Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dante pisze: ↑06 paź 2023, 13:06
Nie trzeba mieć talizmana aby wejść na koronę władzy. Są też alternatywne zakończenia gry i z tego co kojarzę jest takie, że pierwszy kto dotrze na koronę władzy wygrywa (nie chcę mi się wyciągać z szafy pudełek i sprawdzać jakie to zakończeniem).
Doczytam, że w starej więc na 99% było takie alternatywne zakończenie w dodatku podziemia.
Jest takie alternatywne zakończenie "Korona Władzy" ale trzeba je najpierw wylosować spośród bodajże 6 alternatywnych zakończeń ALE nie wygrywasz gry od razu bo musisz zabić czarem rozkaz pozostałych.
Fragment instrukcji:
Spoiler:
Są też alternatywne zasady, które pozwalają wygrać trochę inaczej ale dotyczą tylko Podziemi, tzn. można grać tylko na planszy Podziemi, bez planszy głównej.
anonim pisze: ↑06 paź 2023, 13:28
Mogli też gracze poddać rozgrywkę bo i tak czar rozkaz zabiłby ich zanim zdążyli by dojść do korony władzy i zabić Astropatę. Talizman jest potrzebny do przejścia doliny ognia a on jej nie przechodził więc go nie potrzebował.
Przykro mi zakład przegrałeś.
Nie można poddać rozgrywki zgodnie z zasadami. "Zwycięzcą w grze zostaje ten Poszukiwacz, który samotnie zostanie na planszy."
Dzięki wszystkim za zaangażowanie. Zakład wygrał kolega ale mi podarował więc dzieci będą miały co jeść
Tak czy siak miło było sobie pogadać na temat dzieciństwa i gry która wtedy zastępowała mi wszystkie rodzaje rozrywki (bo większości nie było jeszcze na świecie)
Właśnie zaczynam poszukiwania celem kupna. Nawet jeżeli moje dzieci w to nie zagrają to przynajmniej im pokażę moje dzieciństwo.
Jakby ktoś chciał sobie zrobić trochę miejsca w szafie to zapraszam do kontaktu.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich
Przemek Coval Kowalski
ale przecież wygrałeś bo na Koronę Władzy można było trafić w dwóch rundach bez Talizmanu ale jak sam słusznie zauważyłeś, jeszcze przynajmniej 3 rundy musiało trwać rzucanie czaru rozkaz
Ja swojej nie sprzedam, kawał historii ale widzę że raz na jakiś czas gdzieś się pojawia. Wydatek rzędu kilku stówek.
Ja sprzedałem i żałuję. Teraz to wydatek chyba większy niż kilka stówek. Ja swoją sprzedałem właśnie za te kilka stówek ale kupę lat temu.
Mowa o Magii i Mieczu Sfery. Miałem podstawkę, miasto, otchłań, podziemia, jaskinia i smoki.
Miałem jeszcze Magiczny Miecz chyba ze cztery części ale akurat pozbyłem się bez żalu.
Nie no przegrałem bo faktycznie był taki dodatek i ktoś o nim pisał. Losujesz 6 kart alternatywnego zakończenia. To było chyba w podziemiach. I jedna z tych kart była wygrywasz natychmiast.
Też swój komplet sprzedałem za 450 PLN!!! Miałem wszystko oprócz smoków. Życie zdaję sobie sprawę że raczej będę musiał więcej zapłacić.
Coval pisze: ↑08 paź 2023, 11:40
Nie no przegrałem bo faktycznie był taki dodatek i ktoś o nim pisał. Losujesz 6 kart alternatywnego zakończenia. To było chyba w podziemiach. I jedna z tych kart była wygrywasz natychmiast.
Też swój komplet sprzedałem za 450 PLN!!! Miałem wszystko oprócz smoków. Życie zdaję sobie sprawę że raczej będę musiał więcej zapłacić.
Przecież dałem zdjęcie bezpośrednio z instrukcji opisującej alternatywne zakończenie w swoim pierwszym poście
Nie wygrywa się od razu, tylko trzeba rzucać czar rozkaz. Pozostałe zakończenia to Król Smoków (walka), Władca Demonów (walka), Puszka Pandory (losowanie kart i atakowanie nimi Poszukiwaczy), Siła Herkulesa (w skrócie walka), Czarna dziura (przegrywasz).
dispe pisze: ↑07 paź 2023, 20:18
Nie można poddać rozgrywki zgodnie z zasadami. "Zwycięzcą w grze zostaje ten Poszukiwacz, który samotnie zostanie na planszy."
W takim razie pozostali gracze odchodzą od planszy i idą na piwo do pobliskiego baru a samotny zwycięzca męczy się z rzucaniem czaru rozkaz gdy inni się bawią. A może uznajmy że jednak zwyciężył skoro i tak nikt by nie doszedł do korony władzy przed śmiercią i pozwólmy mu przyłączyć się do znajomych w Barze.
(S)Ghost Stories z dodatkiem Black secret, Pan tu nie stał.
Pytanie jak rozumieć ten rzut za modlitwę? W specjalnych zdolnościach jest mowa tylko o walce i raczej chodzi tylko o walkę a nie o ruch.
Tutaj http://tesgir.pl/talisman-magia-i-miecz-poszukiwacze/ jest komentarz, że Mnich świetnie się modli ale jest to przydatne dość rzadko więc już sam nie wiem jak to ugryźć. Dodam, że w tą grę ostatnio grałem ze 30 lat temu.
Jeśli jest tam rzut za modlitwę to zdolność Mnicha działa tylko tam. Czyli nie możesz za każdym razem dodawać 1 do wyniku rzutu kostką podczas ruchu i walki.
bdm pisze: ↑01 sty 2024, 16:00
Pytanie jak rozumieć ten rzut za modlitwę? W specjalnych zdolnościach jest mowa tylko o walce i raczej chodzi tylko o walkę a nie o ruch.
Tutaj http://tesgir.pl/talisman-magia-i-miecz-poszukiwacze/ jest komentarz, że Mnich świetnie się modli ale jest to przydatne dość rzadko więc już sam nie wiem jak to ugryźć. Dodam, że w tą grę ostatnio grałem ze 30 lat temu.
W kartach Przygód oraz na planszy są miejsca, gdzie możesz się pomodlić, wtedy możesz dodać 1 do wyniku rzutu kością - Najlepsze miejsce to Świątynia, najgorsze Kapliczka.
Zdolność ta nie aktywuje się, w innych okolicznościach