Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Malash
Posty: 197
Rejestracja: 18 sty 2012, 22:49
Lokalizacja: Warszawa Praga Płd.
Has thanked: 14 times
Been thanked: 19 times

Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Post autor: Malash »

Siemka!
Ze zdziwieniem przyjąłem brak tematu dot. "Shards of Infinity".
Gierka pojawiła się na rynku już 5 lat temu, a na forum pojawia się jedynie w tematach innych gier, jako nawiązanie i punkt odniesienia dla innych pojedynkowych deckbuildingów.

Z tego co obserwuje - przyjmuje się dobrze wśród graczy. Mam szczerą nadzieję, że dobrze się też przyjmie na polskim rynku (CHCĘ WSZYSTKIE DODATKI!).

Dlatego też widząc zbliżającą się datę premiery, postanowiliśmy nagrać o niej materiał, dzieląc się naszymi spostrzeżeniami na jej temat.
Zapraszam zarówno tych chcących poznać ten tytuł, jak i tych, którzy chcieliby zweryfikować swoją wiedze, doświadczenia, spostrzeżenia i... ogólnie perspektywę z naszą perspektywą:

Też uważacie, że Portal Monk jest za mocny?

Obrazek
WImięZasad.ZnadPlanszy.pl
także na: Facebooku , YouTube, Spotify i Apple Podcasts.
Analizujemy gry i ich mechaniki. Nie boimy się wytykać im błędów.
Często je naprawiamy, bądź przebudowujemy za pomocą prostych home rules.
pcyzm
Posty: 681
Rejestracja: 21 kwie 2020, 17:03
Has thanked: 205 times
Been thanked: 199 times

Re: Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Post autor: pcyzm »

Malash pisze: 02 cze 2023, 18:59 Też uważacie, że Portal Monk jest za mocny?
Czekam aż przyjdzie mój egzemplarz, ale szanuję za tą wskazówkę z tym Portal Monkiem. Taki plus kupowania gry, która jest już jakiś czas ma rynku, że nie trzeba takich rzeczy odkrywać samemu ;)
gregoff
Posty: 789
Rejestracja: 02 maja 2006, 22:55
Lokalizacja: Świecie nad Wisłą
Has thanked: 514 times
Been thanked: 153 times

Re: Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Post autor: gregoff »

Grałem dopiero kilka razy, ale jest super w tej chwili.

Wygląda lepiej niż Star Realms. Nie jest przekombinowane jak Terrors of London a dzięki Biegłości oraz Najemnikom gra się szybko.

Jest kilka sposobów na zwycięstwo i czasami nie ma oczywistych wyborów które karty kupić z rynku.

Brakuje mi tylko dedykowanych talii jak dla postaci z Hero Realms.
Jestem tak stary, że pamiętam internet do którego sie dzwoniło...
szpemek
Posty: 10
Rejestracja: 09 lis 2008, 21:25
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Post autor: szpemek »

Gierka zamówiona. I to dzięki Waszemu materiałowi. Oglądałem gameplay Ogrywamy, a Wasz materiał przekonał mnie ostatecznie. Grywałem trochę w Star Realms/Hero Realms, ale widzę, że brakowało tych kilku ciekawych dodatków do mechaniki.
Awatar użytkownika
RUNner
Posty: 4164
Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
Has thanked: 572 times
Been thanked: 1028 times

Re: Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Post autor: RUNner »

Już tydzień temu zamówiłem preorder i też byłem zaskoczony, że temat o grze jeszcze nie istniał. Może nie jest to wybitna gra, ale na pewno więcej niż niezły deckbuilder.
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
menelobej
Posty: 398
Rejestracja: 01 gru 2019, 22:33
Has thanked: 90 times
Been thanked: 198 times

Re: Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Post autor: menelobej »

