampanię w podstawkę.
To, co mnie męczyło w Gloomhaven to nie monotonia scenariuszy czy nawet brak fabuły (do pewnego momentu była nawet niezła), ale raczej inercja, w jaką popadała gra na poziomie kampanii. Mam tu na myśli trudności z zaznaczaniem wszystkiego, śledzeniem zablokowanych i odblokowanych scenariuszy, naklejek, pamiętaniem co wzięło się skąd itd. Pod tym względem Frosthaven na razie prezentuje się wyraźnie lepiej. Wprawdzie gry na poziomie kampanii jest znacznie więcej (cała rozbudowa osady itd), ale jest to technicznie dużo lepiej rozwiązane, są scenario sheets, które pięknie wyznaczają nam linie dostępnych (i niedostępnych) scenariuszy, jest mocno ustrukturyzowana faza outpost. Podkreślam - jest tego dużo, ale jest to mimo wszystko bardziej poukładane.
Re: Frosthaven (Isaac Childres)
Brzmi jak coś, co mogłoby sprawić, że chciałbym w to znowu zagrać. Jedyne co mi wadzi to to, że miałem uczucie "too small party", pomimo tego, że postacie "nie są typowym carry/tank/support", to jakoś brakowało mi właśnie większej liczby bohaterów i mam wrażenie, że ta gra byłaby ciekawsze 3-4p, a graliśmy głównie z dziewczyną. Przemyślę kwestię, były jakieś KS exclusive czy normalna gra?
A, i dziękuję za sensowną odpowiedź
A, i dziękuję za sensowną odpowiedź
-
- Posty: 2579
- Rejestracja: 27 kwie 2018, 15:18
- Has thanked: 1226 times
- Been thanked: 1437 times
Re: Frosthaven (Isaac Childres)
Zdecydowanie im więcej postaci tym ciekawiej było w GH moim zdaniem. Przy dwóch postaciach rzeczywiście poziom z jednej strony kombowania i planowania a z drugiej radosnego chaosu wydaje się mi na tyle niski, że gra mogłaby dużo na tym tracić (całość graliśmy w4 osoby, czasem 3).
Lubię TĘ grę. (a nie "tą grę")
Kupiłem TĘ grę. (a nie "tą grę")
Wygrałem w TĘ grę. (a nie "tą grę")
Kupiłem TĘ grę. (a nie "tą grę")
Wygrałem w TĘ grę. (a nie "tą grę")
-
- Posty: 1566
- Rejestracja: 02 sty 2019, 09:46
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 440 times
- Kontakt:
Re: Frosthaven (Isaac Childres)
Potwierdzam, tak to działa.
Mój blog, serdecznie zapraszam!
https://theboardgameschronicle.com/
https://theboardgameschronicle.com/
-
- Posty: 1566
- Rejestracja: 02 sty 2019, 09:46
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 440 times
- Kontakt:
Re: Frosthaven (Isaac Childres)
Ogólnie, fabularnie gra się dużo lepiej Dużo więcej nagłych zmian akcji, wchodza sojusznicy, trzeba wybierac strony. W tym wymiarze zdecydowany postęp w grze.
Mój blog, serdecznie zapraszam!
https://theboardgameschronicle.com/
https://theboardgameschronicle.com/
-
- Posty: 1566
- Rejestracja: 02 sty 2019, 09:46
- Has thanked: 72 times
- Been thanked: 440 times
- Kontakt:
Re: Frosthaven (Isaac Childres)
Frosthaven – Scenario #4 Heart of Ice
Nasza przygoda w świecie Frosthaven trwa. Po raz pierwszy zmierzymy się z Bosem. Jednak nie będzie to taki zwykły scenariusz i naprawde nas zaskoczy… Zapraszam po więcej do poniższego artykułu.
LINK: Frosthaven – Scenario #4 Heart of Ice
Nasza przygoda w świecie Frosthaven trwa. Po raz pierwszy zmierzymy się z Bosem. Jednak nie będzie to taki zwykły scenariusz i naprawde nas zaskoczy… Zapraszam po więcej do poniższego artykułu.
