Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
ave.crux
Posty: 1593
Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Has thanked: 723 times
Been thanked: 1078 times

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Post autor: ave.crux »

Haniel pisze: 06 maja 2023, 00:29 Cooo? Gdzie takie coś jest w instrukcji?
Jak używasz tego przełącznika na twojej planszy to wybierasz górny efekt karty innego gracza i on te kartę daje na discard
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
Awatar użytkownika
Veridiana
Administrator
Posty: 3237
Rejestracja: 12 wrz 2008, 17:21
Lokalizacja: Czyżowice
Has thanked: 15 times
Been thanked: 60 times
Kontakt:

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Post autor: Veridiana »

ave.crux pisze: 06 maja 2023, 08:45
Haniel pisze: 06 maja 2023, 00:29 Cooo? Gdzie takie coś jest w instrukcji?
Jak używasz tego przełącznika na twojej planszy to wybierasz górny efekt karty innego gracza i on te kartę daje na discard
Ale to jest dopiero zmiana, która następuje w kampanii.
Awatar użytkownika
siepu
Posty: 1181
Rejestracja: 14 gru 2007, 22:10
Lokalizacja: Olecko / Warszawa
Has thanked: 252 times
Been thanked: 280 times

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Post autor: siepu »

Ale kampania to kiepski tutorial, przez który grasz w upośledzona grę cztery razy, żeby móc w końcu zagrać normalnie.
Awatar użytkownika
ave.crux
Posty: 1593
Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Has thanked: 723 times
Been thanked: 1078 times

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Post autor: ave.crux »

Veridiana pisze: 06 maja 2023, 09:03
Ale to jest dopiero zmiana, która następuje w kampanii.
Można ją pominąć, nikt tego nie sprawdza.
Zagralem pierwszą grę od razu że wszystkimi zaawansowanymi zasadami
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
Haniel
Posty: 172
Rejestracja: 30 cze 2017, 17:32
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 150 times
Been thanked: 98 times

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Post autor: Haniel »

A, ok. Bo zagraliśmy wczoraj 2x z rzędu na podstawie i bawiliśmy się świetnie, a już myślałem, że jakąś zasadę pominąłem :D
Awatar użytkownika
upadly_bankowiec
Posty: 251
Rejestracja: 11 lis 2018, 13:48
Has thanked: 58 times
Been thanked: 122 times

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Post autor: upadly_bankowiec »

Od jakiegoś czasu czaję się na Revive. Jednak w międzyczasie wpadło w moje łapska Anachrony - czyli bardzo dobre euro w klimacie postapo. Nie ukrywam że od tego momentu zaczalem poddawać w wątpliwość sens dołączenia do kolekcji Revive. Ktoś grał w obie gry? Warto mieć obie w kolekcji?

Nie chcę żeby doszło do przesytu grami osadzonymi w tym samym klimacie. Chociaż słyszałem że Revive podobno strasznie suche?
Mój kanał na youtube na którym możesz poznać/przypomnieć sobie zasady gier.
pvdel
Posty: 255
Rejestracja: 11 sty 2014, 22:31
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 17 times
Been thanked: 101 times

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Post autor: pvdel »

Obie gry są całkowicie różne mechanicznie i w obu klimat w zasadzie nie występuje. Wg mnie spokojnie warto mieć obie.
Awatar użytkownika
rand
Posty: 485
Rejestracja: 03 lis 2008, 22:07
Lokalizacja: Gdańsk Zaspa
Has thanked: 114 times
Been thanked: 85 times

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Post autor: rand »

Widziałem gdzieś, że można usprawnić planszetki ,żeby łatwiej się wysuwało karty pod nie. Ktoś kojarzy co najlepiej przykleić? Nie chciałbym ryzykować, że grę popsuje ;-) wydaje mi się, że podkładki pod meble by się nadały ale pewny nie jestem. Ktoś już się bawił w takie usprawnienie?
Awatar użytkownika
_Berenice_
Posty: 763
Rejestracja: 17 lis 2012, 14:36
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 62 times
Been thanked: 478 times

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Post autor: _Berenice_ »

I kilka słów od nas:

Moja kolekcja

Planszówkowy PKS - gdzie planszówki kupujemy sami, a wy decydujecie, czy również chcecie wydać na nie swoje pieniądze!