Malash pisze: 02 cze 2023, 18:59
Też uważacie, że Portal Monk jest za mocny?
Karta jest mocna, ale za mocna byłaby jakby miała do tego możliwość zrobienia fast-play (zagranie Najemnika z rynku) za darmo. To, że można za darmo wziąć drogą kartę to mocne zagranie, ale nie jest to kluczowe jeśli nie masz jak jej skutecznie potem wykorzystać w talii. Poza tym Portal Monk nie ma opcji dociągu karty, nie podnosi poziomu Mastery, nawet nie daje kryształu, którym moglibyśmy za to zapłacić. W Shardsach jest dużo opcji do kombinowania, połączeń pomiędzy kartami, dużo dobierania kart, talie graczy mogą być naprawdę duże, różne są ścieżki rozwoju talii, no i trzeba jednocześnie kontrolować co robi przeciwnik, bo skupienie się tylko na budowie swojej talii prowadzi w większości przypadków do porażki.
Oceniając Shardsy z wszystkimi 3 dodatkami pod kątem innych podobnych pojedynkowych deckbuilderów, to jest to zdecydowanie gra dająca najszerszą paletę możliwości graczowi, a jej ogromną zaletą jest przejrzystość zasad i dobra instrukcja, której nawet tłumaczenie Portalu raczej nie jest w stanie zepsuć (tak, pamiętamy Terrorsy). Nawet podstawka z reliktami daje mnóstwo frajdy i dostępnych opcji i nie czuć, że cokolwiek brakuje w grze, więc zachęcam do kupowania i grania w polskiej wersji, żeby zmotywować Portal do wydania 2 kolejnych dodatków.
kolosm
Posty: 304
Rejestracja: 28 lip 2017, 20:27
Lokalizacja: Rybnik
Has thanked: 456 times
Been thanked: 53 times

Re: Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Post autor: kolosm »

Również zamówiłem już tydzień temu Shardsy, wiele dobrego o niej słyszałem. Wiemy kiedy dokładnie wysyłki?
kuba32
Posty: 327
Rejestracja: 23 sie 2021, 17:01
Has thanked: 219 times
Been thanked: 192 times

Re: Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Post autor: kuba32 »

kolosm pisze: 04 cze 2023, 00:21 Również zamówiłem już tydzień temu Shardsy, wiele dobrego o niej słyszałem. Wiemy kiedy dokładnie wysyłki?
Od poniedziałku, tak było powiedziane na live.
Awatar użytkownika
anitroche
Posty: 766
Rejestracja: 23 kwie 2020, 10:09
Has thanked: 667 times
Been thanked: 781 times
Kontakt:

Re: Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Post autor: anitroche »

Zacznę od tego, że dostałam egzemplarz "recenzencki" od Portalu, więc jak ktoś nie chce, to niech nie traci czasu na czytanie dalej mojej opinii ;).

