Root (Cole Wehrle)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Quimeen
Posty: 114
Rejestracja: 20 mar 2019, 20:53
Has thanked: 17 times
Been thanked: 97 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: Quimeen »

strzewka pisze: 22 lut 2024, 11:35 Witam
Zainteresowałem się Rootem i chciałem sobie kupić ale z uwagi, że najczęściej gram sam to interesuje mnie jak to działa solo oczywiście z dodatkiem Tryb Leśnogrodu. Czy inne dodatki, te wydane wcześniej i te najnowsze z zaciężnymi mają sens przy grze solo? Jeśli tak to, które są do wykorzystania w solo?
Grałem trochę w Root solo więc dorzucę swoje trzy grosze.
Ogólnie grało mi się przyjemnie i miałem frajdę z gry. Jednak obsługa botów jest czasochłonna. Najlepiej grać z dwoma, ale wtedy 2/3 gry to ich zarządzanie. Bywają też problemy z zablokowaniem się jakiegoś bota, np. koty potrafią zapętlić się pomiędzy dwiema polankami. Zaciężni nie są obsługiwani przez boty.
Nie polecam Root do solo, chyba, że bardzo, bardzo go chcesz. Wtedy zagrasz kilka razy, będziesz się dobrze bawił, ale z każdą kolejną rozgrywką obsługa botów będzie co raz bardziej męcząca i Twój entuzjazm szybko opadnie.
feniks_ciapek
Posty: 2422
Rejestracja: 09 lut 2018, 11:14
Has thanked: 1741 times
Been thanked: 1061 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: feniks_ciapek »

Quimeen pisze: 22 lut 2024, 15:38 Grałem trochę w Root solo więc dorzucę swoje trzy grosze.
Ogólnie grało mi się przyjemnie i miałem frajdę z gry. Jednak obsługa botów jest czasochłonna. Najlepiej grać z dwoma, ale wtedy 2/3 gry to ich zarządzanie. Bywają też problemy z zablokowaniem się jakiegoś bota, np. koty potrafią zapętlić się pomiędzy dwiema polankami. Zaciężni nie są obsługiwani przez boty.
Zgadzam się co do możliwości zablokowania, ale nie z czasem obsługi botów. Jedna rozgrywka na 4 frakcje zajmowała mi 25-30 minut, w pewnym momencie robiłem już rzeczy automatycznie. Ale jestem programistą, algorytmy łatwo mi wchodzą do głowy :D
Fujis
Posty: 119
Rejestracja: 01 lut 2022, 17:20
Has thanked: 48 times
Been thanked: 13 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: Fujis »

Jest przedsprzedaż tych zaciężnych chyba i chcialem zapytać jak jeżeli chodzi o rozgrywkę na 2 osoby z tymi maruderami i zaciężnymi ? Czy dalej jest to gra w którą jednak nie ma sensu mimo tych dodatków grać w 2 osoby? Czy jednak usprawniają one grę na 2 osoby i przyjemność z gry jest lepsza ?
Awatar użytkownika
Qnnrad
Posty: 245
Rejestracja: 02 sie 2012, 22:47
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 194 times
Been thanked: 229 times
Kontakt:

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: Qnnrad »

Od grudnia (masz na stronie wcześniej) zdania jeszcze nie zmieniłem, podtrzymuję co pisałem w tym temacie.
Standardowo - masz 10 tysięcy i więcej gier dwuosobowych do wyboru, nie musi to być akurat Root.
A Roota uwielbiam i z całego serca polecam do grania 3+, z ciężarnymi czy bez.
Fujis
Posty: 119
Rejestracja: 01 lut 2022, 17:20
Has thanked: 48 times
Been thanked: 13 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: Fujis »

Tak, jasne zgadzam się z Tobą w 100 procentach że gier 2 osobowych masz trylion, ale… w sklepie addidasow różnych masz trylion a kupujesz jedne te co Ci się podobają, filmów masz trylion ale tylko kilka Ci się najbardziej podoba… itd itd
Podoba mi się klimat roota, styl gry i rozgrywka. Ale niestety najczęściej gram w 2 osoby i dlatego pytam czy ktoś już ma jakieś doświadczenie :)
Awatar użytkownika
ave.crux
Posty: 1907
Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Has thanked: 926 times
Been thanked: 1501 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: ave.crux »

