Deck-building z wariantem solo
Deck-building z wariantem solo
Witam. Poszukuję ciekawej średniozaawansowanej lub zaawansowanej gry z mechanizmem deck-buildingiem lub gry będącą rasowym deck-buildingiem. Ważne żeby gra miała dobry tryb solo lub tryb kooperacji gdzie można grać dwoma postaciami w pojedynkę. Gatunek i klimat jest mi obojętny. Może to być gra euro albo dungeon crawler w świecie fantasy, sf albo innym. Szukam tytułów do 200zł.
- Mr_Fisq
- Administrator
- Posty: 5120
- Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1412 times
- Been thanked: 1634 times
Re: Deck-building z wariantem solo
Nie jestem fanem, ale na forum dość popularny jest Aeon's End. Pytanie czy poziom złożoności będzie wystarczający?
-
- Posty: 2685
- Rejestracja: 27 kwie 2018, 15:18
- Has thanked: 1304 times
- Been thanked: 1539 times
Re: Deck-building z wariantem solo
Jak wyżej, Aeon's End jest perfekcyjny do grania solo dwiema postaciami. Bardzo polecam.
Lubię TĘ grę. (a nie "tą grę")
Kupiłem TĘ grę. (a nie "tą grę")
Wygrałem w TĘ grę. (a nie "tą grę")
Kupiłem TĘ grę. (a nie "tą grę")
Wygrałem w TĘ grę. (a nie "tą grę")
Re: Deck-building z wariantem solo
Czytałem o Aeons End, ale mam wrażenie że bez dodatków gra byłaby dość powtarzalna mimo dużej ilości kart
Re: Deck-building z wariantem solo
Aeon's End jest naprawdę niezłą opcją zarówno do grania solo, jak i na dwie ręce. A z dodatkami i innymi podstawkami to regrywalność praktycznie nieskończona (ale żeby nie było - sama jedna podstawka to też całkiem sporo regrywalności, więc tu nie jest źle)
całkiem ciekawą opcją może być także Skytear: Horde.
Ewentualnie Horror w Arkham LCG, ale tu do 200 zł to tylko podstawka. W HwA sam dopiero rozpoczynam zabawę na podstawce, ale już szykuję się na pierwsze rozszerzenia
całkiem ciekawą opcją może być także Skytear: Horde.
Ewentualnie Horror w Arkham LCG, ale tu do 200 zł to tylko podstawka. W HwA sam dopiero rozpoczynam zabawę na podstawce, ale już szykuję się na pierwsze rozszerzenia
- Mr_Fisq
- Administrator
- Posty: 5120
- Rejestracja: 21 lip 2019, 11:10
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1412 times
- Been thanked: 1634 times
Re: Deck-building z wariantem solo
Zdecydowanie podstawka AE (jeśli podejdzie) starczy na dłużej niż AH: LCG
Natomiast za 200 PLN powinno udać się kupić podstawkę + dodatek - a to już daję trochę nemezis, magów i kart do mieszania.
Trudno mi ocenić, bo dość szybko sprzedałem - mi gra nie podeszła.
Natomiast za 200 PLN powinno udać się kupić podstawkę + dodatek - a to już daję trochę nemezis, magów i kart do mieszania.
- Zawaterniok
- Posty: 125
- Rejestracja: 12 kwie 2022, 14:29
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 20 times
Re: Deck-building z wariantem solo
Po taniości masz Star Realms Frontiers z ciekawym trybem solo, czyli walką z bossami. Każdy różni się od siebie.
Gra jest dość prosta i szybka, ale warto sobie sprawdzić.
Gra jest dość prosta i szybka, ale warto sobie sprawdzić.
Re: Deck-building z wariantem solo
Od siebie polecam Baseball Highlights 2045, ale ciężko ja kupić teraz w PL, natomiast można kupić tanio apkę na telefon/tablet, która bardzo dobrze implementuje rozgrywkę.
Star Wars Wojny Klonów czyli Pandemic w szatach Star Wars - bardzo fajna zabawa solo na dwie ręce, kooperacja z elementami budowy talii. Do tego na duży plus wykonanie i rozsądna do tego cena.
Star Wars Wojny Klonów czyli Pandemic w szatach Star Wars - bardzo fajna zabawa solo na dwie ręce, kooperacja z elementami budowy talii. Do tego na duży plus wykonanie i rozsądna do tego cena.
Re: Deck-building z wariantem solo
Faktycznie trudno dostępne do kupienia u nas. Gra wygląda a ciekawą. Chętnie bym spróbować ale ta dostępność :/
- Gromb
- Posty: 2888
- Rejestracja: 08 paź 2015, 19:09
- Lokalizacja: Katowice
- Has thanked: 875 times
- Been thanked: 384 times
Re: Deck-building z wariantem solo
Sentinels of the Multiverse
Konfiguracja dowolna, złole i miniony dostosowują się automatycznie do ilości bohaterów, środowisko również.
Deck już jest zdefiniowany, ale buduję się rękę podczas gry w zależności od dociągu.
W dodatku świetnie stworzony i spójny świat plus zmienne środowiska dają niepowtarzalność.
Po jakimś czasie ma się swoich ulubionych bohaterów i jakoś nimi częściej się grywa
Konfiguracja dowolna, złole i miniony dostosowują się automatycznie do ilości bohaterów, środowisko również.
Deck już jest zdefiniowany, ale buduję się rękę podczas gry w zależności od dociągu.
W dodatku świetnie stworzony i spójny świat plus zmienne środowiska dają niepowtarzalność.
