Zamiast solo to wczoraj dwie gry w dwie osoby.
Gra się szybko, tzn. jak komuś podejdą wydarzenia, to można szybko skończyć grę. Wydarzenia nie są równe, jedne są lepsze drugie słabsze dla naszej postaci. W grze dwuosobowej rozegraliśmy dwa turnieje rycerskie i nawet raz się pojedynkowaliśmy. Te dwa elementy są super, bo wprowadzają fajną interakcje między graczami.
Obcowanie z samymi elementami gry jest super wrażeniem.
Mechanika gry jest banalna, więc jak gateway czy do gry z dziećmi bardzo polecam.
Jak na grę opartą na kościach, to bardzo przyjemnie się w to turla, bo można wpływać na wyniki.
Na pewno, gra będzie lepiej działać w większym składzie, bo wtedy na mapie będziemy ze sobą rywalizować, będzie mniej wydarzeń wyłożonych oraz będzie walka o przychylność władców. Na dwie osoby, plansza jest za duża, trzeba by ją jakoś ograniczyć, aby nasze drogi częściej się przecinały. Moja propozycja jako home-rule do gry dwuosobowej:
Solo przetestuje na dniach, ale widzę, że po prostu będziemy ganiani przez automę z tego co przeczytałem.
Wykonanie 10/10
Prostota mechaniki 10/10
Grywalność 8/10 (nie działa super na dwie osoby, ale fajnie sobie pokulać kości)
Regrywalność Duża - mnóstwo kart drużynników, mnóstwo kafli eventów.
Ogólnie polecam bardzo, a szczególnie jak ktoś upoluje na promocji.