Spoiler:
Doświadczenie każdego kto grał w roota więcej niż 2x jest takie, że to gra 3+, a najlepiej w pełnym składzie. Jasne, można grać w 2 osoby, ale szybko dojdziesz do tego że wybór frakcji jest bardzo ograniczony w związku z balansem rozgrywki przy dwóch graczach. No i jak zagrasz w większym składzie, a następnie wrócisz do duetu to już nie będzie tak fajnie.
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
kasztan4321k
Posty: 187
Rejestracja: 08 sty 2021, 23:46
Has thanked: 27 times
Been thanked: 111 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: kasztan4321k »

Fujis pisze: 27 lut 2024, 11:01 Tak, jasne zgadzam się z Tobą w 100 procentach że gier 2 osobowych masz trylion, ale… w sklepie addidasow różnych masz trylion a kupujesz jedne te co Ci się podobają, filmów masz trylion ale tylko kilka Ci się najbardziej podoba… itd itd
Podoba mi się klimat roota, styl gry i rozgrywka. Ale niestety najczęściej gram w 2 osoby i dlatego pytam czy ktoś już ma jakieś doświadczenie :)
Tylko ze Roota nawet nie powinno się rozważać w kategorii gier 2 osobowych - idąc twoja analogia Root to Pumy/Książka.
Awatar użytkownika
Bartoszeg02
Posty: 574
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:35
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 191 times
Been thanked: 44 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: Bartoszeg02 »

Fujis pisze: 27 lut 2024, 11:01 Tak, jasne zgadzam się z Tobą w 100 procentach że gier 2 osobowych masz trylion, ale… w sklepie addidasow różnych masz trylion a kupujesz jedne te co Ci się podobają, filmów masz trylion ale tylko kilka Ci się najbardziej podoba… itd itd
Podoba mi się klimat roota, styl gry i rozgrywka. Ale niestety najczęściej gram w 2 osoby i dlatego pytam czy ktoś już ma jakieś doświadczenie :)
Ja grałem z żona we 2 Markiza vs Dynastia i było całkiem spoko ale bardziej zalezalo ni na pokazaniu jej czym są gry area control niż na epickim pojedynku. Sporo jednak mogą namieszać najemnicy którzy sprawiają ze plansza bardzo się zaludnia.

Proponuje Ci kup sobie używana podstawkę oraz mały pakiet najemników; za chwile będzie premiera od portalu paczek z 3 frakcjami najemników za jakies 40 zł i sobie spróbuj :)
Jak nie siądzie to sprzedasz ze strata moze 20 zł :)
Fujis
Posty: 119
Rejestracja: 01 lut 2022, 17:20
Has thanked: 48 times
Been thanked: 13 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: Fujis »

Bartoszeg02 pisze: 27 lut 2024, 11:18
Fujis pisze: 27 lut 2024, 11:01 Tak, jasne zgadzam się z Tobą w 100 procentach że gier 2 osobowych masz trylion, ale… w sklepie addidasow różnych masz trylion a kupujesz jedne te co Ci się podobają, filmów masz trylion ale tylko kilka Ci się najbardziej podoba… itd itd
Podoba mi się klimat roota, styl gry i rozgrywka. Ale niestety najczęściej gram w 2 osoby i dlatego pytam czy ktoś już ma jakieś doświadczenie :)
Ja grałem z żona we 2 Markiza vs Dynastia i było całkiem spoko ale bardziej zalezalo ni na pokazaniu jej czym są gry area control niż na epickim pojedynku. Sporo jednak mogą namieszać najemnicy którzy sprawiają ze plansza bardzo się zaludnia.

Proponuje Ci kup sobie używana podstawkę oraz mały pakiet najemników; za chwile będzie premiera od portalu paczek z 3 frakcjami najemników za jakies 40 zł i sobie spróbuj :)
Jak nie siądzie to sprzedasz ze strata moze 20 zł :)
O widzisz dobry pomysł :D tak pewnie spróbujemy :)
Awatar użytkownika
Grzeg0rz
Posty: 88
Rejestracja: 19 lut 2019, 10:36
Has thanked: 36 times
Been thanked: 27 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: Grzeg0rz »

U mnie w ekipie Root nie zdobył popularności. Głównie gram z synem. W naszym przypadku świetnie sprawdzają się boty.
Awatar użytkownika
hamish
Posty: 600
Rejestracja: 31 paź 2014, 19:49
Lokalizacja: Żory
Has thanked: 346 times
Been thanked: 136 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: hamish »