Po jakimś czasie ma się swoich ulubionych bohaterów i jakoś nimi częściej się grywa
The Corps Is Mother, the Corps Is Father
- preshiq
- Posty: 275
- Rejestracja: 16 gru 2012, 13:36
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- Has thanked: 303 times
- Been thanked: 120 times
Re: Deck-building z wariantem solo
Piętaszek
Diuna imperium
Zaginiona wyspa Arnak
Anons End
A gry LCG to nie jest mechanika deckbuilding !!!
Diuna imperium
Zaginiona wyspa Arnak
Anons End
A gry LCG to nie jest mechanika deckbuilding !!!
Moja kolekcja: https://tinyurl.com/y82mq9dr
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 01 lut 2020, 07:08
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 12 times
Re: Deck-building z wariantem solo
Radzę spojrzeć na grę "Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa". U mnie chwyciło. Żona chce grać na okrągło, co nie jest takie częste.
Ciekawa mechanika, bardzo dobry tryb solo i sensowna cena.
Ciekawa mechanika, bardzo dobry tryb solo i sensowna cena.
- itsthisguyagain
- Posty: 559
- Rejestracja: 04 lut 2020, 22:27
- Has thanked: 234 times
- Been thanked: 387 times
Re: Deck-building z wariantem solo
W Diunę: Imperium można grać solo. Co prawda D:I jest najlepsza w 4 osoby ale w trybie solo o i tak jest lepsza gra niż większość gier na rynku.
Ps jak siądzie to warto dokupić dodatki. Oba bardzo udane a bez IX to osobiście bym już nie grał
Ps jak siądzie to warto dokupić dodatki. Oba bardzo udane a bez IX to osobiście bym już nie grał
Re: Deck-building z wariantem solo
Gra planszowa bez kart to dla mnie nie gra. Uwielbiam karty wszelkiego rodzaju, a deckbuildingi to chyba mój ulubiony rodzaj gier.
I jeżeli chodzi o soli to rzeczywiście aeon's end to chyba jeden z lepszych w jakie grałem. Sama podstawka daje dużą regrywalność, bo masz 4 przeciwników (na dwóch różnych poziomach) I 8 Magów z innymi umiejętnościami. Przez to, że w 1 grze masz ograniczony rynek (nie wykorzystujesz wszystkich kart) wzrasta też regrywalność w kierunku tworzenia różnego rodzaju kombinacji.
Natomiast rzeczywiście aeon's enda albo polubisz i skończysz ze wszystkim, albo Ci nie podejdzie i sprzedasz szybko, bo jest to jednak trochę inny rodzaj deckbuildingu niż pozostałe.
Z innych które bym polecił, typowych deckbuildingów to chyba jeszcze legendary marvel. No ale tu też jest cała masa dodatków.
W ogóle o czym my dyskutujemy. Gry deckbuildingowe kartami stoją. W każdej podstawce znajdziesz tych kart jakąś nie za duża ilość i prędzej czy później ograsz. Gry karciane raczej tym stoją, że trzeba brać dodatki, bo zwiększają ilość kontentu wykładniczo.
W takim aeon's end kolejne pudło nie tylko daje Ci nowych przeciwników, ale też nowe kombinacje kart (nie tylko nowych, ale też przez łączenie nowych ze starymi). Mając na ten moment wszystko co wyszło po polsku nie wiem czy do 60 będę w stanie ograć cały kontent jaki mam w pudle.
Więc licz się z tym, że jak chcesz deckbuilding na "dluzej" to prędzej czy później wejdziesz w dodatki. Jak chcesz na chwilę, to nie ma znaczenia co weźmiesz, bo każdą podstawkę ograsz szybciej lub wolniej.
Mój głos leci na aeon's end.
I jeżeli chodzi o soli to rzeczywiście aeon's end to chyba jeden z lepszych w jakie grałem. Sama podstawka daje dużą regrywalność, bo masz 4 przeciwników (na dwóch różnych poziomach) I 8 Magów z innymi umiejętnościami. Przez to, że w 1 grze masz ograniczony rynek (nie wykorzystujesz wszystkich kart) wzrasta też regrywalność w kierunku tworzenia różnego rodzaju kombinacji.
Natomiast rzeczywiście aeon's enda albo polubisz i skończysz ze wszystkim, albo Ci nie podejdzie i sprzedasz szybko, bo jest to jednak trochę inny rodzaj deckbuildingu niż pozostałe.
Z innych które bym polecił, typowych deckbuildingów to chyba jeszcze legendary marvel. No ale tu też jest cała masa dodatków.
W ogóle o czym my dyskutujemy. Gry deckbuildingowe kartami stoją. W każdej podstawce znajdziesz tych kart jakąś nie za duża ilość i prędzej czy później ograsz. Gry karciane raczej tym stoją, że trzeba brać dodatki, bo zwiększają ilość kontentu wykładniczo.
W takim aeon's end kolejne pudło nie tylko daje Ci nowych przeciwników, ale też nowe kombinacje kart (nie tylko nowych, ale też przez łączenie nowych ze starymi). Mając na ten moment wszystko co wyszło po polsku nie wiem czy do 60 będę w stanie ograć cały kontent jaki mam w pudle.
Więc licz się z tym, że jak chcesz deckbuilding na "dluzej" to prędzej czy później wejdziesz w dodatki. Jak chcesz na chwilę, to nie ma znaczenia co weźmiesz, bo każdą podstawkę ograsz szybciej lub wolniej.
Mój głos leci na aeon's end.