ZnadPlanszy.pl - zapraszamy też do naszego bloga, gdzie także dzieją się różniste rzeczy :>
Awatar użytkownika
XLR8
Posty: 1675
Rejestracja: 16 lis 2020, 18:11
Has thanked: 279 times
Been thanked: 876 times

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Post autor: XLR8 »

Zagralismy na dwóch i oto garść luźnych przemyśleń.
Przede wszystkim jest to fajnicka gra. Taka wpisująca się w obecną modę "cokolwiek nie zrobisz będzie to fajne". Niestety tylko fajne. Nie ma tu spektakularnych kombosów, tur, setupu, budowania napięcia, momentów po których ktoś przy stole powie "brawo". Gramy kartę, jedną z morza jej podobnych i zbieramy surowce. Potem coś wstawiamy na mapę i leci kolejny gracz. Jest lekki wyścig i napięcie przy zbieraniu najlepszych pól na mapie i artefaktów, ale to tyle. Głównie mamy w zadku to co robi przeciwnik. Tury pod koniec też stają się męczące, ale w ten nieprzyjemny, pasjansowaty sposób. Jednocześnie chcemy zagrać turę jak najlepiej, z drugiej puścić przeciwnika jak najszybciej, bo i tak ma gdzieś co robimy. Niestety bonusowych akcji jest mnóstwo i jest nad czym się zastanowić.

Mimo to grało mi się przyjemnie. Jednak na tę chwilę nie widzę dla niej miejsca w kolekcji. Głównie z racji ograniczonego miejsca na regale. To po prostu by była kolejna fajna, ale tylko fajna gra.
Awatar użytkownika
SetkiofRaptors
Posty: 457
Rejestracja: 15 maja 2020, 02:04
Has thanked: 243 times
Been thanked: 374 times

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Post autor: SetkiofRaptors »

XLR8 pisze: 31 lip 2023, 20:07 Zagralismy na dwóch i oto garść luźnych przemyśleń.
Przede wszystkim jest to fajnicka gra. Taka wpisująca się w obecną modę "cokolwiek nie zrobisz będzie to fajne". Niestety tylko fajne. Nie ma tu spektakularnych kombosów, tur, setupu, budowania napięcia, momentów po których ktoś przy stole powie "brawo". Gramy kartę, jedną z morza jej podobnych i zbieramy surowce. Potem coś wstawiamy na mapę i leci kolejny gracz. Jest lekki wyścig i napięcie przy zbieraniu najlepszych pól na mapie i artefaktów, ale to tyle. Głównie mamy w zadku to co robi przeciwnik. Tury pod koniec też stają się męczące, ale w ten nieprzyjemny, pasjansowaty sposób. Jednocześnie chcemy zagrać turę jak najlepiej, z drugiej puścić przeciwnika jak najszybciej, bo i tak ma gdzieś co robimy. Niestety bonusowych akcji jest mnóstwo i jest nad czym się zastanowić.

Mimo to grało mi się przyjemnie. Jednak na tę chwilę nie widzę dla niej miejsca w kolekcji. Głównie z racji ograniczonego miejsca na regale. To po prostu by była kolejna fajna, ale tylko fajna gra.
Hej, w jakimś nowszym poście w wątkach o cenach chyba widziałem, że rozważałeś wymianę na Polską edycję. Czyli coś się zmieniło, jednak zostało na półce. Jak gra przetrwała próbę czasu? Jednak chce się wracać?
Wrocław. Kupiłem sobie już Inis i jest super.
Awatar użytkownika
XLR8
Posty: 1675
Rejestracja: 16 lis 2020, 18:11
Has thanked: 279 times
Been thanked: 876 times

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Post autor: XLR8 »

SetkiofRaptors pisze: 28 wrz 2023, 12:53
XLR8 pisze: 31 lip 2023, 20:07 Zagralismy na dwóch i oto garść luźnych przemyśleń.
Przede wszystkim jest to fajnicka gra. Taka wpisująca się w obecną modę "cokolwiek nie zrobisz będzie to fajne". Niestety tylko fajne. Nie ma tu spektakularnych kombosów, tur, setupu, budowania napięcia, momentów po których ktoś przy stole powie "brawo". Gramy kartę, jedną z morza jej podobnych i zbieramy surowce. Potem coś wstawiamy na mapę i leci kolejny gracz. Jest lekki wyścig i napięcie przy zbieraniu najlepszych pól na mapie i artefaktów, ale to tyle. Głównie mamy w zadku to co robi przeciwnik. Tury pod koniec też stają się męczące, ale w ten nieprzyjemny, pasjansowaty sposób. Jednocześnie chcemy zagrać turę jak najlepiej, z drugiej puścić przeciwnika jak najszybciej, bo i tak ma gdzieś co robimy. Niestety bonusowych akcji jest mnóstwo i jest nad czym się zastanowić.