A teraz, co ja tam sobie myślę. Pograłam już sporo i solo i dwuosobowo i kurczę, tak jak nie lubię Hero Realms (te tury, gdzie rynek lub ręka totalnie nie podchodził były bardzo frustrujące, zwłaszcza jak zaraz potem przeciwnik dostawał idealną kartę na rynku lub robił combo z zagrywanych kart i jakoś argument, że "to szybka gra, więc jak będzie pechowa rozgrywka, to szybko można zagrać jeszcze raz" do mnie nie trafia), tak Shardsy siadły i to mocno. Bardzo podoba mi się koncepcja Najemników, których można albo kupić do talii albo od razu zagrać z rynku i dzięki temu można w każdej turze praktycznie odpalić jakieś mniejsze lub większe combo z kart, aż żałuję, że nie można tak "najmować" wszystkich kart a jedynie te oznaczone jako najemników ;). Kolejna świetna sprawa to to, że jest baaaardzo dużo kart pozwalających usuwać karty z talii kart odrzuconych/ręki (mogę źle pamiętać, ale wydaje mi się, że w HR zbyt wiele możliwości czyszczenia decku nie było), a to jest dla mnie zawsze kluczowy aspekt w deckbuilderach. Punkty biegłości, które pozwalają nam odpalać lepsze zdolności kart są fajnym dodatkiem i cieszę się, że są, bo dodają dodatkową strategię do gry, choć dla mnie deal breakerem są opisani wcześniej Najemnicy w tej grze. To co jest na minus to te ogromne "planszetki" postaci z licznikami, które są ledwo czytelne dla osoby, przed którą leżą, a co dopiero dla przeciwnika po drugiej stronie stołu :D. Co więcej, te planszetki aż się proszą o zdolności specjalne każdej z postaci, a tymczasem niczym się one nie różnią :/. Ale to lekko naprawia dodatek, który mamy już w pudełku. O jakości kart się nie wypowiem, bo się nie znam - mi karty wydają się cienkie, ale gram i tak bez koszulek póki co i póki co śladów na czarnych ramkach żadnych nie ma, a mam jakąś dziwną przyjemność z trzymania tych kart niezakoszulkowanych, sama nie wiem czemu, bo to zwykłe karty :D. I kolejnym minusem, choć dla mnie w ogóle nie mającym znaczenia, jest świat stworzony w tej grze. Mężowi zwykle gry tłumaczę w oparciu o klimat i temat (on jest klimaciarzem takim, że nawet w euro musi widzieć jakiś sens "fabularny" wykonywanych akcji) no i tutaj poległam. Opowiedziałam historyjkę ze wstępu instrukcji i potem wszystko się rozbiło o opisywanie kart :D, co mają punkty biegłości do odpalania karty odłamka nieskończoności, wciąż nie umiem sensownie wytłumaczyć :D, plus te frakcje też jakieś takie, hmmm powiem, że dziwne i ciężko tu poczuć klimat, ale jak pisałam - mi to tam rybka, bo i tak skupiam się na akcjach z kart niż na lore. Za to grafiki uważam za ładniejsze niż w HR, no ale tam po prostu kreska mi się nie podobała ;).

Jeśli chodzi o dodatek Relikty przyszłości, to dodaje trochę "standardowych" nowych kart do talii oraz po dwie karty specjalne przeznaczone tylko dla każdej z postaci i tutaj dochodzi ta asymetria, bo w czasie gry po osiągnięciu 10 pkt biegłości wybieramy sobie jedną z tych dwóch kart i dodajemy za darmo do decku, więc można albo się podratować przy obraniu słabej strategii albo właśnie wzmocnić już obraną od początku strategię. Choć fajny zabieg, to mi wciąż brakuje jakiejś fajnej asymetrii naszych postaci nawet jeśli byłąby to jakaś lamerska umiejka u każdego, ale taka że by działała od początku gry ;). Aaaa co do asymetryczności,to dodam jeszcze, że w talii podstawowej jest kilka kart, które mają część zdolności, które można odpalić tylko, jeśli się jest konkretną postacią, więc to też fajny zabieg, ale wciąż mi mało ;).

Wariant solo jest przyjemny i łatwy w obsłudze. Ciekawe jest, że "przeciwnik" odrzuca karty z talii głównej i może wygrać poprzez wyzerowanie tej talii, niestety przez to trafiłam na rozgrywkę nie do wygrania, bo jest jedna karta, która jest bohaterem, który jak leży przed przeciwnikiem, to nie można go zniszczyć normalnym atakiem, a tylko specjalną zdolnością z innych kart, która po prostu pozwala zniszczyć karty u przeciwnika. Takich kart "niszczących" jest dosłownie kilka. W grze z żywym przeciwnikiem, to nie jest jakaś specjalnie silna karta, bo w takiej grze możemy ominąć bohaterów wroga i cisnąć atak prosto w gracza, ale w grze solo musimy najpierw pokonać bohaterów automy zanim ją zaatakujemy. No i tak automa dobrała przed siebie tego bohatera, co go zaatakować normalnie się nie da i w czasie gry odrzucając karty z głównej talii odrzuciła akurat te karty, które pozwalały mi zdjąć tego bohatera. Odpowiednią kartę udało mi się zakupić bardzo późno... za późno i przegrałam przez zwykły los. Ale to chyba taki jeden wyjątkowy przypadek. (EDIT: nie wiem skąd mi się wzięła ta zasada o tym, że najpierw musimy pokonać bohaterów automy... ogólnie możemy automę atakować tak samo jak zwykłego gracza). Poza tym solo jest, jak pisałam przyjemne. Choć tutaj muszę przyznać, że wrogowie z kampanii Hero Realms byli bardziej ciekawi, więc mam nadzieję, że Portal wyda dodatki pozostałe do Shardsów bo jeden z nich dodaje właśnie kampanię ;), jedyny minus, że trzeba w nią grać na dwie ręce, czego nie znoszę, bo jest ona policzona na grę od dwóch graczy. Ale bardzo sobie cenię, że w obecnym pudle Shardsów mam wariant solo, który szybko się rozkłada i gra, bo jednak w kampanii HR trochę więcej przygotowania rozgrywki było.

