Stronghold (Ignacy Trzewiczek)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
konev
Posty: 2094
Rejestracja: 22 gru 2006, 12:39
Lokalizacja: Tewkesbury (UK)

Re: Stronghold

Post autor: konev »

MichalStajszczak pisze:Ja po prostu uważam, że nie ma dowodu na to, że gra jest zbalansowana. A nawet gdyby rozegrać po kilka razy wszystkie ponad 3 tysiące możliwych kombinacji (opieram tu się na liczbie podanej przez ragozda, sam tego nie sprawdzałem) i gdyby z takiego eksperymentu wyszło, że dokładnie 50% gier wygrywa napastnik, a pozostałe 50% obrońca, to i tak mozna by mówić tylko o "balansie statystycznym". Bo z tego nie wynika wcale, że gra jest zbalansowana dla kazdego układu kart. A zatem może sie trafić taki układ, że jeden z graczy będzie miał już na starcie większe szanse na zwycięstwo (przy założeniu, że poziom umiejętności i szczęścia obu graczy jest porównywalny).
jax pisze:Po co rozpisywać się o oczywistościach?
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych
Monsoon Group :: Aktualne Spotkania :: Facebook
Awatar użytkownika
farmer
Posty: 1768
Rejestracja: 08 gru 2007, 10:27
Lokalizacja: Oleśnica
Has thanked: 381 times
Been thanked: 94 times

Re: Stronghold

Post autor: farmer »

Bosz, bo już naprawdę dość mam...
Nie grało się w grę, na oczy jej nie widziało ale o tym balansie się gada i gada... Dowody na istnienie balansu? :O
Bosz, a jakie dacie mi dowody na istnienie balansu w jakiejkolwiek grze? :O Jak taki dowód miałby wyglądać? Czy istnieje choć jedna gra idealnie zbalansowana?* Ludzie, dajcie sobie spokój z bezpodmiotowymi dywagacjami!
Zaufajcie autorowi, poczekajcie na wydanie gry, kupcie ją lub zagrajcie u kumpla, zagrajcie znowu i potem jeszcze raz, a potem wróccie tu i rozmawiajcie o balansie.
Jeśli nie chcecie zaufać autorowi, to nie grajcie, ale i nie biadolcie o braku/ obecności balansu - bo i po co?

Człowiek naprawdę zagląda tu codziennie, czekając na coś interesującego, o dobrze zapowiadającej się polskiej grze, a większość tego co tu czyta to bezsensowne (a tak!) dywagacje na temat czegoś, czego się nie zna...

* - wpadła mi do głowy gra idealnie zbalnsowana. Gra w rzut monetą - orzeł, wygrywam ja, reszka, wygrywasz Ty. Obaj mamy po 50%**

** - mniej więcej 50%, bo wszak, w zależnosci od monety, obie strony monety mogą mieć mikronowo różną wagę (inne rzeźbienie) i inne właściwości aerodynamiczne i nasze prawdopodobiństwo faktycznie moze wyglądać jak 50,0232% do 49,0768%...

PS. Czy bojący się ilości kombinacji wynikających z ilości kart, grali kiedyś w ogóle w grę z kartami? Albo w ogóle w karty? Czy poker jest bez sensu, bo może się zdarzyć (a może, a co!), że mam na ręce od razu 5 asów, albo pokera, a mój adwersarz może mieć nic od dwójek do siódemek? Szczęscie jest elementem prawie każdej gry i trzeba się z nim liczyć. Albo po prostu grać w szachy...

Czy wyobrażacie sobie, że siła kart w Strongoldzie jest aż tak zróżnicowana, że jakieś losowanie uniemożliwia dobremu graczowi zwycięstwo?
Wierzę, że autor raczej nie tworzył kart do gry w myśl przykładu:
karta A: "dodaj po 1 pkt siły 2 żołnierzom",
karta B: "dodaj 2 punkty siły 1 żołneirzowi"
karta C: "potrój liczbę swoich żołnierzy a nastpnie dodaj wszystkim po 100 pktów siły"
Litości... każda karta na pewn będzie miała zastosowanie, oczywiście wyjdą z tego słabsze i mocniejsze komba, ale Trzewik nie po to pracuje nad grą tyle czasu, żeby dopuścić do takich bzdurnych sytuacji jak istnienie karty C.

