Gra z duża interakcja między graczami
Gra z duża interakcja między graczami
Szukam jakiejś gry, w której występuje duża interakcja/rywalizacja pomiędzy graczami, takiej gry brakuje w kolekcji (może to być nawet gra euro). TW odpada - gra miała zbyt duży downtime. Ostatnio graliśmy w yedo i tam ta negatywna interakcja, mechanizm licytacji nam się podobał.
Myślałem o:
Root
Oath
Ankh
Bloodrage/Ankh
Diunie imperium
Pax Pamir
Z euro może barrage? (Chociaż to dalej euro)
Może polecicie coś od siebie lub wskażecie jakiś złoty środek gramy głównie 2-4 graczy.
Myślałem o:
Root
Oath
Ankh
Bloodrage/Ankh
Diunie imperium
Pax Pamir
Z euro może barrage? (Chociaż to dalej euro)
Może polecicie coś od siebie lub wskażecie jakiś złoty środek gramy głównie 2-4 graczy.
- Koshiash
- Posty: 959
- Rejestracja: 01 sty 2010, 17:45
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 43 times
- Been thanked: 134 times
Re: Gra z duża interakcja między graczami
Root, Blood Rage, Pax Pamir - każdy z tych tytułów wart jest sprawdzenia. Ze swojej strony sugerowałbym Root, ze względu na bardzo korzystny stosunek ceny do grywalności.
A jeżeli Diunę, to tylko tę prawdziwą, ale ona pokazuje pazury dopiero przy komplecie graczy .
Przyjemnym zaskoczeniem okazało się też Tyrants of the Underdark. Wykonanie ma fatalne, ale jako gra działa bardzo dobrze, pomimo tego, że sprowadza się do mielenia talii i przepychanek żetonami.
A jeżeli Diunę, to tylko tę prawdziwą, ale ona pokazuje pazury dopiero przy komplecie graczy .
Przyjemnym zaskoczeniem okazało się też Tyrants of the Underdark. Wykonanie ma fatalne, ale jako gra działa bardzo dobrze, pomimo tego, że sprowadza się do mielenia talii i przepychanek żetonami.
Re: Gra z duża interakcja między graczami
Do Twojej listy na której są same dobre pozycję bym jeszcze dodał do rozważenia:
Tyrants of the Underdark - dużo negatywnej interakcji w rozsądnej cenie.
Nemesis - cena mniej rozsądna, ciągłe oczekiwanie noża w plecy
Niepożądani Goście - cena rozsądna, lżejsza gra dedukcyjna.
Tyrants of the Underdark - dużo negatywnej interakcji w rozsądnej cenie.
Nemesis - cena mniej rozsądna, ciągłe oczekiwanie noża w plecy
Niepożądani Goście - cena rozsądna, lżejsza gra dedukcyjna.
Re: Gra z duża interakcja między graczami
W Nemesis graliśmy, spoko gra, ale u nas dwóm osobom siadło, a dla pozostałych tak średnioBeerior pisze: ↑23 kwie 2023, 08:16 Do Twojej listy na której są same dobre pozycję bym jeszcze dodał do rozważenia:
Tyrants of the Underdark - dużo negatywnej interakcji w rozsądnej cenie.
Nemesis - cena mniej rozsądna, ciągłe oczekiwanie noża w plecy
Niepożądani Goście - cena rozsądna, lżejsza gra dedukcyjna.
- Zawaterniok
- Posty: 116
- Rejestracja: 12 kwie 2022, 14:29
- Has thanked: 51 times
- Been thanked: 20 times
Re: Gra z duża interakcja między graczami
To ja jeszcze dorzucę Władców Ziemii i... imprezowo-fillerowe Eksplodujące Kotki
- arturmarek
- Posty: 1488
- Rejestracja: 31 paź 2017, 08:05
- Has thanked: 257 times
- Been thanked: 725 times
Re: Gra z duża interakcja między graczami
Ja nie przepadam za grami konfrontacyjnymi, gdzie celem jest niszczenie. Jednocześnie uwielbiam gry z silną interakcją, tzn. takie, w których moje działania mają istotny wpływ na współgraczy i muszę śledzić ich ruchy, przewidywać zagrania itd. Polecę tutaj dwie staruszki:
Puerto Rico - mistrzowskie zastosowanie mechaniki podążania (follow).