Ogólnie gra dla mnie super i ostateczną oceną niech będzie fakt, że mimo że dostałam egzemplarz za darmoszkę, to chciałam zakupić sobie grę jeszcze w sklepie Portalu, aby dostać dwie karty promo, które dodają w przedsprzedaży, bo Shardsów nigdy za wiele ;). FYI, ostatecznie nie kupiłam, bo promoski mi dosłali za darmo (magia posiadania kanału na YT :D). No ale jakby powiedzieli, że mam spadać, to bym grę kupiła bez wahania.

I na koniec jeszcze powiem, że u nas OP w jednej grze okazała się karta Wielkiego Architekta, która co prawda jest droga do zakupu, ale wyszła na rynek na samym początku gry i mężowi udało się ją zakupić do talii już w 4. turze i potem już prawie nic nie kupował poza bohaterami i najmowaniem kart i mielił deck jak najszybciej, bo Architekt dale 5 pkt biegłości za każdym zagraniem ot tak po prostu i osiągnął maksymalną biegłość na tyle szybko, że ja zdążyłam życie mu zbić tylko do połowy :/ i w sumie czułam się w tej rozgrywce totalnie bezradna, no ale jakby ta karta wyszła później w grze to pewnie aż takiego znaczenia by nie miała.
Ostatnio zmieniony 27 cze 2023, 14:20 przez anitroche, łącznie zmieniany 3 razy.
"Cześć, mam na imię Ania i dzisiaj pokażę wam jak wygląda rozgrywka w wariancie solo w..."

Zapraszam na mój kanał z pełnymi rozgrywkami solo: Gram Solo na YouTube
Awatar użytkownika
warlock
Posty: 4624
Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 1023 times
Been thanked: 1931 times

Re: Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Post autor: warlock »

Ja już od lat nawet nie patrzę na Hero/Star Realms. Shardsy są najciekawszą grą z tego typu deckbuilderów.
Mayh
Posty: 25
Rejestracja: 14 lip 2021, 14:03
Has thanked: 19 times

Re: Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Post autor: Mayh »

Posiadając wszystko z Hero Realmsów warto zaopatrzyć się w Shards? Mam dużo karcianek i zawsze odbierałem Shards of Infinity jako „tylko stopien wyżej” od Hero Realmsów a to troszkę za mało aby mieć w kolekcji.
Awatar użytkownika
warlock
Posty: 4624
Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 1023 times
Been thanked: 1931 times

Re: Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Post autor: warlock »

Mayh pisze: 06 cze 2023, 21:33 Posiadając wszystko z Hero Realmsów warto zaopatrzyć się w Shards? Mam dużo karcianek i zawsze odbierałem Shards of Infinity jako „tylko stopien wyżej” od Hero Realmsów a to troszkę za mało aby mieć w kolekcji.
Moim zdaniem nie ;).
menelobej
Posty: 398
Rejestracja: 01 gru 2019, 22:33
Has thanked: 90 times
Been thanked: 198 times

Re: Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Post autor: menelobej »