A jeśli się już takie sytuacje zdarzą, to porozmawiajmy o nich na przykładach poszczególnych kart i ich zestawów po PRZYNAJMNIEJ jednej grze, a nie rządajmy jakichś nieistniejących dowodów na coś, co jest tak nieokreślone i w dużej mierze subiektywne...

I wreszcie, czy ktoś będzie mi próbował weprzeć, że element losowy (w cuglach) jest czymś złym? :O Dla pewnej nieprzewidywalności, lepszego replayability i większego wysilania głowy, by mądrze wykorzystać uśmiechy losu i sprawniej przeciwdziałać wizytom pecha?

P.S.2
Moodeeeraaaatooooraaaa...

pozdr,
farm
W czasie wojny, milczą prawa.
Pierwszą ofiarą wojny jest prawda.


W to gram...
Awatar użytkownika
ozy
Posty: 3283
Rejestracja: 13 mar 2006, 18:25
Lokalizacja: Opole
Has thanked: 7 times
Been thanked: 74 times

Re: Stronghold

Post autor: ozy »

Stronghold to ZŁO.

Stronghold to ZŁO ponieważ spełnia SIEDEM przesłanek uznania go za ZŁO:
- zaczyna się na S, tak samo jak inne ZŁE słowa jak "Seks" albo "Szatan".
- tło na kartach jest koloru czarnego. Czerń to symbol ZŁA.
- obraz na pudełku jest pełny Przemocy. Przemoc to ZŁO.
- tytuł gry jest po angielsku, w języku rozwiązłości. Rozwiązłość jest ZŁEM.
- gra nie jest idealnie zbalansowana, jest w niej miejsce na Chaos. Chaos to czyste ZŁO.
- w grze występują stwory z baśniowych krain Fantazy. Fantazy to ZŁO.
- fabuła zakłada, że twierdza i tak upada pod naporem ZŁA. To jest ZŁE.

:cry:
Farewell, leave the shore to an ocean wide and untamed
Hold your shield high, let the wind bring your enemy your nightmare
Awatar użytkownika
farmer
Posty: 1768
Rejestracja: 08 gru 2007, 10:27
Lokalizacja: Oleśnica
Has thanked: 381 times
Been thanked: 94 times

Re: Stronghold

Post autor: farmer »

ozy pisze:Stronghold to ZŁO.

Stronghold to ZŁO ponieważ spełnia SIEDEM przesłanek uznania go za ZŁO:
- zaczyna się na S, tak samo jak inne ZŁE słowa jak "Seks" albo "Szatan".
- tło na kartach jest koloru czarnego. Czerń to symbol ZŁA.
- obraz na pudełku jest pełny Przemocy. Przemoc to ZŁO.
- tytuł gry jest po angielsku, w języku rozwiązłości. Rozwiązłość jest ZŁEM.
- gra nie jest idealnie zbalansowana, jest w niej miejsce na Chaos. Chaos to czyste ZŁO.
- w grze występują stwory z baśniowych krain Fantazy. Fantazy to ZŁO.
- fabuła zakłada, że twierdza i tak upada pod naporem ZŁA. To jest ZŁE.

:cry:
:P
Po prostu piękne! :twisted:

No to cóż, trzeba zebrać drużynę śmiałków i rozprawić się ze ZŁEM! Najlepiej w niejednej partyjce ;P

pozdr,
farm
W czasie wojny, milczą prawa.
Pierwszą ofiarą wojny jest prawda.


