1. Grając najeźdźcą za pomocą czarów umieszczamy na planszy różne kafle. Na ten przykład weźmy jakąś balistę.
Usuwam z księgi zaklęć czar, którym umieściłem balisty na rzecz jakiegoś innego. Co się dzieje z balistami? Działają normalnie? Stają się nieaktywne?
2. Czy dobrze rozumiem, że podczas fazy wymarszu mogę podjąć decyzję by umarlaki stały w miejscu? W instrukcji napisano, że nie mogą się cofać ale nie znalazłem informacji, że nie mogą stać w miejscu.
Stronghold Undead - pytania, wątpliwości
Re: Stronghold Undead 2 edycja - Pytania i wątpliwości
1. Oglądając playthrough, balisty z nieużywanych czarów zostawały i można je było nadal używać. Po prostu ten czar nie pozwoli ci już stworzyć nowych balist.
2. Ponownie, z playthrough wynika, że nie musisz się ruszać, ale oczywiście nie możesz się cofać.
Sprzedaję: Etherfields - Dreamwalker Pledge Sundrop PL + Thorn + Funeral Witch + Sphinx + Creatures
Re: Stronghold Undead 2 edycja - Pytania i wątpliwości
Niech ktoś jeszcze potwierdzi, ale raczej nie. Chodzi też o to, że jest taki czar, który niszczy kafelki w zamku obrońcy, więc nie miałby sensu, gdyby zasoby były nieograniczone.
Sprzedaję: Etherfields - Dreamwalker Pledge Sundrop PL + Thorn + Funeral Witch + Sphinx + Creatures
Re: Stronghold Undead 2 edycja - Pytania i wątpliwości
Dwa pytania:
1. Czy kładąc żetony kości na budynkach, np z wyrzutni czaszek, kładę je na ikonach klepsydr czy po prostu na obszarze budynku? I jeśli jednak na klepsydrach to czy mogę je położyć jak już to miejsce jest zajęte przez znacznik klepsydry?
2. Czy jeśli transformuje jednostkę najeźdźcy a dokładnie szkielety na cokolwiek, to odrzucony szkielet idzie na ołtarz, czy do worka, czy na pole poległych?
Fajna gra ale instrukcja mega nie jasna.
1. Czy kładąc żetony kości na budynkach, np z wyrzutni czaszek, kładę je na ikonach klepsydr czy po prostu na obszarze budynku? I jeśli jednak na klepsydrach to czy mogę je położyć jak już to miejsce jest zajęte przez znacznik klepsydry?
2. Czy jeśli transformuje jednostkę najeźdźcy a dokładnie szkielety na cokolwiek, to odrzucony szkielet idzie na ołtarz, czy do worka, czy na pole poległych?
Fajna gra ale instrukcja mega nie jasna.
Re: Stronghold Undead 2 edycja - Pytania i wątpliwości
Na chłopski rozum:
1. Kładziesz na pustych polach klepsydr. Jak dla mnie ten czar ma być właśnie taką przeszkadzajką, że musisz przez niego więcej zapłacić, by skorzystać z akcji, więc nie blokuje już opłaconego miejsca.
2. My gramy, że się usuwa z planszy, bo technicznie rzecz biorąc ten szkielet nie ginie, lecz zamienia się w coś innego.
Sprzedaję: Etherfields - Dreamwalker Pledge Sundrop PL + Thorn + Funeral Witch + Sphinx + Creatures
Stronghold undead (E.sklepowa)
Witam, Ktoś wie czy aura wampira ( zmiana siły upiora na 2) działa na lewitujące upiory, czy tylko na te co stoją bezpośrednio na odcinku muru z wampirem ?
w instrukcji nie jest to doprecyzowane, a błędne rozpatrywanie tego elementu może mieć znaczący wpływ na balans rozgrywki :/
w instrukcji nie jest to doprecyzowane, a błędne rozpatrywanie tego elementu może mieć znaczący wpływ na balans rozgrywki :/
-
- Posty: 853
- Rejestracja: 04 gru 2018, 09:48
- Lokalizacja: Wielkie Cesarstwo Północy Gdańsk
- Has thanked: 133 times
- Been thanked: 212 times
Re: Stronghold undead (E.sklepowa)
Ale odkopałem ale właśnie siadam do rozgrywki i odświeżam zasady. Według instrukcji specjalne pola dla lewitujących upiorów są polami znajdującymi się na Odcinkach muru. Więc w sposób logicznie konieczny uznałbym, że aura wampira na nie może wpływać. Trzeba pamiętać natomiast o tym, że limit upiorów, na które działa ten efekt to 3 upiory.Patykoś pisze: ↑09 mar 2022, 17:43 Witam, Ktoś wie czy aura wampira ( zmiana siły upiora na 2) działa na lewitujące upiory, czy tylko na te co stoją bezpośrednio na odcinku muru z wampirem ?
w instrukcji nie jest to doprecyzowane, a błędne rozpatrywanie tego elementu może mieć znaczący wpływ na balans rozgrywki :/