Tak mocno z innej beczki. Czy są jakieś kolosalne bądź istotne różnice wprowadzone do gry między kolejnymi drukami wersji PL? Jakieś poprawione zasady, rewersy kart i inne tego typu? Czy zwyczajnie maszyna mieliła dalej to samo? Pytam, bo chcę kupić grę no i waham się, czy kupić starsze wydanie, używane, czy też nowy druk prosto z półki sklepowej.
Crivens! Whut aboot us, ye daftie!?
Sprzedam
Kupię
Pomnik
Posty: 695
Rejestracja: 31 mar 2022, 00:05
Has thanked: 419 times
Been thanked: 298 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: Pomnik »

hamish pisze: 27 lut 2024, 19:13 Tak mocno z innej beczki. Czy są jakieś kolosalne bądź istotne różnice wprowadzone do gry między kolejnymi drukami wersji PL? Jakieś poprawione zasady, rewersy kart i inne tego typu? Czy zwyczajnie maszyna mieliła dalej to samo? Pytam, bo chcę kupić grę no i waham się, czy kupić starsze wydanie, używane, czy też nowy druk prosto z półki sklepowej.
Były chyba 2 różnice

Najstarszy print ma zupełnie inne kolory meepli.
Był też print który korzystał z "starego" wyglądu znaczników punktów zwycięstwa (errata jest dodana chyba w każdym dodatku - zamiast VP między laurami jest logo frakcji).

Oprócz tego nic nie wiem, możliwe że było więcej xD
"Real darkness have love for a face. The first death is in the heart, Harry."
Awatar użytkownika
anitroche
Posty: 865
Rejestracja: 23 kwie 2020, 10:09
Has thanked: 896 times
Been thanked: 897 times
Kontakt:

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: anitroche »

Pomnik pisze: 27 lut 2024, 19:16
hamish pisze: 27 lut 2024, 19:13 Tak mocno z innej beczki. Czy są jakieś kolosalne bądź istotne różnice wprowadzone do gry między kolejnymi drukami wersji PL? Jakieś poprawione zasady, rewersy kart i inne tego typu? Czy zwyczajnie maszyna mieliła dalej to samo? Pytam, bo chcę kupić grę no i waham się, czy kupić starsze wydanie, używane, czy też nowy druk prosto z półki sklepowej.
Były chyba 2 różnice

Najstarszy print ma zupełnie inne kolory meepli.
Był też print który korzystał z "starego" wyglądu znaczników punktów zwycięstwa (errata jest dodana chyba w każdym dodatku - zamiast VP między laurami jest logo frakcji).

Oprócz tego nic nie wiem, możliwe że było więcej xD
Tymi kolorami meeple mnie zaciekawiłeś - co dokładnie zmienilo? Ja mam pierwszy druk i tak z ciekawości pytam :)
"Cześć, mam na imię Ania i dzisiaj pokażę wam jak wygląda rozgrywka w wariancie solo w..."

Zapraszam na mój kanał z pełnymi rozgrywkami solo: Gram Solo na YouTube
Awatar użytkownika
Qnnrad
Posty: 245
Rejestracja: 02 sie 2012, 22:47
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 194 times
Been thanked: 229 times
Kontakt:

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: Qnnrad »

Żart obrazkowy zainspirowany życiem (a mianowicie wczorajszą rozgrywką) :> #pdk
Spoiler:
Awatar użytkownika
Qnnrad
Posty: 245
Rejestracja: 02 sie 2012, 22:47
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 194 times
Been thanked: 229 times
Kontakt:

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: Qnnrad »

Henlo, dzielę się bo ostatnio zacząłem z tego korzystać i nie ma powrotu, bo dobrze jest.
I choć sam mam angielski egzemplarz (zmontowałem też angielską paczkę do druku, niedługo pojawi się w plikach na bgg), to zrobiłem dla Was paczkę po Polsku, bo wiem, że lubicie. Wesołych jajek!

Problem:
krótko: Problemem. jest. ten. cholerny. brudny. Włóczęga!!!1one :evil:
Znienawidzony sierściuch który jest OP (statystyki turniejowe nie zostawiają wątpliwości, że to zdecydowanie najmocniejszy zawodnik). Nie cierpię grać przeciwko niemu i mam ochotę odejść od stołu jak ktoś go wybiera. Ale...nie cierpię patrzeć całą grę na bezużyteczne ruiny, zwłaszcza jak jestem pomarańczowym workiem do bicia.