LINK: Frosthaven – Scenario #4 Heart of Ice
Mój blog, serdecznie zapraszam!
https://theboardgameschronicle.com/
https://theboardgameschronicle.com/
- yrq
- Posty: 957
- Rejestracja: 06 sie 2018, 10:55
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 336 times
- Been thanked: 359 times
Re: Frosthaven (Isaac Childres)
Scenariusz z bossem opisywany wyżej był bardzo fajnie zrobiony. Fabularnie i mechanicznie.
Jesteśmy już parę scenariuszy dalej, więc parę luźnych przemyśleń:
- scenariusze póki co to wyżynki* - gwiazdka jest za to, że pojawiają się ciekawe twisty. Żeby nie spoilować powiem ogólnikowo - czasem trzeba coś wcześniej zrobić przed wyżynką albo wyżynka jest utrudniona przez pewne warunki. Na razie nie jest nudno.
- opisy są lepiej zrobione, fabuła trzyma się kupy, tekstu jest w sam raz
- trzymanie kampanii w ryzach to duża zmiana na plus. Te arkusze z flowchartem są bardzo pomocne, wiemy co skąd się wzięło i które misje mamy dostępne.
- rozbudowa miasta jest ok - póki co jakoś nie urywa nam tyłka. Mamy podstawowe budynki i ich zdolności są takie bez większego polotu.
- mieliśmy póki co jeden słaby atak, który i tak nam mocno namieszał - musimy trochę więcej zainwestować w obronę i nie kisić żołnierzy na później.
- na początku mieliśmy dużo zasobów, mało kasy, teraz to się zaczyna odwracać.
Zaczynamy widzieć nieco inne podejście do zarządzania kartami. Stamina Potion, który wcześniej był obowiązkowy dla każdego tu wygląda mocno inaczej.
Perki nie rozrzedzają talii - zwykle jest to zamiana jednej karty na inną lub dołożenie nowej. Nie widzieliśmy też perka "zignoruj -1 otrzymane z ekwipunku" - tak jak w GH można było w miarę łatwo skrócić talię modyfikatorów do np. 15 kart, z których każda była super, tak we FH chyba będziemy grać bardziej zróżnicowanymi i słabszymi modyfikatorami.
Te zabiegi wyglądają jakby Isaac mówił: "w GH niektóre rzeczy były przegięte i sprawiły, że gracze trochę wypaczyli niektóre założenia, teraz będzie już tak, jak miało być".
Odblokowaliśmy póki co dwie postaci, żadna na papierze nie wydała się mocarzem rozwalającym system (jak Three Spears lub Two Minis), mają interesujące mechaniki i dla mnie niesamowite jest to, że jak łącznie w systemie jest 40 postaci (z GH, FC, JotL) to jednak każdą gra się inaczej.
Jesteśmy już parę scenariuszy dalej, więc parę luźnych przemyśleń:
- scenariusze póki co to wyżynki* - gwiazdka jest za to, że pojawiają się ciekawe twisty. Żeby nie spoilować powiem ogólnikowo - czasem trzeba coś wcześniej zrobić przed wyżynką albo wyżynka jest utrudniona przez pewne warunki. Na razie nie jest nudno.
- opisy są lepiej zrobione, fabuła trzyma się kupy, tekstu jest w sam raz
- trzymanie kampanii w ryzach to duża zmiana na plus. Te arkusze z flowchartem są bardzo pomocne, wiemy co skąd się wzięło i które misje mamy dostępne.
- rozbudowa miasta jest ok - póki co jakoś nie urywa nam tyłka. Mamy podstawowe budynki i ich zdolności są takie bez większego polotu.
- mieliśmy póki co jeden słaby atak, który i tak nam mocno namieszał - musimy trochę więcej zainwestować w obronę i nie kisić żołnierzy na później.