W to gram...
Awatar użytkownika
Geko
Posty: 6491
Rejestracja: 18 mar 2006, 22:29
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: Stronghold

Post autor: Geko »

Ozy, jesteś naszym Księciem Zła 8) I to jest dobre (znaczy złe z punktu widzenia ciemnej strony) :P
Moje blogowanie na ZnadPlanszy.pl
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
Awatar użytkownika
MichalStajszczak
Posty: 9479
Rejestracja: 31 sty 2005, 19:42
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 511 times
Been thanked: 1449 times
Kontakt:

Re: Stronghold

Post autor: MichalStajszczak »

Don Simon pisze:Niektorzy uporczywie tluka konia, choc on juz dawno wykitowal.
Sandman pisze:Naprawdę nie męczcie już dłużej kota
Wydawało mi sie, że w grze Stronghold są orki, gobliny i trolle. Nie wiedziałem, że są też konie i koty.
jax pisze:Rany, zaraz będą wnioski że potencjalnie nie zbalansowane są (bo nikt nie przetestował wszystkich kombinacji): Agicola, Stronghold, Through the Ages, Conflict of Heroes, A Game of Thrones LCG, Warhammer LCG, A Call of Cthulu LCG, Fury of Dracula, Hannibal Barkas, Twilight Struggle, 1960 Making of President i w ogóle wszystkie card driven games.
A jeżeli nawet nie są zbalansowane, to co z tego? Przeciez gra wcale nie musi być zbalansowana i ja np. autora takiej gry bym za to nie krytykował. Oczywiście pod warunkiem, że nie będzie sie upierał, że gra zbalansowana jest.
W tej dyskusji chodzi o coś zupełnie innego. O to, że rzekomy balans uniemożliwia wprowadzenie do przepisów jakichkolwiek zmian. I o to, czy gra jest zbalansowana wtedy, gdy tak twierdzi jej autor, czy też wtedy, gdy może to zbalansowanie w jakis sposób udowodnić.
Przepraszam, że po raz kolejny powtarzam to samo. Ale wciąż pojawiaja się posty, świadczące o tym, że ich autorzy kompletnie nie rozumieją, o co tu chodzi:
farmer pisze:Czy bojący się ilości kombinacji wynikających z ilości kart, grali kiedyś w ogóle w grę z kartami? Albo w ogóle w karty? Czy poker jest bez sensu, bo może się zdarzyć (a może, a co!), że mam na ręce od razu 5 asów, albo pokera, a mój adwersarz może mieć nic od dwójek do siódemek? Szczęscie jest elementem prawie każdej gry i trzeba się z nim liczyć.
Poker jest grą symetryczną, więc żadnego balansowania nie potrzebuje. A w dodatku jedno rozdanie w pokerze trwa kilka minut, więc mozna w ciągu jednego spotkania rozegrać wiele rozdań. Jedna partia Strongholda trwa od 2 do 4 godzin, więc jeżeli układ startowy kart determinowałby wynik gry, to miałoby to większe znaczenie, niż układ kart w jednym rozdaniu pokera (oczywiście nie mówię tu o reperkusjach finansowych)
Awatar użytkownika
Ink
Administrator
Posty: 2822
Rejestracja: 17 gru 2007, 09:53
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 107 times
Been thanked: 161 times
Kontakt:

Re: Stronghold

Post autor: Ink »

MichalStajszczak pisze:W tej dyskusji chodzi o coś zupełnie innego. O to, że rzekomy balans uniemożliwia wprowadzenie do przepisów jakichkolwiek zmian. I o to, czy gra jest zbalansowana wtedy, gdy tak twierdzi jej autor, czy też wtedy, gdy może to zbalansowanie w jakis sposób udowodnić.
Przepraszam, że po raz kolejny powtarzam to samo. Ale wciąż pojawiaja się posty, świadczące o tym, że ich autorzy kompletnie nie rozumieją, o co tu chodzi:
Och litości... naprawdę ktoś napisał "balans uniemożliwia wprowadzenie do przepisów jakichkolwiek zmian"?