Mimo to grało mi się przyjemnie. Jednak na tę chwilę nie widzę dla niej miejsca w kolekcji. Głównie z racji ograniczonego miejsca na regale. To po prostu by była kolejna fajna, ale tylko fajna gra.
Hej, w jakimś nowszym poście w wątkach o cenach chyba widziałem, że rozważałeś wymianę na Polską edycję. Czyli coś się zmieniło, jednak zostało na półce. Jak gra przetrwała próbę czasu? Jednak chce się wracać?
Przy pierwszym kontakcie myśleliśmy, że to cięższe euro z budową silnika i podeszliśmy bardzo zachowawczo do niej.
Teraz wiemy, że to średnio zaawansowany wyścig o miejsca na mapie i artefakty. W tej kategorii to bardzo dobra, genialnie wykonana i satysfakcjonująca gra. Zdecydowanie zostaje w kolekcji, szczególnie że na 3 graczy można się zmieścić bez problemu w godzinie, a raz sie udało w 45min.
Awatar użytkownika
SetkiofRaptors
Posty: 457
Rejestracja: 15 maja 2020, 02:04
Has thanked: 243 times
Been thanked: 374 times

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Post autor: SetkiofRaptors »

Spoiler:
Łoooo, godzina?! Zawsze staram się poznać dokładnie zasady zanim kupię coś za własne ciężko zarobione pieniądze, faktycznie gameplay'e były szybkie, ale myślałem, że to może być kwestia downtime'u. Nie wiem jak mogło mi to umknąć bo to kolosalny plus! Dzięki, gra dostała kopa w górę na mojej liście.
Wrocław. Kupiłem sobie już Inis i jest super.
pvdel
Posty: 255
Rejestracja: 11 sty 2014, 22:31
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 17 times
Been thanked: 101 times

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Post autor: pvdel »

Myśle, ze godzina to bez setupu i składania i to raczej w ekstremalnym wydaniu gdzie wszyscy gracze cisną do mety i zbierają artefakty jak Pacman groszki. :mrgreen: W „normalnych” warunkach 45 minut jest nie do zrobienia. ;)
Awatar użytkownika
SetkiofRaptors
Posty: 457
Rejestracja: 15 maja 2020, 02:04
Has thanked: 243 times
Been thanked: 374 times

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Post autor: SetkiofRaptors »

pvdel pisze: 28 wrz 2023, 17:37 Myśle, ze godzina to bez setupu i składania i to raczej w ekstremalnym wydaniu gdzie wszyscy gracze cisną do mety i zbierają artefakty jak Pacman groszki. :mrgreen: W „normalnych” warunkach 45 minut jest nie do zrobienia. ;)
Ja nie wliczam nigdy setupu do czasu gry. Z czasem setupu to najważniejsza jest jakaś proporcja długości setup'u do długości gry i jej miodności. Biorę poprawkę na to, że ja nie mam szybkich grup. Ale jeśli czas gry będzie koło godziny, półtora na dwóch graczy to dla mnie brzmi fantastycznie.
Wrocław. Kupiłem sobie już Inis i jest super.
Awatar użytkownika
XLR8
Posty: 1675
Rejestracja: 16 lis 2020, 18:11
Has thanked: 279 times
Been thanked: 876 times

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Post autor: XLR8 »

pvdel pisze: 28 wrz 2023, 17:37 Myśle, ze godzina to bez setupu i składania i to raczej w ekstremalnym wydaniu gdzie wszyscy gracze cisną do mety i zbierają artefakty jak Pacman groszki. :mrgreen: W „normalnych” warunkach 45 minut jest nie do zrobienia. ;)
Nikt nie rushowal, jedynie akcje hibernacji pokonaliśmy tj ktoś mówił hibernuje i leciał kolejny gracz.
Revive opiera się na artefaktach więc naturalnie zbieramy je jak najszybciej. Wtedy rozgrywka jest bardzo szybka.
Awatar użytkownika
SetkiofRaptors
Posty: 457
Rejestracja: 15 maja 2020, 02:04
Has thanked: 243 times
Been thanked: 374 times

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Post autor: SetkiofRaptors »

A czy wiadomo coś o Polskim wydaniu? Miał być 4 kwartał i żadnej przedsprzedaży ani newsów nie spotkałem.
Wrocław. Kupiłem sobie już Inis i jest super.
Awatar użytkownika
XLR8
Posty: 1675
Rejestracja: 16 lis 2020, 18:11
Has thanked: 279 times
Been thanked: 876 times

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Post autor: XLR8 »

SetkiofRaptors pisze: 26 paź 2023, 19:04 A czy wiadomo coś o Polskim wydaniu? Miał być 4 kwartał i żadnej przedsprzedaży ani newsów nie spotkałem.
Rebel akurat nie nakręca hypu i ogłasza premiery dużo bliżej daty niż inne wydawnictwa więc zakładam że tu będzie podobnie.