Hansa Teutonica - ciągłe przepychanie, blokowanie, wypychanie. Z ta piekną cechą, że zawsze robiąc źle przeciwnikowi robię też źle sobie, a on dostaje jakąś rekompensatę.
Puerto Rico - mistrzowskie zastosowanie mechaniki podążania (follow).
Hansa Teutonica - ciągłe przepychanie, blokowanie, wypychanie. Z ta piekną cechą, że zawsze robiąc źle przeciwnikowi robię też źle sobie, a on dostaje jakąś rekompensatę.
- gafik
- Posty: 3652
- Rejestracja: 25 lip 2011, 14:59
- Lokalizacja: pole, łyse pole... ale mam już plan!
- Has thanked: 55 times
- Been thanked: 119 times
Re: Gra z duża interakcja między graczami
Root wydaje się dla was idealny.
Na 2 osoby to Zimna Wojna.
Na 4+ Scythe
Na 2 osoby to Zimna Wojna.
Na 4+ Scythe
Re: Gra z duża interakcja między graczami
Mieliśmy Bór - niby gra fajna, ale mechanika trochę zbyt prosta, ogólnie ta gra była jakaś mdła bez większej głębi.
A Lords of Hellas?
- Apos
- Posty: 997
- Rejestracja: 12 sie 2007, 14:42
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Has thanked: 380 times
- Been thanked: 814 times
- Kontakt:
Re: Gra z duża interakcja między graczami
Mamy, gramy i lubimy:
- Root, a dla osób mających uczulenie na tematykę zwierzątek bardzo odpowiada...
- Pax Pamir, tego samego autora;
- Dominant Species / Władcy Ziemi, choć tu bym zaczekał na Marine, które lepiej działa przy mniejszej ilości osób;
- Tyrants of Underdark;
- Hansa Teutonica, szybka i zwykle gra się parę partyjek pod rząd, choć wolę grę na 4-5 osób;
- Food Chain Magnate;
- Barrage (z dodatkami, szczególnie jak chcecie grać na mniej osób)
- Diuna Imperium (świetna gra, jednak tej interakcji jest dość mało, świetnie działa na 4 osoby, ale na 2 osoby gra się z botem, co dla mnie jest wielkim minusem)
- Endeavor: Wiek Żagli
W tym tygodniu gramy pierwszy raz w Pax Renesans, a to kolejna gra z pazurem, która może wskoczyć na listę. Ponoć działa lepiej na 2 osoby niż Pax Pamir, gdzie ten jest świetny na 4.
- Root, a dla osób mających uczulenie na tematykę zwierzątek bardzo odpowiada...
- Pax Pamir, tego samego autora;
- Dominant Species / Władcy Ziemi, choć tu bym zaczekał na Marine, które lepiej działa przy mniejszej ilości osób;
- Tyrants of Underdark;
- Hansa Teutonica, szybka i zwykle gra się parę partyjek pod rząd, choć wolę grę na 4-5 osób;
- Food Chain Magnate;
- Barrage (z dodatkami, szczególnie jak chcecie grać na mniej osób)
- Diuna Imperium (świetna gra, jednak tej interakcji jest dość mało, świetnie działa na 4 osoby, ale na 2 osoby gra się z botem, co dla mnie jest wielkim minusem)
- Endeavor: Wiek Żagli
W tym tygodniu gramy pierwszy raz w Pax Renesans, a to kolejna gra z pazurem, która może wskoczyć na listę. Ponoć działa lepiej na 2 osoby niż Pax Pamir, gdzie ten jest świetny na 4.
Re: Gra z duża interakcja między graczami
- Sidereal confluence - Nie ma downtime'u praktycznie. Najdłuższa część rundy - handlowa jest grana przez wszystkich naraz. Do 9 graczy. Interakcja tylko pozytywna - nie robimy nikomu kuku.
- Stationfall - Też do 9 graczy. Spada stacja kosmiczna na ziemię i w około 15 minut (15 rund) zrealizować cele. Wchodzi się w pozytywną i negatywną interakcje między graczami.
- Stationfall - Też do 9 graczy. Spada stacja kosmiczna na ziemię i w około 15 minut (15 rund) zrealizować cele. Wchodzi się w pozytywną i negatywną interakcje między graczami.