Plik do druku wrzucam na BGG, a tymczasem tutaj na jakiś hosting zanim BGG to zatwierdzi a Wy zapomnicie: Tymczasem dyskusja:

Groźna Niesława:
Trzeba dziada przytemperować, więc powstały nieoficjalne zasady turniejowe o których już tu dyskutowaliśmy, tzw. "Despot Infamy". Celem jest ograniczenie możliwości zdobywania punktów przez agresję Włóczęgów w trzecim akcie, więc teraz zamiast rozwalać stół śmierdziele muszą pogłówkować.
Jedna bitwa z wrogą frakcją to tylko jeden dodatkowy punkt, niezależnie od liczby trafień (oczywiście budynki i żetony dalej dają punkty), a nie +1 za każdy stracony element (w tym za wojowników) ofiary tej brudnej małpy z brzytwą.

Obrazek

Wykopaliska:
Jeszcze genialniejszym rozwiązaniem tego problemu jest wrzucenie do pieca elementów Włóczęgi i udawanie, że nie wie się o co chodzi gdy ktoś o niego poprosi na spotkaniu. Ale wtedy cierpi Markiza, kochana kizi-mizi, bo budowa stoi i czeka na prace archeologiczne. Najgorzej.
Więc można teraz przyspieszyć oczyszczenie ruin przez zasponsorowanie prac wykopaliskowych! Wrzucacie podmiankę tekstu na słabe, więc bez żalu, "Tunele" i macie "Wykopaliska", które wymyślił Marcus theCat z BGG, a ja dziś przetłumaczyłem dla Was i zmontowałem.

Obrazek


I co szanowna społeczność na to?
Ostatnio zmieniony 29 mar 2024, 12:55 przez Qnnrad, łącznie zmieniany 2 razy.
MowMiStefan
Posty: 914
Rejestracja: 17 sie 2020, 15:09
Lokalizacja: Warszawa/Tychy
Has thanked: 142 times
Been thanked: 318 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: MowMiStefan »

Wykopaliska to świetny pomysł! Ze zmianą niesławy - ja to rozumiem, ale mamy frakcje, które niekontrolowane robią finish w trzecim akcie z połowy punktów (Covid Conspiracy chyba?) - czy to jego nie znerfuje za bardzo?

A poza tym hosting nie działa: The transfer you requested has been deleted. :)
Awatar użytkownika
Qnnrad
Posty: 245
Rejestracja: 02 sie 2012, 22:47
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 194 times
Been thanked: 229 times
Kontakt:

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: Qnnrad »

MowMiStefan pisze: 29 mar 2024, 12:16 Wykopaliska to świetny pomysł! Ze zmianą niesławy - ja to rozumiem, ale mamy frakcje, które niekontrolowane robią finish w trzecim akcie z połowy punktów (Covid Conspiracy chyba?) - czy to jego nie znerfuje za bardzo?

A poza tym hosting nie działa: The transfer you requested has been deleted. :)
Bez komentarza, mega słabe te hostingi krótkoterminowe :/
Poprawiłem na dropbox, będzie solidnie.

Co do Despot Infamy - to zmienia tylko punkty, przecież miecze dalej działają jak działały. Jak Brudas leje aby kontrolować przeciwników - to niech leje! Dostanie nawet jakieś punkty, ale już nie będzie to wygrywającą strategią.
Despot Infamy jest grane od kilku lat na turniejach i się przyjęło jako optymalny rebalans sierściucha.
Temat od lat rozgrzewa BGG i reddita, nawet Cole Wehrle się wypowiadał w podcaście.
- przykładowy wątek na Reddicie: https://www.reddit.com/r/rootgame/comme ... nfamy_and/
- rozmowa z Colem Wehrle od 30 minuty: https://woodlandwarmachine.podbean.com/ ... le-wehrle/
MowMiStefan
Posty: 914
Rejestracja: 17 sie 2020, 15:09
Lokalizacja: Warszawa/Tychy
Has thanked: 142 times
Been thanked: 318 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: MowMiStefan »

ok ok :) ja nie kwestionuję :) gram w roota od czasu do czasu - na tyle rzadko, ze musze przypominac sobie zasady (no dobra tylko pozniejszych frakcji). jak robimy z nieogranymi w roota, to wcale tak latwo im wloczega nie idzie - więc patrzę z tej perspektywy. :)
Awatar użytkownika
Qnnrad
Posty: 245
Rejestracja: 02 sie 2012, 22:47
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 194 times
Been thanked: 229 times
Kontakt:

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: Qnnrad »

Super, że poruszyłeś tę kwestię @MowMiStefan , nie ma to jak dyskusja i debata!
W tym podcaście który zalinkowałem sam Cole mówi, że to nie jest problem wśród "normalnych graczy", a wysiłki balansowania dotyczą twardego rdzenia "hardcore" turniejowych zawodników, więc totalnie możesz potraktować to jako wariant opcjonalny.
Choć, jeśli zdasz się na moje słowa i doświadczenie, może wrzucisz sobie wydruk moich plików do pudełka z grą by potraktować je jako warianty obowiązkowe, zobaczysz, że będzie bez szkody dla gry, a może unikniesz nieprzyjemnych sytuacji.

Bo rzucam drugi, dla mnie jeszcze ważniejszy niż balans, argument - klimat.
Jak to mnie wybija z narracji gdy potulna przytulanka zamienia się w nienawistnego wojownika - i to bez powodu, "po prostu, bo może" tak zrobić ostatni skok po -naście punktów. Jasne, widzieliśmy do czego zdolny był Geralt gdy stanął między bandą Renfri a Stregoborem, ale przecież dużo go to kosztowało, nie zrobił tego dla zysku. A w standardowej Rootowej Niesławie ostatnia tura brudnego pana wygląda raczej jak przejście Anakina na ciemną stronę mocy i walka z przedszkolakami.
Ja nie lubię tej sceny z dziećmi i nie lubię Niesławy.

Zaciekawi Cię pewnie, że poprawnym graniem frakcją normalną w grze z brudasem jest kiszenie przez wszystkich przedmiotów, pod żadnym pozorem nie wykuwać. Jak gracie przeciwko Tinkerowi to macie większy problem - nie można ani wykuć, ani odrzucić :S Nom.
Ale to trzeba kilka razy dać sobie wybić zęby tej małpie zanim się poczuje wagę tych wyrzeczeń (i żal, jakby się kto do tytułu przez to zniechęcił ;( ).
MowMiStefan
Posty: 914
Rejestracja: 17 sie 2020, 15:09
Lokalizacja: Warszawa/Tychy
Has thanked: 142 times
Been thanked: 318 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: MowMiStefan »

Qnnrad pisze: 29 mar 2024, 13:16 Zaciekawi Cię pewnie, że poprawnym graniem frakcją normalną w grze z brudasem jest kiszenie przez wszystkich przedmiotów, pod żadnym pozorem nie wykuwać. Jak gracie przeciwko Tinkerowi to macie większy problem - nie można ani wykuć, ani odrzucić :S Nom.
Ale to trzeba kilka razy dać sobie wybić zęby tej małpie zanim się poczuje wagę tych wyrzeczeń (i żal, jakby się kto do tytułu przez to zniechęcił ;( ).
Och to, że ja gram rzadko, to nie znaczy, że nie zgadzam się z Twoimi tezami i nie widzę problemu z Włóczęgą. Gram rzadko, bo Root wyciągamy, gdy ekipa nie nadaje się (lub nie ma ochoty) na COINy GMT :) I jak gramy w Roota, to nikt z "ekipy" i tak nie gra Włóczęgą - zdajemy sobie sprawę jak to działa i sami doszliśmy do odpuszczania go lub oddawania "nowym graczom" :) Dlatego tez spodobały mi się nowe Tunele :)
Awatar użytkownika
Galatolol
Posty: 2462
Rejestracja: 23 mar 2009, 13:03
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 683 times
Been thanked: 1106 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: Galatolol »

Od dłuższego czasu gram z Niesławą (modyfikacje używane podczas Winter Tournament traktuję jako kanoniczne; https://makecraftgame.com/2023/02/10/rwt23-r1/). Dzięki niej Włóczęga przestał mnie drażnić, a nawet go lubię na 4 osoby. Oprócz tego zakaz koalicji.