- na początku mieliśmy dużo zasobów, mało kasy, teraz to się zaczyna odwracać.
Zaczynamy widzieć nieco inne podejście do zarządzania kartami. Stamina Potion, który wcześniej był obowiązkowy dla każdego tu wygląda mocno inaczej.
Perki nie rozrzedzają talii - zwykle jest to zamiana jednej karty na inną lub dołożenie nowej. Nie widzieliśmy też perka "zignoruj -1 otrzymane z ekwipunku" - tak jak w GH można było w miarę łatwo skrócić talię modyfikatorów do np. 15 kart, z których każda była super, tak we FH chyba będziemy grać bardziej zróżnicowanymi i słabszymi modyfikatorami.
Te zabiegi wyglądają jakby Isaac mówił: "w GH niektóre rzeczy były przegięte i sprawiły, że gracze trochę wypaczyli niektóre założenia, teraz będzie już tak, jak miało być".
Odblokowaliśmy póki co dwie postaci, żadna na papierze nie wydała się mocarzem rozwalającym system (jak Three Spears lub Two Minis), mają interesujące mechaniki i dla mnie niesamowite jest to, że jak łącznie w systemie jest 40 postaci (z GH, FC, JotL) to jednak każdą gra się inaczej.
Re: Frosthaven (Isaac Childres)
Co z takimi absurdami jak:
1. krzaczące się mechaniki Przewagi + Rollu kart ataku?
2. beznadziejna mechanika summonów
3.
Nie zdradzaj innym użytkownikom niespodzianek z gry - Admin
1. krzaczące się mechaniki Przewagi + Rollu kart ataku?
2. beznadziejna mechanika summonów
3.
Spoiler:
- elayeth
- Posty: 1051
- Rejestracja: 07 sty 2009, 16:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Has thanked: 175 times
- Been thanked: 192 times
Re: Frosthaven (Isaac Childres)
Mam rozstawiony scenariusz 0, ale jeszcze nie grałem. Niemniej mocno już siedzę w zasadach i pozwolę sobie odpowiedzieć:
1. Jest zmiana w zasadach. Advantage i disadvatnage działa mniej więcej tak: Jeśli wylosujesz dwie karty i drugą będzie roll to ignorujesz ikonę rollu i wybierasz słabszą (słabsza to ta co zadaje mniej obrażeń, w przypadku wątpliwości - wybieracie to co waszym zdaniem jest słabsze). Jeśli roll będzie pierwszy to ciągniesz aż rolla nie będzie. Następnie ciągniesz drugą kartę (jeśli roll - to patrz wyżej). W adv uwzględniasz wszystkie rolle z pierwszej, w disadv ignorujesz (i wybierasz odpowiednią lepszą/gorszą z dwóch). Ciężko to złapać, ale jak raz zrozumiesz na przykładzie to zobaczysz, że całkiem dobrze to zmienili.
2. Summony mogą teraz ruszyć się do summonera, jesli nie mają focusa. Z tego też co widzę taki Boneshaper może ich przywoływać bez utraty kart. Czuję, że poprawili to poprzez karty również (np: rusz summonów).
3.
Spoiler:
Co do Boneshapera - czy ktoś nim gra? Wydaje mi się, że większość wybiera Blink Blada jako postać bardzo ciekawą (sam go rozważam). Drifter też wydaje się potrzebną i przydatną postacią. Obok Baner Speara te trzy są dość "straightforward". Mnie z kolei bardziej interesują relacje ludzi, którzy poszli w Gaminate, Boneshaper'a czy w Deathwalkera. Szczególnie ostatnie dwie wydają się mocno kombinacyjne z małą ilością "czystych" ataków... Lubię wyzwania i pewnie wybiorę Gaminate. Kusił mnie Boneshaper, ale wydaje się jednak mocno supportową postacią, której summony mają służyć jako mięso armatnie.
Ostatnio zmieniony 15 lut 2023, 10:00 przez elayeth, łącznie zmieniany 1 raz.