PS
Stuknęlo mi już 6 partii i i nadal mi się bardzo podoba choć idealna na pewno nie jest.
Awatar użytkownika
ave.crux
Posty: 1593
Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Has thanked: 723 times
Been thanked: 1078 times

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Post autor: ave.crux »

Przedsprzedaż revive PL. Premiera 8 grudzień. SCD 350. Aleplanszówki 250.
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
Awatar użytkownika
SetkiofRaptors
Posty: 457
Rejestracja: 15 maja 2020, 02:04
Has thanked: 243 times
Been thanked: 374 times

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Post autor: SetkiofRaptors »

Wielu recenzentów marudzi czy czasem zwraca uwagę po prostu, ze w grze jest mało interakcji. Na mapie rzadko się podobno blokuje a reszta to standardowa interakcja euro typu: ktoś mi podebrał kartę. Zdziwiło mnie to o tyle, że po koledze XLR8 to bym się spodziewał opinii, ze takie gry to właśnie meh. Czy może problem jest mniejszy na 4 osoby? A może to nieprawda?
Wrocław. Kupiłem sobie już Inis i jest super.
Awatar użytkownika
sowacz
Posty: 772
Rejestracja: 04 lut 2008, 11:08
Lokalizacja: Rumia
Been thanked: 26 times

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Post autor: sowacz »

Na pewno im więcej graczy tym większy ścisk na planszy i większa presja na zajmowanie najlepszych miejsc na mapie.

Miasta się szybciej zaludniają i koszt wystawienia ludzika na planszę przez to rośnie (bo trzeba dopłacić surowiec każdemu graczowi, który już na tym polu się znajduje). Najlepsze miejsca na budynki też schodzą na pniu.

W dwie osoby, pomimo tego, że się mniej eksploruje, to i tak na mapie jest luźniej i presja na zajmowanie pól jest sporo mniejsza.

Aktualizacja:
To jest w sumie ciekawe, bo Revive najbardziej rywalizacyjny się robi właśnie na 4 osoby, więc teoretycznie najciekawiej wtedy się gra. Ale też dochodzą dwa mankamenty:
- odrobine czuć downtime pomiędzy swoimi turami
- ma się średnio mniej swoich rund w trakcie gry w porównaniu do partii na 2 i 3 osoby (to wynika z ilości artefaktów, które trzeba zebrać w trakcie rozgrywki, żeby wywołać koniec gry - na 2 osoby to 8 artefaktów, czyli średnio 4 na głowę, na 3 osoby to 10 artefaktów czyli 3,33 na głowę i na 4 osoby to 12 artefaktów czyli 3 na głowę.

Wobec tego chyba najlepszy skład do tej gry to 3 osoby, taki złoty środek.
Awatar użytkownika
ave.crux
Posty: 1593
Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Has thanked: 723 times
Been thanked: 1078 times

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Post autor: ave.crux »

Zagrałem w revive z dodatkiem, frakcjami z dodatku. 4os.

Była to druga rozgrywka w revive na zaawansowanych zasadach (wszystkie warianty z kampanii), wraz z planszetkami frakcji z dodatku.
Nadal błądziłem jak dziecko we mgle poszukując punktów, chociaż było to bardziej świadome niż w poprzednich partiach. Na razie nie kliknęło, ale jest z każdą partią lepiej.
Frakcje z dodatku są takie bardziej nastawione na kombinowanie:
- Jedna z frakcji ma żeton dnia i nocy i w zależności na której stronie jest obrócony takie są efekty jej technologii
- Druga z frakcji wystawia nowe kafle (3 hexy w trójkąt) na plansze zbierając z niej bonusy do torów maszyn i blokując zasięg innym
- Trzecia frakcja ma żetony pijawek, które rozdaje graczom jeżeli wybuduje się bądź postawi ludzika na miejscu innego gracza, następnie przy użyciu umiejętności może użyć karty ze stosu aktywnego innego gracza jeżeli ten ma żeton pijawki
- Czwarta frakcja ma gadżety, które przy użyciu przełącznika dają nam dodatkowe bonusy.