Inna modyfikacja, z której korzystali na tamtym turnieju to Kruki mające po trzy żetony każdego Plotu (Intrygi?). Nic nie trzeba dorabiać, bo w pudełku są dodatkowe :) A zamiast wieży na górzystej planszy używali "Lost City", czyli centralna polana jest 3-kolorowa - co ma mnóstwo ciekawych konsekwencji.

Inna drobna zmiana, z którą gram, to Eksport Wydr daje nowego ludka do "Commitments" zamiast "Paymentów" (eksport to odrzucenie wykutej rzeczy w zamian za ludka).

Ciekawym pomysłem, który zrobił trochę zamieszania na Discordzie Rootowym, jest "Daylight Mayor", czyli zamiana zdolności Kreciego Mayora (Burmistrza?) na coś typu "Wykonaj jedną akcję spośród akcji dostępnych podczas Dnia". Chodzi nie tyle o balans siły frakcji, co o przełamanie schematu zatrudniania ministrów w pewnej kolejności.

A, i warto grać z "Advanced setup", on wzmacnia niektóre słabsze frakcje i ogólnie tworzy ciekawszy punkt wyjścia do gry. Karty chyba były w ostatnim dodatku, ale można wydrukować: https://boardgamegeek.com/thread/280737 ... 9#39399909
HorribleNick
Posty: 197
Rejestracja: 12 mar 2022, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 75 times
Been thanked: 43 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: HorribleNick »

U mnie włóczęga poszedł do kosza i nie gramy nim, perspektyw na granie też nie ma. Za to dosyć często gramy z czerwonymi szczurami, które tez zdejmuja ruiny i tez korzysta z przedmiotow
Awatar użytkownika
Yooreck
Posty: 491
Rejestracja: 28 kwie 2014, 06:35
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 156 times
Been thanked: 215 times

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: Yooreck »

Możecie podesłać statystyki, które pokazują, że VB rzeczywiście jest OP? Ja patrzyłem na te z winter tournament i tam nie był za wysoko - gdzieś w środku stawki.

EDIT: link do tych, które ja widziałem tutaj: https://makecraftgame.com/2022/12/06/20 ... ent/?amp=1
Sprzedam: Expeditions Ironclad + dodatek, Arcadia Quest - duży zestaw

Moja kolekcja
Awatar użytkownika
Qnnrad
Posty: 245
Rejestracja: 02 sie 2012, 22:47
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 194 times
Been thanked: 229 times
Kontakt:

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: Qnnrad »

Yooreck pisze: 29 mar 2024, 15:10 Możecie podesłać statystyki, które pokazują, że VB rzeczywiście jest OP? Ja patrzyłem na te z winter tournament i tam nie był za wysoko - gdzieś w środku stawki.
No widzisz, bo Winter Tournament gra na Despot Infamy!

Tutaj prezentuję dane zbierane w projekcie Root Digital League - grane w apce Steam/Android/Apple na regułach ADSET
https://rootdigitalleague.github.io/Ads ... Stats.html
Spoiler:
Awatar użytkownika
Qnnrad
Posty: 245
Rejestracja: 02 sie 2012, 22:47
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 194 times
Been thanked: 229 times
Kontakt:

Re: Root (Cole Wehrle)

Post autor: Qnnrad »

Galatolol pisze: 29 mar 2024, 14:25 Od dłuższego czasu gram z Niesławą (modyfikacje używane podczas Winter Tournament traktuję jako kanoniczne; https://makecraftgame.com/2023/02/10/rwt23-r1/). Dzięki niej Włóczęga przestał mnie drażnić, a nawet go lubię na 4 osoby. Oprócz tego zakaz koalicji.
Najważniejsze pytanie, jakie mam do Ciebie - czemu w towarzyskim graniu zabraniasz koalicji? Myślałem, że to zmiana reguły konkretnie pod kątem turnieju - aby uniknąć problemów z wyłanianiem zwycięzców w drabince.
Czy masz jakieś anegdoty o kłopotach, które koalicje wygenerowały w towarzyskiej grze?

Cała reszta o której piszesz jest ekstra, zastanawiałem się czy jest sens tłumaczyć ja na polski.
Dla zainteresowanych, dodatkowe modyfikacje PnP o których pisał Galatolol można znaleźć tutaj:
https://docs.google.com/presentation/d/ ... sp=sharing
ODPOWIEDZ