Zdawało mi się, że chodziło o to by poprzez wprowadzanie nieprzetestowanych zmian nie popsuć gry, zamiast ją naprawić...
Games Fanatic -/- Gradanie -/- Za dużo gier
O ile wyraźnie nie zaznaczono inaczej, powyższa wypowiedź nie jest stanowiskiem moderacji lub administracji forum.
Awatar użytkownika
ragozd
Posty: 3429
Rejestracja: 09 lut 2005, 14:27
Lokalizacja: W-wa CK Tar-ho-min
Kontakt:

Re: Stronghold

Post autor: ragozd »

A jesli chodzi o zasady opcjonalne, to tez one zepsuja gre? A poprawic moga, Ink, choc nie musza :)
Na kolejny "matematycznie dziwny" element w grze zwrocil mi uwage rzabcio. Policzylem, ale juz nie bede psul gry rezultatami wyliczen i wnioskami z tego plynacymi.
ozy pisze:Stronghold to ZŁO.

Stronghold to ZŁO ponieważ spełnia SIEDEM przesłanek uznania go za ZŁO:
To za malo - przeslanek musi byc 666 ;) Ale juz dochodza kolejne - o tej grze spiewaja zli ludzie :) ubrani na czarno i piszacy gotykiem
http://www.myspace.com/crystalviperofficial
swoja droga - szacun dla Trzewika za wyczajenie tak ciekawego zespolu :) Moze pojawia sie na Essen :)
Ja chce limitowanej edycji strongholda z plyta :)
"Jesteś inżynierem - wszystko co mówisz jest nienormalne".
Moja lista gier Mój blog
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich
Awatar użytkownika
yosz
Posty: 6359
Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 194 times
Been thanked: 490 times
Kontakt:

Re: Stronghold

Post autor: yosz »

Chodziło dokładnie o to co napisał Ink: o szafowanie stwierdzeniami "to dorzućmy jedno zdanie i będzie po kłopocie" - każdą zmianę trzeba przetestować - nie wystarczy sobie reguły w głowie ułożyć
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Awatar użytkownika
Furan
Posty: 1553
Rejestracja: 21 mar 2008, 16:41
Lokalizacja: Warszawa, Wola
Has thanked: 9 times
Been thanked: 217 times

Re: Stronghold

Post autor: Furan »

farmer pisze:Bosz, [...] Bosz
To forum o grach planszowych, nie o zmywarkach i pralkach! Do tego kryptoreklama. Ech. :evil:
jakiCHś - w tym wyrazie jest CH! || lepiej nie używa'ć apostrof'ów w ogóle, niż używa'ć ich w nadmiar'ze!

(S) Pueblo, Burgundy, Trismegistus, Felix, Hit!
Awatar użytkownika
mst
Posty: 5767
Rejestracja: 25 wrz 2007, 10:42
Lokalizacja: gliwice
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Stronghold

Post autor: mst »

farmer pisze:Czy poker jest bez sensu, bo może się zdarzyć (a może, a co!), że mam na ręce od razu 5 asów
W towarzystwie, w którym się to zdarza poker rzeczywiście jest bez sensu. :twisted:
Zawsze gdy zauważysz, że jesteś po stronie większości zatrzymaj się i zastanów.
magazyn
Awatar użytkownika
mckil
Posty: 598
Rejestracja: 13 cze 2008, 18:44
Lokalizacja: Ostrołęka
Has thanked: 49 times
Been thanked: 57 times

Re: Stronghold

Post autor: mckil »

Awatar użytkownika
costi
Posty: 3416
Rejestracja: 09 lut 2005, 19:19
Lokalizacja: Warszawa - Ochota
Has thanked: 7 times
Been thanked: 3 times

Re: Stronghold

Post autor: costi »

ragozd pisze:http://www.myspace.com/crystalviperofficial
swoja droga - szacun dla Trzewika za wyczajenie tak ciekawego zespolu :) Moze pojawia sie na Essen :)
Ja chce limitowanej edycji strongholda z plyta :)
Rewelacja :) Dopisuje sie do edycji z plyta ;)

EDIT: a ktory utwor jest tym "dla Strongholda"?
trochę człowieka i technika się gubi
Moja kolekcja
Awatar użytkownika
ragozd
Posty: 3429
Rejestracja: 09 lut 2005, 14:27
Lokalizacja: W-wa CK Tar-ho-min
Kontakt:

Re: Stronghold

Post autor: ragozd »

“Stronghold: Under Siege”
Tekst opowiada o oblężeniu twierdzy i desperackiej walce obrońców, którzy muszą wytrwać osiem dni, by zyskać dla swego kraju czas na przygotowanie obrony. Do utworu powstaje również videoklip z udziałem bractw rycerskich XIII i XV wieku. Utwór jest jednocześnie zapowiedzią kolejnej płyty zespołu, planowanej na rok 2010. Światowa premiera singla będzie miała miejsce 8 października 2009, na dwa tygodnie przed premierą gry “Stronghold” na targach w Essen.
Costi sprawdz PM-ke a zaobaczysz o czym dokladnie beda spiewac CV ;)
"Jesteś inżynierem - wszystko co mówisz jest nienormalne".
Moja lista gier Mój blog
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich
Awatar użytkownika
Geko
Posty: 6491
Rejestracja: 18 mar 2006, 22:29
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: Stronghold

Post autor: Geko »

Dudududu, wrwwwwrrwww, dududududu, wrwrwrrrwww,

Gdy hordy najeźdźcy na mury napierą,
Obrońcy resztkami sił się trzymają
Krew spływa po mieczach, śmierć żniwo zbiera,
Bo to gra o wojnie, nie o sadzeniu selera.

Dudududu, wrwwwwrrwww, dududududu, wrwrwrrrwww,

Osiem dni wytrwają, to dyplom dostaną,
Jakiś krasnolud zamyślił się nad raną,
Katapulta strzela, kończy się fasola,
Nie do zazdroszczenia ta obrońców dola.

Dudududu, wrwwwwrrwww, dududududu, wrwrwrrrwww, wwwwwwwwwrrwrwrwrwwwwww.
Moje blogowanie na ZnadPlanszy.pl
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
Behalior
Posty: 5
Rejestracja: 18 wrz 2009, 08:29

Re: Stronghold

Post autor: Behalior »

No to wesołą tfurczość czas zacząć ....
Awatar użytkownika
SeeM
Posty: 936
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 2 times

Re: Stronghold

Post autor: SeeM »

Behalior pisze:No to wesołą tfurczość czas zacząć ....
No i właśnie - jakby Abbath z Immortal skomponował muzyczkę promo, to by była konkretna jazda. A nie tam jakieś Viper. :)

[OT] A jeśli chodzi o samego Strongholda, to czy jest jakaś malutka, tycia wzmianka o planowanych dodatkach? Ja sobie tę grę wyobrażam jako "starter" od bitewniaka (w rodzaju http://www.bitewniaki.pl/inwazjanaczarngra/p/83099.html), więc to pytanie nasuwa mi się samo. Nawet, jeśli nie byłoby nowych kart, czy rozdziałów, to może chociaż coś w rodzaju scenariuszy? Wiem, że Stronghold to gra planszowa, a nie figurki dla kolekcjonerów, ale mimo wszystko są podobne elementy.

W ogóle jak byście widzieli te wszystkie żetoniki zamienione w figurki od Młotka? A planszę zamienioną na makietę?
+ (BGG)
Awatar użytkownika
draco
Posty: 2096
Rejestracja: 05 sty 2006, 23:15
Lokalizacja: Warszawa, żona też

Re: Stronghold

Post autor: draco »

MichalStajszczak pisze:
draco pisze:W szachach rozpoczynający wygrywają 55% partii
Nie wiem, jak to obliczyłeś, ale moim zdaniem jest to bzdura. Może tak być tylko w grze błyskawicznej, bo w normalnej długości partiach i wysokim poziomie graczy ponad połowa partii kończy sie remisem

EDIT: Zapewne draco miał na myśli to, że rozpoczynający wygrywa 55% rozstrzygniętych tzn. nie zakończonych remisem partii. Wtedy mogę się zgodzić z taką oceną
Przepraszam, rzeczywiście napisałem bzdurę. Średni wynik w szachach to 0,55:0,45.