Mayh pisze: 06 cze 2023, 21:33 Posiadając wszystko z Hero Realmsów warto zaopatrzyć się w Shards? Mam dużo karcianek i zawsze odbierałem Shards of Infinity jako „tylko stopien wyżej” od Hero Realmsów a to troszkę za mało aby mieć w kolekcji.
Shardsy rozwinęły mechaniki z serii Realms i dodały nowe, gra się przez to odczuwalnie inaczej - trzeba sobie ułożyć taktykę i pod karty z rynku i pod zdobywanie poziomów Mastery i oczekiwanych z tego korzyści. Choć nadal to konfrontacyjny deckbuilder o założeniu "wyzeruj przeciwnika" i dla niektórych osób to ten aspekt może powodować, że nie specjalnie będą czuli różnice jeśli tak ogólnie gatunkowo podchodzą do gier.
Awatar użytkownika
warlock
Posty: 4624
Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 1023 times
Been thanked: 1931 times

Re: Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Post autor: warlock »

Polskie Shardsy mają dużo przyjemniej leżące pod paluchami karty - angielska edycja nie miała płótnowania, a brzegi już od nowości były przybielone ;)
szparx
Posty: 56
Rejestracja: 24 kwie 2011, 12:10
Has thanked: 4 times
Been thanked: 6 times

Re: Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Post autor: szparx »

Czołgiem,

Ludziska potrzebuję wyjaśnień znaczenia słów kluczowych. Albo nie ma tego w instrukcji albo nie potrafię tego znaleźć.

Słowa kluczowe
1. Dominacja, karty porządku, np. Nowicjuszka porzadku
2. Echo, karty splotu, np. Całun cienia
3. Inspiracja, karty Homodeusa, np. Drony zwiadowcze
4. Zjednoczenie, Karty kniei, np. Korzenie lasu
menelobej
Posty: 398
Rejestracja: 01 gru 2019, 22:33
Has thanked: 90 times
Been thanked: 198 times

Re: Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Post autor: menelobej »

szparx pisze: 08 cze 2023, 11:49 Czołgiem,

Ludziska potrzebuję wyjaśnień znaczenia słów kluczowych. Albo nie ma tego w instrukcji albo nie potrafię tego znaleźć.

Słowa kluczowe
1. Dominacja, karty porządku, np. Nowicjuszka porzadku
2. Echo, karty splotu, np. Całun cienia
3. Inspiracja, karty Homodeusa, np. Drony zwiadowcze
4. Zjednoczenie, Karty kniei, np. Korzenie lasu
Słowa kluczowe generujące efekt czyli np. Dominacja, Echo, Inspiracja, Zjednoczenie - ich efekt jest opisany na karcie, w instrukcji nie ma ich rozpisania. Korzystasz z efektu jeśli spełniasz warunek wskazany w tekście np. Echo - otrzymujesz wskazaną ilość punktów mocy (ataku) jeśli masz kartę splotu na swoim stosie kart odrzuconych.

Porządek, Splot, Homodeus, Knieja - frakcje w grze, każda ma swój kolor karty odpowiadający kolorowi postaci, frakcja i rodzaj karty (sojusznik, bohater) są wskazane na pasku na dole rysunku na karcie.
szparx
Posty: 56
Rejestracja: 24 kwie 2011, 12:10
Has thanked: 4 times
Been thanked: 6 times

Re: Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Post autor: szparx »

Rotfl, czyli jeżeli dobrze zrozumiałem tych słów mogłoby nie być. Wystarczyłby sam opisany efekt?
Awatar użytkownika
RUNner
Posty: 4164
Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
Has thanked: 572 times
Been thanked: 1028 times

Re: Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Post autor: RUNner »

Jeśli gracz ma do dyspozycji niekończoną moc to praktycznie automatycznie wygrywa?
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Awatar użytkownika
anitroche
Posty: 766
Rejestracja: 23 kwie 2020, 10:09
Has thanked: 667 times
Been thanked: 781 times
Kontakt:

Re: Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Post autor: anitroche »

RUNner pisze: 08 cze 2023, 19:41 Jeśli gracz ma do dyspozycji niekończoną moc to praktycznie automatycznie wygrywa?
jeśli mówisz o efekcie przy 30 pkt biegłości przy zagraniu karty odłamka nieskończoności, to tak, nie ma przed tym obrony, to jeden ze sposobów na wygraną - wymaksować biegłość i zagrać kartę odłamka.
"Cześć, mam na imię Ania i dzisiaj pokażę wam jak wygląda rozgrywka w wariancie solo w..."