Dodatkowo mamy nową talię kart z kolorami jokerowymi, które są trochę mocniejsze niż podstawowe, tor nowych pkt., który nie jest prosty do zdobycia, ale daje bonusy w postaci lepszych kart czy możliwości kolejnego pkt końcowego. Są też nowe jeziora, które pozwalają zdobywać bonusy przy każdej hibernacji jeżeli wybudujemy się przy nich oraz w czasie wybudowania jednorazowy bonus pkt na nowym torze.
Na końcu tego wszystkiego są karty misji?(nie pamiętam nazwy), gdzie przy użyciu przełącznika możemy taką pobrać usuwając(do pudła) konkretny kolor karty z naszej strefy aktywnej i po spełnieniu warunków również otrzymujemy dodatkowe pkt.

Dodatek w sumie nie zmienia odbioru gry, jest więcej tego samego i gra się praktycznie tak samo. Miło, że są dodatkowe frakcje, które inaczej działają, zwłaszcza pijawki mi się bardzo spodobały. Nie mniej jednak jest to ten z dodatków który po prostu odświeża grę jeżeli mamy już kilkadziesiąt partii, znamy grę na wylot i chcemy ją sobie odświeżyć.
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
Yooreck
Posty: 133
Rejestracja: 28 kwie 2014, 06:35
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 58 times
Been thanked: 23 times

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Post autor: Yooreck »

Mi się podoba, ale rzeczywiście zgadzam się, że to bardziej odświeżenie, jeśli już mamy dobrze ograne.

Dla mnie są dwa główne plusy:
1) switch dzięki misjom robi więcej i przez to jest ciekawszy (w podstawce był mało znaczący)
2) nowe frakcje wprowadzają więcej interakcji pomiędzy graczami

Minus to wiadomo dodatkowe complexity.
Awatar użytkownika
ave.crux
Posty: 1593
Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Has thanked: 723 times
Been thanked: 1078 times

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Post autor: ave.crux »

Yooreck pisze: 27 lis 2023, 09:12 Mi się podoba, ale rzeczywiście zgadzam się, że to bardziej odświeżenie, jeśli już mamy dobrze ograne.

Dla mnie są dwa główne plusy:
1) switch dzięki misjom robi więcej i przez to jest ciekawszy (w podstawce był mało znaczący)
Niby tak, ale znowu musisz pozbyć się jakiejś karty żeby zagrać misje, u nas niechętnie do tego gracze podchodzili. Za to frakcja z gadżetami fajnie wykorzystuje switch i tutaj to świetnie wyszło.
Yooreck pisze: 27 lis 2023, 09:12 2) nowe frakcje wprowadzają więcej interakcji pomiędzy graczami

Minus to wiadomo dodatkowe complexity.
Tak, nowe frakcje są takie mocno rywalizacyjne i fajniej się grało z tymi interakcjami.
Co do complexity to raczej nie jest to jakis ogromny przeskok, ale brakowało mi takiej karty dla każdego gracza opisującej co robi switch, bo to jednak trzeba pamiętać. (chyba, że jest a nie widziałem)
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
Yooreck
Posty: 133
Rejestracja: 28 kwie 2014, 06:35
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 58 times
Been thanked: 23 times

Re: Revive (Helge Meissner, Eilif Svensson, Anna Wermlund, Kristian Amundsen Østby)

Post autor: Yooreck »

ave.crux pisze: 27 lis 2023, 09:32 Niby tak, ale znowu musisz pozbyć się jakiejś karty żeby zagrać misje, u nas niechętnie do tego gracze podchodzili. Za to frakcja z gadżetami fajnie wykorzystuje switch i tutaj to świetnie wyszło.
Ja się pozbywałem tych startowych kart, więc nie traciłem pktów na koniec (startowe nie punktują), a jak zrobisz misję na 4 pkty nowego tracku, to dostajesz mocny bonus. Ostatecznie byłem drugi, więc nie wiem, czy to optymalna strategia, ale wydaje mi się, że to ma sens :D

Pozostałe opcje switcha to albo bierzesz coś słabego (1 zasób), albo pomagasz też komuś, więc wydaje się, że lepiej unikać.

Wygrał kolega z frakcją z gadżetami, więc chętnie jej spróbuję, ale też po prostu grał najlepiej ;)
ODPOWIEDZ