Żeby nie było nie na temat, to napiszę, że czekam na instrukcję do Strongholda. :)
Awatar użytkownika
ragozd
Posty: 3429
Rejestracja: 09 lut 2005, 14:27
Lokalizacja: W-wa CK Tar-ho-min
Kontakt:

Re: Stronghold

Post autor: ragozd »

SeeM - scenariusze do strongolda az sie prosza. Juz wzmiankowalem to Trzewikowi, nawet z gotowym scenariuszem, troche lepiej pasujacym do juz istniejacego podkladu muzycznego. Nataniel na blipie wspomina o pracach www dla Portalu - wiec moze bedzie strona Strongolda? Oby z miejscem na scenariusze :)
draco pisze:Przepraszam, rzeczywiście napisałem bzdurę. Średni wynik w szachach to 0,55:0,45.
zakladajac 40% partii na remis czyli 20:20 daje to 35:25 rozstrzygmietych partii. 7:5. Przy dowolnym wliczaniu partii remisowych, powyzszy rezultat jest mocno nieprawdopodobny. Z drugiej strony, w bulgarii 2x pod rzad wypadly te same n-ry w totku.
"Jesteś inżynierem - wszystko co mówisz jest nienormalne".
Moja lista gier Mój blog
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich
Awatar użytkownika
Sandman
Posty: 1406
Rejestracja: 11 lut 2009, 11:23
Lokalizacja: Wrocław

Re: Stronghold

Post autor: Sandman »

ragozd pisze:Z drugiej strony, w bulgarii 2x pod rzad wypadly te same n-ry w totku.
Przy okazji prokuratura już rozpoczęła śledztwo. :lol:
Planszowa przeszłość, teraźniejszość, przyszłość
Uzależniony od TtA :]
Visca el Barca!!!
edrache
Posty: 587
Rejestracja: 14 gru 2005, 14:48
Lokalizacja: Poznań

Re: Stronghold

Post autor: edrache »

Sandman pisze:
ragozd pisze:Z drugiej strony, w bulgarii 2x pod rzad wypadly te same n-ry w totku.
Przy okazji prokuratura już rozpoczęła śledztwo. :lol:
powinna też rozpocząć śledztwo w sprawie 5 trafień pod rząd u Artura. Tak, tak, ja ciągle o tym samym ;)
Awatar użytkownika
ragozd
Posty: 3429
Rejestracja: 09 lut 2005, 14:27
Lokalizacja: W-wa CK Tar-ho-min
Kontakt:

Re: Stronghold

Post autor: ragozd »

mialem kiedys 24 ataki na 3+ przy K6. Weszlo 12, save na 5+ - obronione wsztstkie! (a potrzebne byly tylko 3 trafienia, przeciwnik nie chcial bym rzucal tylko wyegzekwowal oczywsita oczywistosc) Od tamtej pory nie lubie k6. A prokuratura umorzyla sledztwo ;)
SeeM pisze: W ogóle jak byście widzieli te wszystkie żetoniki zamienione w figurki od Młotka? A planszę zamienioną na makietę?
Na zwyklej planszy to musialby byc Epic - ale on jest nie w tych klimatach. A jak bedziesz mial makiete 3x3m - czemu nie :)
"Jesteś inżynierem - wszystko co mówisz jest nienormalne".
Moja lista gier Mój blog
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich
Awatar użytkownika
MichalStajszczak
Posty: 9479
Rejestracja: 31 sty 2005, 19:42
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 511 times
Been thanked: 1449 times
Kontakt:

Re: Stronghold

Post autor: MichalStajszczak »

edrache pisze:powinna też rozpocząć śledztwo w sprawie 5 trafień pod rząd u Artura
Trzewik byłby zapewne powołany na świadka w tej sprawie. Ciekawe czy zeznałby pod przysiegą, że gra jest zbalansowana? :D
trzewik

Re: Stronghold

Post autor: trzewik »

Tak, jest material na minimum jeden duży dodatek i tak, są w planach scenariusze. Czy dodatek zostanie wydany to oczywiscie zalezy od popularnosci gry, nie mniej, materiał jest.
ODPOWIEDZ