Zapraszam na mój kanał z pełnymi rozgrywkami solo: Gram Solo na YouTube
Awatar użytkownika
anitroche
Posty: 766
Rejestracja: 23 kwie 2020, 10:09
Has thanked: 667 times
Been thanked: 781 times
Kontakt:

Re: Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Post autor: anitroche »

Przepraszam za post pod postem, ale właśnie wrzuciłam pełną rozgrywkę solo w Shardsy, więc może komuś się przyda do decyzji o kupnie, zapraszam:

Shards of Infinity - zasady i pełna rozgrywka solo
Ostatnio zmieniony 18 cze 2023, 14:58 przez anitroche, łącznie zmieniany 1 raz.
"Cześć, mam na imię Ania i dzisiaj pokażę wam jak wygląda rozgrywka w wariancie solo w..."

Zapraszam na mój kanał z pełnymi rozgrywkami solo: Gram Solo na YouTube
kolosm
Posty: 304
Rejestracja: 28 lip 2017, 20:27
Lokalizacja: Rybnik
Has thanked: 456 times
Been thanked: 53 times

Re: Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Post autor: kolosm »

Orientuje się ktoś może na jak długo starcza podstawka, a co z tego wynika czy i które dodatki są ewentualnie niezbędne?
Baloosh
Posty: 110
Rejestracja: 22 lut 2018, 13:35
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3 times
Been thanked: 43 times

Re: Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Post autor: Baloosh »

Czy wiadomo już kiedy gra pojawi się w „zwykłych” sklepach? Bo zakładam, że teraz grą cieszą się ludzie, którzy ją kupili w przedsprzedaży w sklepie portalu.
menelobej
Posty: 398
Rejestracja: 01 gru 2019, 22:33
Has thanked: 90 times
Been thanked: 198 times

Re: Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Post autor: menelobej »

Baloosh pisze: 09 cze 2023, 13:18 Czy wiadomo już kiedy gra pojawi się w „zwykłych” sklepach? Bo zakładam, że teraz grą cieszą się ludzie, którzy ją kupili w przedsprzedaży w sklepie portalu.
Według Planszeo premiera ma być 22 czerwca.
Awatar użytkownika
Ciuniek
Posty: 401
Rejestracja: 12 kwie 2012, 18:33
Lokalizacja: Babin k/ Lublina
Has thanked: 2 times
Been thanked: 372 times

Re: Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Post autor: Ciuniek »

kolosm pisze: 09 cze 2023, 11:50 Orientuje się ktoś może na jak długo starcza podstawka, a co z tego wynika czy i które dodatki są ewentualnie niezbędne?
Jeśli podstawa rozgrywki Cię bawi, to podstawka gry może Cię bawić długo. Mnie bawi już jakieś 300 partii. W dodatki nie grałem.
menelobej
Posty: 398
Rejestracja: 01 gru 2019, 22:33
Has thanked: 90 times
Been thanked: 198 times

Re: Shards of Infinity (Gary Arant, Justin Gary)

Post autor: menelobej »

Ciuniek pisze: 12 cze 2023, 22:14
kolosm pisze: 09 cze 2023, 11:50 Orientuje się ktoś może na jak długo starcza podstawka, a co z tego wynika czy i które dodatki są ewentualnie niezbędne?
Jeśli podstawa rozgrywki Cię bawi, to podstawka gry może Cię bawić długo. Mnie bawi już jakieś 300 partii. W dodatki nie grałem.
Portal wydał grę z pierwszym dodatkiem (relikty) i samo to starcza na bardzo długo, choć bez reliktów już bym nie chciał grać. Ja gram z wszystkimi 3 dodatkami i tutaj to już chyba nie ma ograniczeń w ilości rozgrywek. Generalnie to bardzo udany i przemyślany zamknięty design gry - no ale mówimy o projekcie doświadczonych twórców, czyli autorów całej serii Ascension.
ODPOWIEDZ